Staat genoteerd.quote:Op maandag 29 september 2014 00:45 schreef On het volgende:
Fans van Nick Drake, opgelet. Gareth Dickson heeft een live album uit: Invisible String, an album by Gareth Dickson on Spotify
Jaaaaa en het is bijzonder geilquote:Op maandag 29 september 2014 16:13 schreef Norrage het volgende:
Even paar daagjes weg en Thom brengt een soloplaat uit????? Heb ik dat goed gehoord???
Ben 'm nu ook aan het luisteren, hij luistert wel makkelijk weg, maar grote come-back? nou nee..quote:Op maandag 29 september 2014 14:06 schreef Tchock het volgende:
Leuk die nieuwe Weezer, maar het lijkt allemaal wel veel op elkaar. Zoals alles van Weezer.
Ik vind het een geweldige plaat. Is het de nieuwe OK Computer? Nee. Maar dat hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 29 september 2014 16:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ben 'm nu ook aan het luisteren, hij luistert wel makkelijk weg, maar grote come-back? nou nee..
Tja maar weezer heeft dan ook nooit echt als OK computer geklonkenquote:Op maandag 29 september 2014 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldige plaat. Is het de nieuwe OK Computer? Nee. Maar dat hoeft toch ook niet?Het is een logisch vervolg op The Eraser en Amok, maar hij ontwikkelt zich wel duidelijk.
Oh kut ik dacht dat ik reageerde op een Thom Yorke-postquote:Op maandag 29 september 2014 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja maar weezer heeft dan ook nooit echt als OK computer geklonken
Nee, daar ben ik het wel mee eens. Go Away, Foolish Father en Return to Ithaka zijn wel erg vet.quote:Op maandag 29 september 2014 16:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ben 'm nu ook aan het luisteren, hij luistert wel makkelijk weg, maar grote come-back? nou nee..
quote:Op maandag 29 september 2014 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja maar weezer heeft dan ook nooit echt als OK computer geklonken
Moet hem nog wat luisterbeurten geven om een goede opinie te geven. Zelfde voor Flying Lotus, wat vond je van die?quote:Op maandag 29 september 2014 16:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh kut ik dacht dat ik reageerde op een Thom Yorke-post
In dat geval:
[..]
Nee, daar ben ik het wel mee eens. Go Away, Foolish Father en Return to Ithaka zijn wel erg vet.
Nog niet geluisterd, maar staat al in mijn bibliotheek.quote:Op maandag 29 september 2014 18:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Moet hem nog wat luisterbeurten geven om een goede opinie te geven. Zelfde voor Flying Lotus, wat vond je van die?
Komt opeens wel in heel hoog tempo allemaal.quote:Op maandag 29 september 2014 18:05 schreef Norrage het volgende:
Interessant. Veel te luisteren deze week
Ik wil Interference eens live horen, met akoestische pianoquote:Op maandag 29 september 2014 18:39 schreef Norrage het volgende:
Thom Yorke is mooi
Rustiger dan AFP, dat vond ik echt overdone. Hier veel piano, veel sfeer, heel mooi
Wie hoe wat waar?quote:Op maandag 29 september 2014 19:15 schreef BoerBert het volgende:
Ik vond Interference met beat en extra synth toffer
Klaxons?! Hebben die ook weer een nieuwe uit?quote:Op zondag 28 september 2014 23:06 schreef Tchock het volgende:
Maar ik ben wel blij met jullie aanradersBegin deze week liep ik nog te jammeren dat ik nauwelijks aan nieuwe muziek toe kwam en wat ik allemaal gemist had en nu heb ik een nieuwe Yorke, SBTRKT, Interpol, Alt-J, Flylo, Aphex Twin, Spoon, St. Vincent, Mo en Klaxons te verkennen.
edit: Weezer vergeten dank Kerft
Heb er nog niet heel goed naar geluisterd maar voorlopig hangt het er ergens tussen in. Dit is een van de slechtste nummers van het jaar:quote:Op maandag 29 september 2014 19:24 schreef kciR het volgende:
[..]
Klaxons?! Hebben die ook weer een nieuwe uit?
Dat debuut draai ik soms nog wel eens, prima plaat. Die tweede was echt niks. Is deze weer wat?
Zo op het eerste gehoor ben ik het in beide gevallen met je eens. Ik ga hem eens opzoekenquote:Op maandag 29 september 2014 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb er nog niet heel goed naar geluisterd maar voorlopig hangt er er ergens tussen in. Dit is een van de slechtste nummers van het jaar:
Maar dit is dan wel weer best tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |