cosmin motigod niet kennenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Zegt mij niks, Kroos nu voor Modric.
SPOILER: Ludogorets-RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het wel handig, dan staan de domste posts in het topic weer gewoon netjes blauw gekleurd.quote:
Beter dan een kutkajak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: Ludogorets-RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Beter dan een kutkajak.Wat de fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou er iemand mad moeten zijn?SPOILER: Ludogorets-RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haturzquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou er iemand mad moeten zijn?
Commentator komt klaar.SPOILER: Ludogorets-RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hansie, met je spoilertquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:20 schreef Smoofie het volgende:
GOOOOOL REAL JAAAAAAAAAAAAAAAAAA MIJN GELD IS SAFE
Huh?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind het wel handig, dan staan de domste posts in het topic weer gewoon netjes blauw gekleurd.
Hij was in de goal hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
ATLETI
RATATATATTAATA LATGOD!!!!!!!!!!!! JAJAJAJA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom bij de club, zelfde hier.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
72 minuten kijk ik, er gebeurt geen **
73e minuut en ik ben ff weg, gol![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Beter dan een kutkajak.HèhèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeHat
weet ikquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:21 schreef bianconeri het volgende:
Bah walgelijk dit....
Als Juve hoor je niet te verliezen van Atletico.... Zeker niet door zo'n domme tegengoal
SPOILER: Anderlecht-DortmundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:21 schreef bianconeri het volgende:
Bah walgelijk dit....
Als Juve hoor je niet te verliezen van Atletico.... Zeker niet door zo'n domme tegengoal
Mad?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:21 schreef bianconeri het volgende:
Bah walgelijk dit....
doeiquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:20 schreef Smoofie het volgende:
GOOOOOL REAL JAAAAAAAAAAAAAAAAAA MIJN GELD IS SAFE
Kampioen van Spanje is gewoon beter dan de kampioen van italie.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:21 schreef bianconeri het volgende:
Bah walgelijk dit....
Het is stoptober hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:19 schreef Karina het volgende:
Kut gemist, ik ging even sigaretten pakken![]()
Ik wacht op de HH.
powerloungen jajajjajajajaquote:
Niet daarover beginnen hequote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je staat daar ook op een mooi gifje
Op deze kampioen dit keer na... Real en Barca ja, Atletico no wayquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:21 schreef Nober het volgende:
Kampioen van Spanje is gewoon beter dan de kampioen van italie.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
ATLETI
RATATATATTAATA LATGOD!!!!!!!!!!!! JAJAJAJA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste selectie van de wereld had Juve toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Op deze kampioen dit keer na... Real en Barca ja, Atletico no way
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Beste selectie van de wereld had Juve toch?
DM graag.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb veel zin om het te posten
Staat toch echt 1-0, Juventus stelt niets voor buiten Italië.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Op deze kampioen dit keer na... Real en Barca ja, Atletico no way
vorig jaar finalist CL, die kunnen er geen reet van.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk mad....
Je hoort hier niet te gaan verliezen bah, logisch dat je dan baalt.
Dan maak je die zin maar weer weg.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb veel zin om het te posten
Wat wil je nu met Marchisio-Pogba-Vidalquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk mad....
nogmaalsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk mad....
SPOILER: Malmo-OlympiakosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
3-3-3-3 knotsgekSPOILER: Malmo-OlympiakosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: Malmo-OlympiakosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwalitatief verandert er niets of je nou in Italie speelt of daar buiten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:23 schreef Nober het volgende:
Staat toch echt 1-0, Juventus stelt niets voor buiten Italië.
Ga zelf weg als je ze niet kent....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
vorig jaar finalist CL, die kunnen er geen reet van.
Ga weg.
Je bent zelf een slechte clichequote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kwalitatief verandert er niets of je nou in Italie speelt of daar buiten.
Goh staat het echt 1-0? Serieus wat zegt een stand/uitslag nou over of je er had moeten winnen of niet?
Alsof elke winnaar de verdiende winnaar is, wat een slechte cliche
versloegen gewoon Real.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ga zelf weg als je ze niet kent....
Is ook wel even wat verandert daar, sowieso zo bijzonder is dat elftal niet daar.
Goed dat je naar me luistertquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina heeft mij dit verboden.
Volgens mij heb jij die 3 nog nooit zien spelen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat wil je nu met Marchisio-Pogba-Vidal
0,0 creativiteit
juventus wel danquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ga zelf weg als je ze niet kent....
Is ook wel even wat verandert daar, sowieso zo bijzonder is dat elftal niet daar.
Hij heeft gewoon gelijk. Roma gaat ons ook dronken spelen .quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij die 3 nog nooit zien spelen?
Alleen maar Juve-haters hier ofzo?quote:
Meester van de steekpass iddquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij die 3 nog nooit zien spelen?
Roma zie ik wel doorgaan in de CLquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Roma gaat ons ook dronken spelen .
Roma?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:26 schreef hafcfan het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Roma gaat ons ook dronken spelen .
Jij staat ook op plaatjes.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jan Kooiemans stond ook op de VI Oranje gif.
Bedankt voor nog een spoiler.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:28 schreef Smoofie het volgende:
Statistiek
Anderlecht is bezig aan een unieke reeks. In de laatste vijf thuiswedstrijden in de Champions League, incasseerde de Belgische ploeg minstens drie doelpunten.
Bom op dat landquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:28 schreef Smoofie het volgende:
Statistiek
Anderlecht is bezig aan een unieke reeks. In de laatste vijf thuiswedstrijden in de Champions League, incasseerde de Belgische ploeg minstens drie doelpunten.
Zeker. Hebben ook leuker team dan Juve. En het belangrijkste een topcoach. Gun Totti nog wel een prijs.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roma zie ik wel doorgaan in de CL
#TeamJohannes treurt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:28 schreef onlogisch het volgende:
Voor de geïnteresseerden ; Mijn toto's liggen in de prullenbak
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina heeft mij dit verboden.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alleen maar Juve-haters hier ofzo?
Net als van die clowns hier die zeggen dat het Italiaans voetbal nog zeer verdedigend is.
Allemaal mensjes die het beter weten en nooit Juve kijken.
Mijne kan nog. Real, Arsenal, Leverkussen en Dortmund winst had ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:28 schreef onlogisch het volgende:
Voor de geïnteresseerden ; Mijn toto's liggen in de prullenbak
Is dat heus?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij staat ook op plaatjes.
nou geweldigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Buffon, Pogba, Vidal, Pirlo, Tevez, Chiellini.
Om maar wat te noemen.
BeNeLux Champions League gaan we domineren.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
BeNeLiga
Misschien eens een topic over openen
Idd, raar dat het niet eerder is gebeurd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
BeNeLiga
Alweer?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
BeNeLiga
Grotere afzetmarkt, that's all what matters.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij weet zeker niet hoe niveauloos dat volk is
Belgen kijken amper voetbal , alleen maar wielrennenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Grotere afzetmarkt, that's all what matters.
Progressief denken heet dat.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op met je Beneliga, debiel fossiel die je bent
Wat ben jij voor Juve supporterquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:28 schreef hafcfan het volgende:
Zeker. Hebben ook leuker team dan Juve. En het belangrijkste een topcoach. Gun Totti nog wel een prijs.
vidal en pogba zijn meer verdedigende middenvelders dan aanvallende, pirlo is gewoon de kern van het spinnenwebquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alleen maar Juve-haters hier ofzo?
Net als van die clowns hier die zeggen dat het Italiaans voetbal nog zeer verdedigend is.
Allemaal mensjes die het beter weten en nooit Juve kijken.
Kun jij eens een topic openen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd, raar dat het niet eerder is gebeurd.
beide hebben een leuk team, maar juve heeft wel een beter team dan romaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker. Hebben ook leuker team dan Juve. En het belangrijkste een topcoach. Gun Totti nog wel een prijs.
Valt wel mee, en dat maakt ook niet zoveel uit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Belgen kijken amper voetbal , alleen maar wielrennen
Misschien moet je eens normaal doen. Het beleid is al lange tijd kut. Laat dat maar eens afgestraft worden. Chiellini is bijvoorbeeld geen held, maar een wijf die alleen maar loopt te janken en zuigen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat ben jij voor Juve supporter
Juventus heeft een veel leuker en belangrijker beter elftal dan As Roma. Met helden als Buffon, Chiellini, Marchisio, Pirlo, Tevez, Pogba.
Gelukkig heb jij genoeg inzicht stijntje.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, denken als een geestelijk gehandicapte
Jij bent ook voor een BeNeLeague?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, denken als een geestelijk gehandicapte
Hier klopt dus niks van. Want Roma heeft Strootman.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat ben jij voor Juve supporter
Juventus heeft een veel leuker en belangrijker beter elftal dan As Roma. Met helden als Buffon, Chiellini, Marchisio, Pirlo, Tevez, Pogba.
Wat een feest , voetballen met gehandicaptenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt wel mee, en dat maakt ook niet zoveel uit.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier klopt dus niks van. Want Roma heeft Strootman.
Niets mis met zuigende wijven anders.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien moet je eens normaal doen. Het beleid is al lange tijd kut. Laat dat maar eens afgestraft worden. Chiellini is bijvoorbeeld geen held, maar een wijf die alleen maar loopt te janken en zuigen.
[..]
Bedankt Hans. Echt rullevant ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
1 van die spelers is al beter dan de hele selectie van ajax gefuseerd![]()
!!!!
Maar het zijn wel spelers die ook veel creativiteit in kunnen brengen, aanvallend veel kunnen brengen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
vidal en pogba zijn meer verdedigende middenvelders dan aanvallende, pirlo is gewoon de kern van het spinnenweb
Wij missen creativiteit. Hun hebben daar wat meer van. Wel zijn we in de breedte sterker.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beide hebben een leuk team, maar juve heeft wel een beter team dan roma
fijne jongen ja tjezus. goed op tijd al deze wissels ook. Super.quote:
Alsof excelsior beter is dan Anderlecht. Al levert het voor Ajax maar 10 miljoen per jaar op, is beter dan niets.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat een feest , voetballen met gehandicapten
[..]
Ja tegen ChievoVerona misschien.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar het zijn wel spelers die ook veel creativiteit in kunnen brengen, aanvallend veel kunnen brengen.
Het zijn niet de typische verdedigende middenvelders.
ja, jij heb het over 'geweldige spelers' met een sarcatische ondertoon, die spelers behoren zeker tot wereldtopquote:
Ik mis Conte nu alquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
fijne jongen ja tjezus. goed op tijd al deze wissels ook. Super.
Maar 3 clubs kunnen mee in de Eredivisiequote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alsof excelsior beter is dan Anderlecht. Al levert het voor Ajax maar 10 miljoen per jaar op, is beter dan niets.
6 clubs .quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar 3 clubs kunnen mee in de Eredivisie
ja opzich wel, maar pogba is een beetje egoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar het zijn wel spelers die ook veel creativiteit in kunnen brengen, aanvallend veel kunnen brengen.
Het zijn niet de typische verdedigende middenvelders.
Ik vind Pogba en Vidal zeker wereldklasse maar die anderen zijn zeker niet beter dan de spelers die Atletico heeft.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja, jij heb het over 'geweldige spelers' met een sarcatische ondertoon, die spelers behoren zeker tot wereldtop
Hahahaaha dat betekent dus dat er drie voor je zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je zou maar de vierde man zijn in een parenclub xD
Hihahoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je zou maar de vierde man zijn in een parenclub xD
Als ik me goed herinner ben ik degene die wel vaak wat over bv Conte zei...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:32 schreef hafcfan het volgende:
Misschien moet je eens normaal doen. Het beleid is al lange tijd kut. Laat dat maar eens afgestraft worden. Chiellini is bijvoorbeeld geen held, maar een wijf die alleen maar loopt te janken en zuigen.
Ja en qua spelers allerminstquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Qua begroting zijn er 6 clubs die groot genoeg zijn.
Hoe kon ik die nou vergetenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Hahahaaha dat betekent dus dat er drie voor je zijn.
Davy typte het fout. Het is Strootgodquote:
type pirlo is gewoon essentieelquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij missen creativiteit. Hun hebben daar wat meer van. Wel zijn we in de breedte sterker.
Wat maakt dat voor de korte termijn nou uit? Beter 6 clubs erbij met een begroting van 20 mil + tot 40 mil dan 6 clubs met een begroting van 1,5 tot 8 mil.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner ben ik degene die wel vaak wat over bv Conte zei...
Tuurlijk gaan er dingen niet goed, maar waarom ga je dan ineens ons elftal af lopen zeiken?
We hebben kwalitatief een veel beter elftal dan Roma (en Atletico) en ook een leuk elftal met een Pogba, Vidal, Marchisio, Pirlo en Buffon. Ook Chiellini gewoon een goede verdediger, hard. Ja idd tegenwoordig wat aanstellerig soms, maar blijft topper.
Wij zijn op elk gebied beter dan Roma....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:33 schreef hafcfan het volgende:
Wij missen creativiteit. Hun hebben daar wat meer van. Wel zijn we in de breedte sterker.
Dat waag ik inmiddels dus te betwijfelen. De CL prestaties gaan echt helemaal nergens over. Vorig jaar was een afgang en dat kan nu zomaar weer gebeuren. Presteren in de competitie is leuk, maar net als Ajax in Nederland valt daar geen eer te behalen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner ben ik degene die wel vaak wat over bv Conte zei...
Tuurlijk gaan er dingen niet goed, maar waarom ga je dan ineens ons elftal af lopen zeiken?
We hebben kwalitatief een veel beter elftal dan Roma (en Atletico) en ook een leuk elftal met een Pogba, Vidal, Marchisio, Pirlo en Buffon. Ook Chiellini gewoon een goede verdediger, hard. Ja idd tegenwoordig wat aanstellerig soms, maar blijft topper.
Maakt wel uit , volk voert er structureel wanbeleidquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat maakt dat voor de korte termijn nou uit? Beter 6 clubs erbij met een begroting van 20 mil + tot 40 mil dan 6 clubs met een begroting van 1,5 tot 8 mil.
Zolang er geen scheids is om te fluiten mag alles.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:35 schreef KingRoland het volgende:
Vroeger op school hadden we altijd de ballenwachter, wat wij dus niet wisten is dat hij steeds buitenspel stond.
Je clubbie dat het niet zo goed héquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens vaker naar Juve kijken
Ik was altijd de keeper totdat ik wat ervan zei. Ze waren allemaal stil toen ik begon met mijn prachtige dribbels.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zolang er geen scheids is om te fluiten mag alles.
ALs Ajax een sponsor aantrekt en er is een competitie met de belgen dan kan Ajax een grote sponsor aantrekken, in theorie. Want groter bereik, grotere markt. Kan iedereen wel ontkennen, maar in de praktijk is het zo simpel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maakt wel uit , volk voert er structureel wanbeleid
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat gebeurde er net met die vierde man trouwens?
Die werd verfilmdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
ging naar een parenclubquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jij wilt terug naar de middeleeuwen ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs Ajax een sponsor aantrekt en er is een competitie met de belgen dan kan Ajax een grote sponsor aantrekken, in theorie. Want groter bereik, grotere markt. Kan iedereen wel ontkennen, maar in de praktijk is het zo simpel.
EN WIE NIET SPRINGT IS CATALAANquote:
Jawel.quote:
Als het Real of Barca zijn ok, dat zijn gewoon betere ploegen...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:36 schreef Nober het volgende:
Ze verliezen van de Spaanse kampioen, dat kan natuurlijk niet.
Jeroen Grueter is het hier niet mee eens en benadrukt nog maar eens dat daar toch echt een sterrenensemble uit Barcelona voor nodig is, aangevoerd door een kleine, introverte Argentijn.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
EN WIE NIET SPRINGT IS CATALAAN
Als we niets doen gaan we daar inderdaad naartoe.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij wilt terug naar de middeleeuwen ?
Oh jee Gent doet het even aardig . Ook gewoon baggerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jawel.
Standard, Anderlecht, Brugge, Genk, Gent. Ok 5. Maar die zouden allemaal boven de degradatiestreep eindigen.
Zelfs Galatasaray en Benfica zijn beter, zie CL en EL vorig jaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens vaker naar Juve kijken
Dat was dus 1 van de dingen waarom ik erg over Conte klaagde....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:36 schreef hafcfan het volgende:
Dat waag ik inmiddels dus te betwijfelen. De CL prestaties gaan echt helemaal nergens over. Vorig jaar was een afgang en dat kan nu zomaar weer gebeuren. Presteren in de competitie is leuk, maar net als Ajax in Nederland valt daar geen eer te behalen.
Met belgen versnel je dat proces alleen maar, want die zitten er alquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als we niets doen gaan we daar inderdaad naartoe.
It's all about the money.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh jee Gent doet het even aardig . Ook gewoon bagger
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:40 schreef bianconeri het volgende:
Wat een flut scheidsBeetje thuisfluitertje
ATLÉTICO 1-0 Juventusje.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:40 schreef bianconeri het volgende:
Wat een flut scheidsBeetje thuisfluitertje
MAD?quote:
Geen idee maar weet je psv toevallig wel?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wat heeft Feyenoord gedaan vanavond?
En PSV?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kut, te laatquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:42 schreef Herqules het volgende:
[..]
Geen idee maar weet je psv toevallig wel?
Ja natuurlijk...quote:
EN PSV DAN?XDquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
en psv?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Structureel grotere club dan de zes kleinste club van de eredivisie. Het toevoegen van de beste Belgische clubs geeft de competitie meer aanzien en uiteindelijk onstaat er een nieuwe hierarchie met sterkere topclubs.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh jee Gent doet het even aardig . Ook gewoon bagger
Weet niet. Geen boer hier die dat even kan zeggen?quote:
quote:
Lekker op tijdquote:
Ook alleen maar omdat ze een nieuwe betonbak hebben gemaaktquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Structureel grotere club dan de zes kleinste club van de eredivisie. Het toevoegen van de beste Belgische clubs geeft de competitie meer aanzien en uiteindelijk onstaat er een nieuwe hierarchie met sterkere topclubs.
quote:
quote:
quote:
Hihiquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:42 schreef Herqules het volgende:
[..]
Geen idee maar weet je psv toevallig wel?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
rot lekker op met je beneliga. liever nog naar de afgrond dan dat we samenvoegen met die kutbelgen/.
Beneligaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
rot lekker op met je beneliga. liever nog naar de afgrond dan dat we samenvoegen met die kutbelgen/.
1-3quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:46 schreef GwaiLow het volgende:
Psv en Feyenoord kunnen uiteraard echt niet mee in de Champions League. Dat is ook niet erg natuurlijk. Ze moeten gewoon lekker kijken of ze een paar potjes in de Europa League kunnen winnen.
Dinamo Moskou uit wint PSV al niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:46 schreef GwaiLow het volgende:
Psv en Feyenoord kunnen uiteraard echt niet mee in de Champions League. Dat is ook niet erg natuurlijk. Ze moeten gewoon lekker kijken of ze een paar potjes in de Europa League kunnen winnen.
Kan jij alleen met nietszeggende zinnetjes reageren? Het is gewoon een goed idee, het spreekt alleen de kortzichtige en bekrompen supporters niet aan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze een nieuwe betonbak hebben gemaakt
Sneer naar Stijn deze.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:47 schreef hhh38 het volgende:
Het is gewoon een goed idee, het spreekt alleen de kortzichtige supporters niet aan.
Slecht plan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is vanaf nu het officiele BeNeLiga discussietopic.
Wou hij dood danquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Ik wil niet dood. Ik heb allemaal dingen te doen enzo."
Godverdomme man
ik moet er niet aan denken om het laatste stukje identiteit van ons voetballand te verkopen door samen te gaan met dat kutvolkquote:
Een competitie van 20 teams met 25 teams?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
league 1 zou bestaan uit 20 clubs:
1. real madrid
2. barca
3. atletico madrid
4. man city
5. man und
6. chelsea
7. arsenal
8. liverpool
9. juventus
10. roma
11. ac milan
12. inter milan
13. bayern munchen
14. dortmund
15. schalke 04
16. PSG
17. Lyon
18. Marseille
19. Shackter Donetsk
20. CSKA MOSKVA
21. ZENIT ST PETERSBURK
22. Galataseray
23. Fenerbache
24. ajax/psv
25. FC Basel
dat zou nog eens een kompetitie zijn
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
1. real madrid
2. barca
3. atletico madrid
4. man city
5. man und
6. chelsea
7. arsenal
8. liverpool
9. juventus
10. roma
11. ac milan
12. inter milan
13. bayern munchen
14. dortmund
15. schalke 04
16. PSG
17. Lyon
18. Marseille
19. Shackter Donetsk
20. CSKA MOSKVA
21. ZENIT ST PETERSBURK
22. Galataseray
23. Fenerbache
24. ajax/psv
25. FC Basel
Totaal onrealistisch maar dat zou wel echt heel erg baas zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
1. real madrid
2. barca
3. atletico madrid
4. man city
5. man und
6. chelsea
7. arsenal
8. liverpool
9. juventus
10. roma
11. ac milan
12. inter milan
13. bayern munchen
14. dortmund
15. schalke 04
16. PSG
17. Lyon
18. Marseille
19. Shackter Donetsk
20. CSKA MOSKVA
21. ZENIT ST PETERSBURK
22. Galataseray
23. Fenerbache
24. ajax/psv
25. FC Basel
wist niet wie te kiezen hahahahahahahahhahahahahahahahquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een competitie van 20 teams met 25 teams?
Zieke mensen zonder enig voetbalverstandquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken om het laatste stukje identiteit van ons voetballand te verkopen door samen te gaan met dat kutvolk
je had een simeone in jezelf opgeroepen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wist niet wie te kiezen hahahahahahahahhahahahahahahah
xD xDquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wist niet wie te kiezen hahahahahahahahhahahahahahahah
Welke identiteit? We kunnen het er niet eens over eens worden of het friet of patat is.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken om het laatste stukje identiteit van ons voetballand te verkopen door samen te gaan met dat kutvolk
Nog afgezien van dat soort sentimentele argumenten maak je er het hele Nederlandse voetbal mee dood. En het Belgische ook waarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We laten Ajax toch ook toe in de Eredivisie?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland:quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
overigens, die selectie van welk team in de hoogste divisie zou moeten komen is al helemaal treurig
Friet natuurlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welke identiteit? We kunnen het er niet eens over eens worden of het friet of patat is.
Inb4 opmerkingen over Limburgquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We laten Ajax toch ook toe in de Eredivisie?
Excelsior is Belgisch?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland:
PSV
Heerenveen
Ajax
Feyenoord
PEC
Cambuur
AZ
Vitesse
Twente
Utrecht
Belgie:
Anderlecht
Brugge
Luik
Charleroi
GB Antwerp
Genk
Gent
Excelsior
Die spelen niet in de Eredivisie.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Inb4 opmerkingen over Limburg
Hoezo? Ik zie alleen de sentimentele argumenten, na een paar jaar is iedereen daar wel overheen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog afgezien van dat soort sentimentele argumenten maak je er het hele Nederlandse voetbal mee dood. En het Belgische ook waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |