Psychologische vernietigingsmodus. Ja ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:38 schreef Loekie1 het volgende:
Je zit wel in een vernietigingsmodus als je zes auto's gaat pletten. Psychologisch moet je dus meteen daarna een knop omzetten. Wat hem niet is gelukt.
Ik denk dat zijn verklaring zal zijn dat hij zelf niet weet hoe het kon gebeuren.
Een soort van agressie dan. Daarna heb je op zijn minst een seconde nodig om die agressie te stoppen en op de rem te gaan staan. Daar was echter geen ruimte voor, dus hij was te laat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Psychologische vernietigingsmodus. Ja ja.
Uiteraard; maar dat wil nog niet zeggen dat de "stunt" (bewust tussen haakjes, want het is eerder een kneuzenkermis te noemen dan een stuntquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Niet als je het veld van het Gelredome tot je beschikking hebt waar de mensen hoog in het tribune zitten.
Wel een probleem als je op een lullig parkeerterreintje bezig bent met gammele dranghekjes.
Waarom de chauffeur niet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Uiteraard; maar dat wil nog niet zeggen dat de "stunt" (bewust tussen haakjes, want het is eerder een kneuzenkermis te noemen dan een stunt) mislukt is. Die ging prima. Alleen het terrein was veel te klein; zoals ik al direct in topic 1 zei.
Schuldigen:
• organisatie
• vergunningverlener
• gemeente
• stuntteam
Zo simpel is het gewoon
We waren aan het wachten tot jij ons onwetenden kwam uitleggen hoe het allemaal in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:46 schreef Ouder1 het volgende:
Wat valt hier eigenlijk nog te bespreken? Wat is het mysterie?
Die reken ik tot het stuntteam. Zo een truck run je lijkt me niet alleen, maar met een aantal mensen.quote:
Laat ik hier nu net de ballen verstand van hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We waren aan het wachten tot jij ons onwetenden kwam uitleggen hoe het allemaal in elkaar steekt.
Maar goed, het gaat nu toch pas een beetje duidelijk worden allemaalquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:51 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Laat ik hier nu net de ballen verstand van hebben.
Om eerlijk te zijn interesseert het mij ook geen hol.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar goed, het gaat nu toch pas een beetje duidelijk worden allemaal
- Wel/geen mankement
- Vergunning correct verstrekt
- Wat doet de gemeente/burgemeester
- Hoe loopt het af met de zwaargewonden
- Wat zijn de gevolgen hiervan voor toekomstige vergelijkbare shows
Of is het van 'mensen dood, oeh en ah geroepen, topic op slot?'
Waarom post je hier dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:58 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn interesseert het mij ook geen hol.![]()
RIP voor de slachtoffers en we zien wel welke gevolgen het heeft voor vergelijkbare evenementen want daar hebben wij toch geen enkele invloed op.
Omdat ik me afvraag wat er voor jullie zo interessants aan is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan?
Zojuist op de radio; Raad voor de transportveiligheid kondigt een grootschalig onderzoek aan.
Omdat het juridisch een interessant vraagstuk is wie de aansprakelijkheid draagt in dit soort gevallen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:02 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag wat er voor jullie zo interessants aan is.
..en wat zou dat? Blijkt dat ergens uit? Of zit je weer (zoals gewoonlijk) een enorm verhaal ergens omheen te fantaseren?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:02 schreef Loekie1 het volgende:
Wat ik probeer te zeggen is dat het anders is als je tijdens de stunt iets probeert te voorkomen of te vermijden, dan als je als doel hebt zes auto's te pletten. Bij een stunt waarbij je over auto's gaat springen, zit je in de modus van: schade voorkomen. Hier is er sprake van doelbewust op auto's terechtkomen en daarna publiek vermijden, dat zijn twee verschillende intenties.
Ah. Oké. Afwachten dan maar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat het juridisch een interessant vraagstuk is wie de aansprakelijkheid draagt in dit soort gevallen.
Die chauffeur is gebroken, ik geloof wel dat dat waar is. Hij had in feite tegen zichzelf beschermd moeten worden, zijn iq is waarschijnlijk niet al te hoog.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:05 schreef DonJames het volgende:
[..]
..en wat zou dat? Blijkt dat ergens uit? Of zit je weer (zoals gewoonlijk) een enorm verhaal ergens omheen te fantaseren?
Als dat het geval is dan had hij met dat lage IQ ook gewoon burgemeester van een plaatsje als Haaksbergen kunnen worden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:08 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Die chauffeur is gebroken, ik geloof wel dat dat waar is. Hij had in feite tegen zichzelf beschermd moeten worden, zijn iq is waarschijnlijk niet al te hoog.
Is het niet gewoon een verkeersongeluk en zaak voor de politie? Is openbare weg tochquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:06 schreef Me_Wesley het volgende:
OvV is ondertussen een onderzoek begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |