Word je een beetje oud?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:53 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ik kan wel wat rust gebruiken ja!
Ik hoop het! Mits ik gezond blijf!quote:
Graag gedaan.quote:
Doen ze altijd bij hiphop en rnb, bij rock nooitquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:19 schreef Dos37 het volgende:
Alleen zonder shit, fuck en nigger blijft er maar weinig over. 3FM
Let er nooit zo op, maar bij Niggas in Paris bijv doen ze dat toch niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:21 schreef alors het volgende:
[..]
Doen ze altijd bij hiphop en rnb, bij rock nooit
Nee klopt, maar dat is wel een uitzondering, ik weet niet of dat in de jaren 90 beleid was ofzo?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Let er nooit zo op, maar bij Niggas in Paris bijv doen ze dat toch niet?
Zou kunnen, dat ze daar geen 'explicit' van hebben.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:24 schreef alors het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dat is wel een uitzondering, ik weet niet of dat in de jaren 90 beleid was ofzo?
Ik vind het echt apart, van TQ - Westside bv weet ik 100% zeker dat destijds op 538, TMF, MTV enz gewoon de explicit versie werd gedraaid.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, dat dus. Wel belachelijk trouwens dat er dat dan niet is
Hit in de zomer van 1990. Dus ja.quote:
ohja, werd toen ineens pas een hit.quote:
Dit:quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef Sersjee het volgende:
Een überheld van mij is jarig vandaag. Hij is 50 geworden.
De zomer van 1990, net te horen gekregen dat ik 3HAVO nog een keer moest doen, volgas puberend, tikje depressief en alles was klote. Toen kwam dit nummer uit. Ik wist niet wat me overkwam. Ik was verkocht. Deze plaat heeft er voor gezorgd dat ik me stukken lekkerder in m'n vel voelde zitten èn dat ik veel bewuster de muziek ben gaan volgen.
Ik weet zeker dat ik zonder deze plaat een veel mindere brede interesse voor de muziek in het bijzonder en de wereld in het algemeen zou hebben. Door die plaat ben ik een ander, beter mens geworden. Daarvoor ben ik Bryan Adams veel, heel veel dank verschuldigd.
Ik heb 2 cd's van zequote:
Het liedje klikt met mij. Idem Distant Sun. Het is niet groots, meeslepend, klassiek of heel klein of whatever, maar het klikt. Is het uit te leggen? Nee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helder in dit specifieke geval dan dus, maar het blijft voor mijn gevoel zo'n generiek, middle of the road rockliedje. Achja, misschien is dat juist wat verkoopt.
Leuk topic is het he?quote:
Djeezquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[pic] FOK! LOL't om freubelende Action-paupers
2x gequote worden door Djeez. Mijn jaar is weer goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[pic] FOK! LOL't om freubelende Action-paupers
Ik krijg er bijna een harde L vanquote:
Klem onder je Bquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik krijg er bijna een harde L van
Mijn mobiel met FM-radio ook.quote:
DIT is de oplossing:quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn mobiel met FM-radio ook.
Helaas geen boxen om alles snoeihard te zettenGeen radio waar ik nu zit.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
DIT is de oplossing:
[ afbeelding ]
quote:
Met wie? Met Cornell?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:49 schreef Againzender het volgende:
Soundgarden nog live gezien.Was eerlijk gezegd niet best. Was dan ook in Ahoy, en de bassist maakte ruzie.
Het origineel van QF is beter.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
Die bazenclip speelt nu in m'n hoofd af![]()
nee, met het publiek, toen met de roadies toen hij wat versterkers omtrapte, en toen weer met het publiek. Sloeg z'n gitaar stuk, gooide de brokken het publiek in, en liep het podium af. Cornell zong ondertussen gewoon doorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Black Hole Sun is een saaikutnummer, volgens mij louter gemaakt om de platenmaatschappij te matsen. Die willen natuurlijk de doorbraak bij het top40 publiek en als er niet een paar goedverkopende nummers op een LP staan, gaan de aandeelhouders klagen.
Nee dan deze
[..]
Met wie? Met Cornell?
De bassist? Ben Sheperd? Is dat zo'n linkerd dan? Of zou dat bij de rock 'n' roll act horen? Dat de leden bij tourbeurt herrie moeten schoppen, omdat het publiek dat nu eenmaal verwacht van zulke vuige types. En voor de publiciteit natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, met het publiek, toen met de roadies toen hij wat versterkers omtrapte, en toen weer met het publiek. Sloeg z'n gitaar stuk, gooide de brokken het publiek in, en liep het podium af. Cornell zong ondertussen gewoon door
Classic request (als in alleen plaatjes van voor 1980) zou me best leuk lijken voor een keer een weekje. Maar ja, teveel van deze requestweken kost ze vaste hitradioluisteraars denk ik.quote:
Het zou bij publieke omroep geen rol mogen spelen. Zou.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Classic request (als in alleen plaatjes van voor 1980) zou me best leuk lijken voor een keer een weekje. Maar ja, teveel van deze requestweken kost ze vaste hitradioluisteraars denk ik.
Daar denkt onze kalende micromanager volgens mij niet hetzelfde overquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zou bij publieke omroep geen rol mogen spelen. Zou.
Nou, 3FM heeft een doelgroep waarbij <1980 nou niet bepaald een prioriteit is...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zou bij publieke omroep geen rol mogen spelen. Zou.
Doe mij dees maarquote:
Ja, maar 80's request lijkt me ook geschrapt voor zeroes request ivm ruimtegebrek omdat hitradio belangrijker is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, 3FM heeft een doelgroep waarbij <1980 nou niet bepaald een prioriteit is...
Eigenlijk alles wat Radiohead heeft gedaan is beter dan Creep. Mijn favorieten zijn Street Spirit, Idioteque (zeroes) en My Iron Lungquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Doe mij dees maar
Een van de beste cilps uit de 90s wat mij betreft
Sowieso ben ik groot fan van het oudere werk van Radioheadquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Doe mij dees maar
Een van de beste cilps uit de 90s wat mij betreft
Hier kippenveluitvoering van Paranoid Android, met al die verschillende trapjes beetje de Bohemian Rapsody van de jaren 90
Live gezienquote:
5x live gezienquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Live gezien\
Wel helemaal zeiknat geregend net daarvoor, maar goed....
ik weet eerlijk gezegd niet of het de vaste bassist was. Er staat mij bij dat een bandlid er niet bij kon zijn, misschien was het een invaller.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De bassist? Ben Sheperd? Is dat zo'n linkerd dan? Of zou dat bij de rock 'n' roll act horen? Dat de leden bij tourbeurt herrie moeten schoppen, omdat het publiek dat nu eenmaal verwacht van zulke vuige types. En voor de publiciteit natuurlijk.
Lijkt me wel lekker ja. Ik vind Sky Valley nog steeds een genottelijke plaatquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik nog nooit.
Maar ik heb dan wel Kyuss in Tivoli gezien (en Lowlands 94) wat mij toch een baas maakt.
Kwam namelijk ergens in de zeroes op LL paar jochies tegen met Kyuss op den gettoblaster en toen mompelde ik zoeits van; was amazing goed concert in Tivoli en toen werd zowat op de schouders genomen als hun nieuwe koning.
quote:
Soulwax was in de (late) 90s ook ontzettend goed, als band dan (later gingen ze pas op de dj tour)quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker ja. Ik vind Sky Valley nog steeds een genottelijke plaat
Ook live gezien eind jaren '90 op Parkpopquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Soulwax was in de (late) 90s ook ontzettend goed, als band dan (later gingen ze pas op de dj tour)
Minimalistische aankleding van poduim, alleen logo gemaakt van cd'tjes aan touwtjes gebonden en allemaal 3-delig 70's pak aan.
[ afbeelding ]
Ik fris je geheugen even opquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook live gezien eind jaren '90 op Parkpop
idd met die cd'sda's eigenlijk de enige reden dat ik het nog weet
voor de rest geen indruk gemaakt waarschijnlijk.
Maar goed... in die periode was ik toch van de metal/hard rock
ysterious Ways is echt een topshowquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nou, ik vind eigenlijk best goed. Maar The Fly en ysterious Ways zijn wat mij betreft hun toppers.
En Hold Me, Kiss Me etc.
duurt nog 1 uur en 40-45 minutenquote:
Sowieso geen Tori Amos dit jaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, Winter staat natuurlijk niet in de lijst. Godverdomme.
Ik vind het stom.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso geen Tori Amos dit jaarAfgelopen jaren nog Cornflake Girl.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Met d'r dubbele rug.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
Not an addict
Beetje jammer van de grote deceptie dat het klinkt als een ontiegelijk lekker wijf, maar het totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet is
Ik heb gister gelunched met 2 witbierquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het nummer wel ironisch nu ik net terug kom van een lunch met alweer wijn
Ik had gisteravond 1 biertje bij mijn shoarma. Die viel niet erg goed moet ik je zeggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb gister gelunched met 2 witbier
De teller stond gisteren op totaal iets van 5-6 wijntjes gespreid over lunch, borrel voor diner en diner.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je vrienden konden niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:
tja dat heb je wel eens... Ligt meestal niet aan het bierquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had gisteravond 1 biertje bij mijn shoarma. Die viel niet erg goed moet ik je zeggen
En naaktfoto's van Rihanna gemaakt. Wat een multitalent.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:31 schreef Pino112 het volgende:
Ah, BJ heeft een stille tocht georganiseerd.
met d'r grote tepelsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En naaktfoto's van Rihanna gemaakt. Wat een multitalent.
Idd, het was gewoon HJ dus daar kan het niet aan gelegen hebben.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
tja dat heb je wel eens... Ligt meestal niet aan het bier
Nee zeker niet! HJ kan het nooit aan liggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Idd, het was gewoon HJ dus daar kan het niet aan gelegen hebben.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
Oh, nou heb ik weer een bierwinkel ontdekt die niet al te ver van mijn huis af zit
Chouffe is tegenwoordig bijna net zo standaard als pils.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bier![]()
In de ZR hebben ze LaChouffe op de tap
Die stond hier vandeweek ineens ook in de supermarkt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bier![]()
In de ZR hebben ze LaChouffe op de tap
Verdomme nou!quote:
Gelukkig, kunnen we om 18.05 weer meezingen met Homequote:
Happy niet te vergeten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gelukkig, kunnen we om 18.05 weer meezingen met Home
Ho Heyquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Home
Happy
Andere kapot gedraaide meuk
Wij gaan weer meezingen met Coldplay toch muisjequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Home
Happy
Andere kapot gedraaide meuk
Maaaaaaaaaaaaaaaaar naaaaaaaaaaaaaattuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij gaan weer meezingen met Coldplay toch muisje?
Ik kijk er nu al naar uit! Dat wordt echt magisch weerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaaaaar naaaaaaaaaaaaaattuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk.
ooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhh
owwwwwwwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik ben vast aan het oefenen.
The Kik gaat hier een dijk van een hit mee scoren jongens!quote:
wow wow wowquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Kik gaat hier een dijk van een hit mee scoren jongens!
Beter dan het origineel!1!!1!1
Ebola.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Kik gaat hier een dijk van een hit mee scoren jongens!
Beter dan het origineel!1!!1!1
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ik verheug me nu al op de zuurgraad volgende week
Goed ik ben weg, fijn weekend allemaal.
Jij ook een fijn weekend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:23 schreef SilentChaos het volgende:
zeiknummer he muis?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
that Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaves meeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:23 schreef SilentChaos het volgende:
Beetje wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zeiknummer he muis?
straks nog het rebelse puberliedje van onze panda, dat wordt pas echt genot.
quote:
Ik vind C&S sowieso iets teveel lange kutitems tussen de muziek hebben wat een conferenceshow wordt. Maar positief nieuws slaat alles ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is de C&S show op vrijdag toch een gedrocht.
Ik vind het Paultje Pils gedoe echtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind C&S sowieso iets teveel lange kutitems tussen de muziek hebben wat een conferenceshow wordt. Maar positief nieuws slaat alles ja.
Dat is het niet alleen op vrijdag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is de C&S show op vrijdag toch een gedrocht.
Bellen met een goede bekende/vriend van de show/w/e is meestal wel een oke item. Duurt wat lang maar het verveelt, over het algemeen, niet. Paultje Pils is ook treurnis ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het Paultje Pils gedoe echtPositief nieuws is
Bellen met een goede bekende/vriend van de show etc.
Kortom het is niet mijn show.
En dan het item "Groeten van het asfalt"quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bellen met een goede bekende/vriend van de show/w/e is meestal wel een oke item. Duurt wat lang maar het verveelt, over het algemeen, niet. Paultje Pils is ook treurnis ja.
Wat ik er zo jammer aan vind is dat je het bijna altijd alleen maar hoort als iets (bijna) is afgelopen.quote:
dat duurt nooit zo lang gelukkigquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan het item "Groeten van het asfalt"
Lang genoeg om voor mij geirriteerd te zijn en de radio uit te drukken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op vrijdag 3 oktober 2014 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Het einde is wel het meest herkenbare iddquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat ik er zo jammer aan vind is dat je het bijna altijd alleen maar hoort als iets (bijna) is afgelopen.
maar jij luistert in de eerste plaats voor de muziek dus?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lang genoeg om voor mij geirriteerd te zijn en de radio uit te drukken.
Stiekem wel ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Helpdesk vind ik trouwens wel oprecht een leuk item.
[..]
maar jij luistert in de eerste plaats voor de muziek dus?
Ik ook wel in de eerste plaats, ik heb dus ook niks met Stenders late vermaak ofzo. Muziek moet de hoofdmoot zijn, maar C&S praten dat op zich wel leuk bij elkaar met een itempje er tussendoor. Ze moeten het echter niet te gortig te maken met allerlei schijtlol.quote:
C&S die de hele tijd hun muil houden en non stop muziek draaien, zou ik wel kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Helpdesk vind ik trouwens wel oprecht een leuk item.
[..]
maar jij luistert in de eerste plaats voor de muziek dus?
Ik heb vorig weekend een radio gekocht voor in de keuken (swag etc.) en die kan digitale zenders ontvangen. Ik zwengel dat ding aan, blijkt het een zender te ontvangen dat de Top 2000 continu herhaalt! Zonder het geouwehoer er tussenin!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Happy niet te vergeten.
Ik heb ook niet echt de behoefte om nog veel naar 3fm te luisteren eigenlijk voor de komende dagen. Terwijl dat vroeger altijd andersom was
Ook 3DAB+?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb vorig weekend een radio gekocht voor in de keuken (swag etc.) en die kan digitale zenders ontvangen. Ik zwengel dat ding aan, blijkt het een zender te ontvangen dat de Top 2000 continu herhaalt! Zonder het geouwehoer er tussenin!
Deze ouwe taart is blij.
Verdommequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:43 schreef Cee het volgende:
[..]
LET'S GET DIGITAL
DIGITAL
I WANNA GET DIGITAAAALLL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:47 schreef Cee het volgende:
Mij ging het trouwens niet om de kwaliteit maar om het aanschaffen van een radio waar de antenne nog aan zit zodat ik meer dan alleen Radio 8fm (12x per dag Rick Astley) kon ontvangen. Zodoende. En hij ziet er heel leuk uit. Plaatje zien? Nee? Pech.Ik heb precies dezelfde (wel in zwart) op kantoor gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
64kbit mp3 streaming zekerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:43 schreef Cee het volgende:
[..]
LET'S GET DIGITAL
DIGITAL
I WANNA GET DIGITAAAALLL
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:47 schreef Cee het volgende:
Mij ging het trouwens niet om de kwaliteit maar om het aanschaffen van een radio waar de antenne nog aan zit zodat ik meer dan alleen Radio 8fm (12x per dag Rick Astley) kon ontvangen. Zodoende. En hij ziet er heel leuk uit. Plaatje zien? Nee? Pech.Nice tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doe ik met spotify.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb vorig weekend een radio gekocht voor in de keuken (swag etc.) en die kan digitale zenders ontvangen. Ik zwengel dat ding aan, blijkt het een zender te ontvangen dat de Top 2000 continu herhaalt! Zonder het geouwehoer er tussenin!
Deze ouwe taart is blij.
je hebt er een broertje Dotan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:44 schreef Cee het volgende:
Zoals ik eerder zei, dat boeit me geen ene fuck als ik aan het koken ben.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:38 schreef Evertjan het volgende:
Beter 1 paard in de gang dan 1 van 2 meter in de hand
?twitter:salvatore1976cs twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 22:37:47Beter 1 paard in de gang dan 1 van 2 meter in de hand
)) #3FM reageer retweet
heel oud grapjequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:39 schreef Qunix het volgende:
[..]?twitter:salvatore1976cs twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 22:37:47Beter 1 paard in de gang dan 1 van 2 meter in de hand
)) #3FM reageer retweet
Waar ging dit over?quote:
*wacht op geluidsfragment*quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar ging dit over?
Als portisheadfan moet ik dit vragen.
Kwek kwek kwek.quote:
Zekers.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
snater
is het nou gezellig in den helder
Wat een ebolagraftakkezooi.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
duck je moet muis haar epische reeks checken
Topicreeks: Freubelen met Gerda, Ria en Annie: van meuk maken wij nog meer meuk
quote:
En?quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
duck je moet muis haar epische reeks checken
Topicreeks: Freubelen met Gerda, Ria en Annie: van meuk maken wij nog meer meuk
FTFYquote:
VERKEERDE EILAND!!!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]![]()
En dat terwijl ik zo naar `Schier ga
Stenders vond dat dit een Portishead uitvoering was.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
De mijne (eergisteren ingevuld) dan ook nog maar even:
[..]
NEE.quote:
Amstel Bock of Brand Bock > Grolsch Bockquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker Grolsch Herfst Bok drinken uit m'n nieuwe glas.
[ afbeelding ]
Ik vind deze Grolsch anders erg lekker. Binnenkort maar weer eens Texel's Bock halen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Amstel Bock of Brand Bock > Grolsch Bock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |