Hoezo? GSP is weg, iedereen kan weer kampioen worden tenzij Hendricks ook miljoenen aan PPV's binnen harkt dan blijft Hendricks gewoon kampioen.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb de post fight niet gekeken maar dat zou ik toch erg apart vinden als hij terug komt
Diaz kan geen champ wordenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoezo? GSP is weg, iedereen kan weer kampioen worden tenzij Hendricks ook miljoenen aan PPV's binnen harkt dan blijft Hendricks gewoon kampioen.
Hij heeft in een interview gezegd dat hij op de card in juli wil vechten (UFC 175).quote:Op zondag 16 maart 2014 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb de post fight niet gekeken maar dat zou ik toch erg apart vinden als hij terug komt
Lawler kwam heel erg gefocused over en kon de meeste stoten van Big Rig aan zien komen. Dat leek hem nog het meest te amuseren. In de laatste ronde was dat wel anders.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lawler leek het overigens wel allemaal iets te prachtig te vinden leek niet echt 100% gefocused.
Nee vond ik juist helemaal niet. Hij stond bij het begin van verschillende rondes nog niet niet met een big smile op zijn bakkes rond te kijken.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:32 schreef samirz het volgende:
[..]
Lawler kwam heel erg gefocused over en kon de meeste stoten van Big Rig aan zien komen. Dat leek hem nog het meest te amuseren. In de laatste ronde was dat wel anders.
Nice nog steeds bovenaan.quote:
Nou nou... valt wel mee hoor. Ik heb de mazzel gehad dat ik de laatste twee events net de goeie picks heb gehad om per event 1 punt uit te lopen.quote:
Had nou maar naar mij geluisterd en was voor Woodley gegaanquote:Op zondag 16 maart 2014 22:31 schreef PSYCHEV het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom zó véél mensen dachten dat Diego zou winnen.. Hij heeft al twee jaar geen win gekregen (ja, hij had van Gomi "gewonnen", maar iedereen weet dat hij dat gevecht had verloren). Ja tuurlijk was hij hyped omdat Melendez hem terug liet komen (door mee te gaan in zo'n slugfest om de fans te entertainen), maar Jury is gewoon te slim om dat te laten gebeuren, was easy money voor mij. Jammer dat m'n combi was verneukt door ConditHoop dat hij snel hersteld
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat zijn jullie het zeuren over mijn picks.
Die staan er gewoon hoor.. en IK ben niet degene die weken zijn picks PM't
Ik zit niet te zeuren, was gewoon even bang dat je geen picks had gemaakt, ouwe.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Picks PM-en zal vast wel over mij gaan.quote:
Misschien keek hij daarom zo moeilijk bij de weigh-in faceoff? Oh wacht, zo kijkt hij altijd.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:59 schreef n00cL30n het volgende:
Geweldig, Sanchez gooit zijn verlies op voedselvergiftiging.
http://bleacherreport.com(...)1-loss-to-myles-jury
http://www.mmafighting.co(...)ce-following-ufc-168quote:Almost three months later, the UFC 168 drug test results are finally in, and they contain one positive result.
UFC featherweight Dennis Siver tested positive for the banned substance human chorionic gonadotropin (hCG) following his unanimous decision win over Manny Gamburyan on Dec. 28, Nevada Athletic Chairman Francisco Aguilar informed MMAFighting.com on Saturday.
"The Nevada Attorney General's office is preparing the appropriate complaint for the State of the Nevada," Aguilar said. He didn't reveal Siver's exact hCG level or what kind of punishment he might receive.
Most commonly known as a female fertility drug, hCG is typically used by steroid users in an effort to restart their testosterone production following steroid usage.
The UFC 168 drug tests results were delayed because both Siver and Siyar Bahadurzada's "A" samples came back inconclusive. As a result, both of their "B" samples were tested and only Siver's came back positive. The other 21 fighters on the card passed their drug tests.
MMAFighting.com contacted Siver two weeks ago for a comment on his inconclusive test, but the German fighter did not respond.
Former MLB star Manny Ramirez most famously tested positive for hCG in 2009 and was subsequently suspended for 50 games. For more on hCG's presence in sports.
quote:Op maandag 17 maart 2014 00:03 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Misschien keek hij daarom zo moeilijk bij de weigh-in faceoff? Oh wacht, zo kijkt hij altijd.
Ik zeg :"Goed bezig!"quote:Op maandag 17 maart 2014 00:07 schreef PSYCHEV het volgende:
Wel een beetje trots trouwensSta in de UFC Fantasy League 32e van de wereld in 2014
- KLIK
De TUP gaat over voorspellingen wie er wint en niet steeds tot het laatst wachten en dan strategisch pikken!quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat maakt dat nou weer uitquote:Op maandag 17 maart 2014 21:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De TUP gaat over voorspellingen wie er wint en niet steeds tot het laatst wachten en dan strategisch pikken!
Okequote:Op maandag 17 maart 2014 21:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zul je ooit nog wel eens snappen.
het is niet verboden nee, maar fair play is het ook niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke
Doe gewoon niet zo moeilijk. Als iemand ze via DM wil sturen dan moet hij dat helemaal zelf weten er staat nergens in de "regels" dat er per se gepost moet worden.
Net alsof er fair play is in topsportquote:Op maandag 17 maart 2014 21:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is niet verboden nee, maar fair play is het ook niet.
verder ook apart, dat jij begint over "niet moeilijk doen"
wij zijn niet zulke schoften!quote:Op maandag 17 maart 2014 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof er fair play is in topsport
Wauw, Johnson - Diaz zou awesome zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:44 schreef incognitoomuch het volgende:
Michael "The Menace" Johnson "ppl wanna see me & @NateDiaz209 fight
@Nate Diaz209 I suggest u quit acting like a scared little bi**h & fight me do I have to go 209 on u"
Zie ik Diaz niet winnenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:08 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Wauw, Johnson - Diaz zou awesome zijn
Het gaat er om dat Diaz niet een figuur is die van Johnson zou gaan rennen tijdens een gevecht.quote:
Tja en bij de UFC kan hij niet meer terecht, wat blijft er dan nog overquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef THEFXR het volgende:
Thiago heeft last van zijn enkel:
[ afbeelding ]
misschien nemen ze hem nog terug na een goed aantal partijen in een andere org.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tja en bij de UFC kan hij niet meer terecht, wat blijft er dan nog over
Zodat Dana gezichtsverlies oploopt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
misschien nemen ze hem nog terug na een goed aantal partijen in een andere org.
dat is nog lopende, maar met rampage was hetzelfde, dusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zodat Dana gezichtsverlies oploopt?
Doubtful.
Geen zin in research, maar wordt Silva niet vervolgd?
Die is ook nog gewoon bij de UFC toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog iemand naar die seminar van Struve geweest in Heerlen afgelopen weekend?
Daar liet hij zich niet echt over uit helaasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die is ook nog gewoon bij de UFC toch?
Ben benieuwd hoe zijn "comeback" gaat zijn.
Heb niet ergens een bericht gehoord dat hij weg van de UFC was vanuit de UFC zelf.. dus opzich?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar liet hij zich niet echt over uit helaas
yooooooquote:
Ik dacht dat je een grapje maakte...quote:
Wtf gastquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nice. Ben jij die roodharige met die sensuele knipoog?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Gegard Mousasi vs. Mark Munoz Headlines UFC Fight Night Berlin
IMDb:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze foto.. ik dacht.. huh is dat nou GSP? Ja dus..
Bron: www.mmafighting.comquote:Melvin Guillard's almost nine-year UFC run has come to an end.
"The Young Assassin" was released from the UFC on Thursday night, according to his manager Malki Kawa. The decision comes after the 30-year-old lost a unanimous decision to Michael Johnson at UFC Fight Night 38 in London earlier this month.
Guillard (31-13-2, 2 NC) debuted on second season of "The Ultimate Fighter" in 2005. Despite losing early in the tournament, Guillard defeated Marcus Davis via second-round TKO in the Finale to secure a spot in the organization. The lightweight fighter went 12-9 inside the Octagon, with notable wins against Dennis Siver, Gleison Tibau, Evan Dunham and Mac Danzig.
The Louisiana native had his ups and downs in the UFC -- from testing positive to cocaine to missing weight to switching camps -- however, he always remained a fan favorite for his exciting fighting style and dynamic personality.
UFC president Dana White was critical of Guillard's performance following his loss to Johnson three weeks ago.
"There’s no doubt Melvin ran the entire fight and was incredibly passive, the complete opposite of how he used to fight," he said. "There was a lot of smack talk leading up to that fight, and those are the fights that everybody gets excited about, and nine times out of 10 they end up like tonight. Those drive me crazy."
Kawa said Guillard, who wasn't available for comment, is handling the news well and eager to move forward.
"We're working to get him signed somewhere else," he said. "I'm going to do what's best for Melvin."
Kawa wouldn't disclose any potential landing spots for Guillard at this time.
Jij hebt niet genoten van Hendo vs Shogun 1?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:03 schreef Nober het volgende:
In plaats van dat ze Dan Henderson ontslaan, met z'n 43 jaar nog een main event geven.
Ik vind dit ook al een beetje kijk mij popi jopie sletje zijn..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:20 schreef Broempoe het volgende:
Een nog niet hoerig uitziende Palmer...
[ afbeelding ]
Nee, iets onbereikbaars wordt al snel uitgemaakt voor "hoer".quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:42 schreef PSYCHEV het volgende:
Ben ik de enige die vind dat iedereen overdrijft met dat "hoerig eruit zien"?
Goed puntquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, iets onbereikbaars wordt al snel uitgemaakt voor "hoer".
Hoe paradoxaal dat ook eigenlijk is.
De WEC-tijd, toen Brittney nog liev wasquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dit ook al een beetje kijk mij popi jopie sletje zijn..
dit is niet hoerig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een paradox is een ogenschijnlijke tegenstrijdigheid. Impliceren dat iemand een hoer is omdat je haar niet kan krijgen is een daadwerkelijke tegenstrijdigheid. Goede page welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, iets onbereikbaars wordt al snel uitgemaakt voor "hoer".
Hoe paradoxaal dat ook eigenlijk is.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:42 schreef PSYCHEV het volgende:
Alles wat niet onder een niqaab of boerka zit is hoerig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:42 schreef PSYCHEV het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Alles wat niet onder een niqaab of boerka zit is hoerig.
Toen keek ik nog geen UFC, ik zie dat het een beslissing is geworden over 5 ronde's, niet zo'n zin om terug te kijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt niet genoten van Hendo vs Shogun 1?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:24 schreef Nober het volgende:
Palmer is geen hoer en mooi is ze ook al niet.
[..]
Toen keek ik nog geen UFC, ik zie dat het een beslissing is geworden over 5 ronde's, niet zo'n zin om terug te kijken.
Die ringgirlsquote:
Kijk maar terug Nobertjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:24 schreef Nober het volgende:
Palmer is geen hoer en mooi is ze ook al niet.
[..]
Toen keek ik nog geen UFC, ik zie dat het een beslissing is geworden over 5 ronde's, niet zo'n zin om terug te kijken.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:12 schreef Nober het volgende:
Eenvoudige overwinning voor Henderson, waarschijnlijk al gestopt in ronde 3 maar Herb Dean was de scheids niet.
eensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Alles wat niet onder een niqaab of boerka zit is hoerig.
6/6 right here!!quote:Maurício Rua vs. Dan Henderson
Cezar Ferreira vs. C.B. Dollaway
Leonardo Santos vs. Norman Parke
Fabio Maldonado vs. Gian Villante
Michel Prazeres vs. Mairbek Taisumov
Rony Jason vs. Steven Siler
thisquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:39 schreef Hooidraad het volgende:
Maurício Rua vs. Dan Henderson
Cezar Ferreira vs. C.B. Dollaway
Leonardo Santos vs. Norman Parke
Fabio Maldonado vs. Gian Villante
Michel Prazeres vs. Mairbek Taisumov
Rony Jason vs. Steven Siler
hey beterweter, hou je bek!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt goed uit, je wou toch een mma break
Anders maak ik er een GEO-break vanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt goed uit, je wou toch een mma break
quote:
Tnx, kan ik mooi ff debuut van Stringer live zien.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:57 schreef Hooidraad het volgende:
Fight Pass prelims: 21:00 uur
Fox Sport 1 prelims: 22:00 uur
Fox Sport 1 main card: 00:00 uur
ik had die DV al wel van hem gelezen, maar WTF? een paar uur van te voren ontslaan is insane, heeft brandao helemaal voor niks getraind en zijn weight gecut, mag toch hopen dat de UFC, zijn show en win money aan hem geeft!quote:Op zondag 23 maart 2014 15:10 schreef Tazmaniac het volgende:
LOL!
Will Chope ontslagen vanwege domestic violence een paar uur voor zijn fight met Diego Brandao.
Fight gecancelled.
Will Chope released by UFC following revelations of past domestic violence, tonight's Diego Brandao fight cancelled
Daar ga ik wel vanuit. Het is idd een WTF momentje. Zeker omdat hij al in de UFC gevochten heeft in januari ofzo las ik net. Slechte background check?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had die DV al wel van hem gelezen, maar WTF? een paar uur van te voren ontslaan is insane, heeft brandao helemaal voor niks getraind en zijn weight gecut, mag toch hopen dat de UFC, zijn show en win money aan hem geeft!
Echt. Ik vind het een prachtige sport. Maar sommige vechters..quote:Op zondag 23 maart 2014 15:10 schreef Tazmaniac het volgende:
LOL!
Will Chope ontslagen vanwege domestic violence een paar uur voor zijn fight met Diego Brandao.
Fight gecancelled.
Will Chope released by UFC following revelations of past domestic violence, tonight's Diego Brandao fight cancelled
Not only was the fight canceled following the report, but according to Globo.com, Chope has also been released from the promotion, which the UFC confirmed Sunday morning. The organization also announced that Brandao will receive his show and win money.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had die DV al wel van hem gelezen, maar WTF? een paar uur van te voren ontslaan is insane, heeft brandao helemaal voor niks getraind en zijn weight gecut, mag toch hopen dat de UFC, zijn show en win money aan hem geeft!
tot 2.30 uur ga je niet doen?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Gevaarlijk.. 00.00 de maincard, maar het zijn er 6dus ga ik echt niet doen.
Ik ga meequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
Rua
Dollaway
Santos
Maldonado
Taisumov
Jason
Siler vs Jason vind ik erg lastig om te picken
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wanderlei kan beter naar de kapper gaan, dit staat hem niet echt.
+30 min, omdat er een fight is gecancelledquote:Op zondag 23 maart 2014 14:57 schreef Hooidraad het volgende:
Fight Pass prelims: 21:00 uur
Fox Sport 1 prelims: 22:00 uur
Fox Sport 1 main card: 00:00 uur
twitter:TheNotoriousMMA twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 23:26:44The o2 is not big enough. And Cole is not good enough. reageer retweet
Hoop het dan stopt hij er eindelijk eens meequote:Op zondag 23 maart 2014 21:48 schreef Hooidraad het volgende:
Hendo vannacht misschien op een 4 fight losing streak.
te laat, we zijn al begonnenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Rua
Dollaway
Santos
Maldonado
Taisumov
Jason
Hooi
quote:
Hele verademing na Michael Kuiper.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Een NL'er die weet hoe je een ronde moet winnen
Die gozer had echt zaagsel in zijn kopquote:
Nou ja, dit was z'n debuut en volgens de commentatoren is het behoorlijk warm in de arena...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Maar of hij een lange UFC carriere voor zich heeft.. allerminst van overtuigd.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Robertson better win this on.. 1-3 op dit moment
Maar ik denk dat Scotty wintquote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Scotty wordt gecut na zijn loss tegen Formiga denk ik. Op dit moment 1-4 (in zijn laatste 5)
Maar hij heeft wel wat tegenstanders op een rij gehad zeg
Barao, Faber, Machovsky, Wineland en nu Formiga
Dan zou dat heel knap zijnquote:
Kwam ik ook achter jaquote:Op zondag 23 maart 2014 23:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Wifey material
Je kiest ook de leukste foto eruit
Anyhow, leuke dame
en die extensionsquote:Op zondag 23 maart 2014 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
look at those sharp eyebrows.. 2/10 would not bang
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik pak die laatst prelim nog mee en dan ga ik pitten.
Easy win voor Markes overigens
Dit.quote:
heb zelfs al 2 delen gezienquote:Op maandag 24 maart 2014 00:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit.
Al liep hij daarna ook nog "wobbly" rond.
Iemand al het volledige stuk gezien van dat gemaakte "gevecht" van Wanderlei en Chael bij TUF?
dm of pm met het stuk waar ze "op de vuist" gaan?quote:
dat is pas laterquote:Op maandag 24 maart 2014 00:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
dm of pm met het stuk waar ze "op de vuist" gaan?
OK.quote:
pssst, Herb dean is een een smokerquote:Op maandag 24 maart 2014 01:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nu opeens stopt hij een match niet snel.
Hij had allang moeten ingrijpen... Was niets anders dan target practise.
Herb heeft op z'n flikker gehad anders had hij wel gestopt.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
meest foute voorspelling van je, ooit
Alleen geo heeft geloof ik 5/6?quote:
Maar dat is een casualquote:
Daar zou je bijna van over je nek gaan lol... Die gaat hij wel even voelen.quote:
Niets wat een beetje plastische chirurgie niet kan verhelpen na je carrierequote:Op maandag 24 maart 2014 20:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bedoelt shogun, want die neus gaat nooit meer goed komen.
Wandy is er wel op achteruit gegaan andersquote:Op maandag 24 maart 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets wat een beetje plastische chirurgie niet kan verhelpen na je carriere
quote:Op maandag 24 maart 2014 02:17 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ dana total meltdownquote:Op maandag 24 maart 2014 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
De teringwat een KO .. ik zat maar te wachten op de stoppage voor Shogun.. en toen bots..
Hij heeft gewoon 6 fight contract getekend.. vind ik niet slim, eigenlijk moet je nu gewoon stoppen.. (los van de KO + knock downs nu.. ) 43 jaar.. en dan zo'n KO scoren. Mooi einde zou ik zeggen.
Al zou ik ook wel heel graag Bones KO zien gaan en Hendo met UFC goud zien om het compleet te maken
Oh je telt het zoquote:Op maandag 24 maart 2014 20:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
U heeft 3/5, aan een draw heb je weinig.
Ik heb toch liever 4/6e dan 3/5equote:Op maandag 24 maart 2014 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh je telt het zoMaakt verders toch niet uit
Awesome job.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dacht even dat ik je te pakken had maar Hendo gooide roet in de kebab.
quote:UFC middleweight champion Chris Weidman has been forced to withdraw from his scheduled title bout against Lyoto Machida at UFC 173, UFC officials announced Monday.
Weidman (11-0) will require minor surgery after suffering a knee injury in training. As such, his title defense against Machida (21-4) has been moved to the main event of UFC 175, which takes place July 5, 2014 at the Mandalay Bay Events Center in Las Vegas, NV.
A replacement main event for UFC 173 is expected to be announced in the upcoming days.
Goed bezig!quote:
quote:Mark Muñoz vs. Gegard Mousasi
Nick Hein vs. Drew Dober
Luke Barnatt vs. Sean Strickland
Peter Sobotta vs. Pawel Pawlak
Lees de Engelstalige Wiki-pagina.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Bootje84 het volgende:
Vroeg me af hoe het zat met Stefan Struve. Al een tijdje niets van hem vernomen. Las op wikipedia dat hij een hartaandoening heeft? Stopt hij er permanent mee??
Hij wou niet echt over zijn carriere in de UFC praten tijdens die semi dus ik denk dat hij wel een fight heeft binnenkortquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lees de Engelstalige Wiki-pagina.
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:56 schreef samirz het volgende:
Erg late stoppage in Bellator 113.
[ afbeelding ]
edit: Die zwarte band om hun arm is ter ere van die overleden vechter, de ironiequote:Referee Wiekus Swart just stands there, watching Christophe Walravens destroy Bernardo Mikixi with illegal punches to the head earlier today in Johannesburg. No warning, no intervention, no nothing. In fact, Walravens has to physically stop the abuse and throw his hands up before the official even realizes he's supposed to do something. Keep in mind, this is the same promotion that had a fighter die after one of its fights. Congratulations, EFC Africa, you've officially replaced Bellator 113 for "worst stoppage of the year."
twitter:GeorgesStPierre twitterde op donderdag 27-03-2014 om 23:50:48Tore my left ACL in training. Surgery in a few days. Rehab, pain, hard work, no shortcuts- I'll soon be back at 100%. Thanks for the support reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:26 schreef Hooidraad het volgende:
twitter:GeorgesStPierre twitterde op donderdag 27-03-2014 om 23:50:48Tore my left ACL in training. Surgery in a few days. Rehab, pain, hard work, no shortcuts- I'll soon be back at 100%. Thanks for the support reageer retweet
Als je kijkt hoe groot het verschil tussen faber en de rest van de divisie al is en hoe kansloos hij was tegen Barao....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heel die divisie is easy voor hem
Barao en Aldo zijn sowieso 1 & 2 P4Pquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je kijkt hoe groot het verschil tussen faber en de rest van de divisie al is en hoe kansloos hij was tegen Barao....
Aardig stapje terug voor Carmont. Moet geen probleem voor hem zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:24 schreef incognitoomuch het volgende:
Francis Carmont will face CB Dollaway at UFC Fight Night Berlin on May 31st!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |