Gewoon de hele dag internettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:51 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag internettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
True. Vandaar ook mijn vraag, maar misschien wist iemand dat ze niet meer kwam of zo, daarom vroeg ik het meerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Vue zal hopelijk wel bevallen zijn. Maar beetje lullig om haar er al uit te halen zonder dat ze dat zelf ff komt vertellen lijkt me
Ik ga van de week ook een afspraak maken voor de opvang. Maar dat moet weer speciaal zijn, want mijn vriendin werkt in de zorg. Dus moet flexibele opvang zijn, omdat dat dus per week anders is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:54 schreef Cholula het volgende:
Weet je nog SQ, toen je zei dat je je een buitenbeentje voelde omdat je nooit aan de CTG hoefde? En twee cm in the pocket!
![]()
voor Vlindur en Klumsy. Verder het één en ander over erkennen, daar hoef ik me ook niet druk over te maken. Ik werd overigens wel geattendeerd op het feit dat ik achter kinderopvang aan moest gaan. Ik dacht dat dat tegenwoordig niet zo'n haast meer had? In ieder geval gaan we volgende week kijken. En we hebben een commode en ledikant gekregen van vrienden. Er moet nog wel een likje verf overheen maar dat vind ik leuk.
Precies, het begin is er!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen SQ! Ik was al plaatsvervangend bang voor een spoedks ofzo
Kan me goed voorstellen dat je het strippen voor vandaag ff laat voor wat het is. En 2 cm en volledig verstreken heb je mooi alvast binnen
Nee helaasquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:07 schreef Radyhyn het volgende:
2 cm zonder weeën! Ga zo door!!!![]()
Wat een avontuur zeg! Pfffrt! Nu lekker op de bank hangen meis
Spees heeft het bij jou ook nog niet doorgezet? Was wel een beetje aan het rommelen toch?
Envoor de echofoto's van Vlindur en Nikooos
Had Vue toen niet verteld dat ze slecht internet had?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Is Vue ondertussen al bevallen? Lijkt me wel toch.. Moet Vue erin blijven?
Laatste reactie van Vue:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:16 schreef krijgerrtje het volgende:
Vue was hier gister of eergisteren nog toch? Toen nog met baby in buik dacht ik!
Whoo, SQ, 2 CM cadeau! Hopelijk haalt het strippen van de VK wat uitbeetje vreemd dat ze er in het ziekenhuis al van uitgaan dat je daar gaat bevallen
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:16 schreef Vue het volgende:
Ik vind het super knap dat je er zo nuchter in staat SQ, petje af!!
Hier nog steeds met baby IN buik...
ik hoop het echt! Ik wil nog steeds synchroon bevallenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee helaasHeb vanochtend 2 paracetamol genomen en nadat ik S weggebracht had gedoucht, en daarna was het weg. Dus het was niet het echte werk. Maar misschien wel het laatste beetje verstrijking of een half centimetertje erbij ofzo
Wie weet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |