Straks U2 livequote:Op donderdag 5 november 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Zou Roel nu de MTV EMA pre-show kijken? Joss Stone presenteert.
http://ema.mtv.de/
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Zou Roel nu de MTV EMA pre-show kijken? Joss Stone presenteert.
http://ema.mtv.de/
Heerlijk dit ! lekker springen door de kamerquote:Op donderdag 5 november 2009 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Dit klinkt lekkerder dan de originale aufname![]()
![]()
![]()
Mooi verhaalquote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef Sersjee het volgende:
Een überheld van mij is jarig vandaag. Hij is 50 geworden.
De zomer van 1990, net te horen gekregen dat ik 3HAVO nog een keer moest doen, volgas puberend, tikje depressief en alles was klote. Toen kwam dit nummer uit.
Ik wist niet wat me overkwam. Ik was verkocht. Deze plaat heeft er voor gezorgd dat ik me stukken lekkerder in m'n vel voelde zitten èn dat ik veel bewuster de muziek ben gaan volgen.
Ik weet zeker dat ik zonder deze plaat een veel mindere brede interesse voor de muziek in het bijzonder en de wereld in het algemeen zou hebben. Door die plaat ben ik een ander, beter mens geworden. Daarvoor ben ik Bryan Adams veel, heel veel dank verschuldigd.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mooi verhaalGelukkig heeft Bryan dus nog iets goeds aangericht in deze wereld
Ik probeer al een tijdje Doves - Black and white town er door te krijgen, dus nu weer een nieuwe poging...quote:
Zal het album een keer gaan checkenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb de cd, en dit is 1 van de 3 die leuk isNaast Uprising en The Resistance
21 februari?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik probeer al een tijdje Doves - Black and white town er door te krijgen, dus nu weer een nieuwe poging...
Maar tevergeefs..... hoewel ik wel eens na de officiele request wel eens drie minuten later ben gebeld door Michiel dat hij mijn nummer ook ging draaien.
Wel een leuke en toepasselijke request trouwens
Barney. Hij is er hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef Barney_Stinson het volgende:
AvondTraining was fijn, bier was lekker. Nu met wat fris en chips op de bank 3FM luisteren.
Nee, korfbalquote:Op donderdag 5 november 2009 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Barney. Hij is er hoor. U doet aan basketbal?
quote:
Oeh, gemengd douchenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |