Nee. Gaat niet gebeuren. Wie ik ben zullen sommigen wel weten maar die houden dat maar lekker voor zich. En wie zij is ga ik ook niet hier neerzetten. Doet er niet toe.quote:
Ze komt toch vanzelf wel opdagen?quote:Op zondag 28 september 2014 20:12 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Nee. Gaat niet gebeuren. Wie ik ben zullen sommigen wel weten maar die houden dat maar lekker voor zich. En wie zij is ga ik ook niet hier neerzetten. Doet er niet toe.
waarom zou je dan een kloon makenquote:Op zondag 28 september 2014 20:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze komt toch vanzelf wel opdagen?
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 28 september 2014 20:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze komt toch vanzelf wel opdagen?
Geen idee, maar hij sluit af met:quote:Op zondag 28 september 2014 20:12 schreef appelen het volgende:
[..]
waarom zou je dan een kloon maken
quote:Ik weet ook dat ze dit zal lezen. Want ze zit op FOK!
Ze weet ook wel dat het over haar gaat, boeit me geen neuk, je bent een vuile slet.
Niemand gaat je verraden hier anders mep ik diegene dood.quote:Op zondag 28 september 2014 20:12 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Nee. Gaat niet gebeuren. Wie ik ben zullen sommigen wel weten maar die houden dat maar lekker voor zich. En wie zij is ga ik ook niet hier neerzetten. Doet er niet toe.
Niet lang nee.quote:Op zondag 28 september 2014 20:13 schreef Lienekien het volgende:
Gezien je eerdere topic heeft de verkering niet echt lang geduurd.
Dan ben je er ook sneller overheen.
Ik ga geen namen noemen. Ik ben woedend, razend, maar zo zielig ben ik niet.quote:Op zondag 28 september 2014 20:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij sluit af met:
[..]
Ze deed het voor de 30cm, mijn zoon.quote:Op zondag 28 september 2014 20:14 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Niet lang nee.
Maar dit slaat alles. Hoe laag kan iemand zijn.
Precies. Doet even pijn maar je zal al snel blij zijn dat je niet je hele leven rond zo'n overspelig wispelturig kutwijf hebt heengebouwd.quote:
Die gedachte zal vast nog wel komen. Mja, momenteel is het even overstuur en zo.quote:Op zondag 28 september 2014 20:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Precies. Doet even pijn maar je zal al snel blij zijn dat je niet je hele leven rond zo'n overspelig wispelturig kutwijf hebt heengebouwd.
Ach, het kan erger.quote:Op zondag 28 september 2014 20:14 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Niet lang nee.
Maar dit slaat alles. Hoe laag kan iemand zijn.
Dus ze komt naar 4 keer weer bij TS terug?quote:Op zondag 28 september 2014 20:14 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ze deed het voor de 30cm, mijn zoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |