ditquote:Op maandag 29 september 2014 18:53 schreef hafcfan het volgende:
Al die voorspellingenNet of iemand hier wat van die lui af weet.
0-2quote:Op maandag 29 september 2014 18:53 schreef hafcfan het volgende:
Ik lees iig overal dat ze niet te onderschatten zijn, maar verder weet ik ook niks.quote:Op maandag 29 september 2014 18:53 schreef hafcfan het volgende:
Veel plezierquote:Op maandag 29 september 2014 19:24 schreef Silenus het volgende:
Ik vertrek vannacht richting Cyprus!
Over de wedstrijd heb ik nog niet nagedacht.
Veel plezier man! Wel foto's posten hequote:Op maandag 29 september 2014 19:24 schreef Silenus het volgende:
Ik roep ook maar wat.quote:Op maandag 29 september 2014 18:53 schreef hafcfan het volgende:
En nu in gewoon Nederlands.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:45 schreef mokkiemok het volgende:
ik heb gisterenavond 2 uur aan beeldmateriaal bekeken van APOEL van vorig seizoen CL en wat competitite samenvattingen.
en ben tot een volgende conculise gekomen
het zijn duikelaars
zijn erg sterk aan de bal maar verdedigend is het op de flanken matig ( gaan te veel naar voren)
aanvallend is het maar 1 persoon die hem er in schiet
laten we hopen dat van der hoorn niet speelt bij ons ( want ze versieren wel een penalty)
laten we hopen dat veltman geen veltmannetje doet
laten we in godsnaam hopen dat el ghazi niet weer gaat naschoppen
siggy moet er minimaal 2 maken
APOEL is het gevaarlijks de eerste 20 minuten van elke helf daarna zakt het in
en als ze met meer dan 2 doelpunten verschil achter staan gaan ze provoceren als een malle
dus als we de eerste 20 minuten doorkomen zonder tegendoelpunten en dan in de eerste helft in ieder geval zelf scoren zie ik het goed komen.
quote:
quote:Jordi Cruijff waarschuwt Ajax
Ajax is gewaarschuwd: "De spelers van Apoel Nicosia maken veel theater", zegt Jordi Cruijff. "Ze gaan snel liggen en proberen tegenstanders kaarten aan te smeren. Daar moet je je als Ajax echt tegen wapenen. Je moet je niet laten provoceren"
En voorkom corners en vrije trappen tegen", kijkt Cruijff, tussen 2010 en 2012 werkzaam op Cyprus, vooruit op het Champions League-treffen van de Amsterdammers van dinsdagavond. "Apoel is heel erg goed in standaardsituaties. Daarom proberen ze die voortdurend uit te lokken. Als Ajax er in slaagt het duel als een wedstrijd tegen Paris Saint-Germain of FC Barcelona te benaderen, vroeg druk zet, een hoog baltempo hanteert, veel positiewisselingen doorvoert en snel scoort, kan het een stuk eenvoudiger worden.”
Ook al omdat de Cypriotische fans in dat geval snel zullen worden getemd. "Hoe langer er het geloof in een goed resultaat is, des te heter zal het er aan toe gaan. Het is niet zo bedreigend als in Griekenland, maar het kan er wel hectisch zijn.”
Het is vanavond aan Ajax het in het stadion net zo stil te laten klinken als gisteren tijdens de training zonder fans van Apoel. Bron
Jij hebt geen levenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:45 schreef mokkiemok het volgende:
ik heb gisterenavond 2 uur aan beeldmateriaal bekeken van APOEL van vorig seizoen CL en wat competitite samenvattingen.
het zijn duikelaars
zijn erg sterk aan de bal maar verdedigend is het op de flanken matig ( gaan te veel naar voren)
laten we hopen dat van der hoorn niet speelt bij ons ( want ze versieren wel een penalty)
en als ze met meer dan 2 doelpunten verschil achter staan gaan ze provoceren als een malle
dus als we de eerste 20 minuten doorkomen zonder tegendoelpunten en dan in de eerste helft in ieder geval zelf scoren zie ik het goed komen.
Bedank Hans.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:45 schreef mokkiemok het volgende:
het zijn duikelaars
alleen dat van die standaardsituaties heb ik niet echt terug kunnen vinden, spelers zijn ook niet echt groot daar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:49 schreef Karina het volgende:
Wat mokkie zegt komt wel overeen met wat Jordi Cruijff aangeeft:
[..]
Als je 2e wil worden moet je winnen. Voor plek 3 is een gelijkspel ook redelijk. Als je maar niet verliest.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb de indruk dat de spelers ook goed van bewust zijn dat zij dit MOETEN winnen... Dus ik zeg 1-2
Doel is overwinteren, dan is winst noodzakelijk. Thuis moet je ook winnen van APOEL dan heb je 7 punten. Dan wordt het wel lastig met PSG-uit, Barca thuis en uitquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je 2e wil worden moet je winnen. Voor plek 3 is een gelijkspel ook redelijk. Als je maar niet verliest.
Dit zie ik in ieder geval NIET gebeurentwitter:NOSsport twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 11:41:57In 1979 speelde Ajax als eens tegen een club uit Nicosia. Thuis werd het 10-0 tegen Omonia. http://t.co/jNFALkRSXo http://t.co/yu1r9hZrVZ reageer retweet
Wat is dit voor argument?:P Waarom zouden de spelers in godsnaam denken dat ze deze wel kunnen laten lopen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb de indruk dat de spelers ook goed van bewust zijn dat zij dit MOETEN winnen... Dus ik zeg 1-2
Hij bedoelt denk ik dat er een verschil is tussen moeten winnen en MOETEN WINNEN. Dit is gewoon een sleutelduel in deze groep voor Ajax. Willen we echt een rol van betekenis gaan spelen, dan mogen er hier geen punten verspeeld worden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat is dit voor argument?:P Waarom zouden de spelers in godsnaam denken dat ze deze wel kunnen laten lopen?
Dit ja. Als ze hier winnen dan komen ze al een heel eind. PSG tegen Barca zonder Zlatan, als die verliezen dan zitten ze op 1 puntje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:15 schreef S15 het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik dat er een verschil is tussen moeten winnen en MOETEN WINNEN. Dit is gewoon een sleutelduel in deze groep voor Ajax. Willen we echt een rol van betekenis gaan spelen, dan mogen er hier geen punten verspeeld worden.
quote:Op maandag 29 september 2014 18:53 schreef hafcfan het volgende:
van APOEL?quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:04 schreef Apekoek het volgende:
Wat zijn de beste voetballers van dat team, iemand wat info?
quote:Op maandag 29 september 2014 19:24 schreef Silenus het volgende:
Dat het IN Nicosia 4-0 werd voor Omonia zullen ze niet zeggen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:49 schreef Karina het volgende:
Dit zie ik in ieder geval NIET gebeurentwitter:NOSsport twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 11:41:57In 1979 speelde Ajax als eens tegen een club uit Nicosia. Thuis werd het 10-0 tegen Omonia. http://t.co/jNFALkRSXo http://t.co/yu1r9hZrVZ reageer retweet
[ afbeelding ]
(Lerby die daar schiet? )
2 euroquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
Iedereen de erfenis al op ajax gewed?
Ach dat is toch 6-0 average voor Ajax.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat het IN Nicosia 4-0 werd voor Omonia zullen ze niet zeggen.
http://www.uefa.com/uefac(...)h/lineups/index.html
Ik ook 2 euroquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:11 schreef Karina het volgende:
[..]
2 euroOdds waren voor Ajax trouwens, wel redelijk gelijk.
10-4 lijkt mij, niet 6-0quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:11 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ach dat is toch 6-0 average voor Ajax.
Ja fijn, tegen wie moeten ze nu? Ze zijn immers door en het is pas 2014 dus ik denk dat het seizoen 1979-80 wel gespeeld is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:11 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ach dat is toch 6-0 average voor Ajax.
Combo's doe ik niet meer, ben ik een keer mee op mijn bek gegaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook 2 euromaar op een combo van ajax gelijk + psg/barca gelijk @ 12,xx
10 min 4 = 6.quote:
Ja man dat soort weetjes is gewoon leuk, vanwege de oude foto's alleen al. Maar je hebt wel gelijk, die 4-0 hadden ze ook wel even kunnen melden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja fijn, tegen wie moeten ze nu? Ze zijn immers door en het is pas 2014 dus ik denk dat het seizoen 1979-80 wel gespeeld is.
Ze speelde een keer eerder tegen een club uit Nicosia en dan zetten ze de uitslag van de wedstrijd in Amsterdam erbij. Ja zo lus ik er godverdomme nog wel honderd, zeg gewoon dat het toen 4-0 werd en zodra Ajax thuis speelt dan tweet je nog even dat het 10-0 werd.
Genieten van sterspeler sjon arne riisequote:Op dinsdag 30 september 2014 19:55 schreef Doublepain het volgende:
Zijn hier nog meer Apoel fans?
Ik kan mijn sjaaltje alleen niet vinden
NOu wel een beetje jaquote:
Je zal het moeten doen met een foto op Google aangezien die zichzelf probeert te vermaken op de tribune.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genieten van sterspeler sjon arne riise
Zoals ik net al zei: de gemiddelde Ajacied heeft waarschijnlijk meer APOEL gezien dan Dordt of Excelsior de afgelopen jaren en toch zijn nu ineens mensen aan het zeuren dat je niets van de tegenstander af weetquote:Op maandag 29 september 2014 18:53 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zal het moeten doen met een foto op Google aangezien die zichzelf probeert te vermaken op de tribune.
Daar zitten maar vier spelers bij die de kwartfinale haalde met APOEL drie jaar geleden, terwijl ze er tien nog onder contract hebben.quote:Opstelling APOEL: Pardo; Sérgio, Guilherme, Carlão, Antoniades; Tiago Gomes, Vinicius, Morais, Aloneftis; Manduca, Sheridan.
Jij denkt dat er iemand op zaterdagavond opzoek gaat naar een livestream van apoel ja?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei: de gemiddelde Ajacied heeft waarschijnlijk meer APOEL gezien dan Dordt of Excelsior de afgelopen jaren en toch zijn nu ineens mensen aan het zeuren dat je niets van de tegenstander af weet!
Net als Ajax snel door selecteren, verjongen, toptalenten brengen weet tochquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar zitten maar twee spelers bij die de kwartfinale haalde met APOEL drie jaar geleden, terwijl ze er tien nog onder contract hebben.
Ja, dat is precies wat ik zeg klapharkquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij denkt dat er iemand op zaterdagavond opzoek gaat naar een livestream van apoel ja?
Niemand.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij denkt dat er iemand op zaterdagavond opzoek gaat naar een livestream van apoel ja?
Behalve Mokkiemokquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Precies dom gelul. Niemand hier weet wat van die lui.
JULLIE KIJKEN NOOIT NAAR DE WEDSTRIJDENquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
UUH UUUH waar baseer je dat nou op wat weet jij nou van cyprus:!?!?!?!1
Onzin.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Precies dom gelul. Niemand hier weet wat van die lui.
Waar voorspelt iemand dat?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
Maar om dan er vanuit te gaan dat Ajax dit wel ff wint omdat niemand naar de Apoel wedstrijden kijkt is ook weer zoiets.. ohja amsterdamse arrogantie noemen ze dat.
ik denk 3-0 voor nicosia, hebben meer bereikt in de afgelopen 5 jaar op de cl dan ajaxquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga verwachtingsloos deze wedstrijd in.
dat is een algemeen kut topicquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [Centraal] Champions League 14/15: Matchcenter
Ik mag echt hopen van niet. Tegen Barça speelden ze goed. Verdedigend zijn ze echt héél erg sterk. In de competitie krijgen ze nauwelijks goals tegen en Europees ook niet. Verder spelen ze op de counter, aanvallend is het niet heel erg gevaarlijk, maar het zou me niet verbazen als Ajax de hele avond niet uit een veldgoal scoort. Gelukkig heb je vrijetrappenspelers in huis.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
Belangrijkste wedstrijd dit, beter onderschatten ze apoel niet
dan maak je er één.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is een algemeen kut topic
't is allemaal wat, open je lekker zelf een topic.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is een algemeen kut topic
Ik moest ook glimlachenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel echt een hele leuke TT, afgezien van of het realistisch is.
Je mist zo gigantisch mijn punt dat we het net zo goed over koelkasten kunnen gaan hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou vertel waar ik op moeten letten vanavond?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is allemaal wat, open je lekker zelf een topic.
gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |