Misschien moet iemand 's wat doen aan die Hussein.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:25 schreef VMSDKR het volgende:
Over drie jaar staan de twintowers er niet meer.
Oh? Worden ze verbouwd dan? Of wordt het een toren? Zal me benieuwen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:25 schreef VMSDKR het volgende:
Over drie jaar staan de twintowers er niet meer.
Ja... komt ook nog wel. Let op mijn woorden. Wellicht richt hij zijn eigen partij op.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:24 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Die Pim Fortuyn is een goede gast, die zou de politiek in moeten gaan!
Oke, verstandig. Al denk ik dat het met een sisser afloopt.. wel spannend.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:52 schreef Vanillekwark het volgende:
Deze site vliegt, net als alle andere sites en electronica, toch plat met de jaarwisseling. Ik heb alvast een voorraad blikvoer en drinkwater ingeslagen en ben mijn kelder uit aan het breiden.
Niet ISDN hebben..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:02 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Jongens, ik kan even niet meer posten, mijn moeder moet bellen.
Daarom altijd je guldens investeren in huizen. Die blijven alleen maar in waarde stijgen!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:07 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Niet ISDN hebben..maar goed, niet iedereen kan dat betalen. De guldens vliegen af en toe de deur uit..
Of internet startups!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:21 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Daarom altijd je guldens investeren in huizen. Die blijven alleen maar in waarde stijgen!
Het gaat anders goed mis daar in Kosovoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:24 schreef Droopie het volgende:
Nu Feyenoord kampioen is geworden kan het alleen maar beter gaan
Wat handig is, is als je dan je som in delen opdeelt zeg maar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:42 schreef Postbus100 het volgende:
Kan iemand me helpen met mijn huiswerk? Ik snap deze som niet helemaal:
346 x 385 =
Tering, dat is inderdaad ook alweer ruim 15 jaar terugquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:24 schreef Droopie het volgende:
Nu Feyenoord kampioen is geworden kan het alleen maar beter gaan
Ordinaire golddigger, alsof Alexander zonder geld en status zo'n lekker wijf kan krijgenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die Maxima en dr pa?
Google? Is dat niet zo'n kleine zoekmachine? Gaat Altavista en Lycos toch nooit van de troon stoten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:21 schreef Kreator het volgende:
Ik heb zojuist www.google.com vastgelegd. Dit gaat nog heel groot worden.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:19 schreef Postbus100 het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral die plateauzolen!
Vergeet ilse nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Google? Is dat niet zo'n kleine zoekmachine? Gaat Altavista en Lycos toch nooit van de troon stoten.
Wat is dat voor een website. Dat ziet er echt uit als toekomstgedoe. Is ook amper te laden op ISDN, zo sloom. Ik zal 's op Napster kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:31 schreef HPLC het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe nummer van The Offspring?
Ik dacht eerlijk gezegd dat youtube al oud was, maar komt uit 2005quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is dat voor een website. Dat ziet er echt uit als toekomstgedoe. Is ook amper te laden op ISDN, zo sloom. Ik zal 's op Napster kijken.
Time fliesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat youtube al oud was, maar komt uit 2005![]()
2005? Het moet nog eerst 2000 worden... en wat is Youtube? Als ik het vertaal is het kijkbuis. Is dat een nieuwe tv?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat youtube al oud was, maar komt uit 2005![]()
Geen idee, maar er zijn posters te koop wel ergens in een stad. En natuurlijk wel ergens in een Tina of hoe die blaadjes ook heten. Trouwens, ik kijk nu weer eens TMF9... echt toffe zender.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:42 schreef Sisiorange94 het volgende:
Wie weet een site waar je Britney Spears plaatjes kan vinden?
Ik hoop dat alles goed gaat.. maar heb er wel vertrouwen in. Het bedrijf waar mijn vader werkt, is al wel voorbereid... (althans zeggen zequote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:46 schreef ShaoKing het volgende:
nog een paar maand.. en dan het jaar 2000 ... Millennium bug?![]()
Ik kijk nu The Box! Is vet cool! Je kan dan bellen om een clip aan te vragen of sms'en als je een mobieltje hebt!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:47 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zijn posters te koop wel ergens in een stad. En natuurlijk wel ergens in een Tina of hoe die blaadjes ook heten. Trouwens, ik kijk nu TMF... echt toffe zender.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:47 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zijn posters te koop wel ergens in een stad. En natuurlijk wel ergens in een Tina of hoe die blaadjes ook heten. Trouwens, ik kijk nu TMF... echt toffe zender.
oei, we hebben thuis wel ISDN, maar een mobiel vind mijn vader en moeder nog niet zo nodig. Misschien later.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:49 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik kijk nu The Box! Is vet cool! Je kan dan bellen om een clip aan te vragen of sms'en als je een mobieltje hebt!
Die mag ik nog niet van mijn oudersquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:49 schreef Sisiorange94 het volgende:
sms'en als je een mobieltje hebt!
Haha zou gaaf zijn! Weet je wat mij cool lijkt! Een videofoon! Dat je dan kan bellen en elkaar ook kunt zien!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:51 schreef humorduck28 het volgende:
Wie weet komt er ooit een tijd dat we via een mobiele telefoon kunnen internetten....Maar of dat snel komt?
Nou, ben benieuwd wat de toekomst ons brengt. Eerst natuurlijk de millenniumbug, kijken of die nog meevalt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:08 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Haha zou gaaf zijn! Weet je wat mij cool lijkt! Een videofoon! Dat je dan kan bellen en elkaar ook kunt zien!
Mag jij dan al wel op internet, of ben je stiekem ingelogd? Kost geld hoor, straks zijn ze boos.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:08 schreef underground1009 het volgende:
De eerste maand in groep 1 is me heel goed bevallen
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:56 schreef richolio het volgende:
Hebben jullie wat dat ene nummer gehoord, van dat bandje Coldplay ofzo? Kan volgens mij nog wel eens wat gaan worden.
Wordt niks meer. Die Thom Yorke heeft er totaal geen zin meer in.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat is een erg slechte radiohead kloon... beter dan OK Computer wordt het toch nooit meer...
speaking of radiohead die mogen ook wel eens een keer weer wat nieuws uitbrengen.
Mobiele telefoonsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:51 schreef humorduck28 het volgende:
Wie weet komt er ooit een tijd dat we via een mobiele telefoon kunnen internetten....Maar of dat snel komt?
alsof dat wap ooit aan gaat slaanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:51 schreef humorduck28 het volgende:
ff lekkah knuffelehquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:10 schreef MPC60 het volgende:
Wat vinden jullie nou van Ruud? Ik vind het maar een slijmbal.
Net op tijd voor 2012, de maya's voorspellen dat dan de wereld vergaat!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
De noord-zuidlijn is aangekondigd
In 2011 kunnen we eindelijk van Amsterdam Noord naar het centrum met de metro
Dat lukt hem echt niet nog een keer. Ulrich pakt hem volgend jaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:18 schreef Vanillekwark het volgende:
Wat een prachtverhaal toch he, die Lance Armstrong. Kanker overleven, en nu gewoon dit jaar de Tour de France winnen. Echt schitterend
Denk t ook wel. Stond een heerlijk artikel over in, in die nieuwe gratis krantjes op de stations...Spits en errr...Metro volgens mij. Best wel een keigaaf idee, zo, gratis krantjes!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:22 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat lukt hem echt niet nog een keer. Ulrich pakt hem volgend jaar.
Wat lijkt dat toch ver weg, dan ben ik al over de 30...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:17 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Net op tijd voor 2012, de maya's voorspellen dat dan de wereld vergaat!
Ik ben bang dat dat een rage gaat worden in de toekomst... al die laggebekjes enzo...quote:
Dan heb je toch geen leven?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:58 schreef humorduck28 het volgende:
Zou er ooit een uberFOK!ker komen? Die ver in de toekomst boven de half miljoen posts komt? Lijkt me sterk...![]()
Wat is dat voor website? Het gaat in ieder geval erg langzaam dat afspelen op ISDN.. muziek is wel top.quote:
Nu wordt mn chat wel erg sloom.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:19 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeps, iets te vroeg.
Weet jouw moeder wel dat je de telefoonrekening iedere keer zo hoog maakt door te internetten?quote:
Jezus wil een mod even [modemkiller] in de titel zeggen dit kan mijn verbinding niet aan!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:19 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeps, iets te vroeg.
Dan brand je toch gewoon een cdtje.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:02 schreef Robuust-koekje het volgende:
Mijn computer loopt weer eens vast, hij kan alle floppy's niet aan waarmee ik data wil overdragen
Er leuk idee..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:10 schreef zatoichi het volgende:
Mijn droom is om ooit nog een keer bovenop een van deze torens te staan:
[ afbeelding ]
Eerst nog even afstuderen, maar over drie jaar sta ik bovenop die torens!
Ik ga er heen, over 2 jaar ofzoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:10 schreef zatoichi het volgende:
Mijn droom is om ooit nog een keer bovenop een van deze torens te staan:
[ afbeelding ]
Eerst nog even afstuderen, maar over drie jaar sta ik bovenop die torens!
Inderdaad, die branders worden steeds goedkoper. En die lege cd's kosten nog niet eens 25 gulden per 10 stuks.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan brand je toch gewoon een cdtje.
En met double speed doe je er niet eens zo lang over.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:12 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Inderdaad, die branders worden steeds goedkoper. En die lege cd's kosten nog niet eens 25 gulden per 10 stuks.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:00 schreef Igen het volgende:
Onze school is vet modern. Bijna alle computers zijn al geüpgradet van windows 3.1 naar windows 98.
Ik hoorde dat Apple vorig jaar een computer heeft bedacht waar helemaal geen diskettes meer in kunnen. Er zit alleen een USB-aansluiting op. Mark my words: Deze miskleun gaat echt de definitieve doodsteek voor Apple betekenen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:02 schreef Robuust-koekje het volgende:
Mijn computer loopt weer eens vast, hij kan alle floppy's niet aan waarmee ik data wil overdragen
Zal je zien, tegen die vieze Italianen ofzoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:21 schreef Igen het volgende:
Ik weet het niet, maar Nederland gaat vast weer met penalties verliezen in de halve finale, net als vorig jaar.
Of een fax.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die hype van die mobiele telefoons snap ik totaal niet, als mensen me willen bereiken dan bellen ze maar naar mijn vaste nummer en anders sturen ze maar een brief.
Ik kijk nog liever naar de troetelbeertjesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:41 schreef remlof het volgende:
Wat denken jullie dat MVV - Heerenveen vanavond wordt? Ik gok op 1 - 3
Toe maar, kleurenprinterquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:14 schreef Igen het volgende:
Mijn papa en mama hebben een computer met scanner en kleurenprinter. Ik heb een werkstuk over Mondriaan gemaakt met allemaal kleurenplaatjes erin. Leuk hè.
Maar nu moet ik gaan. Mijn pa moet bellen. Ik ben morgen van vier tot half vijf online, denk ik, zie ik jullie dan weer?
Ik ben van plan om aandelen in Wordonline in maart 2000 te kopen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:30 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik heb net 100000 gulden aan apple aandelen gekocht, hopelijk wordt het wat anders ben ik fucked
Dat hele gebeuren vind ik niets... Maar goed, kijken wie de hoofdprijs paktquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:40 schreef Bassen het volgende:
Gister iemand nog Big Brother gezien, wat een bitch is die Mona. Ruud daarin tegen, lekker knuffelen.
Als de elektronica de jaarwisseling maar overleefd....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik ben van plan om aandelen in Wordonline in maart 2000 te kopen.wordt ook een succes schijnt het...
Mag je nog wel zo laat op internet? Morgen weer vroeg naar school he? Ik naar mijn stageplek. Tot februari 2000quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:31 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
9 jaar oud. Wat een leeftijd.
Arme jij. Ik ga niet meer naar school, als de voorspellingen kloppen gaan we er allemaal aan in 2k12.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Mag je nog wel zo laat op internet? Morgen weer vroeg naar school he? Ik naar mijn stageplek. Tot februari 2000
Racist.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hebben jullie ook al gehoord van dat nieuwe speelgoed, de Furby? Die wil ik voor Sinterklaas hebben!
Wat heeft sinterklaas Nou weer met racisme te maken? Wil er iemand nog een negerzoen by the way?quote:
Doen!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:40 schreef GekkePoes het volgende:
Zou die Pentium 4 echt veel sneller zijn? het gaat wel al mijn spaargeld kosten, maar ik heb het er voor over.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:25 schreef DrSnuggle het volgende:
Wie wil mijn vragenlijstje invullen? We sirieus he hihi☺️:
001: Naam:
002: Nickname:
003: Woonplaats:
004: Geboortedatum:
005: Lengte:
006: Kleur ogen:
007: Schoenmaat:
008: School/werk:
009: Rook je:
010: Hobby's:
011: Broers/zussen:
012: Heb je verkering/een relatie:
013: Piercing:
014: Tattoo:
015: Vakantieland:
016: Is er iemand die je niet zal terugschrijven:
017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen:
018: Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen:
019: Wie zou je graag ontmoeten:
020: Wie bewonder je enorm:
021: Meest sexy personen:
022: Favoriete slaapkledij:
023: Favoriete auto:
024: Favoriete film:
025: Favoriete muziek:
026: Favoriete stad:
027: Favoriete knuffel:
028: Favoriete geurtje:
029: Favoriete week/maandblad:
030: Favoriete geluid:
031: Favoriete TV-series:
032: Favoriete schrijver:
033: Favoriete troetelnaam:
034: Wat staat er op je mouse pad:
035: Wat ligt er onder je bed:
036: Lievelingskleur:
037: Lievelingslied allertijden:
038: Lievelingslied op dit moment:
039: Lievelingseten:
040: Lievelingsvak op school:
041: Lievelingsdrank:
042: Lievelingscijfer:
043: Wat vind je het mooist aan jezelf:
044: Welke deodorant gebruik je:
045: Welke schoenen draag je het liefst:
046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks:
047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak:
048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen:
049: Het meest beschamende moment van je leven:
050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?:
051: Wat doe je in het weekend:
052: Welk vak doe/deed je niet graag op school:
053: Je Ontbijt:
054: Wat eet je absoluut niet graag:
055: Huisdieren:
056: Lachen of dromen:
057: Serieus of grappig:
058: Snel of traag:
059: Alleenstaand of relatie:
060: Simpel of ingewikkeld:
061: Cremeren of begraven:
062: Sex of alcohol:
063: Lang opblijven of vroeg naar bed:
064: Licht of donker?:
065: Spreken of zwijgen:
066: Grote of kleine vrouwen/mannen:
067: Krant of weekblad:
068: Knuffel of een kus:
069: Gelukkig of triestig:
070: Leven of dood:
071: Fuif of discotheek:
072: Links of rechts:
073: Saus erop of ernaast?:
074: Bruin of blond:
075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:
076: Geloof je in reincarnatie:
077: Bestaan buitenaardse wezens:
078: Bestaat de ware:
079: Hoeveel kinderen wil je:
080: Waar kan je niet tegen:
081: Het beste gevoel ter wereld:
082: Het slechtste gevoel ter wereld:
083: Waar ben je bang voor:
084: Word je soms emotioneel:
085: Huil je tijdens films:
086: Droombezigheid als je ouder bent:
087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:
088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond:
089: Als welk dier zou je terug willen keren?:
090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man:
091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen?:
Jah, goed idee!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:08 schreef DrSnuggle het volgende:
Cu2? See you too? Wel een leuke naam voor een website waar je dit voor mekaar kan invullen. Misschien kan er wel meer mee gedaan worden, iets dat je mekaars foto kan zien. Een soort van vriendenboekje maar dan online, dat moet een hit worden!!
Oh, we gaan vijandig doen? Ik ga mijn vader er bij halen.... dan zal die zorgen dat jij de rest van dit jaar en in het jaar 2000 nooit meer mag internetten... Lekker puh!.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Schrijf jij nou echt "Wat is deze"??![]()
Ben je het kind van een gastarbeider of zo?
2014... wat klinkt dat nog ver weg, maar alvast bedankt voor de waarschuwing!... ik zal dan geen was draaien.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:52 schreef giepen het volgende:
hallo hallo
bericht uit de toekomst voor TS...-> " ga op 2-10-2014:15:00 niet een korte was draaien, je wasmachine zal ontploffen en doen zo van bwwuhahaaaah PAM pffrrddguueeeeeee pffttrrrieiee, je huis zal instorten pffrrdrddgrr BREAAMMM!! djoeefff en iedereen gaat dood en krijgt aids! niet doen dus !
Grt grt
de hont
hallo halloquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
2014... wat klinkt dat nog ver weg, maar alvast bedankt voor de waarschuwing!... ik zal dan geen was draaien.Trouwens hont moet hondt zijn gok ik...
Oke.... dan ben ik al lekker aangepast tegen die tijd... of is het dan aangepasd? Nu ff lekker patat eten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:59 schreef giepen het volgende:
[..]
hallo hallo
Bericht uit de far far future
grammatica is aangepast in deze tijd
grt grt
de hont
Ach, dat internet is toch maar een overdreven hype.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:56 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oh, we gaan vijandig doen? Ik ga mijn vader er bij halen.... dan zal die zorgen dat jij de rest van dit jaar en in het jaar 2000 nooit meer mag internetten... Lekker puh!.
Zo hé, jouw ouders plannen de gezinsuitbreiding wel erg zorgvuldig. Nu al weten dat er over twee jaar een kind wordt geboren en dan ook het geslacht nog weten. Petje af.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:00 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ik krijg over 2 jaar mijn eerste broertje.
Kunstzininge inspiratie heet dat toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zo hé, jouw ouders plannen de gezinsuitbreiding wel erg zorgvuldig. Nu al weten dat er over twee jaar een kind wordt geboren en dan ook het geslacht nog weten. Petje af.
Bij varkens heet het geloof ik KI, dus het zou best kunnen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kunstzininge inspiratie heet dat toch?
Ik heb een gave.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zo hé, jouw ouders plannen de gezinsuitbreiding wel erg zorgvuldig. Nu al weten dat er over twee jaar een kind wordt geboren en dan ook het geslacht nog weten. Petje af.
Dan moet je niet dansen hé.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:26 schreef Aberella het volgende:
Heeft iemand verstand van koeien? Die van mij doet steeds een raar dansje ofzo
Ja nou het zal wel, ik ben Buffy kijken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:34 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Dan moet je niet dansen hé.
Dag.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:37 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja nou het zal wel, ik ben Buffy kijken.
Niks verontrustends. Die zijn gewoon bezig om Domo-vla te maken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:26 schreef Aberella het volgende:
Hee, dat is grappig. Patat of friet... wie het weet mag het zeggen. Als dat maar geen gedoe wordt later op het internet. Of het nu friet of patat is...quote:
Inderdaad, even nog aankijken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:30 schreef GekkePoes het volgende:
Waarom zou ik in vredesnaam investeren in Google?, ik wacht wel tot ze iets betekenen en dan koop ik misschien wel een paar aandelen van 3 dollar, als ze ooit op de beurs komen.
Intussen vind ik veel meer met alstavista en de standaard zoekfunctie van startpagina en Netscape.
even toch een dierenarts na laten kijken. Kost niet zoveel, hooguit 200 gulden per koe. Maar wel raar in ieder geval....quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:26 schreef Aberella het volgende:
Gisteren shag gehaald, en dat koste al bijna 5 gulden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:39 schreef GekkePoes het volgende:
Sodemieter zeg, ben op stap geweest, 10 glazen bier en en pakje sigaretten, ik moest 15 gulden afrekenen . Dat ze dat durven te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Heb jij al een Euro setje besteld bij de postbank ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Gisteren shag gehaald, en dat koste al bijna 5 gulden.bah... afzetters. Hopelijk wordt het in de toekomst niet dubbel zo duur.
Die komen pas in 2002 he?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:45 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Heb jij al een Euro setje besteld bij de postbank ?
Ze wilden ze eerst Equ's noemen, maar die naam scheen alleen maar in Frankrijk goed uitspreekbaar te zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:45 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Die komen pas in 2002 he?Zal mij benieuwen hoe dat gaat... grotere bedrijven kunnen er al mee betalen, schijnt het.
Klopt. Equ of Ecu, dan maar Euro. Zal wel een sterke munt worden, die weinig problemen geeft.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze wilden ze eerst Equ's noemen, maar die naam scheen alleen maar in Frankrijk goed uitspreekbaar te zijn.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:00 schreef Klaploper het volgende:
toen was er nog geen eens internet apensukkels
Hoe jong ben je? 10/11 ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:00 schreef Klaploper het volgende:
toen was er nog geen eens internet apensukkels
12 en toen ik 4 was kwam internetquote:
in 2006 pas?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:17 schreef Klaploper het volgende:
[..]
12 en toen ik 4 was kwam internet
De eerste 7 jaar was Fok! dan ook alleen via teletekst bereikbaarquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:18 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
in 2006 pas?FOK! bestaat al 15 jaar, en dan zal internet nogmaar 8 jaar zijn..
![]()
HIER KLOPT IETS NIET IN ORDE..
maar we leven nog maar in 1999, waar heb ik het over..
Veel luisterplezier ermee..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:20 schreef SharQueDo het volgende:
Yes! Nieuwe walkman gekocht!Was maar 199 gulden!
Heb ik maar een half jaar voor moeten sparen.![]()
heb wel Backstreet Boys voor je. Of Take That.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:04 schreef Aberella het volgende:
Heeft iemand nog posters of stickers van Ricky Martin waar hij niks meer mee doet?
Ik kan ruilen tegen een Peter Andre tshirt.
Je bent echt genaaid, dat is duurder dan de gemiddelde discman!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:20 schreef SharQueDo het volgende:
Yes! Nieuwe walkman gekocht!Was maar 199 gulden!
Heb ik maar een half jaar voor moeten sparen.![]()
Die zijn al uit elkaar toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb net de nieuwe cassette van 2 unlimited.
Wat is een discman?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je bent echt genaaid, dat is duurder dan de gemiddelde discman!
zit je vast in de jaren 80 ofzo ??quote:
Kut, vergeten, nou is het al over half vijf. Nou is op ICQ niemand meer online.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:14 schreef Igen het volgende:
Maar nu moet ik gaan. Mijn pa moet bellen. Ik ben morgen van vier tot half vijf online, denk ik, zie ik jullie dan weer?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:39 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Net een spel gedownload. Duurde maar anderhalve week, maar wel de 300mb helemaal binnen.
Ik sta altijd gewoon op afwezigquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:55 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ga soms een aantal keer expres on- en offline bij MSN. Gewoon om een beetje aandacht te krijgen.
ºO•❤•.¸✿¸.•❤•.❀•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ( ͡° ͜ʖ ͡°)Oerbeer( ͡° ͜ʖ ͡°) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ.•❀.•❤•.¸✿¸.•❤•Oº is nu afwezig.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik sta altijd gewoon op afwezig
Geen muziek aan het luisteren?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
ºO•❤•.¸✿¸.•❤•.❀•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ( ͡° ͜ʖ ͡°)Oerbeer( ͡° ͜ʖ ͡°) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ.•❀.•❤•.¸✿¸.•❤•Oº is nu afwezig.
Heel herkenbaar...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:23 schreef K_uit_h het volgende:
Van die mensen die een GSM aan hun broek hebben hangen. Net alsof je altijd maar "bereikbaar" moet zijn. Nee, zo'n mobiel begin ik echt nooit aan!
En dan vooral met van die vervelende ringtones.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:49 schreef DrSnuggle het volgende:
We hebben allemaal een huistelefoon, dus we zijn altijd wel bereikbaar. Beetje populair doen met je GSM.
Wauw, wat een indrukwekkende opstelling. Ziet er best professioneel uit. Op welke school zit jij?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:02 schreef DeTolk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het serverpark op school gefotografeerd
Op een school waar we nog les krijgen van kundige leraren, met echte boeken, en van die groene borden met krijtjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wauw, wat een indrukwekkende opstelling. Ziet er best professioneel uit. Op welke school zit jij?
Respectquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Op een school waar we nog les krijgen van kundige leraren, met echte boeken, en van die groene borden met krijtjes.
En waar je nog U tegen de leraar zegt en respect hebt en niet alleen maar kent uit vage rapteksten
Die nieuwe van The Bloodhound Gang is veel vetter.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:31 schreef HPLC het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe nummer van The Offspring?
Jah, wat raarquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:01 schreef Klaploper het volgende:
Mensen uit 1981 kunnen nu al gewoon volwassen zijn.
Herstel: ZIJN al volwassen. Was jij al geboren dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:01 schreef Klaploper het volgende:
Mensen uit 1981 kunnen nu al gewoon volwassen zijn.
Ook de mensen die na 1 oktober 1981 geboren zijn? Ik begin te twijfelen aan mijn rekenskills.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Herstel: ZIJN al volwassen. Was jij al geboren dan?
Nee, die zijn op 2 oktober of later geboren, die worden morgen pas 18.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:02 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ook de mensen die na 1 oktober 1981 geboren zijn? Ik begin te twijfelen aan mijn rekenskills.
Als we straks de euro hebben, lijkt het ineens veel goedkoper. Tegen die tijd is de prijs iets meer dan 1 euro, denk ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:22 schreef ThePartyPooper het volgende:
Net voor de lol een stukje gereden. Benzine kost toch geen drol.
1 euro per liter? per vat? per tankstation?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:24 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als we straks de euro hebben, lijkt het ineens veel goedkoper. Tegen die tijd is de prijs iets meer dan 1 euro, denk ik.
Geen idee, ik heb zoals elk jaar kaarten gehaald voor het Hemeltje.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:18 schreef humorduck28 het volgende:
Zou er nog wat leuks gebeuren op nieuwjaarsdag? Of is het alleen maar rampspoed wat ons te wachten staat?
Was jij überhaupt al geboren in '99?quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:46 schreef Aberella het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb zoals elk jaar kaarten gehaald voor het Hemeltje.
Ja, ik heb gehoord dat het vrij veilig is daar. Nooit wat noemenswaardigs gebeurd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 06:45 schreef Trebo het volgende:
Ik heb nogal wat vuurwerk ingeslagen voor oud en nieuw, ik denk dat ik heel veel over hou. Nou heb ik een opslagpandje gevonden in het centrum van Enschede maar die willen 10 gulden huur per dag. Doen of niet?
De milleniumbug natuurlijk. Dus dat zal de ondergang van FOK! worden. Besta je als website maar 3 maanden. Daar is echt niet over nagedachtquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:18 schreef humorduck28 het volgende:
Zou er nog wat leuks gebeuren op nieuwjaarsdag? Of is het alleen maar rampspoed wat ons te wachten staat?
1 euro per liter natuurlijk. Maar het kan ook ietsje meer worden hoor. Zo'n beetje 1,06 euro. Laatst was de benzineprijs ƒ 2,32, dus reken dat zelf maar om.quote:Op maandag 6 oktober 2014 06:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
1 euro per liter? per vat? per tankstation?
Je moet wel duidelijk zijn op FOK! anders snappen we het niet.
Mijn glazen bol begint ineens heel raar te doen. Ik zie beelden van een tv-programma. Het lijkt wel het Eurovisie Songfestival of zo. En ineens wordt de uitzending abrupt afgebroken. Ik snap er niks van.quote:Op maandag 6 oktober 2014 06:45 schreef Trebo het volgende:
Ik heb nogal wat vuurwerk ingeslagen voor oud en nieuw, ik denk dat ik heel veel over hou. Nou heb ik een opslagpandje gevonden in het centrum van Enschede maar die willen 10 gulden huur per dag. Doen of niet?
Een +1 kan dodelijk zijn hoor.quote:
Zie ik er zo slim uit?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
1 euro per liter natuurlijk. Maar het kan ook ietsje meer worden hoor. Zo'n beetje 1,06 euro. Laatst was de benzineprijs ƒ 2,32, dus reken dat zelf maar om.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 3 weken voor het eerst naar het voetbalstadion, PSV - Twente.
PSV is nu al keurig bezig in de eredivisie, Vitesse uit en Willem II thuis even oprollen met 6-1. Dat wordt een simpele overwinning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie Heerenveen ook wel hoog eindigen. Prima team. Europees voetbal moet toch zeker te halen zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2014 13:46:05 ]
ach, ik heb ook een plaatje ingestuurd. Een recent liedje van Boudewijn de Groot, Avond. Gaat vast niet al te hoog eindigen, niemand boeit dit liedje echt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:51 schreef Jovatov het volgende:
Ik hoorde dat radio 2 met een soort top2000 kwam met alle beste nummers uit dit millenium.
Lijkt me geen groot succes worden, tweeduizend nummers!
Ja ik geloof dat ik er al wel wat van gehoord heb, vond het niet echt wat nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde trouwens dat er een nieuw bandje aan zit te komen, volgende week releasen ze hun tweede EP. Ik vond de eerste erg leuk, maar ik denk niet dat ze erg populair gaan worden.
Ze heten Coldplay. Hebben jullie er ooit van gehoord?
Nouja, Thom Yorke heeft er zelf wat aan meegeschreven, misschien wordt het wat. Alhoewel, Radiohead overtreffen is niet makkelijk. Als die de komende jaren gewoon lekker doorgaan met hun heerlijke rockmuziek...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:26 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ik er al wel wat van gehoord heb, vond het niet echt wat nee.
Paar dagen terug kwam trouwens een andere Britse band met hun eerste CD. Muses ofzo, dikke Radiohead-ripoff, wordt nooit wat
Ja, PSV doet het beter dan Ajax. Ik hoop dat ze die Jan Wouters eruit trappen en dat ze Co Adriaanse aanstellen. Die heeft dit jaar maar mooi Champions League gehaald met Willem II.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 3 weken voor het eerst naar het voetbalstadion, PSV - Twente.
PSV is nu al keurig bezig in de eredivisie, Vitesse uit en Willem II thuis even oprollen met 6-1. Dat wordt een simpele overwinning
Maar ƒ 1,39?! Waar staat die pomp? Ik moest ƒ 2,32 betalen. Gelukkig kreeg ik er wel zegeltjes bij, zodat ik voor handdoeken kan sparen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:58 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb bij de benzinepomp zo'n CD van Zonnet gehaald, dan kun je gratis internetten en hoef je alleen je telefoontikken te betalen. Ik heb ook al een kek emailadres aangemaakt natuurlijk. Alleen sukkels gebruiken hun eigen naam als mailadres! Meteen een foto naar mijn vader gemaild, duurde wel een half uur want hij was 1.5 MB, maar goed, op een diskette paste hij niet dus ik moest 'm wel mailen.
Vond het tanken trouwens wel duur toen ik bij de pomp was, 1 gulden 39 voor een liter benzine, ik was verdorie bijna vijftig gulden kwijt voor een volle tank.
Dat duurt nog wel ff, voordat het 2014 is... 15 jaar nog.quote:
Jij bent 4. Peuters van 4 kunnen helemaal niet typen. Jij bent een wonderkind!quote:
Geen idee, maar lijkt me wel een leuke titel voor een liedje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Jij bent 4. Peuters van 4 kunnen helemaal niet typen. Jij bent een wonderkind!
Waar slaat die username van je trouwens op?
Ik zie in jouw signature "binnenkort op YouTube" staan. Wat is YouTube?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:38 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt me wel een leuke titel voor een liedje.
Een website die ik ga maken waar allemaal filmpjes opstaan van mensen die met zwervers vechten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zie in jouw signature "binnenkort op YouTube" staan. Wat is YouTube?
#dtv
Dan zou ik het YouFight noemen. YouTube klinkt nergens naar. Klinkt een beetje als de Londense metro. Onder zo'n naam kan het nooit wat worden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:46 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Een website die ik ga maken waar allemaal filmpjes opstaan van mensen die met zwervers vechten.
Hmm, goed plan. Gelukkig heb ik de domeinnaam nog niet vastgelegd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dan zou ik het YouFight noemen. YouTube klinkt nergens naar. Klinkt een beetje als de Londense metro. Onder zo'n naam kan het nooit wat worden.
dankquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je bent ook pas 14, dus het is je niet kwalijk te nemen dat je het niet snapt.
Voor ƒ 45 p/m heb je gewoon WAP bij Dutchtone!!! Echt super snel, ik heb nu een ringtone van The A-Team gedownload!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:51 schreef humorduck28 het volgende:
Hihi, mijn @zonnet.nl adres bestaat nog.. Overgestapt op CompuServe, klonk beter.......quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:58 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb bij de benzinepomp zo'n CD van Zonnet gehaald, dan kun je gratis internetten en hoef je alleen je telefoontikken te betalen. Ik heb ook al een kek emailadres aangemaakt natuurlijk. Alleen sukkels gebruiken hun eigen naam als mailadres! Meteen een foto naar mijn vader gemaild, duurde wel een half uur want hij was 1.5 MB, maar goed, op een diskette paste hij niet dus ik moest 'm wel mailen.
Vond het tanken trouwens wel duur toen ik bij de pomp was, 1 gulden 39 voor een liter benzine, ik was verdorie bijna vijftig gulden kwijt voor een volle tank.
Is het bij jou al 7 oktober geweest?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 02:32 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik zit nu in groep 7 en ik wil jullie graag vertellen wat voor toffe 7 oktober 1999 ik heb gehad maar ik hoor mijn moeder de trap opkomen! Ik doe gauwvlugsnel mijn licht uit en ik hoop dat ze niet gezien heeft dat ik nog wakker ben! Doei!
Nog ff en je zit zo op 8 oktober 2014 18:18:11quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:14 schreef Prins_Pils het volgende:
Kun je nagaan hoe ver ik mijn tijd vooruit ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:22 schreef Prins_Pils het volgende:
Dat duurt nog 15 jaar.. tegen die tijd zit deze Baas op zijn zelf gekochte tropische eiland met chicks en bierWat heb ik dan nog op Fok! te zoeken
Nog meer chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef remlof het volgende:
Ik heb net een goed topic gevonden: BB1 / Ruud = Storm! (Goeiesmooorrrges!)
Ik ben nergens bang voor, mijn Nokia 3210 kan alles aanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:29 schreef humorduck28 het volgende:
Ik zie er steeds meer tegen op, tegen 31 december 1999...![]()
INB4 Schijtluis, angsthaas..
Ik heb nog geen mobiel, heb een thuistelefoon. Toch kijken binnenkort naar een mobiel. Zou dat trouwens toekomst hebben?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef christiman het volgende:
[..]
Ik ben nergens bang voor, mijn Nokia 3210 kan alles aan
Mwa ik weet niet of het echt een toekomst heeft, ik heb er een gekocht omdat het me wel geinig leek. Leuke spelletjes ook, ken je Snake al?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mobiel, heb een thuistelefoon. Toch kijken binnenkort naar een mobiel. Zou dat trouwens toekomst hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |