abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 september 2014 @ 00:44:44 #251
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145041181
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:36 schreef agter het volgende:

[..]

Maar wel genoeg mensen die "freaked out" zijn kennelijk omdat ze niet weten waar ze heen moeten:
http://www.boquetegardeninn.com/archives/1797
alleen keren die dan bij de koeien weer om, volgens de schrijver. De rest van de trail zou niet te missen zijn door oranje spray.

En dan lees je elders weer dat iemand zegt dat er ergens een steen ligt waar het toch niet zo goed op te zien is.

Inmiddels heeft men eea aangepast op die trail, lastig om erachter te komen hoe het was toen de meiden daar liepen.
  dinsdag 30 september 2014 @ 00:45:24 #252
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145041192
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:41 schreef jackie12 het volgende:
Misschien wordt het tijd dat de mensen die in verdwalen geloven en de mensen die in een misdrijf geloven mekaar gedag zeggen en elk hun eigen forum beginnen.

Overtuigen doen we mekaar toch niet en is het een herhaling van zetten
Waarom zouden we het alleen eens moeten zijn? En volgens mij sluit (bijna) niemand een misdrijf (wel bepaalde misdrijven) uit. Of wil je gewoon los kunnen gaan met verdenkingen spuien? Want dat gaat ook met een eigen "misdaad"topic niet mogen hoor :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 30 september 2014 @ 00:46:43 #253
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145041222
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:44 schreef Marrije het volgende:

[..]

alleen keren die dan bij de koeien weer om, volgens de schrijver. De rest van de trail zou niet te missen zijn door oranje spray.

En dan lees je elders weer dat iemand zegt dat er ergens een steen ligt waar het toch niet zo goed op te zien is.

Inmiddels heeft men eea aangepast op die trail, lastig om erachter te komen hoe het was toen de meiden daar liepen.

Dat gaat over de Pianista he? Vóór (of tot) de Mirador ;)
En die Mirador hebben ze gewoon prima gezond en wel gehaald...
pi_145041229
quote:
Misschien wordt het tijd dat de mensen die in verdwalen geloven en de mensen die in een misdrijf geloven mekaar gedag zeggen en elk hun eigen forum beginnen.

Wat een onzin.
Deze post geeft aan dat jij duidelijk maar 1 kant op wilt denken. Heel zwart wit, en heel jammer van je denk-capaciteit.
Veel mensen hier houden namelijk alle mogelijkheden open, en sluiten niets uit. Dat wil nog niet zeggen dat ze het ene scenario even waarschijnlijk achten als het andere.

Mag ik je een tip geven?
Probeer eens vijf minuten de andere kant op te denken. Even deze casus serieus vanuit een ander standpunt bekijken... Het kan een eye-opener zijn.
Make my day!
pi_145041257
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:44 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat geeft mij dus aan dat het helemaal niet zo'n eenduidig pad is. Kennelijk heb je spray nodig om te weten welke kant je op moet op bepaalde punten?
Make my day!
pi_145041272
Kan iemand mij zeggen of een hoofdlamp tot de standaard uitrusting van een gids behoord? bvd.
pi_145041302
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:48 schreef Za het volgende:
Kan iemand mij zeggen of een hoofdlamp tot de standaard uitrusting van een gids behoord? bvd.
Bij die locals daar (die zich ook als gids verhuren). Nee. Die gidsen overdag.
Bij rescue workers, ja.
Make my day!
pi_145041306
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:40 schreef Za het volgende:

[..]

Ik geloof daar ook niet in, maar een misdrijf scenario is ook een lastige optie.

Het enige wat logsich zou zijn met wat we weten is dat beiden in de rivier zouden zijn gevallen die middag, maar dat klopt dan weer niet met de telefoongegevens.

En zo lijkt wat mij betreft elk denkbaar scenario wel ergens op vast te lopen.
Klopt. En als ik alle opties meeneem en dan alle valkuilen, mitsen en maren bekijk, blijft er voor mij maar één waarschijnlijk scenario over. Om het heel ruim te vatten:
- Er is bij of na het eerste bergbeekje iets gebeurd waar zij beiden wat diepere wondjes bij hebben opgelopen en waardoor zij te bang werden om terug te lopen.
- Die wondjes hebben voor een infectie gezorgd (wat in een tropisch klimaat heel snel gaat) wat zich heeft ontwikkeld tot een bledvergiftiging waaraan ze zijn overleden.

Dat zou alles verklaren behalve het strikte telefoonpatroon. Als ik moeilijk wil doen is de tas achtergelaten na de 2e dag en gevonden door een onschuldige derde die er mee heeft zitten spelen op tijdstippen die passen bij werk of school. Die heeft de tas weer gedumpt toen hij er achter kwam dat die van vermiste meiden was waarna hij uiteindelijk is gevonden door die indiaan.
pi_145041315
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat klopt. Voor zover we weten is er niet 1 foto (op de Pianista, de Mirador of erna) waar ze beiden opstaan. En een zelfontspanner lijkt me lastig tenzij er handige muurtjes oid stonden of ze een statief meesleepten..
Rotsen genoeg lijkt me.
  dinsdag 30 september 2014 @ 00:51:04 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145041316
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:48 schreef agter het volgende:

[..]

Dat geeft mij dus aan dat het helemaal niet zo'n eenduidig pad is. Kennelijk heb je spray nodig om te weten welke kant je op moet op bepaalde punten?
Ja :Y Je moet ook weten dat je een hek in moet een wei door en dat je een bepaald pad in moet (of juist door moet lopen op een pad en niet afslaan) tot je over een bruggetje bent etc.

Maar nogmaals, dat is allemaal de Pianista en dus voor (of tot) de Mirador. En dat hebben ze gewoon gezond en wel gehaald..
pi_145041338
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:50 schreef agter het volgende:

Bij die locals daar (die zich ook als gids verhuren). Nee. Die gidsen overdag.
Bij rescue workers, ja.
Sommige trails duren 4 dagen toch? Hebben ze dan niet standaard zo'n ding in hun rugzak?
  dinsdag 30 september 2014 @ 00:52:06 #262
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145041339
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Rotsen genoeg lijkt me.
Lijkt je..
En daarbij moeten die nog wel ff een handig richeltje hebben op de juiste hoogte dat de juiste kant op gericht is..
pi_145041348
quote:

[..]

Ik geloof daar ook niet in, maar een misdrijf scenario is ook een lastige optie.

Het enige wat logsich zou zijn met wat we weten is dat beiden in de rivier zouden zijn gevallen die middag, maar dat klopt dan weer niet met de telefoongegevens.

En zo lijkt wat mij betreft elk denkbaar scenario wel ergens op vast te lopen.
Er kan er ook een in de rivier zijn gevallen, en de ander (met de rugzak en de telefoon) wanhopig langs de rivier gezocht hebben naar haar vriendin.
Make my day!
pi_145041362
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Rotsen genoeg lijkt me.
Op de top? Geef me eens een foto dan?
Make my day!
pi_145041370
Indien gidsen niet standaard een hoofdlamp meenemen dan een goede sterke zaklamp toch wel mag ik aannemen?
  dinsdag 30 september 2014 @ 00:53:59 #266
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145041372
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:51 schreef Za het volgende:

[..]

Sommige trails duren 4 dagen toch? Hebben ze dan niet standaard zo'n ding in hun rugzak?
Ook dan stoppen ze voor het donker overnachten ze ipv dat ze 's-nachts doorlopen. Maar misschien hebben ze er dan wel 1 bij ja. Alleen komen die tochten van Boquete naar Bocas maar een paar keer per jaar voor en de tochten op de Pianista (tot de Mirador talloze malen per dag in het hoogseizoen).
pi_145041383
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja :Y Je moet ook weten dat je een hek in moet een wei door en dat je een bepaald pad in moet (of juist door moet lopen op een pad en niet afslaan) tot je over een bruggetje bent etc.

Maar nogmaals, dat is allemaal de Pianista en dus voor (of tot) de Mirador. En dat hebben ze gewoon gezond en wel gehaald..
Geen reden om aan te te nemen dat het pad na de pianista makkelijker wordt..sterker nog die wordt een stuk minder gelopen...
Make my day!
  dinsdag 30 september 2014 @ 00:54:34 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145041389
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:53 schreef Za het volgende:
Indien gidsen niet standaard een hoofdlamp meenemen dan een goede sterke zaklamp toch wel mag ik aannemen?
Denk je toevallig aan een bepaalde foto soms?
  dinsdag 30 september 2014 @ 00:54:37 #269
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145041391
quote:
Het enige wat logisch zou zijn met wat we weten is dat beiden in de rivier zouden zijn gevallen die middag, maar dat klopt dan weer niet met de telefoongegevens.
Ik vind in de rivier vallen of zelfs verdrinken, van hetzelfde waarschijnlijkheidsniveau als gebeten door een slang of op de horens genomen door een stier, of lukraak op het pad een beenbreuk oplopen.

quote:

Misschien wel ja... als je ergens nu een splitsing op een pad aantoont, is dat al reden voor anderen om te stellen: zie je wel, op dit punt kun je makkelijk verdwalen!

Aanhangers van een misdrijfscenario wordt vaak verweten, te ingewikkeld te willen denken.

Maar bij een verdwaling wordt Kris en Lisanne dan plots een verlammende zwakbegaafde wilsonbekwaamheid aangemeten, van dagenlang op een vier hectare ronddolen, waarna ze in de rivier verdrinken of in de buurt omkomen, waarna dan alle gieren en poema's uit het gebied plots ter plekke zijn om de resten naar de rivier te transporteren... of dan doet een flash flood wel het werk.
  dinsdag 30 september 2014 @ 00:55:04 #270
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145041400
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat gaat over de Pianista he? Vóór (of tot) de Mirador ;)
En die Mirador hebben ze gewoon prima gezond en wel gehaald...
precies, maar of dat op eigen gezond verstand was of mbv een gids dat weten we niet
pi_145041411
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

Ook dan stoppen ze voor het donker overnachten ze ipv dat ze 's-nachts doorlopen. Maar misschien hebben ze er dan wel 1 bij ja. Alleen komen die tochten van Boquete naar Bocas maar een paar keer per jaar voor en de tochten op de Pianista (tot de Mirador talloze malen per dag in het hoogseizoen).
Ook overdag kan het noodweer zijn, en opeens heel donker worden, ze moeten wel verlichting met zich meedragen en een hoofdlamp is gewoon het handigst omdat ze dan hun handen vrij hebben.

Zo niet dan kan F doorgestreept van elke verdenking.
  dinsdag 30 september 2014 @ 00:55:34 #272
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145041412
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:54 schreef agter het volgende:

[..]

Geen reden om aan te te nemen dat het pad na de pianista makkelijker wordt..sterker nog die wordt een stuk minder gelopen...
Klopt, maar er zijn dan helemaal geen oranje markeringen meer, dus die kun je ook niet missen :P
pi_145041438
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:51 schreef Za het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de uitrusting bij zich hebben die lokaal gepast is voor de tocht waarvoor ze ingehuurd zijn. Ben je ingehuurd voor 4 dagen, dan mss wel. Maar voor 1 dag, minder waarschijnlijk.
Het zijn locals, geen gidsen met diploma's...denk ik zo.

Ik zie ook geen foto's dat ze lopen met grote rugzakken waar bijvoorbeeld allerhande EHBO-spullen, dekens, extra touwen etc in zitten.
Make my day!
pi_145041451
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:06 schreef BijDePinken het volgende:

[..]

Geruisloos, ben jij nog iets over de vegetatie van de nachtfoto's te weten gekomen (via je mail aan Panamese botanici, of anderszins)?
Ik moet er nu overigens vandoor, dus ik lees een eventueel antwoord pas later.

Maar niet voordat ik nog even het volgende heb gedeeld.

Kwam dit filmpje over de taalschool tegen:

Wel gek om in de begeleidende muziek de volgende woorden voorbij te horen komen:

"Searches for her lost child"

en

"Bodies are missing for weeks"

Met een andere context, maar toch... En ga hier a.j.b. geen wilde c.q. wazige theorieën op loslaten, mensen. Ik wil er verder niets mee zeggen. Alleen dat het me trof, in het kader van de gebeurtenissen.
en die daders vinden dat maar wat Prima.... dat er mensen zijn die concluderen, dat hun
`` vakgebied `` van de woorden : wilde c.q. wazige theorieën / en krankjoreme ideeen
voorzien wordt......lekker handig voor hun.....en wel zo `ongestoord rustig `.........vet cool
  dinsdag 30 september 2014 @ 00:59:44 #275
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145041477
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:54 schreef Perico het volgende:

[..]

Ik vind in de rivier vallen of zelfs verdrinken, van hetzelfde waarschijnlijkheidsniveau als gebeten door een slang of op de horens genomen door een stier, of lukraak op het pad een beenbreuk oplopen.

[..]

Misschien wel ja... als je ergens nu een splitsing op een pad aantoont, is dat al reden voor anderen om te stellen: zie je wel, op dit punt kun je makkelijk verdwalen!

Aanhangers van een misdrijfscenario wordt vaak verweten, te ingewikkeld te willen denken.

Maar bij een verdwaling wordt Kris en Lisanne dan plots een verlammende wilsonbekwaamheid aangemeten, van dagenlang op een vier hectare ronddolen, waarna ze in de rivier verdrinken of in de buurt omkomen, waarna dan alle gieren en poema's uit het gebied plots ter plekke zijn om de resten naar de rivier te transporteren... of dan doet een flash flood wel het werk.
Ik niet. Zie die kabelbruggen en die keien. Als ze alleen al zo stom waren die kabelbrug met z'n 2-en tegelijk te willen nemen is een en val (en dus letsel ivm die keien) helemaal niet zo denkbeeldig...

En bij die 2e brug is altijd water (ook in het droge seizoen) en een verradelijke en sterke stroming..
pi_145041489
quote:

Ik ook, maar het niet continue noodoproepen doen, geen smsjes naar familie en vrienden (ook niet na 3 dagen overnachten in de jungle wetende dat je niemand hebt verteld waar je heen ging) die dingen zou te verklaren zijn met zo'n scenario, maar strookt dan weer met de oproepen die wel gedaan zijn.

Elke scenario loopt ergens op vast, dat is wat ik wilde zeggen.
  dinsdag 30 september 2014 @ 01:00:40 #277
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145041490
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

precies, maar of dat op eigen gezond verstand was of mbv een gids dat weten we niet
Dat weten we wel. Er was geen gids beschikbaar, en er is ook nergens een aanwijzing voor een gids te vinden..
  dinsdag 30 september 2014 @ 01:01:35 #278
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145041508
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:55 schreef Za het volgende:

[..]

Ook overdag kan het noodweer zijn, en opeens heel donker worden, ze moeten wel verlichting met zich meedragen en een hoofdlamp is gewoon het handigst omdat ze dan hun handen vrij hebben.

Zo niet dan kan F doorgestreept van elke verdenking.
HUH? Leg die eens uit?

Ik verdenk hem trouwens helemaal niet, maar dat terzijde..
pi_145041515
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:53 schreef agter het volgende:

[..]

Op de top? Geef me eens een foto dan?
Had ik het over de top dan? Geef me eens een quote?
pi_145041518
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:08 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen bedoel ik, en jij bent NB mod Lavenderr.

Als mensen een opmerking maken waarin ze willen aangeven dat ze denken dat er derden in het spel betrokken kunnen zijn worden ze als gekkies weggezet.
Jij weet drommels goed dat Gynaika daarmee bedoelt dat de mensen die mogelijk samen met hen waren ook verantwoordelijk zijn voor hun verdwijning.
Nou, ik niet hoor. Dus ik dacht precies hetzelfde. Maar kan die Gynaika dan niet beter gewoon zeggen dat er een groep moordenaars was? Je zegt toch ook niet dat bij het sterven van Pim Fortuyn vermoedelijk een Volkert aanwezig was?
quote:
Door jouw opmerking krijg je de lachers op je hand die geloven in verdwalen.
Mensen die geloven in een misdrijf jaag je er mee weg.
Een ware gelovige is niet weg te jagen.
pi_145041554
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:54 schreef agter het volgende:

[..]

Het stuk waar ze belden was niet bevolkt, dat komt pas na de tweede oversteek. De Pianista trail zelf slingerd echter door bewoond gebied met dus ook meerdere weggetjes en splitsingen. Pas op het laatste stukje is het een echte hike en daar zijn dan ook geen zijpaden meer.
  dinsdag 30 september 2014 @ 01:05:55 #282
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145041578
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:04 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het stuk waar ze belden was niet bevolkt, dat komt pas na de tweede oversteek. De Pianista trail zelf slingerd echter door bewoond gebied met dus ook meerdere weggetjes en splitsingen. Pas op het laatste stukje is het een echte hike en daar zijn dan ook geen zijpaden meer.
Die zijn er uiteraard wél, al is het maar naar de nederzettingen of de rijstvelden of wat dan ook..
pi_145041581
quote:
Die laatste vind ik dus verre van waarschijnlijk omdat ze dan met dat gebroken been toch nog een behoorlijke afstand afgelegd hebben.. de verkeerde kant op én berg af wat dan moeilijker is dan berg op.
  dinsdag 30 september 2014 @ 01:06:07 #284
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145041583
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat weten we wel. Er was geen gids beschikbaar, en er is ook nergens een aanwijzing voor een gids te vinden..
dat weet je niet. Een gids kan ook een derde zijn die de omgeving kent en die je toevallig tegenkomt, hoeft niet perse iemand te zijn die je vooraf inhuurt.
pi_145041588
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:02 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Had ik het over de top dan? Geef me eens een quote?
Ze staan samen op de top. Ze maken foto's van elkaar in leuke poses, zo van "kijk, hier sta ik! Wouw!".
Maar geen foto samen, terwijl hun camera in hun hand lag.
Als er een derde bij geweest was, dan had ik op zijn minst een foto van hun tweeën samen verwacht. "Look at us!"
Maar die foto kennen we niet, is niet gemaakt?
Make my day!
  dinsdag 30 september 2014 @ 01:06:55 #286
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145041594
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat weet je niet. Een gids kan ook een derde zijn die de omgeving kent en die je toevallig tegenkomt, hoeft niet perse iemand te zijn die je vooraf inhuurt.
Dan is het geen gids. Althans: als we hier spreken van een gids neem ik aan dat we het hebben over een professionele gids..
pi_145041616
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik niet. Zie die kabelbruggen en die keien. Als ze alleen al zo stom waren die kabelbrug met z'n 2-en tegelijk te willen nemen is een en val (en dus letsel ivm die keien) helemaal niet zo denkbeeldig...
Maar die kabelbruggen hadden ze dan begin dag 2 moeten oversteken.. dan vallen en overlijden of daar fataal gewond dagen rondkruipen? Ze hebben op dag 11 de telefoon nog gebruikt..
pi_145041620
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

HUH? Leg die eens uit?

Ik verdenk hem trouwens helemaal niet, maar dat terzijde..
Omdat hij dan ook om 16:30 bij halverwege de Mirador was, willekeurig welk scenario, hij moet zijn sporen wissen en het is binnen no time donker tegen die tijd, om 8 am staat hij weer voor de taalschool, zonder standaard uitgerust met een lamp zie ik hem dat niet doen.
pi_145041628
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:22 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Zeker voor mensen hier idd die geen enkele info daarover hebben kunnen inzien.
Maar zoals gewoonlijk weten enkele zolderkamerautisten het weer beter dan de ouders die die info wel hebben.
hahahahahahaha wa un goeie.....zo mee en dan krijg ik hier de slappe lach......
prachtig woord : zolderkamerautisten.......goed gevonden ouder 1
pi_145041634
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:02 schreef JustinCase het volgende:
Nou, ik niet hoor. Dus ik dacht precies hetzelfde. Maar kan die Gynaika dan niet beter gewoon zeggen dat er een groep moordenaars was?
Niet elke crimineel/misdadiger is een moordenaar..
pi_145041636
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dan is het geen gids. Althans: als we hier spreken van een gids neem ik aan dat we het hebben over een professionele gids..
Die zijn daar denk ik helemaal niet. Gewoon locals die wat bijverdienen.
En die zeker geen eenduidige standaard uitrusting bij zich hebben.
Make my day!
  dinsdag 30 september 2014 @ 01:11:15 #292
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145041643
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:10 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

hahahahahahaha wa un goeie.....zo mee en dan krijg ik hier de slappe lach......
prachtig woord : zolderkamerautisten.......goed gevonden ouder 1
Nou, wat origineel zeg.. Vooral op Fok! _O- _O- _O-
  dinsdag 30 september 2014 @ 01:11:30 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145041650
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:10 schreef Za het volgende:

[..]

Omdat hij dan ook om 16:30 bij halverwege de Mirador was, willekeurig welk scenario, hij moet zijn sporen wissen en het is binnen no time donker tegen die tijd, om 8 am staat hij weer voor de taalschool, zonder standaard uitgerust met een lamp zie ik hem dat niet doen.
Ah, op die manier. Dank voor je uitleg!
pi_145041653
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:09 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar die kabelbruggen hadden ze dan begin dag 2 moeten oversteken.. dan vallen en overlijden of daar fataal gewond dagen rondkruipen? Ze hebben op dag 11 de telefoon nog gebruikt..
Er kan er ook 1 gevallen zijn. En de ander langs de rivier gezocht hebben, met de rugzak.
Make my day!
pi_145041662
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:57 schreef agter het volgende:

Ik denk dat ze de uitrusting bij zich hebben die lokaal gepast is voor de tocht waarvoor ze ingehuurd zijn. Ben je ingehuurd voor 4 dagen, dan mss wel. Maar voor 1 dag, minder waarschijnlijk.
Het zijn locals, geen gidsen met diploma's...denk ik zo.

Ik zie ook geen foto's dat ze lopen met grote rugzakken waar bijvoorbeeld allerhande EHBO-spullen, dekens, extra touwen etc in zitten.
Ze hebben wel een officieel gids diploma.
  dinsdag 30 september 2014 @ 01:12:39 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145041667
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:09 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze allebei gevallen zijn? Wie zegt dat de verwonding meteen fataal was? Wie zegt dat de telefoon de laatste dagen nog door de meiden gebruikt is? Etc etc... ;)
pi_145041673
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Begin je nou weer over het meer dan buitengewoon onwaarschijnlijke geval van orgaanhandel? -O-
sorry......mijn diepe excuses.......kzallutniemirdoennnnn
pi_145041675
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:10 schreef Za het volgende:

[..]

Hoe laat is het daar eigenlijk weer licht?
Make my day!
pi_145041677
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Die zijn er uiteraard wél, al is het maar naar de nederzettingen of de rijstvelden of wat dan ook..
Mmm.. Nee dus. Op het laatste stuk van de Pianista trail tot na de tweede oversteek niet met uitzondering van die ene paddock met finca na dan. Daarvoor en daarna wel. Dat lees je ook in alle blogs over die lange route. Gezien vanaf Boquete wordt het ineens weer 'druk' met mensen/indianen ná de tweede oversteek, op de tweede dag.
  dinsdag 30 september 2014 @ 01:13:24 #300
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145041681
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:10 schreef agter het volgende:

[..]

Die zijn daar denk ik helemaal niet. Gewoon locals die wat bijverdienen.
En die zeker geen eenduidige standaard uitrusting bij zich hebben.
Ik denk dat die in het hoogseizoen wel degelijk fulltime gids zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')