Ik vind dit ook al een beetje kijk mij popi jopie sletje zijn..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:20 schreef Broempoe het volgende:
Een nog niet hoerig uitziende Palmer...
[ afbeelding ]
Nee, iets onbereikbaars wordt al snel uitgemaakt voor "hoer".quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:42 schreef PSYCHEV het volgende:
Ben ik de enige die vind dat iedereen overdrijft met dat "hoerig eruit zien"?
Goed puntquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, iets onbereikbaars wordt al snel uitgemaakt voor "hoer".
Hoe paradoxaal dat ook eigenlijk is.
De WEC-tijd, toen Brittney nog liev wasquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dit ook al een beetje kijk mij popi jopie sletje zijn..
dit is niet hoerig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een paradox is een ogenschijnlijke tegenstrijdigheid. Impliceren dat iemand een hoer is omdat je haar niet kan krijgen is een daadwerkelijke tegenstrijdigheid. Goede page welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, iets onbereikbaars wordt al snel uitgemaakt voor "hoer".
Hoe paradoxaal dat ook eigenlijk is.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:42 schreef PSYCHEV het volgende:
Alles wat niet onder een niqaab of boerka zit is hoerig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:42 schreef PSYCHEV het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Alles wat niet onder een niqaab of boerka zit is hoerig.
Toen keek ik nog geen UFC, ik zie dat het een beslissing is geworden over 5 ronde's, niet zo'n zin om terug te kijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt niet genoten van Hendo vs Shogun 1?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:24 schreef Nober het volgende:
Palmer is geen hoer en mooi is ze ook al niet.
[..]
Toen keek ik nog geen UFC, ik zie dat het een beslissing is geworden over 5 ronde's, niet zo'n zin om terug te kijken.
Die ringgirlsquote:
Kijk maar terug Nobertjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:24 schreef Nober het volgende:
Palmer is geen hoer en mooi is ze ook al niet.
[..]
Toen keek ik nog geen UFC, ik zie dat het een beslissing is geworden over 5 ronde's, niet zo'n zin om terug te kijken.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:12 schreef Nober het volgende:
Eenvoudige overwinning voor Henderson, waarschijnlijk al gestopt in ronde 3 maar Herb Dean was de scheids niet.
eensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Alles wat niet onder een niqaab of boerka zit is hoerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |