Precies, ongelukje, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:07 schreef Re het volgende:
lijkt me dat hij gewoon verkeerd neerkomt, probeert te corrigeren en dat dat mislukt
Dat gevoel heb ik ook wel bij die filmpjes eerlijk gezegd. Niet dat hij nog even extra wilde gassen richting het publiek. Hij moest na de stapel wrakken waarschijnlijk 'gewoon' linksaf om nog een rondje langs het publiek te rijden en daar gaat of iets technisch mis en/of hij maakt zelf een fout.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:07 schreef Re het volgende:
lijkt me dat hij gewoon verkeerd neerkomt, probeert te corrigeren en dat dat mislukt
Geniet je daar nou van, van die kutwoorden in andermans mond leggen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:09 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Precies, ongelukje, kan gebeuren.
Mooie zaak voor Mr. Frank Visser.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:06 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af hoe de ouders van dat broertje en zusje het vinden dat ze nu pontificaal met hun gezins-Facebookfoto op Telegraaf.nl staan. Het zal aan de andere kant ook wel het láátste zijn waar ze zich nu druk om maken, maar toch. Dat je zomaar, waarschijnlijk ongevraagd, met je gezin in de krant wordt gegooid met je Facebookfoto.
Aan de andere kant: Telegraaf. De krant die Ruben belde in het ziekenhuis in Tripoli als enige overlevende. Die hebben sowieso nul medeleven met slachtoffers wat dat betreft.
Als je bij een truck met 1500pk het gas in trapt, dan gebeurt er wel iets anders dan er nu gebeurdequote:Op dinsdag 30 september 2014 13:13 schreef Kaugummi het volgende:
Sowieso lijkt het er ook echt niet op dat hij remt,dus of de remmen deden het niet of hij was zijn pedalen kwijt/verwisseld? Aangeien de stunt sowieso niet als gepland ging hij misschien in een soort van exstase was en zo afgeleid was en het gas indrukte ipv de rem?
Jep. Dan hoor je wel wat anders ja:quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:22 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Als je bij een truck met 1500pk het gas in trapt, dan gebeurt er wel iets anders dan er nu gebeurde
Hoezo ging die stunt niet als gepland? Hij rijdt over een stapeltje auto's heen. Stunt is gelukt.quote:Aangeien de stunt sowieso niet als gepland ging hij misschien in een soort van exstase was en zo afgeleid was en het gas indrukte ipv de rem?
Ja dat ook wel, maar het leek er ook niet op dat hij de rem in trapte want hij komt met een vaart het publiek in vliegen..quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:22 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Als je bij een truck met 1500pk het gas in trapt, dan gebeurt er wel iets anders dan er nu gebeurde
Ja. Maar hij komt niet zo lekker neer op 2 banden.. en aar ging het ook fout lijkt het eropquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jep. Dan hoor je wel wat anders ja:
[..]
Hoezo ging die stunt niet als gepland? Hij rijdt over een stapeltje auto's heen. Stunt is gelukt.
Kijk eens wat die dingen bij Monster Jam doen. Een beetje scheef terecht komen is echt geen probleem voor die dingen hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:30 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Ja. Maar hij komt niet zo lekker neer op 2 banden.. en aar ging het ook fout lijkt het erop
Beetje stoer doen voor de meisjes...en dan gaat het fout.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo ziet het er in de filmpjes inderdaad wel naar uit. richting het publiek en dan vlak voor dat hij er was snel draaien...
Ja dat weet ik,heb al genoeg filmpjes daarvan gezien, maar die staan niet op een postzegel oppervlakte. Wat deze wel had.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kijk eens wat die dingen bij Monster Jam doen. Een beetje scheef terecht komen is echt geen probleem voor die dingen hoor
De truck remt inderdaaad niet af, wat eerder duidt op een probleem met de reminrichting.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:30 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Ja dat ook wel, maar het leek er ook niet op dat hij de rem in trapte want hij komt met een vaart het publiek in vliegen..
Niet als je het veld van het Gelredome tot je beschikking hebt waar de mensen hoog in het tribune zitten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kijk eens wat die dingen bij Monster Jam doen. Een beetje scheef terecht komen is echt geen probleem voor die dingen hoor
Maar hij geeft wel nog wat gas bij als hij op twee wielen rijdt zodat hij niet omkiept of ik zie/hoor dat fout.. Maar net wat jij ook al zegt denk gewoon een probleem met de remmenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:34 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
De truck remt inderdaaad niet af, wat eerder duidt op een probleem met de reminrichting.
Maar niet kunnen remmen is nogal wat anders dan het gas intrappen. Ik zie de truck na de 'stunt' nergens accelereren.
Psychologische vernietigingsmodus. Ja ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:38 schreef Loekie1 het volgende:
Je zit wel in een vernietigingsmodus als je zes auto's gaat pletten. Psychologisch moet je dus meteen daarna een knop omzetten. Wat hem niet is gelukt.
Ik denk dat zijn verklaring zal zijn dat hij zelf niet weet hoe het kon gebeuren.
Een soort van agressie dan. Daarna heb je op zijn minst een seconde nodig om die agressie te stoppen en op de rem te gaan staan. Daar was echter geen ruimte voor, dus hij was te laat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Psychologische vernietigingsmodus. Ja ja.
Uiteraard; maar dat wil nog niet zeggen dat de "stunt" (bewust tussen haakjes, want het is eerder een kneuzenkermis te noemen dan een stuntquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Niet als je het veld van het Gelredome tot je beschikking hebt waar de mensen hoog in het tribune zitten.
Wel een probleem als je op een lullig parkeerterreintje bezig bent met gammele dranghekjes.
Waarom de chauffeur niet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Uiteraard; maar dat wil nog niet zeggen dat de "stunt" (bewust tussen haakjes, want het is eerder een kneuzenkermis te noemen dan een stunt) mislukt is. Die ging prima. Alleen het terrein was veel te klein; zoals ik al direct in topic 1 zei.
Schuldigen:
• organisatie
• vergunningverlener
• gemeente
• stuntteam
Zo simpel is het gewoon
We waren aan het wachten tot jij ons onwetenden kwam uitleggen hoe het allemaal in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:46 schreef Ouder1 het volgende:
Wat valt hier eigenlijk nog te bespreken? Wat is het mysterie?
Die reken ik tot het stuntteam. Zo een truck run je lijkt me niet alleen, maar met een aantal mensen.quote:
Laat ik hier nu net de ballen verstand van hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We waren aan het wachten tot jij ons onwetenden kwam uitleggen hoe het allemaal in elkaar steekt.
Maar goed, het gaat nu toch pas een beetje duidelijk worden allemaalquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:51 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Laat ik hier nu net de ballen verstand van hebben.
Om eerlijk te zijn interesseert het mij ook geen hol.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar goed, het gaat nu toch pas een beetje duidelijk worden allemaal
- Wel/geen mankement
- Vergunning correct verstrekt
- Wat doet de gemeente/burgemeester
- Hoe loopt het af met de zwaargewonden
- Wat zijn de gevolgen hiervan voor toekomstige vergelijkbare shows
Of is het van 'mensen dood, oeh en ah geroepen, topic op slot?'
Waarom post je hier dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:58 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn interesseert het mij ook geen hol.![]()
RIP voor de slachtoffers en we zien wel welke gevolgen het heeft voor vergelijkbare evenementen want daar hebben wij toch geen enkele invloed op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |