abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145126120
Vrouw zijn, is soms best vermoeiend. We moeten mooi, lief, intelligent en elegant zijn en dat het liefst allemaal tegelijkertijd. Maar wat veel mannen niet weten, is dat zodra de deur achter ons dichtgaat, de hakken worden uitgeschopt en ons (totaal niet charmante) huispak aan gaat, we dingen doen die alleen vrouwen onder elkaar zullen begrijpen. Ja, dames. Geef maar toe: dit doen we állemaal!

Naar emotionele filmpjes kijken
Of het nu een video is van een romantische huwelijksaanzoek of van een zielige puppy dat gered wordt, als het op emotionele filmpjes aankomt, kunnen we wel uren door blijven gaan. En of er gehuild wordt? Welnee, natuurlijk niet. *Snik, snik.*

Online shoppen
We doen het om ons beter te voelen, hebben het eigenlijk helemaal niet nodig en voelen ons dus meestal ellendig als we het eenmaal hebben gedaan: online shoppen. We hebben ons geld nu eenmaal het liefst daar waar we het kunnen zien: hangend in de kledingkast.

Niet scheren
Ja, heren! Ook wij vrouwen hebben er soms even geen zin in. Maar gelukkig weten we dit prima te verbergen. Oksels niet geschoren? Dan doen we toch gewoon een truitje met lange mouwen aan! Harige benen? Tijd voor een lange broek!

Het tegenovergestelde zeggen van wat we denken
Wanneer wij vrouwen het volgende zeggen...
"Er is niets."
"Ik ben niet boos."
"Natuurlijk vind ik het niet erg dat je uitgaat met vrienden, schat. Veel plezier!"
Bedoelen we eigenlijk dit:
"Ja, sukkel! Natuurlijk is er iets. Waarom denk je anders dat ik nu al een halfuur zwijgend en chagrijnig voor me uit staar?!"
"Ik ben woedend!"
"Eén gezellige foto op Facebook met een andere vrouw en je hoeft niet meer thuis te komen."

Direct onze beha uitdoen zodra we thuis zijn
Elke vrouw kan hierover meepraten: eindelijk je beha uitdoen wanneer je thuiskomt na een lange dag, is het moment waar we uren naar uitkijken. En over beha's gesproken! We hebben een la vol in alle kleuren en patroontjes die je je maar kunt bedenken. Maar tóch dragen we bijna altijd dezelfde, omdat onze borsten in die ene beha nu eenmaal het mooist zijn.
Alles op het laatste moment doen
Zelfs al hebben we een hele dag voor onszelf, op de één of andere manier krijgen we het op mysterieuze wijze altijd voor elkaar om te laat te komen. Want zelfs als we zeven uur lang de tijd hebben om ons klaar te maken voor dat feestje, doen we álles (lees: tandenpoetsen, douchen, ontbijten, lunchen, dineren, outfit uitkiezen, omkleden, opmaken, haar doen) op het allerlaatste moment.

Vijf octaven hoger praten als er een baby in de buurt is
Als er een baby in de buurt is, hebben we nu eenmaal de drang om de meest kinderachtige stem op te zetten die we hebben. Het liefst eentje die vijf octaven hoger is dan normaal. Vreselijk irritant én gênant, maar tóch doen we het.

Snakken naar chocola
Als het weer that time of the month is, heeft je partner/huisgenoot twee opties: thuiskomen met chocola of helemaal niet thuiskomen. Mannen zullen het nooit begrijpen, maar we hebben er nu eenmaal behoefte aan. Net zoals dat we op dat moment de behoefte hebben om mensen af te snauwen, slechte romantische komedies te kijken en sentimenteel te zijn.

Wispelturig zijn
Het ene moment zijn we hartstikke vrolijk, dan weer chagrijnig, een minuut later weer overdreven lief en vervolgens ineens verschrikkelijk emotioneel. Tsja, wat kunnen we zeggen? Wie samen leeft met een vrouw kan het ene moment een regenboog en het andere moment een bliksemflits verwachten.

De verjaardag van ons huisdier vieren
Als Arie de kanarie jarig is, moet dat uitbundig gevierd worden! Want, hallo: "Ook Arie heeft gevoel, ja!". En dat geldt natuurlijk ook voor Fluffy het konijn. Inclusief een dierentaartje en de nodige cadeaus, want als we het doen, doen we het natuurlijk wel goed!

Negeren
Als we boos zijn, kan het twee kanten opgaan: óf er komt een grote emotionele uitspatting inclusief de oude koeien (lees: een akkefietje uit 2006 dat al minstens drie keer is opgelost) óf je wordt simpelweg genegeerd. Tsja, soms zijn we gewoon een beetje koppig en willen we dat zelf niet toegeven.

Niet goed om kunnen gaan met complimentjes
Zodra we een mooi complimentje krijgen, weten we vaak niet zo goed wat we ermee moeten. We voelen ons opgelaten en zeggen vervolgens iets in de trant van:
"Dit truitje leuk? Oh, deze is al heel oud, verwassen en slechts vijf euro!"
"Mooi haar? Heb je die dooie punten gezien? Ik moet echt weer naar de kapper"
"Welnee, ik heb geen talent. Ik werk gewoon keihard!"

Bron

Haha, tering, ik ben zo blij dat ik geen vrouw ben, vermoeiend, dat je niet gek wordt!

:)
  donderdag 2 oktober 2014 @ 14:36:28 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_145126206
Goed stuk ja. :')
It's you my love, you who are the stranger
pi_145126230
:'):'):')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_145126273
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:36 schreef hugecooll het volgende:
Leestip: klik op de bron
Ik was nog niet klaar, aangepast!
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 oktober 2014 @ 14:40:41 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145126277
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:36 schreef hugecooll het volgende:
Leestip: klik op de bron
Tijdstip: lees het niet en bespaar jezelf wat hersendiarree.
pi_145126295
Wat is dit nou weer voor aids?
Ja doei.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 14:42:04 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145126321
Gepost door een man :?.

Edit, ik had de laatste zin niet gelezen :')
KuikenGuppy
pi_145126384
Wat is dit nu weer? :')
pi_145126411
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:44 schreef koekii het volgende:
Wat is dit nu weer? :')
Logica van vrouwen.. ;)
pi_145126457
Open krater gespot :') :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 14:48:14 #12
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_145126491
Ja hoor.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 14:49:08 #13
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145126515
Doen we allemaal ja. Alles. Elk genoemd punt. Tot in detail. En nu?
KuikenGuppy
pi_145126634
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:49 schreef Burdie het volgende:
Doen we allemaal ja. Alles. Elk genoemd punt. Tot in detail. En nu?
Moeten jullie je schamen! en meer respect hebben voor de mannen die hieraan ook niks kunnen doen.

;)
pi_145126685
Ik doe echt nog niet de helft :')
En gelukkig maar, het klinkt als een dagtaak
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145126793
Lijkt wel een artikel uit de Tina. Niet echt herkenbaar in ieder geval.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_145126894
Dit is herkenbaar voor domme sletten van een 7/10 of minder.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_145126964
Wat een onzin :')
pi_145126985
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
"Natuurlijk vind ik het niet erg dat je uitgaat met vrienden, schat. Veel plezier!"
Bedoelen we eigenlijk dit:
"Ja, sukkel! Natuurlijk is er iets. Waarom denk je anders dat ik nu al een halfuur zwijgend en chagrijnig voor me uit staar?!"
"Ik ben woedend!"
Dat soort vrouwen heb ik een broertje dood aan. Je zegt maar gewoon waar het op staat en als je zegt dat het geen probleem is dan is er geen probleem en dan handel ik daar ook naar.

Als je dan vervolgens gaat zitten mokken veel plezier daarmee; ik ben me van geen kwaad bewust.

Onduidelijke vrouwen }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145127178
Nee de mannelijke fokkers hoeven hier echt niet op te reageren met een 'dus zo is een vrouw' want nee, zo is niet elke vrouw. Wat een ongelooflijke onzin wordt er weer eens via De Telegraaf het internet op geslingerd. Zal wel weer een vent zijn geweest die vannacht niets gekregen heeft en dacht; wraak met bullshit. Triest gewoon.
Bestaat er niet ergens een vakgroep waar je dit soort 'journalistiek' aan de schandpaal kunt nagelen?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_145127210
Dat van die bh uitdoen als je thuiskomt heb ik echt nog nooit gehoord. Dan koop je gewoon te strakke bh's.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:17:50 #23
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_145127227
Kwaliteitsjournalistiek weer. :')
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_145127351
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 15:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat van die bh uitdoen als je thuiskomt heb ik echt nog nooit gehoord. Dan koop je gewoon te strakke bh's.
Inderdaad. Ik heb mij nog nooit in gedeelten uitgekleed. Uitkleden doe ik in zijn geheel, voor het slapen gaan.
Emotionele filmpjes van zielige puppies... ehm, nee ik hou niet van honden.
Alles op het laatste moment doen? Pardon? Een vrouw kan niet plannen ofzo? De enige reden dat ik ergens te laat kom is file, te laat de deur uit stappen nooit.
Ik hou niet van babies, dus daar ben ik ook nooit bij in de buurt, geen flauw idee waarom ik op een andere stemhoogte zou moeten praten, mankeren die dingen iets aan hun gehoor dat dat zou moeten?
En blijkbaar kunnen vrouwen in zijn algemeenheid maar op 2 manieren reageren als ze boos zijn, wauw, die kende ik ook nog niet. Blijkbaar zijn we dan erg 2 dimensionaal?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:23:46 #25
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_145127386
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is dit nou weer voor aids?
In grote lijnen klopt het helemaal.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'