Quote alert zijn gay.. sowieso krijg ik al veel DM's dus dan zie ik helemaal niet meer hoe en watquote:
UFC 181.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
En wanneer begint het nieuwe seizoen daarna?
"I'm Geo. I'm sooooo popular."quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso krijg ik al veel DM's dus dan zie ik helemaal niet meer hoe en wat
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
"I'm Geo. I'm sooooo popular."
[ afbeelding ]
Geen schande, dat zijn ook namen die normaal niet op een main card horen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:36 schreef Omega het volgende:
UFC Fight Night 53
Gunnar Nelson vs. Rick Story
Akira Corassani vs. Max Holloway
Ilir Latifi vs. Jan Błachowicz
Niklas Bäckström vs. Mike Wilkinson
UFC Fight night 54
Rory MacDonald vs. Tarec Saffiedine
Raphael Assunção vs. Bryan Caraway
Chad Laprise vs. Yosdenis Cedeno
Elias Theodorou vs. Bruno Santos
Nordine Taleb vs. Li Jingliang
Mitch Gagnon vs. Roman Salazar
Als een echt casual heb ik bij heel veel namen geen idee wie het zijn.
Beetje google gebruikt en ben met deze keuzes gekomen.
Misschien omdat ik niet weet wie het is.. wie is het?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:04 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo heb ik jullie haar nooit zien posten stelletje homo's!!!
ringgirl bellator en vriendin van tito, heeft chinese neptieten, echt goorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien omdat ik niet weet wie het is.. wie is het?
Rare naam ditquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ringgirl bellator en vriendin van tito, heet chinese neptieten, echt goor
Geo is een casual en kent haar dus gewoon niet, ik hoop dat die Mercedes Terrell daar blijft want die heb ik nu wel genoeg gezien bij de AMA Supercross.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ringgirl bellator en vriendin van tito, heet chinese neptieten, echt goor
Geo heeft nog nooit bellator gezien, UFC only, anders word uncle Dana madquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Geo is een casual en kent haar dus gewoon niet, ik hoop dat die Mercedes Terrell daar blijft want die heb ik nu wel genoeg gezien bij de AMA Supercross.
Shit, dacht ik eens de juiste tijden te hebben gevonden.quote:
Vind ze juist met afstand de fijnste commentatoren. Vind Anik echt verschrikkelijk, Rogan en Goldie ligt eraan, kunnen gruwelijk irritant zijn, maar ook gewoon prima.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
Die Engelse commentators (vooral die gast naast hardy) zijn echt irritant
Die dude naast Hardy is zo ontzettend nep, alles zo geforceerd.. doet Goldy ook hoor maar weet niet vind deze kerel maar irritant om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind ze juist met afstand de fijnste commentatoren. Vind Anik echt verschrikkelijk, Rogan en Goldie ligt eraan, kunnen gruwelijk irritant zijn, maar ook gewoon prima.
Haha het is dat je het zelf zegt, want moet altijd gewoon lachen van de nepheid die er bij Goldie vanaf spat, wanneer ze weer aan het hypen zijn ofzo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die dude naast Hardy is zo ontzettend nep, alles zo geforceerd.. doet Goldy ook hoor maar weet niet vind deze kerel maar irritant om naar te luisteren.
En het Engelse Engels vind ik vaak saai om naar te luisteren. Ben meer van het Amerikaans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |