Gewoon de hele dag internettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:51 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag internettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
True. Vandaar ook mijn vraag, maar misschien wist iemand dat ze niet meer kwam of zo, daarom vroeg ik het meerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Vue zal hopelijk wel bevallen zijn. Maar beetje lullig om haar er al uit te halen zonder dat ze dat zelf ff komt vertellen lijkt me
Ik ga van de week ook een afspraak maken voor de opvang. Maar dat moet weer speciaal zijn, want mijn vriendin werkt in de zorg. Dus moet flexibele opvang zijn, omdat dat dus per week anders is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:54 schreef Cholula het volgende:
Weet je nog SQ, toen je zei dat je je een buitenbeentje voelde omdat je nooit aan de CTG hoefde? En twee cm in the pocket!
![]()
voor Vlindur en Klumsy. Verder het één en ander over erkennen, daar hoef ik me ook niet druk over te maken. Ik werd overigens wel geattendeerd op het feit dat ik achter kinderopvang aan moest gaan. Ik dacht dat dat tegenwoordig niet zo'n haast meer had? In ieder geval gaan we volgende week kijken. En we hebben een commode en ledikant gekregen van vrienden. Er moet nog wel een likje verf overheen maar dat vind ik leuk.
Precies, het begin is er!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen SQ! Ik was al plaatsvervangend bang voor een spoedks ofzo
Kan me goed voorstellen dat je het strippen voor vandaag ff laat voor wat het is. En 2 cm en volledig verstreken heb je mooi alvast binnen
Nee helaasquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:07 schreef Radyhyn het volgende:
2 cm zonder weeën! Ga zo door!!!![]()
Wat een avontuur zeg! Pfffrt! Nu lekker op de bank hangen meis
Spees heeft het bij jou ook nog niet doorgezet? Was wel een beetje aan het rommelen toch?
Envoor de echofoto's van Vlindur en Nikooos
Had Vue toen niet verteld dat ze slecht internet had?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Is Vue ondertussen al bevallen? Lijkt me wel toch.. Moet Vue erin blijven?
Laatste reactie van Vue:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:16 schreef krijgerrtje het volgende:
Vue was hier gister of eergisteren nog toch? Toen nog met baby in buik dacht ik!
Whoo, SQ, 2 CM cadeau! Hopelijk haalt het strippen van de VK wat uitbeetje vreemd dat ze er in het ziekenhuis al van uitgaan dat je daar gaat bevallen
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:16 schreef Vue het volgende:
Ik vind het super knap dat je er zo nuchter in staat SQ, petje af!!
Hier nog steeds met baby IN buik...
ik hoop het echt! Ik wil nog steeds synchroon bevallenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee helaasHeb vanochtend 2 paracetamol genomen en nadat ik S weggebracht had gedoucht, en daarna was het weg. Dus het was niet het echte werk. Maar misschien wel het laatste beetje verstrijking of een half centimetertje erbij ofzo
Wie weet!
Wij hadden gister een pakket van Bonprix thuis.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:37 schreef Vlindur het volgende:
Waar kopen jullie de positiekleding eigenlijk? Verder dan de H&M kom ik niet en de Babyplanet heeft geen webshop
wehkampquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:37 schreef Vlindur het volgende:
Waar kopen jullie de positiekleding eigenlijk? Verder dan de H&M kom ik niet en de Babyplanet heeft geen webshop
Noppies, wehkampquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:37 schreef Vlindur het volgende:
De shirtjes niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hema vind ik niet zo lekker zitten
Prenatal is zo duur![]()
Goeie koop!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:41 schreef Skittles het volgende:
[..]
De shirtjes niet?Lekker stretchy! Van de H&M pas ik niks
![]()
Prenatal is het leuk om koopjes te snuffelen. Jurk voor 7 euro en een broek voor 10
http://www.kiabi.nl/zwangerschapskleding_200059quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:37 schreef Vlindur het volgende:
Die wil ik dan welquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:50 schreef DJMO het volgende:
ik heb hier nog een kortingsvoucher van 15% korting op positiemode van prenatal liggen dames. Alleen inwisselbaar in de fysieke winkels! wie hem kan gebruiken, geef je adres maar, dan stuur ik hem op
Tja, dat is haar gedachte en advies erover.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:51 schreef Rawedni het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn verloskundige die aangeeft dat ze liever niet zoveel echo's doen omdat het niet bewezen slecht of niet slecht voor de embryo is? Ze schijnen toch bloot te worden gesteld aan straling en warmte dus zo min mogelijk was haar advies.
Ik zou alleen zo graag ff een geruststelecho willen over 1.5 week als ik 10 weken ben
Lastigquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:51 schreef Rawedni het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn verloskundige die aangeeft dat ze liever niet zoveel echo's doen omdat het niet bewezen slecht of niet slecht voor de embryo is? Ze schijnen toch bloot te worden gesteld aan straling en warmte dus zo min mogelijk was haar advies.
Ik zou alleen zo graag ff een geruststelecho willen over 1.5 week als ik 10 weken ben
Er zijn (volgens mij) geen duidelijke bewijzen dat het schadelijk is. Maar daar weet Mignonne of Wupwup wel meer overquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:56 schreef Rawedni het volgende:
Ja dat wil ik stiekem heel graag Skittles maar wil mn kind niet onnodig in gevaar brengenVroeg me daarom af wat jullie meningen hierover zijn.
Ja, en dan weer miskopen kopenquote:
Welke maat kleding zoek je? Mijn hele garderobe aan positiekleding gaat weg. Mt L/XL en 44/46quote:
Mt L/XL! Vooral truien en tuniekenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Welke maat kleding zoek je? Mijn hele garderobe aan positiekleding gaat weg. Mt L/XL en 44/46
edit: oh. Net te laat
En Spring...jij binnenkort wat nodig?quote:
geen ideequote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:24 schreef Loj het volgende:
[..]
Had Vue toen niet verteld dat ze slecht internet had?
En dat ze pas weer kon reageren als ze thuis was?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:36 schreef kwakz0r het volgende:
Pakje gemacht, kon t niet laten meteen te beginnen. Nu is mn rug en mn hoohah kapot van t voorover hangen
Hij is niet perfect en ik denk ook dat ik t niet als 1 pakje zou aandoen, wel als losse helften
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
http://www.ikenmijnkind.nlquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:37 schreef Vlindur het volgende:
Dat zeg ik, niet perfectquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:46 schreef Skittles het volgende:
Kwak zo knap![]()
Lijkt die ene pijp nou korter dan de ander?
Zekers! Wat heb je? Ik heb m, en ben 1,75. Broeken in lengtemaat 34 zouden fijn zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:26 schreef Kursor het volgende:
[..]
En Spring...jij binnenkort wat nodig?![]()
Ik schat jou wel een beetje op dezelfde maat als mezelf.
Ach het maakt het er niet minder leuk opquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik, niet perfect
Maar t is minder erg dan t op de ene foto lijkt, daar zit ie scheef onder t truitje
1x een echo gedaan, bij het intake gesprek, en daarna pas de 20weken echo. en nu krijg ik over 2 weken een echo om te kijken of ze met dr kopeke naar beneden ligt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:51 schreef Rawedni het volgende:
ik denk niet dat het gevaarlijk is. Mijn zus moest tijdens haar zwangerschap bij elke controle een echo omdat ze iets mankeerde. haar kindjes zijn perfect.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:56 schreef Rawedni het volgende:
Ja dat wil ik stiekem heel graag Skittles maar wil mn kind niet onnodig in gevaar brengenVroeg me daarom af wat jullie meningen hierover zijn.
Da's top natuurlijk, maar geen argumentquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik denk niet dat het gevaarlijk is. Mijn zus moest tijdens haar zwangerschap bij elke controle een echo omdat ze iets mankeerde. haar kindjes zijn perfect.
http://www.antoniusziekenhuis.nl/1822865/1850369/echo.pdfquote:In de
praktijk en uit wetenschappelijk onderzoek zijn tot nu toe
geen nadelige of schadelijke effecten bekend van echoscopie
tijdens de zwangerschap. Hoewel wij echoscopisch onderzoek
dan ook als ongevaarlijk voor jou en je kindje beschouwen, zien
wij het wel als een medisch onderzoek waar een reden voor
moet zijn
Nou, ik heb van haarzelf begrepen dat het geen kwaad kan. Want ik zit daar nu, dat zei ze net. En ze is kraamverpleegkundigequote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:00 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Da's top natuurlijk, maar geen argumentEr zijn massa's mensen die de hele zwangerschap doorgerookt hebben maar (op z'n minst op het oog) prima gelukte kids hebben, maar inmiddels weten we wel beter dan dat dat geen invloed zou hebben op de ontwikkeling van baby's. Er zijn inderdaad volgens mij wel geluiden dat echo's ook gevaren kunnen hebben, misschien weten zoals al werd gesuggereerd Wup en/of Mignonne meer?
oh dat lijkt me zo leukquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:01 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wat mousemickey ook al zegt; het zijn geluidsgolven, lijkt mij niet schadelijk.
Ik krijg ook iedere controle een korte echo, en volgens mij lijdt mijn stuiterbal er totaal niet onder
Noppies!! En miss etam heeft ook vaak leuke dingen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:37 schreef Vlindur het volgende:
In het begin wel, de laatste keren lag het hoofdje al zo ver ingedaald dat er alleen een achterhoofd te zien was. We kunnen wel al bijna een fotoboek vullen nog voordat de baby geboren isquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:26 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
oh dat lijkt me zo leukjammer dat ze dat bij mij niet doen. Maar niet bij elke vk is er een mogelijkheid om echo's te maken omdat er diverse locaties zijn. Dat zal ook wel een reden zijn dat ik niet elke keer een echo krijg.
Krijg je ook elke keer plaatjes mee?
Geen idee wat ik heb in truien en tunieken maar ik ga eens kijken en wat op de foto zetten dan. Hopelijk morgen!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mt L/XL! Vooral truien en tunieken
Nee geluidsgolven worden gedeeltelijk omgezet in thermische energie. In theorie zou deze het vruchtwater op kunnen warmen en de hersenen van de baby/organen van de baby. Bij dierproeven zouden her en der wel zulke effecten zijn waargenomen, bij mensen nog niet. We maken al enkele decennia echo's en er zijn nog geen schadelijke gevolgen waargenomen dus in die zin zou je kunnen zeggen dat in principe normaal echo gebruik geen kwaad kan. Er is nu alleen een nieuwe geavanceerde reeks echo-apparaten en we maken veel meer echo's dan voorheen dus het blijft een beetje een grijs gebied waar je weinig met 100% zekerheid over kunt zeggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:05 schreef mousemicky het volgende:
Een echo geeft geen straling, t zijn weerkaatsende geluidsgolven (vandaar de naam, echooooooowowowow) Geen idee of een baby-in-wording er iets van merkt, maar warm en chemisch en gevaarlijk is het dus niet...
Dus misschien is je VK in de war, of doet ze iets anders dan een traditionele echo? T is geen rontgen of ct-scan oid![]()
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22700164quote:The issue of temperature increase in the amniotic fluid is based on the fact that the energy of the ultrasound waves is partially converted to heat in the tissue traversed by the waves. Tissues with a high absorption coefficient (such as bone) will produce a high conversion rate while the conversion will be lower in tissues with low absorption. Fluids have very low absorption characteristics and, therefore, the risk of temperature elevation in the amniotic fluid is minimal. The only available study on the topic did not demonstrate any increase in temperature in the amniotic fluid when performing diagnostic ultrasound, both in grayscale anatomic imaging (sonography) and Doppler ultrasound 24. ConclusionWhile ultrasound is a sound wave which can produce mechanical effects and temperature elevation in tissues that it traverses, the risk to human fetuses when using diagnostic ultrasound appears to be minimal if certain rules are followed, such as performing a scan when medically indicated, and observing the ALARA principle (using the lowest output power consistent with acquiring the necessary diagnostic information and keeping the exposure time as low as possible for accurate diagnosis).
Done! Anders moet ik tot 12 november wachten!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wil je toch een echo dan is het wellicht een idee om een pretecho te boeken.
is rawedni jouw kloon of heb je gewoon ook een echo afspraak gemaakt nu?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:33 schreef -Spring het volgende:
[..]
Done! Anders moet ik tot 12 november wachten!
Doos-aids! Misschien is t wel de voorbode van een hoofdje uit je hoo-ha xDquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:58 schreef Skittles het volgende:
Die steken in m'n doos zijn echt niet chill![]()
Hopelijk is dat kind eens aan het indalen!
Vanmiddag was ze nog zo eigenwijs om bbbi te liggenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Doos-aids! Misschien is t wel de voorbode van een hoofdje uit je hoo-ha xD
Vorige week was ze bibi en vandaag was ze bbbiquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:18 schreef mignonne het volgende:
Huh? Bbbi echt of bibi?![]()
En eerder was ze wel ingedaald?
nou hopen dat ze het snel snapt dan en gaat zakkenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Vorige week was ze bibi en vandaag was ze bbbi![]()
Verloskundige in opleiding liet de verloskundige ook nog extra voelen en allebei zeiden ze bbbi.
Geen idee hoe vaak dat gebeurt, maar ik voelde me zo'n zwangerschapspagina-uitzondering![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Crumpette op 02-10-2014 23:03:07 ]
Die plons moet wel even wachten, anders moet ik gaan liggen en op de weeën gaan wachtenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:35 schreef Kimpossible het volgende:
Skittles Skittles! Na een week of wat steken als een malle mét ingedaalde baby kwam hier zo hop zakdieper knap plons een baby heur (niet in dat tempo, maar hee! Actie!)
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
nou hopen dat ze het snel snapt dan en gaat zakken![]()
bij een eerste kind verwacht je wel dat t kind nu ingedaald is. Maar goed, t is iig al een keer bibi geweest dat scheelt. Lekker voorzien van beladvies neem k aan?en dan is ze vast aan t indalen nu en krijg je volgende keer een cvast.
Ja dat ligt er aan. Zul je zien dat ik dikke weeen krijg nuquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:54 schreef Crumpette het volgende:
t kan haast niet anders nu dan dat je wel goed slaapt vannacht, toch?
is inderdaad van de navelstreng die uit kan zakken en dan beklemd kan raken tussen hoofd en ontsluitingsring. Om die reden is het lig-advies ook een beetje discutabel, áls het al gebeurt, dat uitzakken, dan gebeurt het op moment dat die vliezen breken en dan is het leed dus al geschied op moment dat je gaat liggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die plons moet wel even wachten, anders moet ik gaan liggen en op de weeën gaan wachten
[..]Bij brekende vliezen gaan liggen (ik mag nog wel naar huis als het in de supermarkt begint
) en gelijk de vk bellen.
Is dat vanwege de navelstreng die dan voor de uitgang kan zakken of zitten er nog meer haken en ogen aan?
Dat laatste vond ik inderdaad ook een rare. Ik zat er zelf aan te denken om, als het in de supermarkt mocht gebeuren, naar de praktijk te bellen en er tegelijkertijd naartoe te waggelen omdat het een straat verderop zitquote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
is inderdaad van de navelstreng die uit kan zakken en dan beklemd kan raken tussen hoofd en ontsluitingsring. Om die reden is het lig-advies ook een beetje discutabel, áls het al gebeurt, dat uitzakken, dan gebeurt het op moment dat die vliezen breken en dan is het leed dus al geschied op moment dat je gaat liggen.
That having said, die adviezen rondom hoogstaand hoofd lopen erg uiteen en er is niet echt 1 beleid daarin. Ik vind persoonlijk wel dat als je al een ligadvies geeft als verloskundige, dan is het eigenlijk raar natuurlijk dat je het dan wel okay vindt dat iemand nog naar huis gaat vanuit supermarkt. Waar je 'bang' voor bent is dat de zuurstoftoevoer naar baby afgekneld raakt, waarom moet je thuis dan direct gaan liggen en is het buiten wel okay als je er 10 minuten over doet voor je gaat liggen? Gewoon je verloskundige direct bellen, dus niet ook pas thuis bellen!, vertellen dat hoofd nog niet ingedaald was laatste controle en dat je vliezen gebroken zijn. En al dan niet gaan liggen al naar gelang de adviezen die je hebt gekregen. En als t goed is moeten ze dan binnen max 15 min bij je zijn voor controles.
Nope, geen kloon. Maar ik vond het wel een erg goed idee.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
is rawedni jouw kloon of heb je gewoon ook een echo afspraak gemaakt nu?
SPOILER: ik praat poepOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Rollen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:44 schreef Loj het volgende:
Balen Crumpette, hopelijk gaat t nu wat beter! Envoor de erkenning!
SQ lekker aan t slapen? Zodat je er morgen helemaal klaar voor bent
Ik heb een probleem... Er ligt hier een bijna slapende dreumes op mij... Maar nu kom ik niet meer overeind om hem weg te leggen
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:37 schreef DJMO het volgende:
vannacht ga je kennis maken met jullie kind SQ![]()
Van trouwen komt rouwen
Van scheiden komt lijden
en een schizofreen is nooit alleen
Geen persoonlijke ervaring, maar ik kom het af en toe idd tegen dat iemand van beide uitersten het beste ervaartSPOILER: ik praat poepOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oplossing zit hem dan toch in het dieet: volkoren brood, volkoren pasta, zilvervliesrijst, groene groentes, appels en peren met schil etc.
SQ, ben je al aan het biggen?
ah!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:49 schreef bleiblei het volgende:
Ze dachten dat ik de katten ergens anders onder ging brengen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
Geen idee Loj! Maar ben benieuwd wat de gyn zegt! Succes!
Dat je man (met twee katten in draagmandjes, dus ik leg de link niet helemaal) de voordeur uit stapt en je vervolgens de buurvrouw hoort zeggen: "is SQ aan het bevallen??"
Oh, zijn we al in dat stadium aanbeland
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:49 schreef bleiblei het volgende:
Volhouden op zich wel, maar voel me best wel crappy. Heb sinds maandag vrij pittige hoofdpijn die ik niet weg krijg met paracetamolquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:15 schreef Heliotrope het volgende:
Babydromen Crumpette?
Vandaag weer naar de vk SQ?
Jammer Spees, houd je het nog een beetje vol?
Maar dat zou je toch niet tijdens de bevalling gaan doen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:49 schreef bleiblei het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vannacht sloeg ik het dekbed volledig van mij af maar ik was vergeten dat poes bij ons lag. De worsteling was dus helemaal compleet toen die zichzelf ook nog moest bevrijden..
Jeetje, zo lang al! Wat kutquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Volhouden op zich wel, maar voel me best wel crappy. Heb sinds maandag vrij pittige hoofdpijn die ik niet weg krijg met paracetamol. Het lopen gaat wel al iets beter. Thx!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baard slaapt vrij licht, dus die wordt wel snel wakker. En kramp doet ook altijd wel zoveel pijn dat ik daarbij wel even wat geluid maak.. Ik voel het nu ook nog in m'n kuit.
Trouwens net de verloskundigenpraktijk gebeld met de vraag of we het bed bij een eventuele thuisbevalling mogen verhogen met een extra matras, maar dat mag niet, en bij een bed van 70 cm doen ze ook echt geen thuisbevallingen. Toch maar op zoek naar een andere manier, of anders bij plan A blijven en in het ziekenhuis bevallen. Maar aan mijn huilbui te beoordelen vind ik dat stiekem eigenlijk blijkbaar niet zo tof.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:56 schreef AwayTL het volgende:
Vriend lacht me altijd gewoon uit als ik kramp heb.
Spees, ik hoop dat de dame zich snel aandient en jij weer klachtvrij bent.
Crump, ik droom echt niks baby gerelateerd hoor. Laatst ook dat mijn nicht die in zuid afrika is een spion was geworden en haar vriend, die daar woont en ik nog nooit gezien heb, in een soort van predator transformer de wereld redde van haar. En hij woonde uiteraard gewoon ineens in brabant..
Wat gaat ze doen dan? Met een rolmaat er naast staan en bij ontsluiting zeggen 'nee mevrouw, uw bed is maar 70 cm' ?!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baard slaapt vrij licht, dus die wordt wel snel wakker. En kramp doet ook altijd wel zoveel pijn dat ik daarbij wel even wat geluid maak.. Ik voel het nu ook nog in m'n kuit.
Trouwens net de verloskundigenpraktijk gebeld met de vraag of we het bed bij een eventuele thuisbevalling mogen verhogen met een extra matras, maar dat mag niet, en bij een bed van 70 cm doen ze ook echt geen thuisbevallingen. Toch maar op zoek naar een andere manier, of anders bij plan A blijven en in het ziekenhuis bevallen. Maar aan mijn huilbui te beoordelen vind ik dat stiekem eigenlijk blijkbaar niet zo tof.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:59 schreef Crumpette het volgende:
SQ, ik droom ook al jaren van een platte buikdat staat echt totaal los van zwangerschap hoor
En plaatmateriaal op pootjes tussen matras en boxspringmatras?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een matras mag niet omdat het dan allemaal te zacht zou worden. We hebben geen logeerkamer, en ook geen logeerbed of slaapbank of iets dergelijks. Een bevalbed zou denk ik in de woonkamer moeten, maar daar bevallen lijkt me niets (we hebben alleen plisségordijnen waar je met een beetje tegenlicht gewoon silhouetten en zo doorheen ziet...).
Blegh.
Vond het zelf wel prettig (ziekenhuisbed) omdat plat liggen niet prettig was. Rugsteun vond ik wel een grote plus (ook met maagzuur tijdens net persenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:04 schreef Crumpette het volgende:
ons bed is wel zo'n 80 hoog, maar als ik toch thuis zou willen bevallen zou ik net zo lief de slaapbank op klossen zetten geloof ik. daar kan een plens vruchtwater me net wat minder schelenen die kamer is ook ensuite de badkamer.
edit: of wil ik juist op mijn eigen bed, als de rug ook omhoog kan komen enzo?is dat handig/fijn?
hallo, weet je hoe veel Amerikaanse toeristen er dagelijks door die deuren lopen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:16 schreef DJMO het volgende:
ladies .. even een vraagje ..
morgenavond ga ik dus naar het rijksmuseum. moet ik dan m'n nette laarzen aantrekken (waar ik bijna op zeker nog meer last van mn rug ga krijgen) of zal ik gewoon m'n sportschoenen aantrekken ?? (ja ik weet het, first world problems)
Goed om te weten. Nachtrust is ook belangrijk en krijg er nu gedurende de dag ook last van.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë, een grote hoeveelheid steroïden kan de groei van de baby verstoren. Echter, de hoeveelheid die ze in je hand spuiten is zo minimaal dat het zeker gezien je termijn waarschijnlijk geen invloed zal hebben.
Het was voor mij ook even afwegen, maar nog 16 weken doorlopen met een hand die altijd pijn doet was eigenlijk ook geen optie. Mijn klachten waren binnen drie dagen helemaal weg in elk geval.
mjah, het is alleen voor medewerkers van de ING en hun introduce'squote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hallo, weet je hoe veel Amerikaanse toeristen er dagelijks door die deuren lopen?
Of ben je uitgenodigd op een diner dansant daar?
Je buik spreekt boekdelen. Als dat het enige is waar je geen pijn mee krijgt, trek je dat aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
mjah, het is alleen voor medewerkers van de ING en hun introduce's
Ik denk dat je met die latjes echt een heel eind komt hoor!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh lieverds, bedankt voor het meedenken!.
Ons bed is een geïntegreerde boxspring, dus het hele onderstel met matras is één geheel, waarop we dan nog een topper hebben liggen. Het idee van zelf klossen maken door plaatjes MDF op elkaar te lijmen vind ik best een goede, die kunnen tenminste ook geplaatst worden onder de poten die dicht bij elkaar staan. Enige probleem dan nog is dat het hoofdbord er dan af moet en de twee helften dus los staan, maar misschien dat daar met lijmklemmen of zo nog iets aan te doen is?
En anders wordt het inderdaad de keukentafel..
Het stomme is nog dat toen we dit bed kochten ik me nog bedacht hoe fijn het zou zijn als we een kindje kregen, lekker hoog en zowel hoofd- als voeteneinde verstelbaar..
zou ze dat dan niet humoristisch bedoeld hebben?? .. in de zin van: "maak je maar niet al te druk, zo rigoreus zijn we heus niet"quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb trouwens met de praktijkverpleegkundige gesproken, niet met één van mijn vk's zelf. Ze moest zelfs lachen en zei dat de verloskundige me met een bed van 70 cm acuut naar het ziekenhuis zou sturen..
ikke niet hoor, ik ga dr gewoon bij op de grond zitten in kleermakerszit, prima overzicht en ik kan overal bijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
en anders gewoon niet in bed bevallen.
Hoe zit dat dan met baarkrukken, mignonne? Daar krijg je toch helemaal rugaids van?
In dat geval zou ik toch eventjes met je verloskundige zelf spreken als ik jou wasquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb trouwens met de praktijkverpleegkundige gesproken, niet met één van mijn vk's zelf. Ze moest zelfs lachen en zei dat de verloskundige me met een bed van 70 cm acuut naar het ziekenhuis zou sturen..
Maar goed, genoeg gezeur, ik ben superblij dat jullie zo geweldig meedenken en ga het er vanavond even goed met Baard over hebben..
Nee, ze meende het wel degelijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
zou ze dat dan niet humoristisch bedoeld hebben?? .. in de zin van: "maak je maar niet al te druk, zo rigoreus zijn we heus niet"
Oh, da's suf!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:38 schreef Rawedni het volgende:
Jeeeeetje wat beppen jullie veelIk zit op mn werk dus kan niet alles doorlezen
SQ, ben je nou nog niet begonnen (of klaar?)
Bedankt voor jullie uitgebreide antwoorden! Ik heb rondgebeld maar nergens lijkt de komende 4 weken plek te zijn dus dan kan ik net zo goed mn termijnecho afwachtenSymptomen zijn vandaag weer helemaal spoorloos dus het maakt een mens goed onzeker. Schijnt echter wel normaal te zijn?
Oh en ik ben Spring niet hoor
goed, als ik het weer voor morgen wil weten ruik ik voortaan wel aan m'n doucheptujequote:Het hoeft niet zo te zijn dat je afvoer putje vies is.Mijn putje is Brand schoon maar stinkt ook regelmatig, als dat zo is krijgen we regenachtig weer , ik gooi er dan ook idd gloor in.verder is er volgens mij niet veel aan te doen
Ik weet echt niet waar je de energie nog vandaan haalt voor al die activiteiten joh!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:44 schreef Radyhyn het volgende:
Lief dat je het vraagt Zoë
Maar eigenlijk heb ik niet zo veel te vertellen..
Het is deze week een erg drukke week op 't werk en ook bijna alle avonden bij mensen op visite geweest, dus weinig 'hang' tijd gehad. Ik ben zo ontzettend toe aan weekend!!![]()
(Al staat het weekend ook vrij vol gepland weer)
Trouwens nog wel bericht gehad over die stiftmarker op het ledikantje. Ze komen over 2 weken langs om het eraf te poetsenTja.. als ze denken dat het er goed af gaat dan moeten ze het maar vooral proberen dan.. maar 2 weken is nog wel lang.. poeh! Ze adviseerden om gewoon het ledikant in elkaar te zetten.. dus dan kunnen we in principe het kamertje gaan afmaken. Dus rolgordijnen erop (gisteren afgehaald), vensterbank nog regelen, nog een lamp uitzoeken en ophangen en dan kan het leuke 'aankleedwerk' beginnen
![]()
En ik heb het gevoel alsof ik nog 1001 dingen moet doen/regelen en de weken veels te hard gaan nu
Soda tast alluminium aan. Zou het niet te vaak in de machine doen. Azijn is dan wel weer (in mate) goed voor de machine, maar dan weer niet voor de rubbers.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:32 schreef JufMariska het volgende:
Wat een idioot rigide gedoe van je vk inderdaad DaD! En fijn dat hier mensen handig meedenken!
Ik heb net mijn wasmachien schoongemaakt (ruikt vies, beuh... Nu wil ik er geen babykleertjes in wassen), wel wat lastig op m'n knieën op de grond (en met TE nieuwsgierig jong katje dat overal haar neus tussen stak, zucht...) maar stap 1 is gelukt. Nu draait-ie een intensief programma op 90 graden met soda, hopelijk is het dan opgelost...
Tnx voor de waarschuwing! Dit is voor het eerst dat ik het er in mik, kwam inderdaad uit de categorie 'oma weet raad'quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:03 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Soda tast alluminium aan. Zou het niet te vaak in de machine doen. Azijn is dan wel weer (in mate) goed voor de machine, maar dan weer niet voor de rubbers.
Snap dat je het doet overigens hoor, was vroeger het middel om de zeepresten eruit te halen.
Waarom heb ik daar nou niet aan gedacht om dat na te vragen! Goede tip iig.. ik ga er meteen een mailtje achteraan sturen dat ik er vanuit ga dat ze ook een back-up ledikantje bij zich hebben! Thanks!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:59 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je de energie nog vandaan haalt voor al die activiteiten joh!![]()
Het ledikantje in mekaar zetten? Dat betekent dus dat ze niet voor de zekerheid een extra onderdeel meenemen... nemen ze wel voor de zekerheid een extra compleet ledikantje mee, voor eventueel omruilen?
Normaal doen ze dat wel hoor. Halen de monteurs het weer uit elkaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:59 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je de energie nog vandaan haalt voor al die activiteiten joh!![]()
Het ledikantje in mekaar zetten? Dat betekent dus dat ze niet voor de zekerheid een extra onderdeel meenemen... nemen ze wel voor de zekerheid een extra compleet ledikantje mee, voor eventueel omruilen?
Nee!! De weken gaan ook nu nog heel langzaamquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Rady, de weken gaan ook heel hard nu hoor!
zo, ik en mijn 125 enveloppen zitten er klaar voor
Je moet niet te logisch denken hieroquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dat zou je toch niet tijdens de bevalling gaan doen?
Nee die lamme hand is pas na het schrijven natuurlijk. Kan ze meteen een nieuwe injectie gaan halenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:26 schreef Radyhyn het volgende:
Allemaal handgeschreven?
Dus jij, 125 enveloppen en een lamme hand zitten er klaar voor?
LMN krap is niet leuk.. maar gelukkig maakt je man het wel erg grappig zo
nee, ik begin nuquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:27 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nee!! De weken gaan ook nu nog heel langzaam. *kop in het zand techniek*
Heb je ze allemaal zelf geschreven?respect!
Toitoitoiquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik begin nu
Ik heb er al vijf
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
Amsterdammerts hebben allemaal gekke huisnummers. 187 G drie hoog achter links enzo.
ik doe het wel gewoon met een BIC hoor. Als ik ook nog moet kalligraferen kun je me afvoerenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:33 schreef JufMariska het volgende:
[..]
ToitoitoiIk heb er ook ruim 100, handgeschreven. Gelukkig wel zelfklevende postzegels
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]![]()
En dan voor de grap "the cupboard under the stairs" er nog bijzetten
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]![]()
En dan voor de grap "the cupboard under the stairs" er nog bijzetten
Haha! Dat kan ik ook niet hoor! Ik kan alleen creatief met fotocameraquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doe het wel gewoon met een BIC hoor. Als ik ook nog moet kalligraferen kun je me afvoeren
Hier net dezelfde beslissing genomen, volgens mij doen ze het sowieso liever niet bij mij..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:40 schreef Hilmo het volgende:
Ik neig toch naar niet strippen vandaag... Lekker wispelturig, maar ik geniet nu ook nog best van de rust eigenlijk![]()
Mijn man zei ook al, je wilt het graag zo natuurlijk mogelijk, waarom dan nu beinvloeden als je het nog wel aan kan. Maandag zouden ze sowieso een poging doen (dan precies 41 weken). Moeilijk hoor...
Je hebt een ziel!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:43 schreef AwayTL het volgende:
Adressen laat ik gewoon afdrukken. Ik schrijf al lelijk en bij vriend wordt er denk ik niks goed bezorgt.
Ik ga ook maar eens kijken of ik het lijstje van de vorige keer nog heb. Scheelt weer wat.
En ik hou het officieel niet meer droog bij over mijn lijk.. Vooral de zin: als je moeder wordt, word je je ook bewust van je eigen sterfelijkheid.. -bam- die kwam binnen. En dan ook nog je kind niet op kunnen zien groeien.
(Het stroomde niet hoor, gewoon even wat uit de ooghoekjes vegen..)
quote:
Ik lurk toevallig mee en zie deze post. Op babyzwemmen was er ook een moeder met jouw probleem. Vk wilde ook niet aan een extra matras wegens te zacht. Zij heeft het opgelost door er een mdfplaat en daarna een matras op te leggen. Zodat dat bovenste matras dus wel stabiel was. Daar ging de vk wel mee akkoord, misschien is dat nog wat? Hoef je alleen maar een grote mdf plaat te scoren bij de bouwmarktquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een matras mag niet omdat het dan allemaal te zacht zou worden. We hebben geen logeerkamer, en ook geen logeerbed of slaapbank of iets dergelijks. Een bevalbed zou denk ik in de woonkamer moeten, maar daar bevallen lijkt me niets (we hebben alleen plisségordijnen waar je met een beetje tegenlicht gewoon silhouetten en zo doorheen ziet...).
Blegh.
ik denk altijd maar zo: als het met strippen op gang komt was het vanzelf ook wel snel op gang gekomen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:40 schreef Hilmo het volgende:
Ik neig toch naar niet strippen vandaag... Lekker wispelturig, maar ik geniet nu ook nog best van de rust eigenlijk![]()
Mijn man zei ook al, je wilt het graag zo natuurlijk mogelijk, waarom dan nu beinvloeden als je het nog wel aan kan. Maandag zouden ze sowieso een poging doen (dan precies 41 weken). Moeilijk hoor...
dat zijn de leukste. heus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
met mijn giganorme babymonstrositeit.
Ik vind 'm goed! Ik onthoud 'm!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat zijn de leukste. heus.![]()
(en mij is altijd verteld dat zo'n dikke harses de doorbloeding verstoord waardoor je een soort dove doos krijgt en het minder pijn doet?? ik heb me er altijd aan vast gehouden.)
Als je je er niet prettig bij voelt niet doen denk ik dan maar altijd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:40 schreef Hilmo het volgende:
Laat je lief gewoon dan tegen die tijd een van de deuren in je huis eruit halen en die tussen de matras en de extra matras leggen, heb je ook geen gezeik over te zacht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blegh.
*uber lurker ontlurkt*: misschien is deze site wat voor je http://www.postpapierenzo.nl/ *terug in lurk modus*quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:36 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Haha! Dat kan ik ook niet hoor! Ik kan alleen creatief met fotocameraEn een beetje met maskingtape, maar da's niet handig met adressen
Ik overweeg nog wel om sluitzegels te fiksen, de enveloppen sluiten niet zelfklevend![]()
Ja, ik ken 'm, gaaf! Tnxquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:46 schreef MissStevie het volgende:
[..]
*uber lurker ontlurkt*: misschien is deze site wat voor je http://www.postpapierenzo.nl/ *terug in lurk modus*
Daar lurken ze juist voorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:59 schreef AwayTL het volgende:
Wat hebben we toch eigenlijk veel lurkers ondanks afscheiding, bevalbingo, slijmproppen, placenta's e.d..
Stiekem komen we allemaal voor jou ;')quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:59 schreef AwayTL het volgende:
Wat hebben we toch eigenlijk veel lurkers ondanks afscheiding, bevalbingo, slijmproppen, placenta's e.d..
Ooj irritant he, de onze is vorige week gestemd, en na 30 min wilde ik bij elke ping die man een pong verkopen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:41 schreef Risu het volgende:
Godsakke, piano wordt gestemd. Irritant geluid zo 40 minuten achter elkaar dat gepling. Maar volgens mij is hij bijna klaar nou. Kan ik er eens wat liedjes uit laten komen in plasts van pling pling pling.
Zal wel weer mooi klinken straks.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Stiekem komen we allemaal voor jou ;')
Baard is bang dat dat gaat schuiven, of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Laat je lief gewoon dan tegen die tijd een van de deuren in je huis eruit halen en die tussen de matras en de extra matras leggen, heb je ook geen gezeik over te zacht.
Of anders een plaat mdf, die zou ik echt niet in stukjes gaan zagen om dan te gaan hannesen onder je bed, gewoon hup óp je bed, extra matras erop en klaar!
spanbanden of densoods ducttape om het geheel heen en dan pas de molton enzo?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Baard is bang dat dat gaat schuiven, of valt dat wel mee?
Klavertje-4 ook bedankt voor je reactie!
Ik had Baard een berichtje gestuurd met het verhaal, en ik kreeg net terug: Liefje, ik ga het voor je regelen..
.
Omnomnomquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:20 schreef kwakz0r het volgende:
hier staat een pan hachee op t vuur voor vanavond
erbij bimi (van die lange mini broccoli) en pommes de terre boulangeres (schijfjes aardappel en ui (en bonusspekjes) in een ovenschaal, opgieten met bouillon, boter erop en dan in de oven gaar laten worden
ik ben zowaar echt aan t koken en ik geniet er van als t zo langzaam kan
vanavond krijgen we een eter (die ex waar ik laatst over zat te piepen, na t concert twee weken geleden eindelijk even bijgekletst en hij voelde zich volgens mij net zo opgelucht als ik dus meteen eten afgesproken). wordt vast gezellig!
Mag ik ook mee eten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:20 schreef kwakz0r het volgende:
hier staat een pan hachee op t vuur voor vanavond
erbij bimi (van die lange mini broccoli) en pommes de terre boulangeres (schijfjes aardappel en ui (en bonusspekjes) in een ovenschaal, opgieten met bouillon, boter erop en dan in de oven gaar laten worden
ik ben zowaar echt aan t koken en ik geniet er van als t zo langzaam kan
vanavond krijgen we een eter (die ex waar ik laatst over zat te piepen, na t concert twee weken geleden eindelijk even bijgekletst en hij voelde zich volgens mij net zo opgelucht als ik dus meteen eten afgesproken). wordt vast gezellig!
ik stuur t wel op als er wat over is. maar als ex nog zoveel eet als ik me herinner en mijn vriendje eet ook mee...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:24 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Mag ik ook mee eten?klinkt heerlijk
aah ok.. ze hebben idd gave dingen! ik heb er ook sluitzegeltjes van gehad die heeel cute warenquote:
ja, maar jullie zijn zo leuk en gezellig met elkaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:59 schreef AwayTL het volgende:
omnom kiek nah! en t is een "in de oven pleur" gerecht, dat helpt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:23 schreef Skittles het volgende:
[..]
Omnomnom![]()
Ik had gisteren ook hachee gemaakt, maar dan met rijst. Nog nooit van pommes de terre boulangeres gehoord maar klinkt heel lekker!
Ohh ik hou van "in de oven pleur" gerechten waar je geen omkijken meer naar hebtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
omnom kiek nah! en t is een "in de oven pleur" gerecht, dat helpt.
[ afbeelding ]
en zonder kaas
vlgs jij valt dat enorm mee, maar anders haal je een rol van dat anti-slipmateriaal bjj de action?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Baard is bang dat dat gaat schuiven, of valt dat wel mee?
Klavertje-4 ook bedankt voor je reactie!
Ik had Baard een berichtje gestuurd met het verhaal, en ik kreeg net terug: Liefje, ik ga het voor je regelen..
.
Geen gestrip dus?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, die vk in het ziekenhuis had t toch allemaal iets positiever geschetst dan het is. Mijn eigen vk kreeg er net 1 vinger in en ik was nog heul niet helemaal verstreken
Naja, dan hebben we nog een weekend
Ramptoerismequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:59 schreef AwayTL het volgende:
Ja. Offf je baby heeft zich bedachtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, die vk in het ziekenhuis had t toch allemaal iets positiever geschetst dan het is. Mijn eigen vk kreeg er net 1 vinger in en ik was nog heul niet helemaal verstreken
Naja, dan hebben we nog een weekend
Whehehe, onderweg naar buiten, maar rechtsomkeert gemaaktquote:
heeft je verloskundige misschien dikke vingers?quote:
nee, maar die van gister had wel heul kleine vingersquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heeft je verloskundige misschien dikke vingers?
Pannekoekentonicprostaglandingesmarathon.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar die van gister had wel heul kleine vingers
Ach ja, we wachten rustig verderIk moet alleen wel activiteiten gaan bedenken voor de komende dagen
wauw snel!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
gezellig Zoë~!
Zo, nu heb ik ook een aidshandMaar alle vlopjes zijn geschreven
Ik hoop niet dat m'n ribben zo laag zitten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:54 schreef AwayTL het volgende:
dat is snel sq!
En wat stom dat nu de verwachtingen anders liggen.
Geen herkenbare knakjes Skittles. Komt het niet bij je ribben vandaan?
Nou, t wordt wat langer...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ooh spannend Loj! Fijn dat je bd weer goed was in elk geval en nu op naar een mooie ctg
hmm, vervelend. Iets (zoets) eten helpt ook niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:09 schreef Loj het volgende:
[..]
Nou, t wordt wat langer...
Baby slaapt en is weer niet echt wakker te krijgen..
Ach, maak me er maar niet te druk om..
En ja dat was dus ook de reden van de gyn om ff een ctg te maken
Ik had een paar dagen geleden ook dat knakken genoemd, maar ik vergeleek het met ijsklontjes die je in water gooit. Onderin buik inderdaad en telkens keek ik dan zo naar beneden van oh jee, waar blijft de plens water.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:45 schreef Skittles het volgende:
Inderdaad snel zeg![]()
Ik heb nou al drie dagen dat ik een soort knakjes voel in m'n buik. Een beetje het geluid alsof je je vingers zit te knakken, maar dan heel gedempt. Herkenbaar voor iemand
Legpuzzels waren hier een hit in de laatste weekquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar die van gister had wel heul kleine vingers
Ach ja, we wachten rustig verderIk moet alleen wel activiteiten gaan bedenken voor de komende dagen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:07 schreef Loj het volgende:
Ja bizar he, misschien is de baby er dan al op de natuurlijke manier!
Maar idd, binnen twee weken ben ik mama
Heb jij ook hoor! Je UD + 14 dagenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:02 schreef Risu het volgende:
Maar das toch verder dan UD? Dan is ie er misschien al uit zichzelf.
Gek idee eigenlijk he, een uiterste datum.
Leek me écht iets voor Henka!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh god, draagt dat kind een haarband met staartjes??
Toch niet voor de tijd hoop ik?!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, zo klinkt het echt dichtbij, Loj!
Wij hebben het net uitgebreid gehad over de bedkwestie () en besloten een eenpersoons bed van Marktplaats te halen en deze in de studeerkamer te zetten met klossen eronder.
Toen we dat net hadden besloten vond Baard het wel goeie timing om even tussen neus en lippen door te vertellen dat hij vandaag te horen kreeg dat ie eigenlijk nog dit jaar een weekje naar de VS moet voor zijn werk. Insert hysterische huilbui..
Mannentimingquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, zo klinkt het echt dichtbij, Loj!
Wij hebben het net uitgebreid gehad over de bedkwestie () en besloten een eenpersoons bed van Marktplaats te halen en deze in de studeerkamer te zetten met klossen eronder.
Toen we dat net hadden besloten vond Baard het wel goeie timing om even tussen neus en lippen door te vertellen dat hij vandaag te horen kreeg dat ie eigenlijk nog dit jaar een weekje naar de VS moet voor zijn werk. Insert hysterische huilbui..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |