Je kunt dat ding wel uitschakelen maar als de rem geblokkeerd is kun je hem nog niet stilzetten.quote:

quote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef beantherio het volgende:
In dit geval zijn de feiten duidelijk.

Maar je kunt op het filmpje toch zien welke maatregelen er VOORAF (!) zijn genomen?quote:Op zondag 28 september 2014 19:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het gaat niet om achteraf. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?

Ironisch. Allemaal klappen en dan overreden worden door die wagen.quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef Arcee het volgende:
Nieuwe beelden: http://www.telegraaf.nl/t(...)_monstertruck__.html

Yep, daarom best wel apart dat ze de hekken voldoende noemen.quote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je kunt dat ding wel uitschakelen maar als de rem geblokkeerd is kun je hem nog niet stilzetten.
Geen idee, heb dat nog nergens gelezen.quote:

Dat sowieso niet, maar je weet ook niet wat er mis ging.quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je kunt op het filmpje toch zien welke maatregelen er VOORAF (!) zijn genomen?
Hoe vaak moeten wij dát nou nog zeggen?

Hoe weet jij nou of de mensen op dit forum er niet bij waren? En wat weet jij nou over de kennis van de fokkers op dit gebied? Misschien zitten hier wel allemaal veiligheidsexperts op dit forum? Heb jij kennis over de beroepen en verblijfplaatsen van de mensen op dit forum tijdens het ongeval?quote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Of men dit had kunnen voorzien weet ik niet, want ik weet niet wat er precies gebeurd is. Waar ik tegen ageer zijn mensen die zomaar oordelen terwijl zij:
- er niet bij waren
- geen verstand hebben van beveiliging van dit soort evenementen
- geen idee hebben wat er precies gebeurd is
- geen flauw benul van de veiligheidsmaatregelen die genomen zijn
Hoe kun je dan zomaar een oordeel vellen?
Misschien is er wel iemand bij de gemeente die inderdaad iets belangrijks over het hoofd heeft gezien. Misschien heeft de crew van die truck wel gelogen over hun veiligheidsmaatregelen. Punt is, ik weet het niet, jij weet het niet en die andere schuldroepers weten het zeker niet.

Dat weet ik omdat ik ze dat gevraagd heb.quote:Op zondag 28 september 2014 19:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of de mensen op dit forum er niet bij waren? En wat weet jij nou over de kennis van de fokkers op dit gebied? Misschien zitten hier wel allemaal veiligheidsexperts op dit forum? Heb jij kennis over de beroepen en verblijfplaatsen van de mensen op dit forum tijdens het ongeval?

Er zit inderdaad een rem op zulke auto's.quote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef svann het volgende:
Wat ik niet snap, is dat dat ding gewoon door blijft rijden.
Zit toch een rem op?
En die vent zit in een tuigje, dus zou z'n pedalen niet kwijt mogen zijn.

Oh goh, ik heb die vragen niet voorbij zien komen in dit topic. Wat raar.quote:Op zondag 28 september 2014 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat weet ik omdat ik ze dat gevraagd heb.

Ignorance gambitquote:Op zondag 28 september 2014 19:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Oh goh, ik heb die vragen niet voorbij zien komen in dit topic. Wat raar.
 .
.

Nee, ik ben echt serieus. Ik word er zat van dat mensen na zo'n tragedie meteen met het vingertje gaan wijzen zonder kennis van zaken. En maar lekker uit de hoogte doen 'Oh ik had dit wel aan zien komen hoor!' Dat is toch schijtirritant?quote:Op zondag 28 september 2014 19:38 schreef Anne het volgende:
Dat iedereen nog op Fir3fly in gaat joh. Volgens mij loopt ie hard te fappen vanachter zijn PC.

Mensen vertrouwen waarschijnlijk op de organisatie en bestuurder..quote:Op zondag 28 september 2014 19:39 schreef RijstNatie het volgende:
mensen reageren ook gewoon traag als dikke stront.
ik had zeker al weggesprongen als ik dat ding op me af zie komen.

Uhuh. En zelf weet jij het ook allemaal maar retegoed.quote:Op zondag 28 september 2014 19:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt serieus. Ik word er zat van dat mensen na zo'n tragedie meteen met het vingertje gaan wijzen zonder kennis van zaken. En maar lekker uit de hoogte doen 'Oh ik had dit wel aan zien komen hoor!' Dat is toch schijtirritant?
 .
. 

Nee dat is juist het punt! Ik weet het niet en claim het ook niet te weten. Dus trek ik ook geen conclusies gebaseerd op niets.quote:Op zondag 28 september 2014 19:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh. En zelf weet jij het ook allemaal maar retegoed..

quote:Op zondag 28 september 2014 19:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt serieus. Ik word er zat van dat mensen na zo'n tragedie meteen met het vingertje gaan wijzen zonder kennis van zaken. En maar lekker uit de hoogte doen 'Oh ik had dit wel aan zien komen hoor!' Dat is toch schijtirritant?

Dit soort reacties.quote:Op zondag 28 september 2014 19:39 schreef RijstNatie het volgende:

quote:Op zondag 28 september 2014 19:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]

Ik had sowieso niet op dat punt gestaan.quote:Op zondag 28 september 2014 19:39 schreef RijstNatie het volgende:

Het was niet onveilig. Want: zo gebeurt het altijd...quote:Woordvoerder Geerlof Kanis van de organisatie zegt dat er niets mis was met de veiligheid. 'Het publiek stond op 30 tot 35 meter afstand, achter een hek. Zo gebeurt het altijd'.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |