abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145191085
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:45 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]

Ik hoop zo dat die rotzooi gaat schimmelen _O-
Vooral dat "welcome" er nog bij...

"dat maakt het nou echt af! Lekker diepsinnugggg" dacht Gerda toen ze deze handgeschreven groet aan het kunstwerkjes toevoegde :`)
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:55:32 #177
47102 Elvi
miemkwien
pi_145191140
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat schijnt echt Nederlands te zijn. Kennis uit Australië was hier en die vroeg me naar de reden. :D Ik had uiteraard geen idee maar nu zie ik overal tweetjes. ;(

Hier is er nog 1 inderdaad...
En al die freubelaars hebben een interieur in de kleuren wit, zwart, grijs en beige :')
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:56:50 #178
47102 Elvi
miemkwien
pi_145191178
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Vooral dat "welcome" er nog bij...

"dat maakt het nou echt af! Lekker diepsinnugggg" dacht Gerda toen ze deze handgeschreven groet aan het kunstwerkjes toevoegde :`)
Over diepzinnig gesproken, dit is een freubel-in-wording:

De achterkant gaat pastelroze worden :')
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:57:13 #179
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_145191190
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:53 schreef Leandra het volgende:
Ik heb nog van deze kleine jampotjes (vooral de peer/kaneel is aan te bevelen) iemand een tip om met de lege potjes te freuebelen? :+

[ afbeelding ]
Och, wat leuk bedacht!
Ik houd zelf het meest van gesso met glitters. Gesso is heel stoer van zichzelf, maar de glitters geven er net het glamoureffect aan!

Dan zou ik het versieren met een kralenketting en een strikje van kant. Als je durft nog een hippe broche!
Tot slot een inspirerende tekst. Ik kijk altijd graag naar boeda, je weet wel, die god uit Azië waar je ook altijd die beeldjes van hebt. Hij had heel diepe uitspraken, zoals ''geniet van het leven, je hebt er maar een!''
Helemaal super.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:58:39 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145191233
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:55 schreef Elvi het volgende:
En al die freubelaars hebben een interieur in de kleuren wit, zwart, grijs en beige :')
En de gemiddelde Nederlandse doorzonwoning is toch al zo'n klein hok waar die donkere kleuren geen aanwinst zijn.
Al even afgezien dat een doorzonwoning tenminste nog wat licht binnenliet, het standaard keuken-aan-de-voorkant huis is wat dat betreft nog treuriger.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:59:41 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145191255
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:57 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Och, wat leuk bedacht!
Ik houd zelf het meest van gesso met glitters. Gesso is heel stoer van zichzelf, maar de glitters geven er net het glamoureffect aan!

Dan zou ik het versieren met een kralenketting en een strikje van kant. Als je durft nog een hippe broche!
Tot slot een inspirerende tekst. Ik kijk altijd graag naar boeda, je weet wel, die god uit Azië waar je ook altijd die beeldjes van hebt. Hij had heel diepe uitspraken, zoals ''geniet van het leven, je hebt er maar een!''
Oh wow, maar ik ben bang dat die jampotjes daar echt te klein voor zijn... toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:01:07 #182
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_145191295
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh wow, maar ik ben bang dat die jampotjes daar echt te klein voor zijn... toch?
Hihi, mocht dat zo zijn, dan doe je er vier op een dienblad en een leuke kandelaar er bij.
Helemaal super.
pi_145191311
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of je ziet de kans om als eerste de nieuwste rage te ontketenen!
pi_145191351
Freubelen is nu al het beste woord van 2014

Kan iemand dit topic ff op het freubelforum posten?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:03:27 #185
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_145191361
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:53 schreef Leandra het volgende:
Ik heb nog van deze kleine jampotjes (vooral de peer/kaneel is aan te bevelen) iemand een tip om met de lege potjes te freuebelen? :+

[ afbeelding ]
Iets met bruintinten? Google dan even op 1 man 1 jar.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_145191390
quote:

[..]

Och, wat leuk bedacht!

_O_
Worry is a misuse of imagination
pi_145191393
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:03 schreef BORRREETJEEE het volgende:

[..]

Iets met bruintinten? Google dan even op 1 man 1 jar.
Zo, daar heb ik lang niemand over gehoord haha! Bestaat dat nog joh?
pi_145191450
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:21 schreef Evertjan het volgende:
het ergst is nog wel dat deze vrouwen meestal ook nog getrouwd zijn met een man. Deze mannen moeten toch ook hier tegenop treden of zouden die al helemaal gehersenspoeld zijn???? Tijd om Maxim Hartman naar deze gezinnen te sturen en die mannen en kinderen te redden.
'Help mijn vrouw is freubelaarster'. Gepresenteerd door Natasha Froger die na een meelevend gesprekje met de arme man en getraumatiseerde kinderen de vrouw confronteert met de gevolgen van haar geknutsel.

"Maar dit kan toch niet langer Ria. Kijk wat het doet met je man en je kinderen! Als wij je nou helpen, ga je dan akkoord met een makeover? Maar dan moet je beloven dat je daarna je het interieur, de klusspullen van je man en het speelgoed van de kinderen met rust laat."

Ria gaat akkoord want tja, tv camera's en Natasha in je huis, maar krijg halverwege een terugval waarbij ze de nieuwe bank aanvalt met gesso, een lijmpistool en glitter. Haar man stormt het huis uit, de kinderen werpen zich wanhopig op de vloer en Natasha wordt weer opgetrommeld voor een laatste interventie. Na veel tranen en ruzie volgt dan eindelijk de grote onthulling van het nieuwe interieur. Zonder gesso, bordjes die vertellen dat je in een echt huis bent en vernaggeld antiek. Gelukkig, oma's antieke dressoir heeft Henk nog net kunnen redden en staat dat niet prachtig naast die niet opgeleukte lamp van de Leenbakker?

Eind goed, al goed. Ik zeg doen. Leuk voor de woensdagavond na GTST.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_145191524
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

'Help mijn vrouw is freubelaarster'. Gepresenteerd door Natasha Froger die na een meelevend gesprekje met de arme man en getraumatiseerde kinderen de vrouw confronteert met de gevolgen van haar geknutsel.

"Maar dit kan toch niet langer Ria. Kijk wat het doet met je man en je kinderen! Als wij je nou helpen, ga je dan akkoord met een makeover? Maar dan moet je beloven dat je daarna je het interieur, de klusspullen van je man en het speelgoed van de kinderen met rust laat."

Ria gaat akkoord want tja, tv camera's en Natasha in je huis, maar krijg halverwege een terugval waarbij ze de nieuwe bank aanvalt met gesso, een lijmpistool en glitter. Haar man stormt het huis uit, de kinderen werpen zich wanhopig op de vloer en Natasha wordt weer opgetrommeld voor een laatste interventie. Na veel tranen en ruzie volgt dan eindelijk de grote onthulling van het nieuwe interieur. Zonder gesso, bordjes die vertellen dat je in een echt huis bent en vernaggeld antiek. Gelukkig, oma's antieke dressoir heeft Henk nog net kunnen redden en staat dat niet prachtig naast die niet opgeleukte lamp van de Leenbakker?

Eind goed, al goed. Ik zeg doen. Leuk voor de woensdagavond na GTST.
En dat ze dan 2 maand later gaan kijken of ze toch niet stiekem weer freubels heeft toegevoegd..

Of dat je haar dan met een verborgen camera toch stiekem op een freubel avond ziet zitten bij de freubel club..en ze alle werkjes achterin de kofferbak van haar auto bewaard.

En dat ze dan in gesprek moeten met een ontwerper om langzaam maar zeker tot de conclusie te komen dat het eigenlijk heel lelijk is wat ze al die tijd hebben gemaakt. Zo'n wake up momentje.
pi_145191645
Nee, jullie zien het verkeerd.

Natasja komt dan in een totaal ander huis terecht, want Ria was zo in de war dat ze bij een willekeurig huis is binnen gelopen waar "home" in de vensterbank stond. En daar woont ze nu samen met een andere Ria.
pi_145191936
Dat kan niet want die man is inmiddels gemummificeerd met gesso....
pi_145192004
Dit gaat ook vast een topresultaat geven.

quote:
Na een renovatieproject heb ik nu o.a. een nieuwe toilet. Wil hem gaan inrichten in Beach - style! Iemand ideetjes en foto's?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:30:36 #193
47102 Elvi
miemkwien
pi_145192060
Deze metamorfose vind ik redelijk geslaagd, alleen jammer van die muurvuller aan de onderkant.

Voor:

Na:
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:31:49 #194
47102 Elvi
miemkwien
pi_145192095

Ach arm kind! Die naam dan ook :'(
pi_145192243
quote:

Och, wat leuk bedacht!

Jij hebt duidelijk je hobby-roeping gemist 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:38:28 #196
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_145192244
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:28 schreef ChatGirl het volgende:
Dit gaat ook vast een topresultaat geven.

[..]

Zand op de grond, hoef je ook niet te dweilen. ^O^

:')
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_145192296
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:38 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Zand op de grond, hoef je ook niet te dweilen. ^O^

:')
Dan heb je alleen een harkje nodig :)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:40:16 #198
47102 Elvi
miemkwien
pi_145192297
Freubelen voor Dierendag! *O*

Voor:

Na _O- :
pi_145192376
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:14 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Nee, jullie zien het verkeerd.

Natasja komt dan in een totaal ander huis terecht, want Ria was zo in de war dat ze bij een willekeurig huis is binnen gelopen waar "home" in de vensterbank stond. En daar woont ze nu samen met een andere Ria.
:D ^O^

Al die teksten in huizen vind ik ook al zo tenenkrommend. Hele wanden vol. Dat past hier ook wel bij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145192509
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:40 schreef Elvi het volgende:
Freubelen voor Dierendag! *O*

Voor:
[ afbeelding ]

Na _O- :
[ afbeelding ]
Omg, arme beest.. _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: