cosmin motigod niet kennenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Zegt mij niks, Kroos nu voor Modric.
SPOILER: Ludogorets-RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het wel handig, dan staan de domste posts in het topic weer gewoon netjes blauw gekleurd.quote:
Beter dan een kutkajak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: Ludogorets-RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Beter dan een kutkajak.Wat de fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou er iemand mad moeten zijn?SPOILER: Ludogorets-RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haturzquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou er iemand mad moeten zijn?
Commentator komt klaar.SPOILER: Ludogorets-RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hansie, met je spoilertquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:20 schreef Smoofie het volgende:
GOOOOOL REAL JAAAAAAAAAAAAAAAAAA MIJN GELD IS SAFE
Huh?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind het wel handig, dan staan de domste posts in het topic weer gewoon netjes blauw gekleurd.
Hij was in de goal hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
ATLETI
RATATATATTAATA LATGOD!!!!!!!!!!!! JAJAJAJA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom bij de club, zelfde hier.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
72 minuten kijk ik, er gebeurt geen **
73e minuut en ik ben ff weg, gol![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Beter dan een kutkajak.HèhèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeHat
weet ikquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:21 schreef bianconeri het volgende:
Bah walgelijk dit....
Als Juve hoor je niet te verliezen van Atletico.... Zeker niet door zo'n domme tegengoal
SPOILER: Anderlecht-DortmundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:21 schreef bianconeri het volgende:
Bah walgelijk dit....
Als Juve hoor je niet te verliezen van Atletico.... Zeker niet door zo'n domme tegengoal
Mad?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:21 schreef bianconeri het volgende:
Bah walgelijk dit....
doeiquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:20 schreef Smoofie het volgende:
GOOOOOL REAL JAAAAAAAAAAAAAAAAAA MIJN GELD IS SAFE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |