Zelfs bij 40km/h zou die veilige afstand vanaf de plek waar die auto had moeten rijden al ongeveer 30 meter moeten zijn. Uit het filmpje blijkt duidelijk dat het véél minder is.quote:Op zondag 28 september 2014 19:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat die rekensom niet gemaakt is? Hoe weet jij welke maatregelen zijn genomen?
Hoe weet je dat juist niet?quote:
We zouden natuurlijk ook gewoon kunnen concluderen dat jij vindt dat niemand dit had kunnen voorzien, en wij vinden dat men het wel had kunnen voorzien.quote:
Het is duidelijk te zien dat dat ding de 40km/h bij lange na niet haalt. Bij lange na ook niet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zelfs bij 40km/h zou die veilige afstand vanaf de plek waar die auto had moeten rijden al ongeveer 30 meter moeten zijn. Uit het filmpje blijkt duidelijk dat het véél minder is.
Of men dit had kunnen voorzien weet ik niet, want ik weet niet wat er precies gebeurd is. Waar ik tegen ageer zijn mensen die zomaar oordelen terwijl zij:quote:Op zondag 28 september 2014 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
We zouden natuurlijk ook gewoon kunnen concluderen dat jij vindt dat niemand dit had kunnen voorzien, en wij vinden dat men het wel had kunnen voorzien.
...net zo walgelijk als de mensen die hier roepen, dat als ZIJ het hadden mogen organiseren, er geen doden waren gevallen...quote:Op zondag 28 september 2014 19:19 schreef Confetti het volgende:
Dat de organisatie nu al haar handen schoon probeert te wassen is echt walgelijk.
We zijn beroempt!quote:Op zondag 28 september 2014 19:18 schreef popolon het volgende:
http://abcnews.go.com/Int(...)netherlands-25817700
Wat jij dus duidelijk niet hebt gedaan.quote:Op zondag 28 september 2014 19:23 schreef popolon het volgende:
Het is niet voor niets dat die voorste rijen leeg zijn he? Beetje onderzoek hadden ze best kunnen doen.
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:23 schreef Pap89 het volgende:
Beetje monsterjam is niet voor niets in een stadion.
Eerste "KK Hollanders, lekker voor je!" reacties zijn er ook al op youtube
Interessant...quote:The trucks have many safety features, several required just to run in the small arenas that the trucks frequent. Trucks are equipped with three kill switches: the RII (Remote Ignition Interrupt), one within the driver's reach in the cab, and another at the rear of the truck so that all electrical power may be shut off in the event of a rollover.
''De organisatie van het evenement vermoedt dat het gaspedaal bleef hangen of dat de rem het niet deed, dat zegt Geerlof Kanis van de organisatie tegen RTV Oost. De politie laat echter nog niets los over de oorzaak: ''Onze eerste prioriteit is hulpverlening'', aldus een woordvoerster.''quote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef svann het volgende:
Wat ik niet snap, is dat dat ding gewoon door blijft rijden.
Zit toch een rem op?
En die vent zit in een tuigje, dus zou z'n pedalen niet kwijt mogen zijn.
Hoezo kun je geen oordeel vellen? Je kunt altijd een oordeel vellen. En hier op Fok! doen we niets anders: jij ook want anders zat je hier niet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Of men dit had kunnen voorzien weet ik niet, want ik weet niet wat er precies gebeurd is. Waar ik tegen ageer zijn mensen die zomaar oordelen terwijl zij:
- er niet bij waren
- geen verstand hebben van beveiliging van dit soort evenementen
- geen idee hebben wat er precies gebeurd is
- geen flauw benul van de veiligheidsmaatregelen die genomen zijn
Hoe kun je dan zomaar een oordeel vellen?
Misschien is er wel iemand bij de gemeente die inderdaad iets belangrijks over het hoofd heeft gezien. Misschien heeft de crew van die truck wel gelogen over hun veiligheidsmaatregelen. Punt is, ik weet het niet, jij weet het niet en die andere schuldroepers weten het zeker niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |