Nee, geen flauw idee eigenlijk. Zoveel fokkers/foksters ken ik niet.quote:
Nog gewed voor de wedstrijden van vanavond ?? Slechte odds bij toto hequote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik weet het bijna zeker. Bijna. Hihaho.
Wel genoeg pakken he, dan schuif ik even aan. Als we toch al seks gehad hebben is een bak popcorn delen gen vreemd iets meer.quote:
Dudequote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nog gewed voor de wedstrijden van vanavond ?? Slechte odds bij toto he
Link?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:21 schreef UnicornFarts het volgende:
Beetje gelezen.. Maar die van kastanova met zijn kaartjes was erger
Ja dat is die:quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Link?
Ik heb alleen die topics met die miss cutepie gelezen van hem.
Ik ben in de war, wat is ditquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:31 schreef Kutmanager het volgende:
Leuk topic wel. Deze en die andere.
Nee je ava aap, dacht dat je vers vlees was en toen zag ik je naamquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:35 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Is goed leesvoer toch. Heel de dag gestudeerd, kon wel wat afleiding gebruiken.
Je wou er meteen bovenop springen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee je ava aap, dacht dat je vers vlees was en toen zag ik je naam
Ik ben ook vers vlees.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee je ava aap, dacht dat je vers vlees was en toen zag ik je naam
It's ok, i don't judgequote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:47 schreef UnicornFarts het volgende:
Sedan
KM heb je dat topic weleens gezien van AnthonyZeus? Dat op GS ook stond enzodie is pas leuk om te lezen
Volgende week donderdag weer een date. Maar zeg er lekker nog niets over, brengt ongelukquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je wou er meteen bovenop springen.
Tinder schiet zeker niet echt op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |