Hij wordt gepest tijdens het gemengd douchen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit je nog in de meisjes zijn stom fase?
Lief.
Jij post niets inhoudelijks.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Staat Stinho even voor lul
Lens staat buitenspel
BURRRRRRRRRRRRRRRNquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij post niets inhoudelijks.
Gras is groen.
Ah, het deed pijnquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij post niets inhoudelijks.
Gras is groen.
Ik denk dat ze reden hebben om hem dan uit te lachenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wordt gepest tijdens het gemengd douchen.
Misschien kan hij wel een Simeone in zichzelf oproepenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
deze commentator kan gedachten lezen
Alsof jij naar die wedstrijd kijktquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Sowieso deze wedstrijd boven Ludogorets - Real verkiezen
Het is inderdaad lastig GGMM in het echt tegen te komen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:22 schreef VMSDKR het volgende:
De tussenstanden zijn inhoudelijk.
Overigens is het internet er niet om inhoudelijk te zijn maar om mensen uit te schelden die je nooit tegen zult komen.
Nee dat is een klacht tegen de NOS Stijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jij naar die wedstrijd kijkt
Schijnt verslaaft te zijn aan Wimkieft.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Koke is heel erg slecht dit seizoen
Of aan KimWieftquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Schijnt verslaaft te zijn aan Wimkieft.
Waarom voetbal je niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Na zaterdag korfbal ik niet meer. Tot zover deze berichtgeving.
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Stel je publiek bij je afscheidswedstrijd op prijs?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is nu wel te laat om op voetbal te gaan Stijn. Daar kan je waarschijnlijk echt geen pepernoot van.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Je korfbalt?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat mag.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Het is een saaie wedstrijd, GGMM, mogen we gifjes van J. Alba plaatsen?
Kan ie altijd nog terecht bij Feyenoord toch, niet dat ie dat zal doen denk ikquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is nu wel te laat om op voetbal te gaan Stijn. Daar kan je waarschijnlijk echt geen pepernoot van.
Dat heb je goed gezien, Callemans. Ik ga dat ook niet doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is nu wel te laat om op voetbal te gaan Stijn. Daar kan je waarschijnlijk echt geen pepernoot van.
quote:En dartsen is geen sport.
SPOILER: Arsenal-GalatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, ik ga daar even heenquote:
Waarom stop je Stijn?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, Callemans. Ik ga dat ook niet doen.
[..]
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: Arsenal-GalatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lied van volgens mij Steven over killer Jet was wel een klassiekerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn zingt altijd het clublied van de Danaďden uit volle borst mee.
Ik heb mijn vertrouwen in het hele gebeuren opgezegd. Soort van bestuur tegen de muur maar zoals begrijpelijk neemt niemand mij serieus.quote:
Kiko, Vieri , Hasselbaink, Esnaiderquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Atletico heeft altijd bazen spitsen gehad.
Torres
Forlan
Falcao
Aguerro
Costa
Alsof het daar in de lucht zit.
Heej Dven.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Sowieso deze wedstrijd boven Ludogorets - Real verkiezen
SPOILER: Malmo-OlympiakosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht, wat.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vertrouwen in het hele gebeuren opgezegd. Soort van bestuur tegen de muur maar zoals begrijpelijk neemt niemand mij serieus.
Zo klink je inderdaad een beetje als een klein rebels kindje, maar jammer dat je het hele verhaal niet met ons wil delenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vertrouwen in het hele gebeuren opgezegd. Soort van bestuur tegen de muur maar zoals begrijpelijk neemt niemand mij serieus.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:28 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig weer die Turkjes.
Als ze elkaar niks toegeven..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:28 schreef Rabieluh het volgende:
wordt een beetje naar allemaal. wedstrijd dan he, over dit topic doe ik geen uitspraken.
Ik hou niet van ons-kent-ons-organisaties.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo klink je inderdaad een beetje als een klein rebels kindje, maar jammer dat je het hele verhaal niet met ons wil delen
Stel je voor dat je zelf een topic aan moet makenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gvd, geen centraal topic over J. Alba?
Pogba lijkt niets voor niks op balo.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:28 schreef Rabieluh het volgende:
wordt een beetje naar allemaal. wedstrijd dan he, over dit topic doe ik geen uitspraken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt geen zin inquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je zelf een topic aan moet maken
1 wedstrijden ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:30 schreef primakov het volgende:
Kazim Kazim speelde toch ook bij Galatasaray?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de bal gebaart 'ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idioot. Maar geen rood dus?
wel jammer dat we je niet meer in tranen de cup omhoog zullen zien houdenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hou niet van ons-kent-ons-organisaties.
Gele kaart, denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de bal gebaart 'ieIdioot. Maar geen rood dus?
Had ie toch nog CL kunnen spelenquote:
zolang ie bij zn huidige werkgever zit zal dat nooit gebeurenquote:
Nu moeten we het maar met die ene foto doenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel jammer dat we je niet meer in tranen de cup omhoog zullen zien houden
even wat feyenoorders dm'en voor een leuke relquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zolang ie bij zn huidige werkgever zit zal dat nooit gebeuren
Ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:33 schreef Rabieluh het volgende:
valt me nu pas op dat Mandzukic een zeurende klootzak is. was dat ook al voordat hij naar atletico ging?
Nee.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:33 schreef Rabieluh het volgende:
valt me nu pas op dat Mandzukic een zeurende klootzak is. was dat ook al voordat hij naar atletico ging?
Wat treurigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zolang ie bij zn huidige werkgever zit zal dat nooit gebeuren
Ik start alvast de melodramatische muziek in.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nu moeten we het maar met die ene foto doen
Net zoals voor je afscheidswedstrijd dus.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik start alvast de melodramatische muziek in.
okquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
toen ik 17 was had ik een keer atletico madrid shirt in de winkel gezien waarop stond c ronaldo, ik wist toen meteen dat die nep was want c ronaldo speelde daar helemaal niet haha
Ja kk grappig johquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
toen ik 17 was had ik een keer atletico madrid shirt in de winkel gezien waarop stond c ronaldo, ik wist toen meteen dat die nep was want c ronaldo speelde daar helemaal niet haha
Geen idee.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wel duidelijk dat de scheidsrechter achter ze staat he
Klopt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:38 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb even Tijgernootjes en een beker met melk gepakt
Johannes en GGMM vinden dit vast wel leuk
argumentatie graagquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de neiging om Mexicano te geloven.
Als het terecht is kan het. Juve wordt ook genaaid. Atleti mag slaan wat ze willen maar geel ho maar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
2 penaltys is toch te gek voor woorden
daarom vroeg ik hetquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als het terecht is kan het. Juve wordt ook genaaid. Atleti mag slaan wat ze willen maar geel ho maar.
Kutwedstrijdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als het terecht is kan het. Juve wordt ook genaaid. Atleti mag slaan wat ze willen maar geel ho maar.
Komt door Atleti. Juve vindt 0-0 primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Komt door Atleti. Juve vindt 0-0 prima
Ja objectief , ze geven gewoon niks toe aan elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Welk haar, boven of onder.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:44 schreef Nober het volgende:
Dat heb ik nou ook altijd, dat onzichtbare gevoel als mijn haar uitdunt.
Is in het nadeel van hun. 4 punten om 1.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja objectief , ze geven gewoon niks toe aan elkaar
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Komt door Atleti. Juve vindt 0-0 prima
Wat een bagger logicaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik zie Juve het nog moeilijk krijgen tegen Olympiakosquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is in het nadeel van hun. 4 punten om 1.
Jeb.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie Juve het nog moeilijk krijgen tegen Olympiakos
Superniger is ook een mongoolquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Superniger is het niet eens met die reclame
Lijkt me sterk dat iemand zo snel vals wordt bij Atletico. Verder "ken" ik Mexicano langer en jij post soms rare dingen.quote:
En die Conte is ook al zo'n kuttrainer.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens mij post hij de laatste tijd wel wat normaler, van wat ik er van meekrijg.quote:
Jij bent zelf raarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat iemand zo snel vals wordt bij Atletico. Verder "ken" ik Mexicano langer en jij post soms rare dingen.
Conté is al weg xDquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
En die Conte is ook al zo'n kuttrainer.
Jouw logica:quote:
hafcfan vond dat maar een beetje een Conte bonker.quote:
Weer lacht er niemand om jouw grap.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hafcfan vond dat maar een beetje een Conte bonker.
Ik val een beetje in dezelfde doelgroep als Caland.quote:
De doelgroep voor het boek "Hoe word ik grappig".quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik val een beetje in dezelfde doelgroep als Caland.
SPOILER: Arsenal-GalatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Basel-LiverpoolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: Arsenal-GalatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: Basel-LiverpoolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind
Wut?!SPOILER: Basel-LiverpoolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Klopt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
johannes_vermeer en ik zijn blij dat je er bent.
Ja, en aan die van Mr. Calimero nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aan deze post zie je niet welke team voor staat.
SPOILER: Basel-LiverpoolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn humor is van het niveau Heracles.
Ik sluit me hierbij aanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
johannes_vermeer en ik zijn blij dat je er bent.
ben jij het er mee eens?quote:
Vroeger vond je het hartstikke leuk maar nu doe je alsof je het niet grappig vindt?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn humor is van het niveau Heracles.
Schiet op, straks mis je nog iets spannends.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, ik was even weg maar nu moet ik weer weg dus ik kom zo terug.
Ik zal je missen Rolandquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Eén twee honderd....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:01 schreef KingRoland het volgende:
zal vast niet zonder reden zijn.quote:
GGMM en Gramulanion moesten hier hard om lachenquote:
Ik mis je nu al.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:01 schreef KingRoland het volgende:
SPOILER: Bayer-BenficaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet goed voor de lijnquote:
Ligt eraan voor wie hahaquote:
Geen hands. Speler kon hier niks aan doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:03 schreef Tchock het volgende:
Dát was hands. Kijkt die scheids van gisteren mee?
Iedereen. Arm niet langs het lichaam, bal gaat totaal de andere kant op, zat nog een halve slaande beweging achter. Duidelijk een handsbal.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:04 schreef Monolith het volgende:
Van Rhijn had er een penalty tegen voor gekregen.
SPOILER: Bayer-BenficaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat vind je ervan?quote:
Hihi je zei kom.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Ik kom daar nooit.
- Hans Teeuwen
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
onlogischSPOILER: Arsenal-GalatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
nu je zin. geen commentaar meer.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:04 schreef Platina het volgende:
[..]
Geen hands. Speler kon hier niks aan doen.
Goed gezien door de scheids (ook al meent die waardeloze commentator van niet).
Jouw schuld ditquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:05 schreef napoleonfour het volgende:
YES COMMENTAAR VERBINDING IS VERBROKEN.. BEST DAG OOIT
Hier had ik ook niet om gevraagd.quote:
De chef voetbal is uiterst tevreden over Arno Vermeulen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:06 schreef Caland het volgende:
Ik snap niet dat de chef voetbal niemand anders kon vinden dan Arno Vermeulen.
Dan is die juist goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Real er nog eentje in schiet heb je ze allemaal fout
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:06 schreef Caland het volgende:
Ik snap niet dat de chef voetbal niemand anders kon vinden dan Arno Vermeulen.
Gifjes! Time to unload the shit!!!!!!!!!quote:
ik erger me al de hele wedstrijd aan hemquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:06 schreef Shreyas het volgende:
Wat een slechte commentator is Arno Vermeulen toch
Nee, nu is het beterquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:05 schreef napoleonfour het volgende:
YES COMMENTAAR VERBINDING IS VERBROKEN.. BEST DAG OOIT
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Arno heeft uiteraard zelf de verbinding verbroken.
Kan niet, mn beltegoed is opquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel voor dat we allemaal Frank Snoeks gaan bellen in de hoop dat ie terugkomt
Oh er staat no achterquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij wedt toch op "away team to score in both halves: no", of snap ik het niet goed?
Het ligt aan jou.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:08 schreef GGMM het volgende:
Ligt het aan mij of is Arno opeens de commentator?
ofquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:08 schreef GGMM het volgende:
waarom heeft ie maar 30 hp?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM en Caland vinden dit leuk.
[ afbeelding ]
Caland wel waarschijnlijk. Die vond LuckyTV ook grappig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM en Caland vinden dit leuk.
[ afbeelding ]
Het WK niet gevolgd?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben bang voor honden, dus dat weet ik niet
93e minuut een penalty.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:10 schreef primakov het volgende:
Dit zal ook de enige wedstrijd van kwart voor 9 zijn waar er niet gescoord zal worden
Ach, jij vindt de Lama's dan weer grappigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland wel waarschijnlijk. Die vond LuckyTV ook grappig.
Ligt niet aan jou. Hij heeft de verbinding zelf verbroken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:08 schreef GGMM het volgende:
Jawel maar dat van die tekkel kan ik even niet plaatsenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het WK niet gevolgd?
Ben je vroeger gebeten door een hond? Kom maar bij Ome Hovenier.
Sierd heeft geen contract bij NOS.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom laten ze Sierd niet gewoon het commentaar doen.
Is goed johquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Rustig rustig.
Tijd om 20+ tafels te gaan spelen.
SPOILER: Anderlecht-DortmundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was in dat programma met Hugo Borsjt en Henri Schut. Er liep een tekkel los in de studio, die heette Messi en had een medewerker van het programma als baasje.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel maar dat van die tekkel kan ik even niet plaatsen
Weet ik niet, denk het, kan het me niet herinneren iig.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even de goal kijken.SPOILER: Anderlecht-DortmundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:12 schreef primakov het volgende:
Anders scoort dat faalReal even snel..
Hernández is al gewisseld dus die scoren niet meer. Wanderson gaat het doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:12 schreef primakov het volgende:
Anders scoort dat faalReal even snel..
Oh die tekkel. Ik keek dat programma maar heel af en toe. Dat gezellige huiskamergedoe vond ik maar niks.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat was in dat programma met Hugo Borsjt en Henri Schut. Er liep een tekkel los in de studio, die heette Messi en had een medewerker van het programma als baasje.
Net als de Lama's.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland wel waarschijnlijk. Die vond LuckyTV ook grappig.
Sierd doet dat gewoon voor niks hoor. Geen probleem.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sierd heeft geen contract bij NOS.
Beter dan VI.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die tekkel. Ik keek dat programma maar heel af en toe. Dat gezellige huiskamergedoe vond ik maar niks.
Cosmin Moti god?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Hernández is al gewisseld dus die scoren niet meer. Wanderson gaat het doen.
Jij bent meer van de ongezellige huiskamer?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die tekkel. Ik keek dat programma maar heel af en toe. Dat gezellige huiskamergedoe vond ik maar niks.
OP tv liefst helemaal geen huiskamerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jij bent meer van de ongezellige huiskamer?
Die heb je zelf al natuurlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
OP tv liefst helemaal geen huiskamer
Zoveel dure spelers en dan niet eens winnen van Ludogeretz uitquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Hernández is al gewisseld dus die scoren niet meer. Wanderson gaat het doen.
Ik heb eigenlijk steeds dat ik de wedstrijden niet zo boeiend vind. Kan niet precies mijn vinger erop leggen waar het aan ligt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat een ellende dit. Had beter Penoza kunnen gaan kijken.
Ik vind het wel iets hebben. Dan zijn ze net zo gewoon als wij. Aangezien wij ook een huiskamer hebben.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
OP tv liefst helemaal geen huiskamer
Nog geen spanning.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk steeds dat ik de wedstrijden niet zo boeiend vind. Kan niet precies mijn vinger erop leggen waar het aan ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |