Word je een beetje oud?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:53 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ik kan wel wat rust gebruiken ja!
Ik hoop het! Mits ik gezond blijf!quote:
Graag gedaan.quote:
Doen ze altijd bij hiphop en rnb, bij rock nooitquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:19 schreef Dos37 het volgende:
Alleen zonder shit, fuck en nigger blijft er maar weinig over. 3FM
Let er nooit zo op, maar bij Niggas in Paris bijv doen ze dat toch niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:21 schreef alors het volgende:
[..]
Doen ze altijd bij hiphop en rnb, bij rock nooit
Nee klopt, maar dat is wel een uitzondering, ik weet niet of dat in de jaren 90 beleid was ofzo?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Let er nooit zo op, maar bij Niggas in Paris bijv doen ze dat toch niet?
Zou kunnen, dat ze daar geen 'explicit' van hebben.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:24 schreef alors het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dat is wel een uitzondering, ik weet niet of dat in de jaren 90 beleid was ofzo?
Ik vind het echt apart, van TQ - Westside bv weet ik 100% zeker dat destijds op 538, TMF, MTV enz gewoon de explicit versie werd gedraaid.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, dat dus. Wel belachelijk trouwens dat er dat dan niet is
Hit in de zomer van 1990. Dus ja.quote:
ohja, werd toen ineens pas een hit.quote:
Dit:quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef Sersjee het volgende:
Een überheld van mij is jarig vandaag. Hij is 50 geworden.
De zomer van 1990, net te horen gekregen dat ik 3HAVO nog een keer moest doen, volgas puberend, tikje depressief en alles was klote. Toen kwam dit nummer uit. Ik wist niet wat me overkwam. Ik was verkocht. Deze plaat heeft er voor gezorgd dat ik me stukken lekkerder in m'n vel voelde zitten èn dat ik veel bewuster de muziek ben gaan volgen.
Ik weet zeker dat ik zonder deze plaat een veel mindere brede interesse voor de muziek in het bijzonder en de wereld in het algemeen zou hebben. Door die plaat ben ik een ander, beter mens geworden. Daarvoor ben ik Bryan Adams veel, heel veel dank verschuldigd.
Ik heb 2 cd's van zequote:
Het liedje klikt met mij. Idem Distant Sun. Het is niet groots, meeslepend, klassiek of heel klein of whatever, maar het klikt. Is het uit te leggen? Nee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helder in dit specifieke geval dan dus, maar het blijft voor mijn gevoel zo'n generiek, middle of the road rockliedje. Achja, misschien is dat juist wat verkoopt.
Leuk topic is het he?quote:
Djeezquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[pic] FOK! LOL't om freubelende Action-paupers
2x gequote worden door Djeez. Mijn jaar is weer goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[pic] FOK! LOL't om freubelende Action-paupers
Ik krijg er bijna een harde L vanquote:
Klem onder je Bquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik krijg er bijna een harde L van
Mijn mobiel met FM-radio ook.quote:
DIT is de oplossing:quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn mobiel met FM-radio ook.
Helaas geen boxen om alles snoeihard te zettenGeen radio waar ik nu zit.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
DIT is de oplossing:
[ afbeelding ]
quote:
Met wie? Met Cornell?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:49 schreef Againzender het volgende:
Soundgarden nog live gezien.Was eerlijk gezegd niet best. Was dan ook in Ahoy, en de bassist maakte ruzie.
Het origineel van QF is beter.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
Die bazenclip speelt nu in m'n hoofd af![]()
nee, met het publiek, toen met de roadies toen hij wat versterkers omtrapte, en toen weer met het publiek. Sloeg z'n gitaar stuk, gooide de brokken het publiek in, en liep het podium af. Cornell zong ondertussen gewoon doorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Black Hole Sun is een saaikutnummer, volgens mij louter gemaakt om de platenmaatschappij te matsen. Die willen natuurlijk de doorbraak bij het top40 publiek en als er niet een paar goedverkopende nummers op een LP staan, gaan de aandeelhouders klagen.
Nee dan deze
[..]
Met wie? Met Cornell?
De bassist? Ben Sheperd? Is dat zo'n linkerd dan? Of zou dat bij de rock 'n' roll act horen? Dat de leden bij tourbeurt herrie moeten schoppen, omdat het publiek dat nu eenmaal verwacht van zulke vuige types. En voor de publiciteit natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, met het publiek, toen met de roadies toen hij wat versterkers omtrapte, en toen weer met het publiek. Sloeg z'n gitaar stuk, gooide de brokken het publiek in, en liep het podium af. Cornell zong ondertussen gewoon door
Classic request (als in alleen plaatjes van voor 1980) zou me best leuk lijken voor een keer een weekje. Maar ja, teveel van deze requestweken kost ze vaste hitradioluisteraars denk ik.quote:
Het zou bij publieke omroep geen rol mogen spelen. Zou.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Classic request (als in alleen plaatjes van voor 1980) zou me best leuk lijken voor een keer een weekje. Maar ja, teveel van deze requestweken kost ze vaste hitradioluisteraars denk ik.
Daar denkt onze kalende micromanager volgens mij niet hetzelfde overquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zou bij publieke omroep geen rol mogen spelen. Zou.
Nou, 3FM heeft een doelgroep waarbij <1980 nou niet bepaald een prioriteit is...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zou bij publieke omroep geen rol mogen spelen. Zou.
Doe mij dees maarquote:
Ja, maar 80's request lijkt me ook geschrapt voor zeroes request ivm ruimtegebrek omdat hitradio belangrijker is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, 3FM heeft een doelgroep waarbij <1980 nou niet bepaald een prioriteit is...
Eigenlijk alles wat Radiohead heeft gedaan is beter dan Creep. Mijn favorieten zijn Street Spirit, Idioteque (zeroes) en My Iron Lungquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Doe mij dees maar
Een van de beste cilps uit de 90s wat mij betreft
Sowieso ben ik groot fan van het oudere werk van Radioheadquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Doe mij dees maar
Een van de beste cilps uit de 90s wat mij betreft
Hier kippenveluitvoering van Paranoid Android, met al die verschillende trapjes beetje de Bohemian Rapsody van de jaren 90
Live gezienquote:
5x live gezienquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Live gezien\
Wel helemaal zeiknat geregend net daarvoor, maar goed....
ik weet eerlijk gezegd niet of het de vaste bassist was. Er staat mij bij dat een bandlid er niet bij kon zijn, misschien was het een invaller.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De bassist? Ben Sheperd? Is dat zo'n linkerd dan? Of zou dat bij de rock 'n' roll act horen? Dat de leden bij tourbeurt herrie moeten schoppen, omdat het publiek dat nu eenmaal verwacht van zulke vuige types. En voor de publiciteit natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |