SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee klopt maar wel handig om te weten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
kost 6 euro, dat is de moeite niet
Die van mij heb ik trouwens nog steeds niet (de fysieke)Had al gemaild maar blijkbaar is de drukker erg druk of zo.
![]()
volgens mij gaan er sowieso 4 weken overheen. Nog een check of je geen stadionverbod hebt enzoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee klopt maar wel handig om te weten.
Die van mij heb ik trouwens nog steeds niet (de fysieke)Had al gemaild maar blijkbaar is de drukker erg druk of zo.
![]()
![]()
Uh ik heb hem al in juni aangevraagdquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
volgens mij gaan er sowieso 4 weken overheen. Nog een check of je geen stadionverbod hebt enzoHeb wel de barcode al lang dus ik kan gewoon kaartjes kopen.
![]()
ah, dat is wel matig dan inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik heb hem al in juni aangevraagdHeb wel de barcode al lang dus ik kan gewoon kaartjes kopen.
![]()
Sowieso een stel prutsers daar. Ik kreeg mn kaart niet omdat ik niet betaald zou hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik heb hem al in juni aangevraagdHeb wel de barcode al lang dus ik kan gewoon kaartjes kopen.
Ik had gewoon betaald en moet 8x bellen voordat ik eindelijk een kaart kreeg. Heb er 1, maar nu staat ineens op mijn ajax kaart dat ik er 2 heb en 2x betaald
![]()
![]()
Ik heb ze nog maar eens gemaild. Duurt zo wel erg lang. Stel ik had naar Cyprus gewild, had dus niet gekund zonder fysieke kaart.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ah, dat is wel matig dan inderdaad.![]()
Trouwens zeer bazig, ik was op Ajax TvKan wel, had je ff moeten overleggen met klantenservicequote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ze nog maar eens gemaild. Duurt zo wel erg lang. Stel ik had naar Cyprus gewild, had dus niet gekund zonder fysieke kaart.![]()
Kun je 2x zoveel kaartjes bestellenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Sowieso een stel prutsers daar. Ik kreeg mn kaart niet omdat ik niet betaald zou hebbenIk had gewoon betaald en moet 8x bellen voordat ik eindelijk een kaart kreeg. Heb er 1, maar nu staat ineens op mijn ajax kaart dat ik er 2 heb en 2x betaald
![]()
![]()
Nee want maar 1 geldige barcodequote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je 2x zoveel kaartjes bestellen![]()
![]()
baasje!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Trouwens zeer bazig, ik was op Ajax TvJa had ik willen gaan dan had ik ook zeker wel gebeld natuurlijk. Maar wel erg slordig allemaal.quote:Kan wel, had je ff moeten overleggen met klantenserviceDat is dan weer jammerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee want maar 1 geldige barcode![]()
![]()
Ik had wel een poosje twee geldige barcodes. Dacht ook dat dat niet kon. En bij mij was het precies andersom. Er stond 'betaald', terwijl ik dat helemaal niet had gedaan. Werd uiteindelijk pas maanden later afgeschreven.![]()
Over het lek van PEC gesproken, doet Schrijvers eigenlijk nog iets bij Ajax of is die gewoon met pensioen?![]()
dat was de beer van de meer of de bolle van zwolle, volgens mij heeft hij nooit wat bij Ajax gedaan na zijn actieve carrière.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:36 schreef Tchock het volgende:
Over het lek van PEC gesproken, doet Schrijvers eigenlijk nog iets bij Ajax of is die gewoon met pensioen?![]()
Schrijvers was én de Bolle van Zwolle én het Lek van PEC.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was de beer van de meer of de bolle van zwolle, volgens mij heeft hij nooit wat bij Ajax gedaan na zijn actieve carrière.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schrijvers was én de Bolle van Zwolle én het Lek van PEC.dat laatste heb ik nooit meegekregen, vond hem wel een goeie keeper bij Ajax, misschien toch iets te lang doorgegeaan
edit, ja dus
De Beer van de Meer
De Bolle van Zwolle
Het Lek van PEC
De Kolos uit Oss
De Flop van TOP![]()
Hij is na PEC met pensioen gegaan, heeft nooit bij TOP of Oss gekeept volgens mij.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]dat laatste heb ik nooit meegekregen, vond hem wel een goeie keeper bij Ajax, misschien toch iets te lang doorgegeaan
edit, ja dus
De Beer van de Meer
De Bolle van Zwolle
Het Lek van PEC
De Kolos uit Oss
De Flop van TOP![]()
Daar was hij dus trainer, geen succes waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is na PEC met pensioen gegaan, heeft nooit bij TOP of Oss gekeept volgens mij.![]()
Haha, dat zal niet nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar was hij dus trainer, geen succes waarschijnlijk
Ik ben wel benieuwd naar zondagAjax speelt in de competitie niet echt sterk, maar Europees wel.
![]()
Ook als hij wel meedoet maar een keertje banken zal hem goed doen en ons ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
PEC thuis moet geen probleem zijn als Siggy niet mee doet.![]()
Zit genoeg voetbal in alleen moet het concentratieniveau omhoog, bij PEC staat nog wat open dus dat moet lukken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, dat zal niet nee.
Ik ben wel benieuwd naar zondagAjax speelt in de competitie niet echt sterk, maar Europees wel.
![]()
Enkeltje tribune.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook als hij wel meedoet maar een keertje banken zal hem goed doen en ons ook.AFCA!![]()
Als ze nou niet een keer winnen van PEC dan word ik supporter van F....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door WhateverWhatever op 02-10-2014 16:47:23 ]![]()
Warner Hahn kan er niks van. Slaat elk schot tot een hoekschop de beunhaasquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt inderdaad tijd dat PEC gewoon pak slaag krijgt.. Klaar ermee...![]()
Inderdaad. De beste keeper in de Arena zondag zit bij jullie op de bank. Maar goed, Hahn heeft nou ook nog niet zo heel veel punten gekost.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Warner Hahn kan er niks van. Slaat elk schot tot een hoekschop de beunhaas![]()
Tja, kampioen wordt je toch wel, zelfs met Siggy, hoe triest het ook is. Afgelopen dinsdag had hij op de bank moeten zitten. Had je nu gewoon 4 punten gehad.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook als hij wel meedoet maar een keertje banken zal hem goed doen en ons ook.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
Als ze nou niet een keer winnen van PEC dan wordt ik supporter van F....wordt ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Past wel bij je.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
JA idd ik zie het, pff slecht zeg![]()
Krijg een mailtje over mijn CC.
Stond foutief in het systeem, ze maken een duplicaat en ik heb een nieuwe barcode gekregenEn daarna wordt dus mijn kaart opgestuurd.
Welgemeende excuses erbij, dat wel.![]()
Het blijven ezels daarquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:51 schreef Karina het volgende:
Stond foutief in het systeem, ze maken een duplicaat en ik heb een nieuwe barcode gekregenEn daarna wordt dus mijn kaart opgestuurd.
Welgemeende excuses erbij, dat wel.![]()
![]()
Wat een idioten bij Ajax Supporterszaken. Gaat nooit goed daar.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:51 schreef Karina het volgende:
Welgemeende excuses erbij, dat wel.AFCA!![]()
Ben ik met je eens. Ik heb nu ook een cc en scc op mijn naam met twee verschillende barcodes.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een idioten bij Ajax Supporterszaken. Gaat nooit goed daar.Groot fan van User Wotte![]()
Ik heb ooit 6 weken moeten wachten op een antwoord terwijl er normaal 5 werkdagen voor staat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ik heb nu ook een cc en scc op mijn naam met twee verschillende barcodes.AFCA!![]()
Bij andere clubs gaat dat veel makkelijker. Soms te makkelijk. Had een cc van nac op mijn omas naam gezet maar geen tijd om pasfoto te sturen zei ik. Kon ik dezelfde dag nog kaarten kopen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb ooit 6 weken moeten wachten op een antwoord terwijl er normaal 5 werkdagen voor staat.
Groot fan van User Wotte![]()
Bij Heerenveen kan je vrijwel alles regelen als je bij de balie komt. Niet via de telefoon of per mail maar gewoon aan de balie en hups je krijgt je zin.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij andere clubs gaat dat veel makkelijker. Soms te makkelijk. Had een cc van nac op mijn omas naam gezet maar geen tijd om pasfoto te sturen zei ik. Kon ik dezelfde dag nog kaarten kopen.AFCA!![]()
We gingen met z'n vieren, dan kun je wat delen, maar:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Leuk man, als ik zo vrij mag zijn, hoeveel was je ongeveer kwijt aan reis- en verblijfskosten?
Benzine van en naar Charleroi: 12 euro pp
Parkeerkosten daar: 9 euro pp
Ticket Charleroi - Boedapest: 25 euro
Ticket Boedapest - Larnaca: 55 euro
Taxi Larnaca - Nicosia: 12 euro pp
Hotel Nicosia: 50 euro pp
Taxi Nicosia - Paphos 28 euro pp (konden de bus niet vinden)
Ticket Paphos - Charleroi: 68 euro
Totaal: 259 euroGourmetten of steengrillen?![]()
Nee hoor, 65 euro voor retourtje met de Thalys en dan nog een hostel van ik denk 15 euro. 80 totaalquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
Dat valt me nog reuze mee eigenlijk. Parijs zal een stukkie duurder uitkomen denk ik.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Owquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee hoor, 65 euro voor retourtje met de Thalys en dan nog een hostel van ik denk 15 euro. 80 totaalIk dacht een hotel daar is hartstikke duur, maar een hostel kan ook natuurlijk. Al zou ik daar zelf niet zo snel gaan logeren denk ik.
![]()
Gewoon tot 07:00 doorhalen en dan op station wachten op de trein
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Parijs kan je ook genoeg boeken op (dag)actie websites als je een paar dagen wilt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
OwIk dacht een hotel daar is hartstikke duur, maar een hostel kan ook natuurlijk. Al zou ik daar zelf niet zo snel gaan logeren denk ik.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Hotel parijs is echt geen probleem, kan cheap, zeker als je wat buitenaf zit, dan wel zorgen dat je metro in de buurt hebt.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
oh viel mee. Alleen zonde dat het kaartje dan 85 euro wasquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
We gingen met z'n vieren, dan kun je wat delen, maar:
Benzine van en naar Charleroi: 12 euro pp
Parkeerkosten daar: 9 euro pp
Ticket Charleroi - Boedapest: 25 euro
Ticket Boedapest - Larnaca: 55 euro
Taxi Larnaca - Nicosia: 12 euro pp
Hotel Nicosia: 50 euro pp
Taxi Nicosia - Paphos 28 euro pp (konden de bus niet vinden)
Ticket Paphos - Charleroi: 68 euro
Totaal: 259 euro_!
![]()
quote:"@ajaxlife: Na Van Rhijn dient er zich weer een vrijetrappenexpert aan. Arek Milik schiet vijf keer op rij raak. Keepers kansloos. #ajax"![]()
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 13:15:59Frank: 'Van der Hoorn, Duarte en Denswil zitten niet bij de selectie zodat ze minuten kunnen maken bij Jong Ajax. Zij moesten weer spelen.' reageer retweet
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 13:16:48Frank: 'Ik vind dat Kishna en El Ghazi een bijdrage leven aan het team als ze er in komen. Nu moeten ze een volgende stap maken.' reageer retweet
![]()
Genoeg alternatieven voor die positie. Sterker nog, als Andersen, El Ghazi en Kishna zich blijven ontwikkelen hebben we er eerder te veel voor die posities.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Andersen hoop ik na de winterstop een keer op het middenveld te zienquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Genoeg alternatieven voor die positie. Sterker nog, als Andersen, El Ghazi en Kishna zich blijven ontwikkelen hebben we er eerder te veel voor die posities.
Fischer wil ik wel eens in de spits zien![]()
![]()
Dan mag Fischer in de spitsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Genoeg alternatieven voor die positie. Sterker nog, als Andersen, El Ghazi en Kishna zich blijven ontwikkelen hebben we er eerder te veel voor die posities.![]()
Dat wordt moeilijk, hij is meer een komende spelerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:32 schreef S15 het volgende:
[..]
Fischer wil ik wel eens in de spits zien![]()
Frank over Serero. Zoals meestal de spijker op z'n kop.quote:“Thulani is goed in het positiespel en goed in de combinatie. Het scoren mag nog wel beter, dat zag je tegen APOEL Nicosia. Wil Thulani hier slagen of uiteindelijk een volgende stap in zijn carrière maken, dan moet dat beter. Daar kijken mensen uiteindelijk naar”, erkende hij. Serero liet dinsdagavond in de absolute slotfase na de winnende binnen te schieten tegen de Cyprioten.![]()
Daarnaast zei hij dat Serero heel belangrijk is. Hoop dat hij dat niet meende en alleen zei om hem vertrouwen te gevenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Frank over Serero. Zoals meestal de spijker op z'n kop.![]()
Serero moet gewoon opbokkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Frank over Serero. Zoals meestal de spijker op z'n kop.![]()
Ik ga niet zo vaak naar het stadion voor een wedstrijd van Ajax, maar als ik ga valt het positiespel van Serero altijd opeens positief op. Daar blinkt hij echt in uit. Op tv komt dat veel minder over, dus ik vind dat als je nooit naar het stadion gaat je gereserveerd moet zijn in je mening![]()
![]()
Goede inzet ook
Moest wel lachen dinsdag, werd aan het eind van de wedstrijd bij de doellijn eenvoudig opzij gezet, maar wist zich toch er langs te wurmen om de bal nog voor te geven. Alsof hij door de benen van een speler heen liep![]()
Meeste supporters missen het overzicht (zien alleen de bal) en ja; op de TV is dat nog lastiger.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ga niet zo vaak naar het stadion voor een wedstrijd van Ajax, maar als ik ga valt het positiespel van Serero altijd opeens positief op. Daar blinkt hij echt in uit. Op tv komt dat veel minder over, dus ik vind dat als je nooit naar het stadion gaat je gereserveerd moet zijn in je mening![]()
Wie in de huidige selectie kan zijn positie beter invullen ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daarnaast zei hij dat Serero heel belangrijk is. Hoop dat hij dat niet meende en alleen zei om hem vertrouwen te gevenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Probleem is alleen dat Serero (en met hem Siggie) nooit top zullen worden door inherente zwaktes.
Ongeacht hoe goed hun positiespel is.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Geef gewoon Andersen de kans op het middenveld ipv Serero. Doet er zeker niet voor onder qua verdedigend werk en hij kan tenminste nog groeien.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 20:16:3715. 1-0 #JongAjax! @RichairoJZ ontfutselt de bal in het strafschopgebied van Twente en schiet raak. #ajatwe reageer retweet
![]()
twitter:twitter:twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 21:35:2275. Met een schitterende passje stelt Zivkovic Menig in staat te scoren. Dat doet hij dan ook, 4-1 #JongAjax. reageer retweet
![]()
Lijkt erop dat ze elkaar iets beter kunnen vinden. Ook al is het maar Jong Twente.. Biedt perspectief![]()
Volgens hemzelf gaan we de komende wedstrijden de echte Andersen zien.
Zal morgen dus wel op de bank zitten![]()
De tt's in deze tijden zijn echt fuckin slecht mensen!
Trouwens, weet iemand misschien zenders die Ajax uitzenden in het buitenland? Zit in Peru nu in een hostel die 100 voetbal zenders heeft..![]()
Kijk even op liveonsat.comquote:Op zondag 5 oktober 2014 04:57 schreef kurk_droog het volgende:
De tt's in deze tijden zijn echt fuckin slecht mensen!
Trouwens, weet iemand misschien zenders die Ajax uitzenden in het buitenland? Zit in Peru nu in een hostel die 100 voetbal zenders heeft.."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Matchday, maar nog wel lang wachten.....proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Frank de Boer moet gewoon het lef hebben om met Kishna én El Ghazi te spelen. Schöne op het middenveld, Serero eruit. Zoiets dus:quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:56 schreef Heeinz het volgende:
Volgens hemzelf gaan we de komende wedstrijden de echte Andersen zien.
Zal morgen dus wel op de bank zitten
Cillessen
van Rhijn - Veltman - Moisander - Boilesen
Klaassen - Viergever - Schöne
El Ghazi - Sigthorsson - KishnaOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Mwah, kijk je toch alvast Louis van Gaal's Manchester United tegen Everton als opwarmertje?quote:
Ik zeg: 3 punten voor Ajax en dit weekend veranderd er niets in de top 2.( uitgaande dat PSV thuis met gemak over Excelsior heengaat)
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2014 10:55:23 ]![]()
waarom de lachhuil smiley?quote:
Sigthorsson is gewoon een goeie spits, in het huidige Ajax systeem is het gewoon een verrot moeilijke positie.
Enige minpunt aan hem vind ik dat hij echte topsnelheid mist.'The monotony and solitude of a quiet life stimulates the creative mind.'![]()
En het kleine detail dat hij niet kan voetballen, en scoren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:28 schreef BuzzAldrin het volgende:
[..]
waarom de lachhuil smiley?
Sigthorsson is gewoon een goeie spits, in het huidige Ajax systeem is het gewoon een verrot moeilijke positie.
Enige minpunt aan hem vind ik dat hij echte topsnelheid mist.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Die gozer zal wel altijd zat zijn ofzoquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het kleine detail dat hij niet kan voetballen, en scoren."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee, hij kan het gewoon echt niet, hij werkt zich de tering hoor, daar ligt het niet aan, maar hij kan geen bal aannemen, bij zich houden of passen. En scoren is gewoon veels te matig.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zimling erin. Viergever bank. Verder zelfde namen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Line-up #Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Zimling, Serero; Schöne, Sigthórsson, Andersen![]()
Frank stuurt aan op een tussentijds vertrek.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Que?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Frank stuurt aan op een tussentijds vertrek.
![]()
Geintje, maar ik walg echt van die sigthorkneus met zijn 100% kansen voor open doel missen, kost je (mede) de wedstijd tegen Apoel etc, gast is te kansloos voor woorden.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik word er ook moe van jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geintje, maar ik walg echt van die sigthorkneus met zijn 100% kansen voor open doel missen, kost je (mede) de wedstijd tegen Apoel etc, gast is te kansloos voor woorden.![]()
Ik word vooral moe als hij gaat meevoetballen. Zo enorm frustrerend wanneer een aanval weer om zeep wordt geholpen omdat de bal drie meter van zijn voet springt of omdat meneer weer richting Cilessen dribbelt.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:34 schreef BobW het volgende:
Line-up #Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Zimling, Serero; Schöne, Sigthórsson, Andersen
Ziet Frank het nu nog niet... Geeft Siggy Frank elke dag een bj ofzo? Die kerel kan niks fout doen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Moet sterk genoeg zijn om PEC te kloppen maar had ook liever Milik gezien ipv Siggy.
Geen verrassende uitslagen / tussenstanden verder dus puntverlies zou nu wel erg zuur zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Feyenoord, ploeg uit het rechterrijtje, won van Groningen, die kunnen we dus achter ons laten wanneer we winnen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
goede ttGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
PEC heeft een beetje grootheidswaanzin, die gaan met volle druk vooruit spelen. 4-0 overwinning voor Ajax dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ruilen voor Immers?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geintje, maar ik walg echt van die sigthorkneus met zijn 100% kansen voor open doel missen, kost je (mede) de wedstijd tegen Apoel etc, gast is te kansloos voor woorden.![]()
Dat was 1.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geintje, maar ik walg echt van die sigthorkneus met zijn 100% kansen voor open doel missen, kost je (mede) de wedstijd tegen Apoel etc, gast is te kansloos voor woorden.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Graag, de bitch mist alweer een enorme kansquote:.
Get woke, go broke!![]()
Meestal ook achter de man, dat vind ik nog het ergstequote:Op zondag 5 oktober 2014 16:49 schreef Smoofie het volgende:
Wat passen die verdedigers bij Ajax toch ook langzaam. 5 km/u ofzo damn.![]()
Ja zo werkt het inderdaad, rot op johquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zeikerds, alsof jullie allemaal deze kans er in hadden geschoten![]()
Das met al die journalisten, krijgen een nat slipje van al die recente promovendi die het even een paar potjes leuk doen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:02 schreef Heeinz het volgende:
Commentator praat Zwolle wel de hemel in zeg![]()
Ja, en dat het al 0-2 had kunnen zijnquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das met al die journalisten, krijgen een nat slipje van al die recente promovendi die het even een paar potjes leuk doen..
Get woke, go broke!![]()
Nooit begrepen waarom we die mongool gekocht hebben. Vind het echt helemaal niks. Dan liever Denswil.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:12 schreef Heeinz het volgende:
Waar is die Moisander toch mee bezig man, ik zou bijna Denswil willen zien![]()
Zimling speelt een vrij zwakke pot vandaag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Editquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef Monolith het volgende:
Ajax speelt een vrij zwakke pot vandaag.![]()
Dit AjaxAlleen maar voorzetten van de zijkant. Waar zijn die combinaties door het midden gebleven Frenk?
![]()
dat gaat niet met Siggy en Sereroquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:16 schreef Poepz0r het volgende:
Dit AjaxAlleen maar voorzetten van de zijkant. Waar zijn die combinaties door het midden gebleven Frenk?
![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef Monolith het volgende:
Zimling speelt een vrij zwakke pot vandaag.Nee hoor, hij kan niet beter. Schande dat dit soort spelers bij Ajax mag spelen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef Monolith het volgende:
Zimling speelt een vrij zwakke pot vandaag.
In de winterstop weer terug sturen naar Duitsland, ondanks dat je voor een jaar betaald hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met Sereno wel en met Siggy ook wel (kan een bal vasthouden) alleen men begrijpt elkaar niet ofzo. Moisander gewoon lekker verkopen aan Achilles kan er geen kut van.quote:![]()
Hij heeft al wel beter gespeeld.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, hij kan niet beter. Schande dat dit soort spelers bij Ajax mag spelen.
In de winterstop weer terug sturen naar Duitsland, ondanks dat je voor een jaar betaald hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De voetballende spelers doen het wel vrij aardig voorlopig (Klaasse, Andersen, Serero). Probleem is dat er teveel zwakke plekken rondlopen (Moisander, Zimling, Siggy).
Schone nog niet echt gezien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja, bij NEC misschien. Dat is ook zijn niveau.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Op dit seizoen na is hij altijd prima geweestquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom we die mongool gekocht hebben. Vind het echt helemaal niks. Dan liever Denswil.![]()
Bij Ajax ook was zijn eerste pot dacht ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, bij NEC misschien. Dat is ook zijn niveau.![]()
Hou toch op, altijd onzeker in de topwedstrijden zoals de CL.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Op dit seizoen na is hij altijd prima geweest![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hou toch op, altijd onzeker in de topwedstrijden zoals de CL.![]()
![]()
Het is drama, maar goed, dat was te verwachten met deze 11.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Laatste kwartier speelt Ajax wel een stuk beter met een paar kansjes.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met 11 andere was het niet beter ofzo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:29 schreef HeatWave het volgende:
Het is drama, maar goed, dat was te verwachten met deze 11.![]()
Schitterend. Kom bijna klaar van het hoge niveauquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laatste kwartier speelt Ajax wel een stuk beter met een paar kansjes.![]()
Weergaloze actie van Siggy. Net Van Basten in zijn gloriejaren. Die deed dat ook zo. Prachtig doelpunt!![]()
Dit zijn toch het soort kansen waar een spits wel iets meer mee mag doen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Schone ook erg matig vandaag. Daar mag El Ghazi of Kishna wel voor komen in de 2e helft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gewoon allemaal wisselen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:32 schreef Pedroso het volgende:
Schone ook erg matig vandaag. Daar mag El Ghazi of Kishna wel voor komen in de 2e helft.![]()
Is gewoon geen buitenspelerquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:33 schreef Heeinz het volgende:
Gelukkig krijgen we nu de echte Andersen te zien![]()
Niet nodig, Veltman neemt zijn positie wel over.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:32 schreef Pedroso het volgende:
Schone ook erg matig vandaag. Daar mag El Ghazi of Kishna wel voor komen in de 2e helft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zimling speelt tenminste naar vorenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:33 schreef Vriezzer het volgende:
Als ik die pauperpasses van Zimling zie, dan krijg ik toch heimwee naar Poulsen.![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:32 schreef Vriezzer het volgende:
Weergaloze actie van Siggy. Net Van Basten in zijn gloriejaren. Die deed dat ook zo. Prachtig doelpunt!
Children of the night. What music they make.![]()
De gayboy?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:33 schreef Heeinz het volgende:
Gelukkig krijgen we nu de echte Andersen te zien![]()
![]()
Eet smakelijkquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als hij niet van mannen houd vreet ik mn string op![]()
Zimling is toch ook weinig bijzonders. Leuk helftje tegen PSG gespeeld, maar daarna vrij treurig. Vandaag ook.![]()
Maar we moeten op de kleintjes letten enzo, dus dan kom je uit bij tweederangs huurspelersquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zimling is toch ook weinig bijzonders. Leuk helftje tegen PSG gespeeld, maar daarna vrij treurig. Vandaag ook.![]()
niet met deze voorhoede.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:43 schreef hafcfan het volgende:
Gaan jullie dat lek ooit nog vinden of niet?![]()
Erg treurig inderdaad. Maar 3 (of 4?) keer achter elkaar niet winnen van Pec is toch te gek voor woorden.quote:![]()
de opstelling is zo matig dat in principe elke wissel een verbetering betekent.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Erg treurig inderdaad. Maar 3 (of 4?) keer achter elkaar niet winnen van Pec is toch te gek voor woorden.![]()
Ajax speelt wedstrijden van 45 min tegenwoordig?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Erg treurig inderdaad. Maar 3 (of 4?) keer achter elkaar niet winnen van Pec is toch te gek voor woorden.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ach we hebben de smoes 'cl wedstrijd van de week gehad' dus maakt niet uit dit joh, maar we gaan wel winnen, hatrick el ghazihhhhh![]()
Vertel dan maar wie er gaat scoren?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajax speelt wedstrijden van 45 min tegenwoordig?![]()
Als Frank zijn hoofd uit de reet van siggy haalt Milik.quote:
Zo niet, dan wint Ajax niet denk ik idd.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Geel+Naaihuis., logisch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:51 schreef Ferdii het volgende:
waarom starten met zimling en dan snel viergever weer brengen?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Een witte Pool is ook prima vergeleken met onze dwaas voorin nu.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:52 schreef Poepz0r het volgende:
Ik wil een grote zwarte neger als spits aka Bony ofzoA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dus ze winnen wederom niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als Frank zijn hoofd uit de reet van siggy haalt Milik.
Zo niet, dan wint Ajax niet denk ik idd.![]()
Dat zit er idd in zo, Frank wil ook naar Feijenoord denk ikquote:.
Get woke, go broke!![]()
Maakt geen verschil. Schiet ze er ook niet eenvoudig in, behalve tegen FC Schubbekutteveenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een witte Pool is ook prima vergeleken met onze dwaas voorin nu.![]()
Schiet iig tussen de palen elke keer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maakt geen verschil. Schiet ze er ook niet eenvoudig in, behalve tegen FC SchubbekutteveenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar Siggy is sterk + balvast en een halfgodquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schiet iig tussen de palen elke keer.![]()
Gewoon eens goeie voetballers kopenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zit er idd in zo, Frank wil ook naar Feijenoord denk ik.
![]()
Niks kopen. Gewoon eigen jeugd wat sneller laten spelen zoals vroeger met een Seedorf wel gedaan werd. Overigens Zivkovic eens laten opdraven.quote:![]()
Dat roep ik al een tijdje ja, ik word een beetje moet van dat jodengedrag mbt geld, wat hebben we aan 120+ miljoen op de bank als PEC een angstgegner is geworden?quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Jeugd is blijkbaar niet goed genoeg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks kopen. Gewoon eigen jeugd wat sneller laten spelen zoals vroeger met een Seedorf wel gedaan werd. Overigens Zivkovic eens laten opdraven.![]()
Jawel maar Frank durft niet zo snel lijkt wel. Zelfde als met zo'n Cerny etc. Laat die boys gewoon eens spelen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeugd is blijkbaar niet goed genoeg.![]()
Mwah, je ziet aan de andere kant ook met gasten als Boilesen, Andersen etc dat het niet zaligmakend is. Dat ze het leuk doen op de training of bij Jong wil niet zeggen dat ze direct een meerwaarde voor het eerste zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel maar Frank durft niet zo snel lijkt wel. Zelfde als met zo'n Cerny etc. Laat die boys gewoon eens spelen.![]()
Boilesen is ook geen groot talent vergeleken met dat kleine Marokkaantje of een Cerny.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, je ziet aan de andere kant ook met gasten als Boilesen, Andersen etc dat het niet zaligmakend is. Dat ze het leuk doen op de training of bij Jong wil niet zeggen dat ze direct een meerwaarde voor het eerste zijn.![]()
Fischer, Andersen wel. Je weet nooit van tevoren of die gasten het ook week na week in het eerste brengen. Dus niks mis met wat (...) beter inkopen. Ik snap best dat men voor jeugd kiest en alles, maar ALS je dan toch gaat versterken buiten je jeugd om, doe het dan goed. Haal dan gelijk iemand die écht een meerwaarde is, zeker met 120 mio op de bank.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boilesen is ook geen groot talent vergeleken met dat kleine Marokkaantje of een Cerny.
Geen Duarte's, vd Hoorns, Viergevers, Miliks, Zimlings etc. Gasten die nog maar moeten laten zien dat ze uberhaupt constant in de basis staan.![]()
Anders kom je een keer voor je man sicky.
Get woke, go broke!![]()
Best bijzonder inderdaad dat iemand die bij Groningen wel goed genoeg was om tegen PEC te spelen, dat bij Ajax kennelijk ineens niet meer is..quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks kopen. Gewoon eigen jeugd wat sneller laten spelen zoals vroeger met een Seedorf wel gedaan werd. Overigens Zivkovic eens laten opdraven.
Maar goed. Het begint ergens op te lijken mien jongs.![]()
Ik heb niks gezegd. Zivkovic krijgt eerst nog bijles van Sjaak Swart.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:10 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Best bijzonder inderdaad dat iemand die bij Groningen wel goed genoeg was om tegen PEC te spelen, dat bij Ajax kennelijk ineens niet meer is..
Maar goed. Het begint ergens op te lijken mien jongs.![]()
![]()
Inderdaad, maar je hebt zo weinig aan zo spelen als er nooit iemand in de 16-meter te vinden is. Die Sigthorsson moet eens stoppen met op het middenveld lopen.quote:![]()
Liever gewoon helemaal met lopen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:13 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je hebt zo weinig aan zo spelen als er nooit iemand in de 16-meter te vinden is. Die Sigthorsson moet eens stoppen met op het middenveld lopen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Bek dicht aan de kant frank, jij stelt dit brandhout op.....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Je moet wel een keer scoren natuurlijkHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dat dpet PEC zo, kan echt niet missen.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Goede plek voor Serero (controlerende middenvelder), wat mij betreft ook de beste man van het veld in de 2e helft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
straks een vrije trap voor Van Rhijnquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dpet PEC zo, kan echt niet missen.![]()
Uiteindelijk te weinig kansen gecreert. Veldspel zag er bij vlagen niet eens onaardig uit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
2 gewonnen van de laatste 6. Kan echt niet .quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Uiteindelijk te weinig kansen gecreert. Veldspel zag er bij vlagen niet eens onaardig uit.![]()
Frank frank frank toch.... wat ben je aan het doen?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Kansloze wedstrijd weer. Dit team mist gewoon kwaliteit om het spel
van Frank minimaal 60 minuten te spelen![]()
Zijn selectie laten uithollen door Marc Netto.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:36 schreef HeatWave het volgende:
Frank frank frank toch.... wat ben je aan het doen?![]()
Overmars mag lekker de tering krijgen met zijn kanker gelul over sterkste selectie in jaren.
Kanker aub lekker op![]()
Ik ga geld inzamelen voor een joego denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
weer 90 minuten van Sightorsson kunnen genieten.
Get woke, go broke!![]()
Waarom kunnen we vleugels niet in stelling brengen?
Spel was prima, maar zonder spits wordt dit hem nietHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Zo'n 80 voorzetten gegeven maar je hebt er geen kut aanquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:39 schreef Catch22- het volgende:
Waarom kunnen we vleugels niet in stelling brengen?
Spel was prima, maar zonder spits wordt dit hem niet![]()
maar wel 25 schoten totaalquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:39 schreef Gruisman het volgende:
2 schoten op doel. In fucking 90 minuten
hhhhh![]()
Zimling en Siggy zijn de spelers die echt niet kunnen, met een goede spits erbij (Serero op de plek van Zimling) wordt je gewoon weer kampioen.
Vraag me alleen af of Milik die spits kan zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zimling dat pareltje van Mainzquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:40 schreef Pedroso het volgende:
Zimling en Siggy zijn de spelers die echt niet kunnen, met een goede spits erbij (Serero op de plek van Zimling) wordt je gewoon weer kampioen.
Vraag me alleen af of Milik die spits kan zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nu ben je te negatief hoor, Ajax was gewoon heul goedquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:39 schreef Gruisman het volgende:
2 schoten op doel. In fucking 90 minuten![]()
![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:42 schreef badschaap het volgende:
Hoe kan overmars nu nog geen ontslag hebben gekregen
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij volgt het beleidquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:42 schreef badschaap het volgende:
Hoe kan overmars nu nog geen ontslag hebben gekregen![]()
vriendjes dekken elkaarquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:42 schreef badschaap het volgende:
Hoe kan overmars nu nog geen ontslag hebben gekregenRED ONS HENNIEGOD![]()
Poll: Marc Netto =
• Een goede technische directeur
• Een redelijke technische directeur
• Een dramatische technische directeur
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierAFCA!![]()
+ Zimling, die loopt alleen maar in de weg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:44 schreef DenXD het volgende:
Gewoon in de winter die Sinkgraven ophalen en Sig en Moi weg.
Overigens is Sinkgraven ook niet de oplossing, wel een talent maar daar ga je het voorlopig ook niet mee redden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als Milik nog slechter is dan Sigthorsson moet hij stoppen met voetballen
En laten we over twee weken alsjeblieft met een normale opstelling beginnen![]()
Groot talent ja, net als El Ghazi als je je niet laat leiden door de waan van de dag.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:45 schreef badschaap het volgende:
en ook echt een wereld speler hoor, die kishnaAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Denk je nou echt dat Overmars alle beslissingen zelf maakt? Dan ben je echt achterlijk. De gehele technische staf doet dat, Overmars doet alleen de onderhandelingen en overleg met scoutsquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:45 schreef RensAjacied het volgende:
• Een goede technische directuer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Ajax en z'n supporters hebben een paar jaar geleden heel duidelijk voor de Cruijff-lijn gekozen. De visie van Cruijff is: overal moet je oud-voetballers neerzetten. De visie van Van Gaal was: nee, je moet de beste mensen neerzetten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:42 schreef badschaap het volgende:
Hoe kan overmars nu nog geen ontslag hebben gekregen
Van Gaal uitgekotst, Ajax-supporters kozen massaal partij voor Cruijff en diens visie. Dan moet je nu niet gaan mekkeren over bijvoorbeeld een Overmars. Het is Ajax' eigen keuze geweest om iemand op zo'n plek te zetten die feitelijk alleen ervaring had bij Go Ahead Eagles.![]()
Overmars is eindverantwoordelijk voor de selectie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Overmars alle beslissingen zelf maakt? Dan ben je echt achterlijk. De gehele technische staf doet dat, Overmars doet alleen de onderhandelingen en overleg met scoutsAFCA!![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Overmars is eindverantwoordelijk voor de selectie.!
![]()
Van Cruijff mag je wel spelers aantrekken maar dan moeten ze wel van meerwaarde zijn en geen breedteaankopen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ajax en z'n supporters hebben een paar jaar geleden heel duidelijk voor de Cruijff-lijn gekozen. De visie van Cruijff is: overal moet je oud-voetballers neerzetten. De visie van Van Gaal was: nee, je moet de beste mensen neerzetten.
Van Gaal uitgekotst, Ajax-supporters kozen massaal partij voor Cruijff en diens visie. Dan moet je nu niet gaan mekkeren over bijvoorbeeld een Overmars. Het is Ajax' eigen keuze geweest om iemand op zo'n plek te zetten die feitelijk alleen ervaring had bij Go Ahead Eagles.AFCA!![]()
en overmars die koopt gewoon nietsquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van Cruijff mag je wel spelers aantrekken maar dan moeten ze wel van meerwaarde zijn en geen breedteaankopen.![]()
![]()
Overmars voert gewoon het beleid uit. Als er iemand schuldig is aan deze wanprestatie is het Frankquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aankoopbeleid zeker. En Frankie stelt vervolgens de verkeerde spelers op: lees Siggy.![]()
Blij met de tussenstand?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:45 schreef RensAjacied het volgende:
• Een goede technische directeur
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Welke speler van meerwaarde wil nou naar Ajax als hij ook naar een beter betalende, betere club kan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van Cruijff mag je wel spelers aantrekken maar dan moeten ze wel van meerwaarde zijn en geen breedteaankopen.![]()
Ga weg joh, het is grotendeels lood om oud ijzer qua spelers. Wat ik eerder zei; ik snap de keuze voor jeugd, maar als je dan gaat kopen, doe het dan goed, en niet van die figuren die nog het verschil niet maken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Overmars voert gewoon het beleid uit. Als er iemand schuldig is aan deze wanprestatie is het Frank![]()
Een speler is al snel een meerwaarde met deze selectie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke speler van meerwaarde wil nou naar Ajax als hij ook naar een beter betalende, betere club kan?AFCA!![]()
iedereen weet dit, alleen frank niet. Heel erg kwalijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
met een fatsoenlijke spits win je twee keer deze week.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Een type Eto'o bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
met een fatsoenlijke spits win je twee keer deze week.![]()
Hoe kom je erbij dat De Boer dat niet zou weten?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iedereen weet dit, alleen frank niet. Heel erg kwalijk.![]()
![]()
Zoals ik al zei is het niet Overmars die daar in zijn eentje over beslist, de gehele technische staf bepaalt dat de Zimlings en Viergevers worden gehaaldquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga weg joh, het is grotendeels lood om oud ijzer qua spelers. Wat ik eerder zei; ik snap de keuze voor jeugd, maar als je dan gaat kopen, doe het dan goed, en niet van die figuren die nog het verschil niet maken.![]()
Ik volg Ajax de laatste tijd wat minder nauwgezet, maar ik snap dus echt niet dat die Milik niet meer speeltijd krijgt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat hij de slechste Ajacied ooit in de spits zit, week in, week uit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat De Boer dat niet zou weten?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: