Hij heeft wel gelijk anders. Geloof ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
HJ, je bent echt oud aan het worden nu, je loopt keihard achter.
Kloptquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk anders. Geloof ik.
Niet letterlijk maar het zou me niet verbazen als je profieltekst ook als een overlijdensbericht leest.quote:
En nu jij en Art toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk anders. Geloof ik.
Ja, serieus?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En nu jij en Art toch?
Zoveelste FOK!-stel. Ik houd het niet meer bij
Yats en UF is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, serieus?
Yats en UF wist ik wel dat die hebben liggen ketsen, maar verder...
Whut?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, serieus?
Yats en jij lullen zo vertrouwd met elkaar, dat moet wel neuken zijn geweest..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:39 schreef UnicornFarts het volgende:
Eerst Sonic nu Yats, jullie hebben er nog nooit zo erg naast gezeten
Dan weet je meer dan mij. Straw zit dichter bij de waarheid.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, serieus?
Alsof je dat niet zou willenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:39 schreef UnicornFarts het volgende:
Eerst Sonic nu Yats, jullie hebben er nog nooit zo erg naast gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Wie?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En nu jij en Art toch?
Jij en Straw.quote:
Wanneer ga jij met een fokster daten?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En nu jij en Art toch?
Nooit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
Wanneer ga jij met een fokster daten?
Dat ligt er een beetje aan hoe je er zelf mee om gaat.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nooit.
Krijg je alleen maar gedoe van. Het topic van die kloon is een goed voorbeeld.
Dat lag ook.veel meer aan hemzelf dan hij laat merken If doorheeftquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nooit.
Krijg je alleen maar gedoe van. Het topic van die kloon is een goed voorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True. Maar zie vooral dat soort voorbeelden. Ik post niet in SC's, dat scheelt wel een hoop.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe je er zelf mee om gaat.
Jij weet welke fokkers het betreft?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat lag ook.veel meer aan hemzelf dan hij laat merken If doorheeft
Dat zijn wel de opvallende voorbeelden, dat is zeker. Maar ik blijf erbij, het is maar net hoe je er zelf mee om gaat.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
True. Maar zie vooral dat soort voorbeelden. Ik post niet in SC's, dat scheelt wel een hoop.
Heb wel eens iemand mee uit gevraagd maar geen reactie, dus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |