ik ook nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is nu nog steeds niet stabiel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Treehut362 op 02-10-2014 10:46:25 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Geen ideequote:
't Is echt 't is heus 't is raar maar waarquote:
Een TI TA Tovenaarquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
't Is echt 't is heus 't is raar maar waar
fronto-temporale dementiequote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:01 schreef Kingstown het volgende:
Mijn moeder begint de laatste tijd (voor haar doen) wat grof in de mond te worden.
Is dat een voorteken van 1 of andere aandoening?
Laat die rekening maar zitten. Ik stuur je wel een paar laarzen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:09 schreef sacha het volgende:
[..]
fronto-temporale dementie
ik stuur de rekening wel van dit consult
dat heb je goed onthouden / genoteerd in je Excel sheetquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laat die rekening maar zitten. Ik stuur je wel een paar laarzen.
Je wilde me niet uitleggen wat een Heine was (afgezien van de Duitse schrijver), dus ben ik zelf maar gaan goochelen. Heeft een onuitwisbare indruk gemaakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:16 schreef sacha het volgende:
[..]
dat heb je goed onthouden / genoteerd in je Excel sheet
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:01 schreef Kingstown het volgende:
Mijn moeder begint de laatste tijd (voor haar doen) wat grof in de mond te worden.
Is dat een voorteken van 1 of andere aandoening?
Volgens mij lijdt de helft van de Fokkers daar aanquote:
Beter...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:18 schreef sacha het volgende:
maar ga alsjeblieft niet Googelen naar ziektes maar gewoon met je moeder naar een dokter
Mij vader is er ook nog....volgende maand zijn ze 50 jaar getrouwd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:28 schreef FANN het volgende:
Woont je moeder nog zelfstandig King en alleen?
Ah.. 50 jaar samen en nog allebei gezondquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mij vader is er ook nog....volgende maand zijn ze 50 jaar getrouwd.![]()
Verder gezien hun leeftijd allebei nog erg gezond en m'n moeder naar een dokter gaat hem niet worden....daar is ze al een jaar of 40 niet geweest, want dat zijn allemaal kwakzalvers die er geen zak van snappen.
Ze is verschrikkelijk eigenwijs, tot op het absurde af, maar goed....daar heef m'n vader vooral last van.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. 50 jaar samen en nog allebei gezonddat is wel weer mooi...
Tja, dokters weten het ook niet altijd, heeft je moeder niet helemaal ongelijk in,
mijn vader had stapels met pillen voor zijn hart gekregen, 20 jaar terug ofzo, die
heeft ie op een goeie dag allemaal weggeflikkert vanwege de nare bijwerkingen,
nergens meer last van, en hij leeft nog steeds, wel hier en daar problemen, zeker met zijn
dementie maar NIET met zijn hart
Mijn moeder heeft ook zo'n periode gehad, we kende haar bijna niet meer terug, serieus...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze is verschrikkelijk eigenwijs, tot op het absurde af, maar goed....daar heef m'n vader vooral last van.Viel me alleen op dat ze de laatste tijd bepaalde termen gebruikt, die ze daarvoor echt nooit in haar mond nam. (Achterlijk, debiel en dat soort dingen)
Gaat hem niet worden. Zit niet in je karakter.quote:
dan lezen die anderen dat maar nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien is het een beetje vervelend voor andere die hele verhalen van mij
Zo is dat. Ik vind het vaak wel leuk om te lezenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:15 schreef sacha het volgende:
[..]
dan lezen die anderen dat maar niet
Dat is het voordeel van dit Benidorm Bastard subforum.quote:
Dat is dan weer zonde van het typenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:18 schreef FANN het volgende:
Ga ik nu een raar verhaal vertellen, wat best wel weer lang is....![]()
nah... dit was téniet zo boeiend...
Gaat wel goed Dees, nķg niet gerookt maar is pas de tweede dag heh...
Jah, maar het werd een beetje te langquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan weer zonde van het typen
Pas dag 2? Als je in ogenschouw neemt dat de eerste dagen het moeilijkst zijn vind ik dat je goed op weg bent.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:18 schreef FANN het volgende:
Ga ik nu een raar verhaal vertellen, wat best wel weer lang is....![]()
nah... dit was téniet zo boeiend...
Gaat wel goed Dees, nķg niet gerookt maar is pas de tweede dag heh...
Ik zou er zo 1000 Euro voor over hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Jah, maar het werd een beetje te langging over oogmeting en dat mijn ogen nu ineens
100% zouden zijn, snap ik geen bal van...
Ja, die bril bleek dus ook te sterk te zijn, die is pas en half jaar oud, maar ik heb he nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pas dag 2? Als je in ogenschouw neemt dat de eerste dagen het moeilijkst zijn vind ik dat je goed op weg bent.
En die oogmeting, dan zou best kunnen hoor, als je eerst een - sterkte en nu door 'ouderdom' ook +, kan dat volgens mij wel het e.e.a. opheffen.
Ja, ik mag wat dat betreft niet klagen...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou er zo 1000 Euro voor over hebben
Waarom kon dat niet dan? Welke reden hadden ze dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:36 schreef chufi het volgende:
Ooit eens geinformeerd naar ooglaseren, maar dat was niet mogelijk in mij geval... Dat konden ze me telefonisch al vertellen ...
Mijn oogafwijking is daar niet geschikt voor... Misschien dat ik ooit iets anders probeerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom kon dat niet dan? Welke reden hadden ze dan?
Wat zou je moeten proberen dan? Een oog van een donor? Dat krijg je alleen alsquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn oogafwijking is daar niet geschikt voor... Misschien dat ik ooit iets anders probeer
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:54 schreef FANN het volgende:
LIF / Dit doet echt elke vrouw!
Vrouw zijn, is soms best vermoeiend. We moeten mooi, lief, intelligent en elegant zijn en dat het liefst allemaal tegelijkertijd. Maar wat veel mannen niet weten, is dat zodra de deur achter ons dichtgaat, de hakken worden uitgeschopt en ons (totaal niet charmante) huispak aan gaat, we dingen doen die alleen vrouwen onder elkaar zullen begrijpen. Ja, dames. Geef maar toe: dit doen we állemaal!
Naar emotionele filmpjes kijken
Of het nu een video is van een romantische huwelijksaanzoek of van een zielige puppy dat gered wordt, als het op emotionele filmpjes aankomt, kunnen we wel uren door blijven gaan. En of er gehuild wordt? Welnee, natuurlijk niet. *Snik, snik.*
Online shoppen
We doen het om ons beter te voelen, hebben het eigenlijk helemaal niet nodig en voelen ons dus meestal ellendig als we het eenmaal hebben gedaan: online shoppen. We hebben ons geld nu eenmaal het liefst daar waar we het kunnen zien: hangend in de kledingkast.
Niet scheren
Ja, heren! Ook wij vrouwen hebben er soms even geen zin in. Maar gelukkig weten we dit prima te verbergen. Oksels niet geschoren? Dan doen we toch gewoon een truitje met lange mouwen aan! Harige benen? Tijd voor een lange broek!
Het tegenovergestelde zeggen van wat we denken
Wanneer wij vrouwen het volgende zeggen...
"Er is niets."
"Ik ben niet boos."
"Natuurlijk vind ik het niet erg dat je uitgaat met vrienden, schat. Veel plezier!"
Bedoelen we eigenlijk dit:
"Ja, sukkel! Natuurlijk is er iets. Waarom denk je anders dat ik nu al een halfuur zwijgend en chagrijnig voor me uit staar?!"
"Ik ben woedend!"
"Eén gezellige foto op Facebook met een andere vrouw en je hoeft niet meer thuis te komen."
Direct onze beha uitdoen zodra we thuis zijn
Elke vrouw kan hierover meepraten: eindelijk je beha uitdoen wanneer je thuiskomt na een lange dag, is het moment waar we uren naar uitkijken. En over beha's gesproken! We hebben een la vol in alle kleuren en patroontjes die je je maar kunt bedenken. Maar tķch dragen we bijna altijd dezelfde, omdat onze borsten in die ene beha nu eenmaal het mooist zijn.
Alles op het laatste moment doen
Zelfs al hebben we een hele dag voor onszelf, op de één of andere manier krijgen we het op mysterieuze wijze altijd voor elkaar om te laat te komen. Want zelfs als we zeven uur lang de tijd hebben om ons klaar te maken voor dat feestje, doen we álles (lees: tandenpoetsen, douchen, ontbijten, lunchen, dineren, outfit uitkiezen, omkleden, opmaken, haar doen) op het allerlaatste moment.
Vijf octaven hoger praten als er een baby in de buurt is
Als er een baby in de buurt is, hebben we nu eenmaal de drang om de meest kinderachtige stem op te zetten die we hebben. Het liefst eentje die vijf octaven hoger is dan normaal. Vreselijk irritant én gęnant, maar tķch doen we het.
Snakken naar chocola
Als het weer that time of the month is, heeft je partner/huisgenoot twee opties: thuiskomen met chocola of helemaal niet thuiskomen. Mannen zullen het nooit begrijpen, maar we hebben er nu eenmaal behoefte aan. Net zoals dat we op dat moment de behoefte hebben om mensen af te snauwen, slechte romantische komedies te kijken en sentimenteel te zijn.
Wispelturig zijn
Het ene moment zijn we hartstikke vrolijk, dan weer chagrijnig, een minuut later weer overdreven lief en vervolgens ineens verschrikkelijk emotioneel. Tsja, wat kunnen we zeggen? Wie samen leeft met een vrouw kan het ene moment een regenboog en het andere moment een bliksemflits verwachten.
De verjaardag van ons huisdier vieren
Als Arie de kanarie jarig is, moet dat uitbundig gevierd worden! Want, hallo: "Ook Arie heeft gevoel, ja!". En dat geldt natuurlijk ook voor Fluffy het konijn. Inclusief een dierentaartje en de nodige cadeaus, want als we het doen, doen we het natuurlijk wel goed!
Negeren
Als we boos zijn, kan het twee kanten opgaan: ķf er komt een grote emotionele uitspatting inclusief de oude koeien (lees: een akkefietje uit 2006 dat al minstens drie keer is opgelost) ķf je wordt simpelweg genegeerd. Tsja, soms zijn we gewoon een beetje koppig en willen we dat zelf niet toegeven.
Niet goed om kunnen gaan met complimentjes
Zodra we een mooi complimentje krijgen, weten we vaak niet zo goed wat we ermee moeten. We voelen ons opgelaten en zeggen vervolgens iets in de trant van:
"Dit truitje leuk? Oh, deze is al heel oud, verwassen en slechts vijf euro!"
"Mooi haar? Heb je die dooie punten gezien? Ik moet echt weer naar de kapper"
"Welnee, ik heb geen talent. Ik werk gewoon keihard!"
Bron
Arie de kanarie
quote:
Het enige recht van de vrouw is het aanrecht.quote:(...0
zolang ik mijn aanrecht subsidie krijg vind ik het goedquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het enige recht van de vrouw is het aanrecht.
gelukkig is mijn ketting lang genoeg om van het aanrecht naar de bank te lopenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je nu anno 2014?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:33 schreef sacha het volgende:
[..]
zolang ik mijn aanrecht subsidie krijg vind ik het goed
daar ga je toch geen 365 dagen voor tegen een aanrecht aan leunenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog geen 100 E /mnd Doe ik het voor
In de maand ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:28 schreef sacha het volgende:
[..]
daar ga je toch geen 365 dagen voor tegen een aanrecht aan leunen
vrouw zijn, is soms best vermoeiend. We moeten mooi, lief, intelligent en elegant zijn en dat het liefst allemaal tegelijkertijd dus koken heb ik geen tijd voorquote:
Ah dus sta je al dat andere tegen het aanrecht aan te doen .... of ook op de keukentafel als de postbode weer eens voor de 2e keer belt..?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:13 schreef sacha het volgende:
[..]
vrouw zijn, is soms best vermoeiend. We moeten mooi, lief, intelligent en elegant zijn en dat het liefst allemaal tegelijkertijd dus koken heb ik geen tijd voor
dat mag van de belastingdienst alleen bij het aanrecht, die controle is heel strengquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dus sta je al dat andere tegen het aanrecht aan te doen .... of ook op de keukentafel als de postbode weer eens voor de 2e keer belt..?
Hahaha het nadeel van het eiland met inspecteur... Het kent iedereen en weet wat ze allemaal uitspoken ...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:18 schreef sacha het volgende:
[..]
dat mag van de belastingdienst alleen bij het aanrecht, die controle is heel streng
en dan zit ie steeds strakkerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:20 schreef Deisyy het volgende:
Voor je het weet wordt je gekort..... aan je ketting.
wat zeg je? ik versta je nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha het nadeel van het eiland met inspecteur... Het kent iedereen en weet wat ze allemaal uitspoken ...
"Inloopavond" i.v.m JOP.quote:
Er komt een JOP (=Jongeren Opvang Plaats) bij mij in de straat en vanavond was er een "Inloop-avond"quote:
Het was heel leuk EN gratis kopje koffie.quote:
Met een plakje cake?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het was heel leuk EN gratis kopje koffie.
Nee geen cake.quote:
Ja ik had vruchtjes na.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag ... eten met 55+ vanaf je 52 ste
Dat heeft u goed onthouden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag ... eten met 55+ vanaf je 52 ste
Vitamine-pilquote:
Schamen als je 52 bentquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent geen voetbal fan geloof ik, want anders zou je je nu toch ook een beetje schamen
en waar kan ik lezen dat ik af en toe enige downtime mag verwachten?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:42 schreef chufi het volgende:
Fok bestaat 15 jaar en ze dachten laten we het een en ander moderniseren of zo, maar dat werkt niet zoals verwacht ...
ik doseer zeer laag (1x / 3 dagen).quote:
facebook misschien, maar meestal hebben die gasten nergens tijd voor dus melden ze ook niets als er een storing is.. Misschien Yvonne twitteren ...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:44 schreef sacha het volgende:
[..]
en waar kan ik lezen dat ik af en toe enige downtime mag verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |