abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145128158
Zwangerschap & geboorte

2014

23 september: Vue
29 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
13 oktober: watmoetikkiezen
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL (jongen)
2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
27 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu
14 maart: Cholula
23 maart: DJMO
23 maart: Gevalletje

12 april: MevrouwCactus

4 mei: twist02
6 mei: Vlindur
10 mei: Klumsy
15 mei: Rawedni
16 mei: Selvaria

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Born to Lose, but Built to Win.
pi_145128175
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 15:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, nu nog weeën :')
Die komen nog wel, wacht maar >:) :P
pi_145128196
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 15:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, nu nog weeën :')
Gewoon de hele dag internetten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145128199
Gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen SQ! Ik was al plaatsvervangend bang voor een spoedks ofzo :P

Kan me goed voorstellen dat je het strippen voor vandaag ff laat voor wat het is. En 2 cm en volledig verstreken heb je mooi alvast binnen ^O^
pi_145128205
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 15:51 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Gewoon de hele dag internetten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O_
pi_145128238
SQ wat een gedoe weer :o! Maar 2 cm, jij zit dalijk ongemerkt op 10 :+.

Mooie echofoto's Vlindur en Nikooos!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145128240
Is Vue ondertussen al bevallen? Lijkt me wel toch.. Moet Vue erin blijven?
pi_145128255
Vue zal hopelijk wel bevallen zijn. Maar beetje lullig om haar er al uit te halen zonder dat ze dat zelf ff komt vertellen lijkt me :P
pi_145128274
Weet je nog SQ, toen je zei dat je je een buitenbeentje voelde omdat je nooit aan de CTG hoefde? En twee cm in the pocket!

*O* *O* voor Vlindur en Klumsy. Verder het één en ander over erkennen, daar hoef ik me ook niet druk over te maken. Ik werd overigens wel geattendeerd op het feit dat ik achter kinderopvang aan moest gaan. Ik dacht dat dat tegenwoordig niet zo'n haast meer had? In ieder geval gaan we volgende week kijken. En we hebben een commode en ledikant gekregen van vrienden. Er moet nog wel een likje verf overheen maar dat vind ik leuk.
pi_145128307
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 15:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Vue zal hopelijk wel bevallen zijn. Maar beetje lullig om haar er al uit te halen zonder dat ze dat zelf ff komt vertellen lijkt me :P
True. Vandaar ook mijn vraag, maar misschien wist iemand dat ze niet meer kwam of zo, daarom vroeg ik het meer :@
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:57:35 #11
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145128351
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 15:54 schreef Cholula het volgende:
Weet je nog SQ, toen je zei dat je je een buitenbeentje voelde omdat je nooit aan de CTG hoefde? En twee cm in the pocket!

*O* *O* voor Vlindur en Klumsy. Verder het één en ander over erkennen, daar hoef ik me ook niet druk over te maken. Ik werd overigens wel geattendeerd op het feit dat ik achter kinderopvang aan moest gaan. Ik dacht dat dat tegenwoordig niet zo'n haast meer had? In ieder geval gaan we volgende week kijken. En we hebben een commode en ledikant gekregen van vrienden. Er moet nog wel een likje verf overheen maar dat vind ik leuk.
Ik ga van de week ook een afspraak maken voor de opvang. Maar dat moet weer speciaal zijn, want mijn vriendin werkt in de zorg. Dus moet flexibele opvang zijn, omdat dat dus per week anders is.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:04:09 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_145128521
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 15:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen SQ! Ik was al plaatsvervangend bang voor een spoedks ofzo :P

Kan me goed voorstellen dat je het strippen voor vandaag ff laat voor wat het is. En 2 cm en volledig verstreken heb je mooi alvast binnen ^O^
Precies, het begin is er!

Geen idee ook waarom dat hartje ineens zo op hol ging :? Maar ja, heb wel even lekker gezweet in elk geval :')
disclaimer
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:07:34 #13
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_145128618
2 cm zonder weeën! Ga zo door!!! *O*
Wat een avontuur zeg! Pfffrt! Nu lekker op de bank hangen meis :*

Spees heeft het bij jou ook nog niet doorgezet? Was wel een beetje aan het rommelen toch?

En O+ voor de echofoto's van Vlindur en Nikooos
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:09:36 #14
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_145128689
SQ jemig wat een dag zo! 2 cm heb je alvast, heel fijn! Gaat vast niet lang meer duren! (En ook mooi dat de vlooien vanochtend al minder waren.)

Vlindur wat een goed nieuws!! *O*

Nikooos mooie echo! Jammer dat je er niet bij was, maar gelukkig mogen jullie snel weer!

Verder niks onthouden, sorry. Voelde me vanochtend echt niet tof. Veel pijn aan bekken, in buik en onderrug. Moest kind naar school brengen. Nou, dat ging net. In de auto op de terugweg wat duizelig en misselijk. Ik kon niet meer.
Gelukkig zou ik al de dag bij mijn moeder doorbrengen. Die heeft me opgehaald (wilde zelf niet meer rijden) en daar heeeeel rustig gedaan. Nu gaat t weer.
Nog 12 dagen... nog 12 dagen... nog 12 dagen...
pi_145128902
Vue was hier gister of eergisteren nog toch? Toen nog met baby in buik dacht ik!

Whoo, SQ, 2 CM cadeau! Hopelijk haalt het strippen van de VK wat uit :) beetje vreemd dat ze er in het ziekenhuis al van uitgaan dat je daar gaat bevallen :')
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:21:50 #16
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145129057
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:07 schreef Radyhyn het volgende:
2 cm zonder weeën! Ga zo door!!! *O*
Wat een avontuur zeg! Pfffrt! Nu lekker op de bank hangen meis :*

Spees heeft het bij jou ook nog niet doorgezet? Was wel een beetje aan het rommelen toch?

En O+ voor de echofoto's van Vlindur en Nikooos
Nee helaas :) Heb vanochtend 2 paracetamol genomen en nadat ik S weggebracht had gedoucht, en daarna was het weg. Dus het was niet het echte werk. Maar misschien wel het laatste beetje verstrijking of een half centimetertje erbij ofzo :P Wie weet!
pi_145129139
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 15:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Is Vue ondertussen al bevallen? Lijkt me wel toch.. Moet Vue erin blijven?
Had Vue toen niet verteld dat ze slecht internet had?
En dat ze pas weer kon reageren als ze thuis was?
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:24:57 #18
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145129150
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:16 schreef krijgerrtje het volgende:
Vue was hier gister of eergisteren nog toch? Toen nog met baby in buik dacht ik!

Whoo, SQ, 2 CM cadeau! Hopelijk haalt het strippen van de VK wat uit :) beetje vreemd dat ze er in het ziekenhuis al van uitgaan dat je daar gaat bevallen :')
Laatste reactie van Vue:
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:16 schreef Vue het volgende:
Ik vind het super knap dat je er zo nuchter in staat SQ, petje af!!

Hier nog steeds met baby IN buik... }:|
pi_145129188
SQ :* blij dat je weer thuis bent. En stomme gyn!

Fijn dat je al 2cm in de pocket hebt man!
Kwak
pi_145129219
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:24 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Laatste reactie van Vue:

[..]

Voelt als gisteren/eergisteren :D
pi_145129270
Oh en SQ, fijn dat je thuis bent, balen dat t ff stressen was :(
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:29:34 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_145129273
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:21 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Nee helaas :) Heb vanochtend 2 paracetamol genomen en nadat ik S weggebracht had gedoucht, en daarna was het weg. Dus het was niet het echte werk. Maar misschien wel het laatste beetje verstrijking of een half centimetertje erbij ofzo :P Wie weet!
ik hoop het echt! Ik wil nog steeds synchroon bevallen :7
disclaimer
pi_145129296
SQ je hebt wel heftige dagen zeg :* maar 2 cm en hopelijk kun je nu thuis rustig afwachten zonder stressdingen, en komt het gauw op gang.

Spees ook jammer dat het nog niet heeft doorgezet.

Leuk de echo Nikoos!

Ik heb teveel tijd opeens, ik zit steeds maar te hopen hier op babynieuws :D *baby's er uit trekt*
pi_145129502
Waar kopen jullie de positiekleding eigenlijk? Verder dan de H&M kom ik niet en de Babyplanet heeft geen webshop }:|
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_145129560
Prenatal, Hema?
pi_145129582
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:39 schreef Skittles het volgende:
Prenatal, Hema?
Hema vind ik niet zo lekker zitten :N
Prenatal is zo duur :@
pi_145129599
Zo, hallo. :D. Wordt hier af en toe nog wel eens wat gepost?

Ik zag mooie echo's voor klumsy en Vlindur! Yaaay! *O*. En SQ, spannende ochtend, maar zomaar al 2 cm in the pocket, joh. :o. Straks valt dat kind er nog ongemerkt uit!

Wij hebben ook een geregistreerd partnerschap, nu bijna een jaar. Dat hebben we afgesloten op de gratis woensdagochtend, maar wel met een ceremonie in de trouwzaal van het stadhuis. Goed geregeld, hier.

Ik las ook over opmerkingen over je buik en het zwanger zijn. Ik heb regelmatig het gewoon alsof ik niet meer gewoon DaD ben, maar alleen nog maar een zwangere. Ik vind de belangstelling hartstikke leuk hoor, maar soms wel jammer dat niemand eigenlijk nog verder kijkt dan je buik. :@.

Ennnn er is een vervanger! w/ . Het klinkt als een groot bij-gebrek-aan-beterverhaal, maar goed, ik ga nog één week werken, overdragen, en dan vind ik het allemaal wel best. Eén van mijn onderbouwklassen wordt volgende week al door iemand anders overgenomen. De leerlingen waren heel teleurgesteld toen ik zei dat vandaag de laatste keer was dat ik ze les zou geven. *; . En over gevraagd worden naar de naam gesproken, ze waren wel heel nieuwsgierig of we al een naam hadden, en of ik die dan wilde vertellen, en toen ik zei van niet of ze dat wel direct na de bevalling mochten weten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:40:19 #28
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145129607
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:37 schreef Vlindur het volgende:
Waar kopen jullie de positiekleding eigenlijk? Verder dan de H&M kom ik niet en de Babyplanet heeft geen webshop }:|
Wij hadden gister een pakket van Bonprix thuis.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:40:45 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_145129625
quote:
wehkamp :D
disclaimer
pi_145129636
quote:
Noppies, wehkamp

[ Bericht 0% gewijzigd door JufMariska op 02-10-2014 16:49:52 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_145129650
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:39 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hema vind ik niet zo lekker zitten :N
Prenatal is zo duur :@
De shirtjes niet? :o Lekker stretchy! Van de H&M pas ik niks :N
Prenatal is het leuk om koopjes te snuffelen. Jurk voor 7 euro en een broek voor 10 *)
pi_145129673
Dank u!

Daar was ik dus helemaal niet opgekomen. Ik ga es ff spitten!

Iemand die al truien in L/XL kwijt wil? Ik heb het zo koud :X
pi_145129743
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:41 schreef Skittles het volgende:

[..]

De shirtjes niet? :o Lekker stretchy! Van de H&M pas ik niks :N
Prenatal is het leuk om koopjes te snuffelen. Jurk voor 7 euro en een broek voor 10 *)
Goeie koop!
Nee, ik vond (5 jaar terug) de stof niet fijn en heb er daarna nooit meer gekeken :P
En onze Hema heeft de positiemode uit de schappen gehaald, dus voelen kan ik nu ook niet meer }:|
pi_145129819
Ik draag veel van die langere hemdjes van H&M, esprit, mexx enzo (meeste had ik al, en dan met een vest er over nu het frisser wordt), gewone shirts/hemdjes worden nu echt te kort (bouwvakkersdecollete voor }:| ), broeken heb ik wel van Mamalicious (bij wehkamp), die van de H&M vond ik echt hopeloos zitten. Leggings van Noppies en Mamalicious, jurkjes ook van de H&M (gewone collectie, van die stretchachtige zoals deze http://www.hm.com/nl/prod(...)27-J#article=13727-I, dat gaat nog goed), uitverkoop Sissy Boy en 1 van King Louie. Dat is het zo'n beetje geloof ik -> wat ik maar wil zeggen: een paar basisdingen van de merken, aangevuld met niet-zo-dure dingen van H&M enzo. En een fijne positiezomerjas van de H&M, was ook niet duur maar wel prettig. Winterjas heb ik te leen/krijg van een vriendin die 2 jaar geleden in december een baby kreg :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 oktober 2014 @ 16:50:32 #35
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145129906
ik heb hier nog een kortingsvoucher van 15% korting op positiemode van prenatal liggen dames. Alleen inwisselbaar in de fysieke winkels! wie hem kan gebruiken, geef je adres maar, dan stuur ik hem op
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_145129935
Wat vinden jullie trouwens van mijn verloskundige die aangeeft dat ze liever niet zoveel echo's doen omdat het niet bewezen slecht of niet slecht voor de embryo is? Ze schijnen toch bloot te worden gesteld aan straling en warmte dus zo min mogelijk was haar advies.
Ik zou alleen zo graag ff een geruststelecho willen over 1.5 week als ik 10 weken ben :'(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 oktober 2014 @ 16:51:57 #37
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145129953
quote:
http://www.kiabi.nl/zwangerschapskleding_200059
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_145129980
Ik heb nog heel veel van de vorige zwangerschappen. Mijn broeken zijn echt heel fijn. Mama-Licious en Noppies zitten echt heerlijk O+ Heb ook een van de MissEtam, maar dat elastiek bovenaan de buik zit echt verchrikkelijk vervelend. Dat hebben de andere merken toch beter verzonnen:Y

Mijn shirts zijn alleen een (beetje) vlekkerig geworden, ik moet qua bovenkleding gewoon nieuw spul :Y

En drie zwangerschappen in de zelfde kleding lopen is ook niet altijd leuk ;)
pi_145129993
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:50 schreef DJMO het volgende:
ik heb hier nog een kortingsvoucher van 15% korting op positiemode van prenatal liggen dames. Alleen inwisselbaar in de fysieke winkels! wie hem kan gebruiken, geef je adres maar, dan stuur ik hem op
Die wil ik dan wel :Y
pi_145130066
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:51 schreef Rawedni het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn verloskundige die aangeeft dat ze liever niet zoveel echo's doen omdat het niet bewezen slecht of niet slecht voor de embryo is? Ze schijnen toch bloot te worden gesteld aan straling en warmte dus zo min mogelijk was haar advies.
Ik zou alleen zo graag ff een geruststelecho willen over 1.5 week als ik 10 weken ben :'(
Tja, dat is haar gedachte en advies erover. :) Als je echt geruststelling wil, kan je bij een ander echobureau misschien een (pret)echo laten maken?
pi_145130094
Ja dat wil ik stiekem heel graag Skittles maar wil mn kind niet onnodig in gevaar brengen :) Vroeg me daarom af wat jullie meningen hierover zijn.
pi_145130125
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:51 schreef Rawedni het volgende:
Lastig :( Is het protocol in heel jouw land/gemeente/landdeel? of alleen bij de vk? Anders zou je misschien een ander bureau op kunnen zoeken..
pi_145130249
Lastig Rawedni! Ik heb me daar in het begin ook druk om gemaakt, maar uiteindelijk om allerlei redenen zoveel echo's gehad dat ik de tel kwijt ben (12 ofzo denk ik, waarvan 2 pretecho en de rest op indicatie). Ik had eigenlijk nog niet eerder gehoord dat verloskundigen er op tegen waren,maar vooral van die verhalen op internet, en dus besloten me er niet druk om te maken. Je kunt overwegen ergens een pretecho te laten maken? Geruststelling is ook fijn en goed voor jou en je baby.
pi_145130294
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:56 schreef Rawedni het volgende:
Ja dat wil ik stiekem heel graag Skittles maar wil mn kind niet onnodig in gevaar brengen :) Vroeg me daarom af wat jullie meningen hierover zijn.
Er zijn (volgens mij) geen duidelijke bewijzen dat het schadelijk is. Maar daar weet Mignonne of Wupwup wel meer over :P

Die paar weken in de stress zitten omdat je geen geruststelling hebt, is natuurlijk ook niet heel fijn. Een echo bij 10 weken gaat ook geen half uur oid duren, dus lang wordt de baby niet aan de warmte en straling blootgesteld.
pi_145130296
Mijn arme baby dan, die krijgt wekelijks een echo...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 2 oktober 2014 @ 17:01:14 #46
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_145130298
Zoals gezegd bij ons krijgen we nu extra echo's omdat beginnend echoscopisten zo kunnen oefenen. Lijkt me niet dat dat gebeurd als het schadelijk is toch?
pi_145130305
Dank jullie wel meiden. Ik ga er inderdaad maar even achteraan :) Wil er best voor betalen.

@Vlindur, geen idee eigenlijk! Denk als ik heel erg aandring dat het wellicht wel kan maar je wordt toch bang gemaakt!
  donderdag 2 oktober 2014 @ 17:04:39 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_145130416
zolang je niet heel regelmatig heel lang zo'n echokop op je buik hebt loopt dat wel los. Zo'n vroege echo duurt toch niet veel langer dan 5-10 minuutjes, gewoon doen :)
disclaimer
  donderdag 2 oktober 2014 @ 17:05:39 #49
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145130452
Een echo geeft geen straling, t zijn weerkaatsende geluidsgolven (vandaar de naam, echooooooowowowow ;) ) Geen idee of een baby-in-wording er iets van merkt, maar warm en chemisch en gevaarlijk is het dus niet...

Dus misschien is je VK in de war, of doet ze iets anders dan een traditionele echo? T is geen rontgen of ct-scan oid :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')