6/6 right here!!quote:Maurício Rua vs. Dan Henderson
Cezar Ferreira vs. C.B. Dollaway
Leonardo Santos vs. Norman Parke
Fabio Maldonado vs. Gian Villante
Michel Prazeres vs. Mairbek Taisumov
Rony Jason vs. Steven Siler
thisquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:39 schreef Hooidraad het volgende:
Maurício Rua vs. Dan Henderson
Cezar Ferreira vs. C.B. Dollaway
Leonardo Santos vs. Norman Parke
Fabio Maldonado vs. Gian Villante
Michel Prazeres vs. Mairbek Taisumov
Rony Jason vs. Steven Siler
hey beterweter, hou je bek!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt goed uit, je wou toch een mma break
Anders maak ik er een GEO-break vanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt goed uit, je wou toch een mma break
quote:
Tnx, kan ik mooi ff debuut van Stringer live zien.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:57 schreef Hooidraad het volgende:
Fight Pass prelims: 21:00 uur
Fox Sport 1 prelims: 22:00 uur
Fox Sport 1 main card: 00:00 uur
ik had die DV al wel van hem gelezen, maar WTF? een paar uur van te voren ontslaan is insane, heeft brandao helemaal voor niks getraind en zijn weight gecut, mag toch hopen dat de UFC, zijn show en win money aan hem geeft!quote:Op zondag 23 maart 2014 15:10 schreef Tazmaniac het volgende:
LOL!
Will Chope ontslagen vanwege domestic violence een paar uur voor zijn fight met Diego Brandao.
Fight gecancelled.
Will Chope released by UFC following revelations of past domestic violence, tonight's Diego Brandao fight cancelled
Daar ga ik wel vanuit. Het is idd een WTF momentje. Zeker omdat hij al in de UFC gevochten heeft in januari ofzo las ik net. Slechte background check?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had die DV al wel van hem gelezen, maar WTF? een paar uur van te voren ontslaan is insane, heeft brandao helemaal voor niks getraind en zijn weight gecut, mag toch hopen dat de UFC, zijn show en win money aan hem geeft!
Echt. Ik vind het een prachtige sport. Maar sommige vechters..quote:Op zondag 23 maart 2014 15:10 schreef Tazmaniac het volgende:
LOL!
Will Chope ontslagen vanwege domestic violence een paar uur voor zijn fight met Diego Brandao.
Fight gecancelled.
Will Chope released by UFC following revelations of past domestic violence, tonight's Diego Brandao fight cancelled
Not only was the fight canceled following the report, but according to Globo.com, Chope has also been released from the promotion, which the UFC confirmed Sunday morning. The organization also announced that Brandao will receive his show and win money.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had die DV al wel van hem gelezen, maar WTF? een paar uur van te voren ontslaan is insane, heeft brandao helemaal voor niks getraind en zijn weight gecut, mag toch hopen dat de UFC, zijn show en win money aan hem geeft!
tot 2.30 uur ga je niet doen?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Gevaarlijk.. 00.00 de maincard, maar het zijn er 6dus ga ik echt niet doen.
Ik ga meequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
Rua
Dollaway
Santos
Maldonado
Taisumov
Jason
Siler vs Jason vind ik erg lastig om te picken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |