Had ik deze keer nu 4 van de 5 goed Hooidraad?quote:
Ja n00c, dat had jijquote:Op zondag 28 september 2014 22:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Had ik deze keer nu 4 van de 5 goed Hooidraad?
woejowwwww.... Baal dat ik Alvarez had gekozen....quote:
Hij leek wel een 135 ipv een 155quote:Op zondag 28 september 2014 23:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
woejowwwww.... Baal dat ik Alvarez had gekozen....
Romero treft verder geen blaam, de UFC cornerman doet teveel vaseline op zijn wenkbrauw, vervolgens is het ook zijn taak om het krukje te pakken, wat niet gebeurt. Dan gaan er een paar in die hoek staan te schreeuwen en komt Big John er op af, hij wil dan dat die vaseline verminderd wordt en roept de cornerman van Romero weer erbij, die door de taalbarriere of door slimme geniepigheid zijn rug begint af te drogen, dan ontstaat er chaos waarna ze zelf de vaseline verwijderen, dit duurt 20 sec bij elkaar. Daarna stuurt Big John iedereen inclusief kruk weg en wil hij verder gaan, dat is pas de eerste keer dat hij dat zegt dan en dan is Romero ook daadwerkelijk weer ready to go. Dus ja, het komt slecht uit voor Kennedy, maar als het iemand zijn schuld moet zijn, is het eerder de schuld van die UFC cornerman of van Big John.quote:Op zondag 28 september 2014 19:01 schreef Nober het volgende:
Watch as Tim Kennedy switches from wrist control, to holding the glove of Romero's, to prevent him from moving out of the way of the strikes. Still no excuse for Yoel getting that extra 30 seconds on the stool, but interesting to see.
http://4.bp.blogspot.com/(...)acio%2BUFC%2B178.gif
dat de helft van de TUP is uitgevallen betekent niet dat je volgend seizoen in de top meedraait.quote:Op maandag 29 september 2014 10:56 schreef Kerftminister het volgende:
Had trouwens mijn eerste 5/5 van het seizoen, ga steeds beter, volgend seizoen doe ik in de top mee.
Nja meer dat ik de laatste 2 maanden echt 2 keer zo goed scoor als daarvoor.quote:Op maandag 29 september 2014 11:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat de helft van de TUP is uitgevallen betekent niet dat je volgend seizoen in de top meedraait.
En UFC Fight night in Canada. Rory MacDonald vs Tarec Saffiedinequote:Op maandag 29 september 2014 11:56 schreef THEFXR het volgende:
Komende de zaterdag een UFC card is Zweden, dus normale tijden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op maandag 29 september 2014 10:56 schreef Kerftminister het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)ng-at-each-other_fun
Nogmaals geüpload, hilarisch.
Als Zuffa hem weer verwijdert, moet je hem maar hier downloaden:
http://www39.zippyshare.com/v/54566911/file.html
Ga zo door zou ik zeggen, we kunnen weleens een verse champ gebruikenquote:Op maandag 29 september 2014 10:56 schreef Kerftminister het volgende:
Had trouwens mijn eerste 5/5 van het seizoen, ga steeds beter, volgend seizoen doe ik in de top mee.
Cruzquote:Op maandag 29 september 2014 13:26 schreef McNulty het volgende:
Stiekem vind ik het leuk als Dominick Faber en Team Alpha Fail loopt te shit talken.
Ook een goede analistquote:
Die onderste twee lijken al zeker en die eerste misschien ook als Aldo niet verliest.quote:Op zondag 28 september 2014 23:47 schreef THEFXR het volgende:
de recap:
Aldo vs McGregor
Romero vs Weidman
Cerrone vs Dos Anjos II
Cruz vs Dillashaw
Rousey vs Zingano
btw, nog steeds 5 champs geblesseerd
quote:Demetrious Johnson: $183,000 (includes $54,000 win bonus)
Chris Cariaso: $24,000
Donald Cerrone: $126,000 (includes $63,000 win bonus)
Eddie Alvarez: $100,000
Conor McGregor: $200,000 (includes $75,000 win bonus, $50,000 Performance of the Night bonus.)
Dustin Poirier: $34,000
Yoel Romero: $108,000 (includes $29,000 win bonus, $50,000 Fight of the Night bonus)
Tim Kennedy: $120,000 (includes $50,000 Fight of the Night bonus)
Cat Zingano: $18,000 (includes $9,000 win bonus)
Amanda Nunes: $15,000
Dominick Cruz: $150,000 (includes $50,000 win bonus, $50,000 Performance of the Night bonus)
Takeya Mizugaki: $32,000
Jorge Masvidal: $90,000 (includes $45,000 win bonus)
James Krause: $15,000
Stephen Thompson: $32,000 (includes $16,000 win bonus)
Patrick Cote: $33,000
Brian Ebersole: $42,000 (includes $21,000 win bonus)
John Howard: $21,000
Kevin Lee: $20,000 (includes $10,000 win bonus)
Jon Tuck: $10,000
Manny Gamburyan: $50,000 (includes $25,000 win bonus)
Cody Gibson: $10,000
Cut voor 'mquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee hoor, hij krijgt (nog) geen PPV cut
If you think he doesn't get a cut, you're highly mistaking my friend!quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee hoor, hij krijgt (nog) geen PPV cut
Wat een sukkel ookquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:37 schreef RipMcPants het volgende:
Cung Le tests positive for HGH at UFC Fight Night Macao
en dan nog ook op iets wat een halveringstijd heeft van een puur uur en van HGH ga je er echt niet zo van uitzien, echt heel bijzonder dat ze alleen dat gevonden hebben.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
Heel die Cunt Le boeit mij niets, weg ermee
Dus Bisping had toch gelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:37 schreef RipMcPants het volgende:
Cung Le tests positive for HGH at UFC Fight Night Macao
Hij gaat ook naar de lightweight (niet meteen) dus dan is het zo afgelopen tegen een Pettis of Khabib.quote:
twitter:TheNotoriousMMA twitterde op donderdag 02-10-2014 om 07:52:07I am fighting @DiegoSanchezUFC in Mexico, November 15th. He spoke a big game. Now he will pay with his career. VIVA LA EIRE!!! reageer retweet
Welk gewicht?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:54 schreef Happel het volgende:
twitter:TheNotoriousMMA twitterde op donderdag 02-10-2014 om 07:52:07I am fighting @DiegoSanchezUFC in Mexico, November 15th. He spoke a big game. Now he will pay with his career. VIVA LA EIRE!!! reageer retweet
Hij kan ook beter op featherweight blijven daar maakt hij wel kans namelijk om de hype waar te maken.quote:
Stann scheen ook zoiets gezegd te hebben, las ik ergens? Kan het zo gauw niet terugvinden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dus Bisping had toch gelijk.
Wat een afgang
Klopt, over die foto die ik eerder postte.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:37 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Stann scheen ook zoiets gezegd te hebben, las ik ergens? Kan het zo gauw niet terugvinden.
NOPE, Dana is er tegen!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:54 schreef Happel het volgende:
hij wil cashcow conor, niet zien verliezen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:20 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Jammer, klinkt als een potentiële barnburner!
Ik denk eerder dat hij iets wil overlaten van Sanchez om geld mee te verdienen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij wil cashcow conor, niet zien verliezen.
Ik denk dat het een slechte matchup voor Conor is.. Dana heeft gelijk, laat hem maar lekker op FW waar hij flinke reach heeft.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij iets wil overlaten van Sanchez om geld mee te verdienen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:37 schreef Hooidraad het volgende:
Een reminder omdat de eerste card van morgen wat vroeger begint:
UFC Fight Night 53: Nelson vs. Story - PRE: 18:00, MAIN: 21:00
Gunnar Nelson vs. Rick Story
Akira Corassani vs. Max Holloway
Ilir Latifi vs. Jan Błachowicz
Niklas Bäckström vs. Mike Wilkinson
UFC Fight Night 54: MacDonald vs. Saffiedine - FP: 1:00, PRE: 2:00, MAIN: 4:00
Rory MacDonald vs. Tarec Saffiedine
Raphael Assunção vs. Bryan Caraway
Chad Laprise vs. Yosdenis Cedeno
Elias Theodorou vs. Bruno Santos
Nordine Taleb vs. Li Jingliang
Mitch Gagnon vs. Roman Salazar
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
UFC Fight Night 54quote:Gunnar Nelson vs. Rick Story
Ilir Latifi vs. Jan Blachowicz
8/10quote:Rory MacDonald vs. Tarec Saffiedine
Raphael Assuncao vs. Bryan Caraway
Hmm nee. Hooguit misschien een klein betje op rory via sub @ 6,5quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:28 schreef PSYCHEV het volgende:
Iemand hier die nog bets gaat inzetten op unibet?
UFC 177 estimated to have done 125,000 buysquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nauwelijks iemand die deze PPV op voorhand heeft gekocht en nu al helemaal niet meer.
Ze mogen echt blij zijn als de buyrate hoger dan 100k ligt!
FOTN en 2x POTN, alles voor hunquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:58 schreef RipMcPants het volgende:
Joe Lauzon vs. Diego Sanchez set for UFC 180 in Mexico
Nice. Had hem ook wel tegen Chiesa willen zien vechten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:58 schreef RipMcPants het volgende:
Joe Lauzon vs. Diego Sanchez set for UFC 180 in Mexico
Het is niet elke week UFC 178, maar ben benieuwd naar Nelson, Holloway, Latifi, MacDonald, Assuncao.quote:
Ik kijk al een hele tijd uit naar de Cub rematch maar op deze manier gaat die er niet komen ook al wint ie van Edgar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Cub en zelfs Bermudez eerder in line staan dan Connor.
UFC 180 is the finishing linequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:14 schreef J--Star het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen welk event de laatste ronde is voor TUP? Dan weet ik wanneer ik Geo4kant ongeveer in moet halen...
Als Mendes wint, krijgt Cub waarschijnlijk de title shot.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat is deze?
Gaan ze meteen uit van een rematch als Mendes wint?
Canada zeker, verwacht wel het een en ander van de main card in Zweden, zie Bäckström, Holloway en Nelson voor de vroege finish gaan.quote:
Dana zei dat die andere al van Aldo hebben verloren maar ik weet niet exact wat er gebeurt als Mendes wint, Conor gaat er sowieso naartoe dus kan nog leuk worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat is deze?
Gaan ze meteen uit van een rematch als Mendes wint?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Cub en zelfs Bermudez eerder in line staan dan Connor.
Bermudez is expected to face Ricardo Lamas on November 15, 2014 at UFC 180.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:34 schreef Kerftminister het volgende:
En Conor krijg die shot toch echt te vroeg hoor, laat hem eerst tegen Bermudez ofzo.
En wanneer begint het nieuwe seizoen daarna?quote:
Quote alert zijn gay.. sowieso krijg ik al veel DM's dus dan zie ik helemaal niet meer hoe en watquote:
UFC 181.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
En wanneer begint het nieuwe seizoen daarna?
"I'm Geo. I'm sooooo popular."quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso krijg ik al veel DM's dus dan zie ik helemaal niet meer hoe en wat
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
"I'm Geo. I'm sooooo popular."
[ afbeelding ]
Geen schande, dat zijn ook namen die normaal niet op een main card horen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:36 schreef Omega het volgende:
UFC Fight Night 53
Gunnar Nelson vs. Rick Story
Ilir Latifi vs. Jan Błachowicz
UFC Fight night 54
Rory MacDonald vs. Tarec Saffiedine
Raphael Assunção vs. Bryan Caraway
Als een echt casual heb ik bij heel veel namen geen idee wie het zijn.
Beetje google gebruikt en ben met deze keuzes gekomen.
Misschien omdat ik niet weet wie het is.. wie is het?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:04 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo heb ik jullie haar nooit zien posten stelletje homo's!!!
ringgirl bellator en vriendin van tito, heeft chinese neptieten, echt goorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien omdat ik niet weet wie het is.. wie is het?
Rare naam ditquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ringgirl bellator en vriendin van tito, heet chinese neptieten, echt goor
Geo is een casual en kent haar dus gewoon niet, ik hoop dat die Mercedes Terrell daar blijft want die heb ik nu wel genoeg gezien bij de AMA Supercross.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ringgirl bellator en vriendin van tito, heet chinese neptieten, echt goor
Geo heeft nog nooit bellator gezien, UFC only, anders word uncle Dana madquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Geo is een casual en kent haar dus gewoon niet, ik hoop dat die Mercedes Terrell daar blijft want die heb ik nu wel genoeg gezien bij de AMA Supercross.
Shit, dacht ik eens de juiste tijden te hebben gevonden.quote:
Vind ze juist met afstand de fijnste commentatoren. Vind Anik echt verschrikkelijk, Rogan en Goldie ligt eraan, kunnen gruwelijk irritant zijn, maar ook gewoon prima.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
Die Engelse commentators (vooral die gast naast hardy) zijn echt irritant
Die dude naast Hardy is zo ontzettend nep, alles zo geforceerd.. doet Goldy ook hoor maar weet niet vind deze kerel maar irritant om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind ze juist met afstand de fijnste commentatoren. Vind Anik echt verschrikkelijk, Rogan en Goldie ligt eraan, kunnen gruwelijk irritant zijn, maar ook gewoon prima.
Haha het is dat je het zelf zegt, want moet altijd gewoon lachen van de nepheid die er bij Goldie vanaf spat, wanneer ze weer aan het hypen zijn ofzo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die dude naast Hardy is zo ontzettend nep, alles zo geforceerd.. doet Goldy ook hoor maar weet niet vind deze kerel maar irritant om naar te luisteren.
En het Engelse Engels vind ik vaak saai om naar te luisteren. Ben meer van het Amerikaans.
Ja oke maar bedoel meer tijdens het gevecht.. die Hardy en andere klinken net alsof ze normaal praten tijdens het vissen met een biertje in de hand ofsoquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:39 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha het is dat je het zelf zegt, want moet altijd gewoon lachen van de nepheid die er bij Goldie vanaf spat, wanneer ze weer aan het hypen zijn ofzo.
Vorige week heb ik gewoon het hardst zitten lachen in maanden, toen Dana en Rogan ff minutenlang tegen elkaar wat clichés stonden te schreeuwen over Baba O'Riley.
Zou ik ook wel willlen ..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:43 schreef Kerftminister het volgende:
WWE
Het liefste zie ik gewoon Bas Rutten, die zou wat toevoegen. Heeft meer vakkennis dan alle andere color commentators (vooral Rogan die vaak helemaal naast de subs zit) en nog meer humor ook.
Nelson moet ook nog maar zien te winnen van Story.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:34 schreef Kerftminister het volgende:
En tot zover de hype voor Bäckström.
We zitten er wel massaal naast met zijn allen trouwens he.
Waar de neuk kijk jij naar vanavond?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Dit soort schijt cards moeten maar lekker in bellator etc plaats vinden en dan cherry picken voor stacked cards in de ufc
Dat wil iedereen behalve mensen als Fertitta en White ofzo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ben gewoon dom aan het lullen, tegen die 50 cards per jaar, wil gewoon stacked cards met top10 fighters
Khabibquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:00 schreef Nober het volgende:
Europeanen in de UFC krijgen weer een klap te verwerken. Alleen Gustafsson, McGregor en Nelson (even jinxen) doen het goed.
Ik wist niet zeker of Dagestan bij Europa hoorde maar Khabib zie ik wel een tijdje die belt houden.quote:
Officieel nog deel van Rusland.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of Dagestan bij Europa hoorde maar Khabib zie ik wel een tijdje die belt houden.
.... en de hypetrain is derailedquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:00 schreef Nober het volgende:
Europeanen in de UFC krijgen weer een klap te verwerken. Alleen Gustafsson, McGregor en Nelson (even jinxen) doen het goed.
stringer op de main card is wel hugequote:Op zondag 5 oktober 2014 20:50 schreef Nober het volgende:
25/10 UFC 179
Main card
Aldo (c) vs Mendes #1
Teixeira #4 vs Davis #6
Maldonado #15 vs Stringer
Elkins #13 vs Martins
Ferreira vs Dariush
Prelims
Macario vs Magny
Cabral vs Kotani
Jorgensen #15 vs Reis
Arantes vs Fili
Prelims (Fight Pass)
Burns vs Giagos
Camões vs Martin
Ik geef hem ook nog een redelijke kansquote:
main event moet niet uitvallen, anders kunnen ze weer cancelenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik geef hem ook nog een redelijke kans
Tja, de big guys hebben altijd een streepje voor bij de UFC.quote:
Denk dat ze op die manier Maldonado willen opbouwen in Brazilquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Tja, de big guys hebben altijd een streepje voor bij de UFC.
Maar het blijft het raar; onbekende naam en na één matige fight al op de main card van een PPV.
En dan Cruz op de prelimsquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Tja, de big guys hebben altijd een streepje voor bij de UFC.
Maar het blijft het raar; onbekende naam en na één matige fight al op de main card van een PPV.
Maldonado 4-4 in UFC en is al 34, moet te doen zijn?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Denk dat ze op die manier Maldonado willen opbouwen in Brazil
Begrijpelijk op die card.quote:
Ze zetten al een tijdje high profile fighters in de laatste prelim om een PPV in te leiden.quote:
En het IQ van een stoeptegel. Maar Nederlanders hebben dan weer geen fight IQ dus dat is in balans in deze partij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Maldonado 4-4 in UFC en is al 34, moet te doen zijn?
Yep, en een goeie chin.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hij heeft redelijke boksskills toch, die Maldonado?
Hij won niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 02:06 schreef superniger het volgende:
Ben het een beetje zat aan het worden dat winnaars van een fight meteen betrapt worden op doping.
Watquote:
Fightvillequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Poirier zat al in een docu voordat hij uberhaupt in de UFC vocht.
Waaromquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:56 schreef THEFXR het volgende:
TUF vrouwen wordt 3 weken uitgesteld, gaat lekker met de UFC op FOX
Ohja baseball.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Baseball trekt betere kijkcijfers, dus dat gaat voor.
Was ik wel van plan, issie al begonnen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:44 schreef RipMcPants het volgende:
Iemand die nieuwe serie, Kingdom, al gekeken?
Gister eerste aflevering, zag ik toevallig. Maar nog nergens kunnen vindenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Was ik wel van plan, issie al begonnen?
Ik wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ohja baseball.
Ik snap niet dat mensen die sport volgen
Ben hem nu aan het kijken. Leuke pilot wel, veel clichés maar het zit beter in elkaar dan je zou verwachten. Het acteerwerk van de cast is goed, de fights zien er erg realistisch uit en het geeft een goed beeld van het MMA wereldje (in de ogen van een leek als ik).quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:44 schreef RipMcPants het volgende:
Iemand die nieuwe serie, Kingdom, al gekeken?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het kijken. Leuke pilot wel, veel clichés maar het zit beter in elkaar dan je zou verwachten. Het acteerwerk van de cast is goed, de fights zien er erg realistisch uit en het geeft een goed beeld van het MMA wereldje (in de ogen van een leek als ik).Redelijk goede eerste indruk dus? Ik ben hem nu aan het downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wait, whut?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:25 schreef THEFXR het volgende:
ze hebben mayhem te pakken.
[ afbeelding ]![]()
On October 9 Miller was arrested and on October 10 booked for a misdemeanor Contempt of Court charge for violating a "Stay Away" order, by sending a snapchat. Miller was arrested on October 9, 2014 after a hour-long standoff with SWAT outside his Orange County, California home.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 07:30 schreef Nober het volgende:
[..]
On October 9 Miller was arrested and on October 10 booked for a misdemeanor Contempt of Court charge for violating a "Stay Away" order, by sending a snapchat. Miller was arrested on October 9, 2014 after a hour-long standoff with SWAT outside his Orange County, California home.
'Murica fuck yeah.![]()
/care hij wordt toch niet gebuttraped in de gevangenis.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
‘Mayhem’ Miller Held on $200,000 Bail, Faces 4 Charges Following Police Standoff
http://www.sherdog.com/ne(...)#wLoYVOJGTdrMrsTA.01
niet veel te zien, tenzij dit een preview is van wat komen gaat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:33 schreef Fyodor het volgende:
Miesha Tate latest victim of nude photo leak, according to hacker
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:26 schreef THEFXR het volgende:
Fappening niet te stoppen, graag foto's van die Bellator ring girl waarvan ik de naam alweer vergeten ben.
Tate trouwens tegen McMann, alleen nog geen datum bekend.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nober op 11-10-2014 11:53:36 ]
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
/care hij wordt toch niet gebuttraped in de gevangenis.
l33t fightin skillz bbyquote:
Dan snap je de gevangenis niet volgens mij. Die gasten komen zelden alleenquote:
Deze heb je gezien. Wedden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan snap je de gevangenis niet volgens mij. Die gasten komen zelden alleen
Daarnaast Mike Tyson hield zich ook gedeist in de gevangenis, dat is ook wat je moet doen.. tegen 3 man kun je weinig en er zitten echt psychopaten in die je gewoon neersteken en alles.
Ik wist meteen dat je het daar over had.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik wist meteen dat je het daar over had.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:26 schreef THEFXR het volgende:
Blijft een heerlijk wijf. Wanneer komen de Hi-Res? (H)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
MSN gespotquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Blijft een heerlijk wijf. Wanneer komen de Hi-Res? (H)
Die none of my business memes.quote:
Van haar?quote:
Pics or it didnt happen !quote:
Goede kont.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef THEFXR het volgende:
toch maar een linkje: http://www.mixedmartialar(...)gela-Magana/?&page=1 (eigen risico)
shit, wat een bad luckquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
'Korean Zombie’ Assigned to Military Duty, Out of Action for 2 Years
Wat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
'Korean Zombie’ Assigned to Military Duty, Out of Action for 2 Years
Heel oud... rare Japanse cultuurquote:
Nog tijd genoeg voor beiden om een blessure op te lopenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:16 schreef Bootje84 het volgende:
http://uk.ufc.com/news/Ov(...)ium=Facebook%3A+UFC&
Overeem - Struve 13 december... Hmm, niet heel fijne match-up imo. Zie ze beide liever niet verliezen !
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Conor McGregor is looking for his next victim!
twitter:TheNotoriousMMA twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 22:58:13Someone grab that World Cup quick. @DennisSiver we whooped you pussies on home soil. Like Id whoop you on any soil you little German midget. reageer retweet
Het begint tijd te worden dat Aldo hem KO'd, dan kan Conor naar lightweight en verliezen van Cerrone, Herderson en Dos Anjos.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:23 schreef Happel het volgende:
[..]twitter:TheNotoriousMMA twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 22:58:13Someone grab that World Cup quick. @DennisSiver we whooped you pussies on home soil. Like Id whoop you on any soil you little German midget. reageer retweet
Ik ben daar ook bang voorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb wel weer zin in een partij van Glovermaar ben bang dat hij gewreslefucked gaat worden door davis
Jammer dat het is mislukt.quote:According to TMZ.com, War Machine is in a “medical isolation cell” after a failed suicide attempt in a Las Vegas jail.
TMZ.com first reported the embattled welterweight was found unresponsive on Tuesday morning after “he had tied a piece of linen around his neck and tied it to the leg of the bed.” The Las Vegas Review Journal later confirmed the report, adding that “several” suicide notes were found in the cell.
War Machine is currently being held without bail at Nevada’s Clark County Detention Center, where he is awaiting trial for some 32 charges, including attempted murder, stemming from an alleged August attack on his ex-girlfriend, Christy Mack, and her friend Corey Thomas.
Clark County Detention Center officials weren’t immediately available when MMAjunkie attempted to confirm the TMZ.com report.
Koppenhaver in August was extradited to Las Vegas from Ventura County (Calif.) Jail, where he was taken after his arrest at a hotel in Simi Valley, Calif. He was tracked down with the help of the U.S. Marshals Office and reportedly was Tasered by police after a hotel guest spotted him getting physical with another woman.
After news of the alleged assault surfaced, Koppenhaver wrote on Twitter that he planned to surprise Mack with an engagement ring and wound up fighting for his life. Mack released a statement that named the fighter as her assailant and included graphic images of the damage she suffered. She reportedly fled the house while Koppenhaver was searching for a knife and dialed 911 from a neighbor’s house.
21 dagen later gaat ie naar Polen voor de KSW Middleweight Titlequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:48 schreef Nober het volgende:
Melvin Manhoef (29-11-1-1) vs Joe Schilling (1-3) @Bellator 131 (15 november)
Ik moet heel die Schilling niet dus ik hoop dat Manhoef hem KO'd.
eerst komt de rematch als Aldo verliestquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:28 schreef Nober het volgende:
McGregor vs Aldo/Mendes is nu wel zeker.
Vrijdag, 24 oktober om 19 uur.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:51 schreef Hooidraad het volgende:
Oh, het is nog maar dinsdag
Picks onder een zeker voorbehoud dan.
GODVERDOMME!quote:Cain Velasquez injured, Fabricio Werdum vs. Mark Hunt interim title fight headlines UFC 180
Buttscoots incomingquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:48 schreef McNulty het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar Werdums zijn striking though vooral tegen een heavy hitter als Hunt.
Hopelijk niet want Werdum kan aardig stoten.quote:
Geblesseerd? Volgens MMAFighting is de reden waarom hij niet vecht onbekend?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Lauzon ook al geblesseerd... Jammer want dat had best een dikke fight kunnen worden. Gaat lekker met de Mexico card
Cerrone vs Jury, zijn ze mee bezig. McGregor is geen lightweight maar wil die fight wel zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ze hebben McGregor vs Sanchez nodig om die card te redden. Of anders Cowboy? Chiesa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |