Misschien moet iemand 's wat doen aan die Hussein.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:25 schreef VMSDKR het volgende:
Over drie jaar staan de twintowers er niet meer.
Oh? Worden ze verbouwd dan? Of wordt het een toren? Zal me benieuwen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:25 schreef VMSDKR het volgende:
Over drie jaar staan de twintowers er niet meer.
Ja... komt ook nog wel. Let op mijn woorden. Wellicht richt hij zijn eigen partij op.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:24 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Die Pim Fortuyn is een goede gast, die zou de politiek in moeten gaan!
Oke, verstandig. Al denk ik dat het met een sisser afloopt.. wel spannend.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:52 schreef Vanillekwark het volgende:
Deze site vliegt, net als alle andere sites en electronica, toch plat met de jaarwisseling. Ik heb alvast een voorraad blikvoer en drinkwater ingeslagen en ben mijn kelder uit aan het breiden.
Niet ISDN hebben..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:02 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Jongens, ik kan even niet meer posten, mijn moeder moet bellen.
Daarom altijd je guldens investeren in huizen. Die blijven alleen maar in waarde stijgen!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:07 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Niet ISDN hebben..maar goed, niet iedereen kan dat betalen. De guldens vliegen af en toe de deur uit..
Of internet startups!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:21 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Daarom altijd je guldens investeren in huizen. Die blijven alleen maar in waarde stijgen!
Het gaat anders goed mis daar in Kosovoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:24 schreef Droopie het volgende:
Nu Feyenoord kampioen is geworden kan het alleen maar beter gaan
Wat handig is, is als je dan je som in delen opdeelt zeg maar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:42 schreef Postbus100 het volgende:
Kan iemand me helpen met mijn huiswerk? Ik snap deze som niet helemaal:
346 x 385 =
Tering, dat is inderdaad ook alweer ruim 15 jaar terugquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:24 schreef Droopie het volgende:
Nu Feyenoord kampioen is geworden kan het alleen maar beter gaan
Ordinaire golddigger, alsof Alexander zonder geld en status zo'n lekker wijf kan krijgenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die Maxima en dr pa?
Google? Is dat niet zo'n kleine zoekmachine? Gaat Altavista en Lycos toch nooit van de troon stoten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:21 schreef Kreator het volgende:
Ik heb zojuist www.google.com vastgelegd. Dit gaat nog heel groot worden.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:19 schreef Postbus100 het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral die plateauzolen!
Vergeet ilse nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Google? Is dat niet zo'n kleine zoekmachine? Gaat Altavista en Lycos toch nooit van de troon stoten.
Wat is dat voor een website. Dat ziet er echt uit als toekomstgedoe. Is ook amper te laden op ISDN, zo sloom. Ik zal 's op Napster kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:31 schreef HPLC het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe nummer van The Offspring?
Ik dacht eerlijk gezegd dat youtube al oud was, maar komt uit 2005quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is dat voor een website. Dat ziet er echt uit als toekomstgedoe. Is ook amper te laden op ISDN, zo sloom. Ik zal 's op Napster kijken.
Time fliesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat youtube al oud was, maar komt uit 2005![]()
2005? Het moet nog eerst 2000 worden... en wat is Youtube? Als ik het vertaal is het kijkbuis. Is dat een nieuwe tv?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat youtube al oud was, maar komt uit 2005![]()
Geen idee, maar er zijn posters te koop wel ergens in een stad. En natuurlijk wel ergens in een Tina of hoe die blaadjes ook heten. Trouwens, ik kijk nu weer eens TMF9... echt toffe zender.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:42 schreef Sisiorange94 het volgende:
Wie weet een site waar je Britney Spears plaatjes kan vinden?
Ik hoop dat alles goed gaat.. maar heb er wel vertrouwen in. Het bedrijf waar mijn vader werkt, is al wel voorbereid... (althans zeggen zequote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:46 schreef ShaoKing het volgende:
nog een paar maand.. en dan het jaar 2000 ... Millennium bug?![]()
Ik kijk nu The Box! Is vet cool! Je kan dan bellen om een clip aan te vragen of sms'en als je een mobieltje hebt!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:47 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zijn posters te koop wel ergens in een stad. En natuurlijk wel ergens in een Tina of hoe die blaadjes ook heten. Trouwens, ik kijk nu TMF... echt toffe zender.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:47 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zijn posters te koop wel ergens in een stad. En natuurlijk wel ergens in een Tina of hoe die blaadjes ook heten. Trouwens, ik kijk nu TMF... echt toffe zender.
oei, we hebben thuis wel ISDN, maar een mobiel vind mijn vader en moeder nog niet zo nodig. Misschien later.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:49 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik kijk nu The Box! Is vet cool! Je kan dan bellen om een clip aan te vragen of sms'en als je een mobieltje hebt!
Die mag ik nog niet van mijn oudersquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:49 schreef Sisiorange94 het volgende:
sms'en als je een mobieltje hebt!
Haha zou gaaf zijn! Weet je wat mij cool lijkt! Een videofoon! Dat je dan kan bellen en elkaar ook kunt zien!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:51 schreef humorduck28 het volgende:
Wie weet komt er ooit een tijd dat we via een mobiele telefoon kunnen internetten....Maar of dat snel komt?
Nou, ben benieuwd wat de toekomst ons brengt. Eerst natuurlijk de millenniumbug, kijken of die nog meevalt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:08 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Haha zou gaaf zijn! Weet je wat mij cool lijkt! Een videofoon! Dat je dan kan bellen en elkaar ook kunt zien!
Mag jij dan al wel op internet, of ben je stiekem ingelogd? Kost geld hoor, straks zijn ze boos.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:08 schreef underground1009 het volgende:
De eerste maand in groep 1 is me heel goed bevallen
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:56 schreef richolio het volgende:
Hebben jullie wat dat ene nummer gehoord, van dat bandje Coldplay ofzo? Kan volgens mij nog wel eens wat gaan worden.
Wordt niks meer. Die Thom Yorke heeft er totaal geen zin meer in.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat is een erg slechte radiohead kloon... beter dan OK Computer wordt het toch nooit meer...
speaking of radiohead die mogen ook wel eens een keer weer wat nieuws uitbrengen.
Mobiele telefoonsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:51 schreef humorduck28 het volgende:
Wie weet komt er ooit een tijd dat we via een mobiele telefoon kunnen internetten....Maar of dat snel komt?
alsof dat wap ooit aan gaat slaanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:51 schreef humorduck28 het volgende:
ff lekkah knuffelehquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:10 schreef MPC60 het volgende:
Wat vinden jullie nou van Ruud? Ik vind het maar een slijmbal.
Net op tijd voor 2012, de maya's voorspellen dat dan de wereld vergaat!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
De noord-zuidlijn is aangekondigd
In 2011 kunnen we eindelijk van Amsterdam Noord naar het centrum met de metro
Dat lukt hem echt niet nog een keer. Ulrich pakt hem volgend jaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:18 schreef Vanillekwark het volgende:
Wat een prachtverhaal toch he, die Lance Armstrong. Kanker overleven, en nu gewoon dit jaar de Tour de France winnen. Echt schitterend
Denk t ook wel. Stond een heerlijk artikel over in, in die nieuwe gratis krantjes op de stations...Spits en errr...Metro volgens mij. Best wel een keigaaf idee, zo, gratis krantjes!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:22 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat lukt hem echt niet nog een keer. Ulrich pakt hem volgend jaar.
Wat lijkt dat toch ver weg, dan ben ik al over de 30...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:17 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Net op tijd voor 2012, de maya's voorspellen dat dan de wereld vergaat!
Ik ben bang dat dat een rage gaat worden in de toekomst... al die laggebekjes enzo...quote:
Dan heb je toch geen leven?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:58 schreef humorduck28 het volgende:
Zou er ooit een uberFOK!ker komen? Die ver in de toekomst boven de half miljoen posts komt? Lijkt me sterk...![]()
Wat is dat voor website? Het gaat in ieder geval erg langzaam dat afspelen op ISDN.. muziek is wel top.quote:
Nu wordt mn chat wel erg sloom.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:19 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeps, iets te vroeg.
Weet jouw moeder wel dat je de telefoonrekening iedere keer zo hoog maakt door te internetten?quote:
Jezus wil een mod even [modemkiller] in de titel zeggen dit kan mijn verbinding niet aan!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:19 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeps, iets te vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |