Dan brand je toch gewoon een cdtje.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:02 schreef Robuust-koekje het volgende:
Mijn computer loopt weer eens vast, hij kan alle floppy's niet aan waarmee ik data wil overdragen
Er leuk idee..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:10 schreef zatoichi het volgende:
Mijn droom is om ooit nog een keer bovenop een van deze torens te staan:
[ afbeelding ]
Eerst nog even afstuderen, maar over drie jaar sta ik bovenop die torens!
Ik ga er heen, over 2 jaar ofzoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:10 schreef zatoichi het volgende:
Mijn droom is om ooit nog een keer bovenop een van deze torens te staan:
[ afbeelding ]
Eerst nog even afstuderen, maar over drie jaar sta ik bovenop die torens!
Inderdaad, die branders worden steeds goedkoper. En die lege cd's kosten nog niet eens 25 gulden per 10 stuks.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan brand je toch gewoon een cdtje.
En met double speed doe je er niet eens zo lang over.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:12 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Inderdaad, die branders worden steeds goedkoper. En die lege cd's kosten nog niet eens 25 gulden per 10 stuks.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:00 schreef Igen het volgende:
Onze school is vet modern. Bijna alle computers zijn al geüpgradet van windows 3.1 naar windows 98.
Ik hoorde dat Apple vorig jaar een computer heeft bedacht waar helemaal geen diskettes meer in kunnen. Er zit alleen een USB-aansluiting op. Mark my words: Deze miskleun gaat echt de definitieve doodsteek voor Apple betekenen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:02 schreef Robuust-koekje het volgende:
Mijn computer loopt weer eens vast, hij kan alle floppy's niet aan waarmee ik data wil overdragen
Zal je zien, tegen die vieze Italianen ofzoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:21 schreef Igen het volgende:
Ik weet het niet, maar Nederland gaat vast weer met penalties verliezen in de halve finale, net als vorig jaar.
Of een fax.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die hype van die mobiele telefoons snap ik totaal niet, als mensen me willen bereiken dan bellen ze maar naar mijn vaste nummer en anders sturen ze maar een brief.
Ik kijk nog liever naar de troetelbeertjesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:41 schreef remlof het volgende:
Wat denken jullie dat MVV - Heerenveen vanavond wordt? Ik gok op 1 - 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |