SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - update 25-9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort): - bron: Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - FotoverslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekacties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve posts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige info:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1. De Pianista eindigt op de Miradorquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mmm.. Nee dus. Op het laatste stuk van de Pianista trail tot na de tweede oversteek niet met uitzondering van die ene paddock met finca na dan. Daarvoor en daarna wel. Dat lees je ook in alle blogs over die lange route. Gezien vanaf Boquete wordt het ineens weer 'druk' met mensen/indianen ná de tweede oversteek, op de tweede dag.
2. Er zijn dus wel degelijk zijpaden ná de Mirador (ook ervoor). En ook vanaf de paddocks moet het vee naar beneden (naar Bocas) kunnen komen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Natuurlijk kan ik het niet uitsluiten. Maar nu spreek je ook al het vermoeden: "als ze alleen al zo stom waren"...quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik niet. Zie die kabelbruggen en die keien. Als ze alleen al zo stom waren die kabelbrug met z'n 2-en tegelijk te willen nemen is een en val (en dus letsel ivm die keien) helemaal niet zo denkbeeldig...
Iedere onnozelaar die op een foto die kabelbrug oversteekt, heeft het gered. Baru, F. en P., die ook nogal eens warrige uitspraken doen, ook.
Ik geef Kris en Lisanne gewoon dat krediet, dat ze er niet van afvallen.. ook van, niet verdwalen in een gebied met maar één pad, niet in de war raken van wellicht een zijpaadje ergens.. En dat ze anders maar door 50 cm water gaan waden.. bij een misstap of evenwicht verliezen hang je ook nog eens met je armen aan de touwen.Ow, ja, dat is de enige echte waarheid in de zaak. Daarom, als iemand stelt: ik vermoed dat ze verdronken zijn... of ernstig letsel bij een val hebben opgelopen... of zo in paniek zijn geraakt dat ze nooit meer helder na hebben kunnen denken, ook met alle ongedierte dat hen belaagt..quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:00 schreef Za het volgende:
Elke scenario loopt ergens op vast, dat is wat ik wilde zeggen.
Ik kan daar helemaal niets tegenin brengen. Het is net zo valide als een misdrijf, vrijheidsberoving etc.![]()
Er is een theorie (ben de naam kwijt) dat als meerdere scenario's in gelijke mate waarschijnlijk zijn, je voor de simpelste moet kiezen.
Dank je wel Perico, voor het openen van het nieuwe topic.Make my day!![]()
Let eens op de nummering; we kennen veel foto's niet. Sterker nog; We kennen eigenlijk nauwelijks foto's van Lisanne omdat haar ouders dat niet wilden. Een foto samen is dan ook een foto met Lisanne er op.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:06 schreef agter het volgende:
[..]
Ze staan samen op de top. Ze maken foto's van elkaar in leuke poses, zo van "kijk, hier sta ik! Wouw!".
Maar geen foto samen, terwijl hun camera in hun hand lag.
Als er een derde bij geweest was, dan had ik op zijn minst een foto van hun tweeën samen verwacht. "Look at us!"
Maar die foto kennen we niet, is niet gemaakt?![]()
Als ze er tegelijk op gaan dan is de kans op vallen erg groot.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:14 schreef Perico het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik het niet uitsluiten. Maar nu spreek je ook al het vermoeden: "als ze alleen al zo stom waren"...
Iedere onnozelaar die op een foto die kabelbrug oversteekt, heeft het gered. Baru, F. en P., die ook nogal eens warrige uitspraken doen, ook.
Ik geef Kris en Lisanne gewoon dat krediet, dat ze er niet van afvallen.. ookvan, niet verdwalen in een gebied met maar één pad, niet in de war raken van wellicht een zijpaadje ergens.. En dat ze anders maar door 50 cm water gaan waden.. bij een misstap of evenwicht verliezen hang je ook nog eens met je armen aan de touwen.
[..]
Ow, ja, dat is de enige echte waarheid in de zaak. Daarom, als iemand stelt: ik vermoed dat ze verdronken zijn... of ernstig letsel bij een val hebben opgelopen... of zo in paniek zijn geraakt dat ze nooit meer helder na hebben kunnen denken, ook met alle ongedierte dat hen belaagt..
Ik kan daar helemaal niets tegenin brengen. Het is net zo valide als een misdrijf, vrijheidsberoving etc.
En de meeste gidsen nemen verankeringsspullen mee voor die bruggen las ik."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Occam's razor?quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:18 schreef agter het volgende:
Er is een theorie (ben de naam kwijt) dat als meerdere scenario's in gelijke mate waarschijnlijk zijn, je voor de simpelste moet kiezen.
Dank je wel Perico, voor het openen van het nieuwe topic."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. De Pianista eindigt op de MiradorNee, dat vee gaat eerst omhoog en dan aan de Boquete kant naar beneden zoals je zag op de video van AFK.quote:2. Er zijn dus wel degelijk zijpaden ná de Mirador (ook ervoor). En ook vanaf de paddocks moet het vee naar beneden (naar Bocas) kunnen komen.
En toon dit dan eens aan want alle bronnen spreken je tegen.![]()
Eens.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. De Pianista eindigt op de Mirador
2. Er zijn dus wel degelijk zijpaden ná de Mirador (ook ervoor). En ook vanaf de paddocks moet het vee naar beneden (naar Bocas) kunnen komen.
Kijk naar deze kaart:
http://i.imgur.com/ZfOv5C9.jpg
Genoeg zijpaden. En zo te zien ook een ander pad wat wellicht naar de Mirador kan leiden.Make my day!![]()
Dat zeg ik En hoe komt dat vee van na de Mirador weer op het pad?quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:19 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
[..]
Nee, dat vee gaat eerst omhoog en dan aan de Boquete kant naar beneden zoals je zag op de video van AFK.
EDIT dat zei ik NIET. Ik bedoelde Boquete, maar schreef Bocas
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Eerst omhoog naar de Mirador en dan naar beneden richting Boquete. En dat pad loopt door hun paddock.. hekje openen dus.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zeg ik En hoe komt dat vee van na de Mirador weer op het pad?![]()
Yep. Dat was hem.quote:
Het heeft dus geen zin om een scenario eindeloos ingewikkeld te maken, als een eenvoudigere versie ook een verklaring kan geven.Make my day!![]()
Ook eens.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:21 schreef agter het volgende:
[..]
Yep. Dat was hem.
Het heeft dus geen zin om een scenario eindeloos ingewikkeld te maken, als een eenvoudigere versie ook een verklaring kan geven."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Gaat voor veel dingen op maar niet voor een onderzoek bij een overlijden. Daar is het toch echt een kwestie van alle mogelijkheden onderzoeken en afstrepen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:21 schreef agter het volgende:
[..]
Yep. Dat was hem.
Het heeft dus geen zin om een scenario eindeloos ingewikkeld te maken, als een eenvoudigere versie ook een verklaring kan geven.![]()
Er liggen daar ook huizen en finca's her en der he? Die mensen moeten daar ook kunnen komen. En bij hun vee etc..quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Eerst omhoog naar de Mirador en dan naar beneden richting Boquete. En dat pad loopt door hun paddock.. hekje openen dus."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik zie hier toch duidelijk zijpaden:quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:19 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
[..]
Nee, dat vee gaat eerst omhoog en dan aan de Boquete kant naar beneden zoals je zag op de video van AFK.
En toon dit dan eens aan want alle bronnen spreken je tegen.
http://i.imgur.com/ZfOv5C9.jpg
En ook een pad wat links van de Mirador begint, richting het 'hoofdpad' loopt en niet verder onderzocht is.Make my day!![]()
Nee hoor. Aliens kun je overslaan bijvoorbeeld. Of een meteorietinslag. Of een tsunami. Of krokodillen.. Om maar eens wat te noemen..quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:23 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Gaat voor veel dingen op maar niet voor een onderzoek bij een overlijden. Daar is het toch echt een kwestie van alle mogelijkheden onderzoeken en afstrepen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nee hoor. Een overlijden is natuurlijk, tenzij je een niet natuurlijke dood plausibel kunt maken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:23 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Gaat voor veel dingen op maar niet voor een onderzoek bij een overlijden. Daar is het toch echt een kwestie van alle mogelijkheden onderzoeken en afstrepen.
Zo werkt het ook in NL.
Is denk ik ook Occam's razor.Make my day!![]()
Ik beweer niet eens dat e gevallen zijn. Ik claim echter wel dat het hoogst waarschijnlijk is dat ze beiden bij elkaar en redelijk gelijk zijn overleden gezien de vondstplaatsen van hun resten. Dan is één zwaar/dodelijk gewond en de ander spik en span niet logisch.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze allebei gevallen zijn? Wie zegt dat de verwonding meteen fataal was? Wie zegt dat de telefoon de laatste dagen nog door de meiden gebruikt is? Etc etc...![]()
Aii... dat heb ik toch echt anders geleerd. Is er iemand dood onderaan een trap gevonden? Dan wordt er toch echt onderzocht of het een moord kan zijn ook al is de persoon mank, blind en alleenstaand.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:25 schreef agter het volgende:
[..]
Nee hoor. Een overlijden is natuurlijk, tenzij je een niet natuurlijke dood kunt aantonen.![]()
Zover ik weet 1 finca en 1 paddock tussen de Mirador en de rivier. Niet meer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er liggen daar ook huizen en finca's her en der he? Die mensen moeten daar ook kunnen komen. En bij hun vee etc..![]()
En als daar geen bewijs voor is, dan is het dus natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Aii... dat heb ik toch echt anders geleerd. Is er iemand dood onderaan een trap gevonden? Dan wordt er toch echt onderzocht of het een moord kan zijn ook al is de persoon mank, blind en alleenstaand.
Een misdaad moet altijd aangetoond worden. Anders is het natuurlijk.Make my day!![]()
Owh? En welke resten zijn dan zo dicht bij elkaar gevonden? Ook de schoen van L en het bekken en de schoen van K lagen niet erg dicht bij elkaar (en al helemaal niet naast elkaar). En ook de rib van K en de beenbotten van L lagen verre van bij elkaar. Dus hoe kom je erbij dat ze bij elkaar gevonden zijn (en er is helaas maar een fractie gevonden)?quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik beweer niet eens dat e gevallen zijn. Ik claim echter wel dat het hoogst waarschijnlijk is dat ze beiden bij elkaar en redelijk gelijk zijn overleden gezien de vondstplaatsen van hun resten. Dan is één zwaar/dodelijk gewond en de ander spik en span niet logisch."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nee, als een onnatuurlijke dood uitgesloten kan worden is het een natuurlijke dood.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:29 schreef agter het volgende:
[..]
En als daar geen bewijs voor is, dan is het dus natuurlijk.
Een misdaad moet altijd aangetoond worden. Anders is het natuurlijk.
Iets andere woorden maar een groot verschil. In jouw zin blijft het dan namelijk een onopgeloste zaak.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: