Had ik deze keer nu 4 van de 5 goed Hooidraad?quote:
Ja n00c, dat had jijquote:Op zondag 28 september 2014 22:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Had ik deze keer nu 4 van de 5 goed Hooidraad?
woejowwwww.... Baal dat ik Alvarez had gekozen....quote:
Hij leek wel een 135 ipv een 155quote:Op zondag 28 september 2014 23:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
woejowwwww.... Baal dat ik Alvarez had gekozen....
Romero treft verder geen blaam, de UFC cornerman doet teveel vaseline op zijn wenkbrauw, vervolgens is het ook zijn taak om het krukje te pakken, wat niet gebeurt. Dan gaan er een paar in die hoek staan te schreeuwen en komt Big John er op af, hij wil dan dat die vaseline verminderd wordt en roept de cornerman van Romero weer erbij, die door de taalbarriere of door slimme geniepigheid zijn rug begint af te drogen, dan ontstaat er chaos waarna ze zelf de vaseline verwijderen, dit duurt 20 sec bij elkaar. Daarna stuurt Big John iedereen inclusief kruk weg en wil hij verder gaan, dat is pas de eerste keer dat hij dat zegt dan en dan is Romero ook daadwerkelijk weer ready to go. Dus ja, het komt slecht uit voor Kennedy, maar als het iemand zijn schuld moet zijn, is het eerder de schuld van die UFC cornerman of van Big John.quote:Op zondag 28 september 2014 19:01 schreef Nober het volgende:
Watch as Tim Kennedy switches from wrist control, to holding the glove of Romero's, to prevent him from moving out of the way of the strikes. Still no excuse for Yoel getting that extra 30 seconds on the stool, but interesting to see.
http://4.bp.blogspot.com/(...)acio%2BUFC%2B178.gif
dat de helft van de TUP is uitgevallen betekent niet dat je volgend seizoen in de top meedraait.quote:Op maandag 29 september 2014 10:56 schreef Kerftminister het volgende:
Had trouwens mijn eerste 5/5 van het seizoen, ga steeds beter, volgend seizoen doe ik in de top mee.
Nja meer dat ik de laatste 2 maanden echt 2 keer zo goed scoor als daarvoor.quote:Op maandag 29 september 2014 11:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat de helft van de TUP is uitgevallen betekent niet dat je volgend seizoen in de top meedraait.
En UFC Fight night in Canada. Rory MacDonald vs Tarec Saffiedinequote:Op maandag 29 september 2014 11:56 schreef THEFXR het volgende:
Komende de zaterdag een UFC card is Zweden, dus normale tijden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op maandag 29 september 2014 10:56 schreef Kerftminister het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)ng-at-each-other_fun
Nogmaals geüpload, hilarisch.
Als Zuffa hem weer verwijdert, moet je hem maar hier downloaden:
http://www39.zippyshare.com/v/54566911/file.html
Ga zo door zou ik zeggen, we kunnen weleens een verse champ gebruikenquote:Op maandag 29 september 2014 10:56 schreef Kerftminister het volgende:
Had trouwens mijn eerste 5/5 van het seizoen, ga steeds beter, volgend seizoen doe ik in de top mee.
Cruzquote:Op maandag 29 september 2014 13:26 schreef McNulty het volgende:
Stiekem vind ik het leuk als Dominick Faber en Team Alpha Fail loopt te shit talken.
Ook een goede analistquote:
Die onderste twee lijken al zeker en die eerste misschien ook als Aldo niet verliest.quote:Op zondag 28 september 2014 23:47 schreef THEFXR het volgende:
de recap:
Aldo vs McGregor
Romero vs Weidman
Cerrone vs Dos Anjos II
Cruz vs Dillashaw
Rousey vs Zingano
btw, nog steeds 5 champs geblesseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |