Meet ze op post een pic en awesome bepaald of je goed op weg bentquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Meet ze op post een pic en awesome bepaald of je goed op weg bent
Ik quote even een random bericht van jequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zou ze niet omgooien, gewoon zo laten of op een andere dag plannen. Op een BP/OHP dag voer ik ze meestal uit. Heb zelf meestal een mainlift en assistentie voor een andere lift. BP+Front Squat, OHP+Rows, Deadlift+Dumbbell BP, Squat+Goodmorning en Pull ups bijvoorbeeld.
En klopt dat ik tot de knie heb geschreven, maar bedoelde dat met het laten zakken
Dan heb je nog genoeg ruimte om flink vooruit te gaan op de squat en deadlift zelfs in een cut en techniek voorop te stellen. Lijkt me goed om dat eerste te combineren met een cut tot 10-12%. Daarna kan je wel bulken voor meer kracht en spiermassa.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Thx, neem het mee in m'n plan
[..]
Bankdrukken nu op 70, Squats en deadlift vanwege een oude blessure weer op de terugweg, nu allebei ook 70 kg. Overhead press doe ik met dumbells, 2 van 20/22 kg. Alle oefeningen doe ik op het moment in series van 3x8 herhalingen.
Hiervoor altijd gevoetbald, tussendoor 2 periodes aan fitness gedaan, maar nooit echt serieus doorgepakt, omdat ik na enkele maanden vrijwel geen vooruitgang zag (omdat m'n voeding dus niet goed was).
Check meestal op mijn mobiel Fok!, helaas is deze nu kapot. Probleem met de mini-usb poort waardoor hij niet meer op te laden is. Vandaar het late antwoord i.c.m. weekendquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik quote even een random bericht van jeHeb je ook DM gestuurd, maar volgens mij kwam de vorige DM ook niet helemaal over
zijn dat aanraaktoetsen? Of klicken die nog een heel klein beetje mechanisch zegmaar?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een goedkope digitale weegschaal:
http://www.aliexpress.com(...)l-box/434111726.html
Werkt prima.
ik ga ook een nieuwe kopen, want ik heb nu zo'n aanraaktoetsen ding maar daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:33 schreef Awesome_ het volgende:
Die dingen heb je ook voor een appel en een ei bij de action. Meen iets van 4 euro of zo. Prima dingetjes.
Ja daarom. Koop regelmatig in China maar deze meuk haal je gewoon in de buurt. Die van de action 'klikken' btw.quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik ga ook een nieuwe kopen, want ik heb nu zo'n aanraaktoetsen ding maar daar wordt je niet vrolijk van.
Die link van hierboven is 60 dagen levertijd overigens![]()
Ben je niet te zwaar begonnen? Dan loop je al snel vast.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nou, vandaag de eerste dag Wendler en het ging echt kut. In de max-out set kwam ik niet verder dan 7 reps. Vervolgens 5x10 dips met bodyweight op m'n tandvlees, en bij de pull-ups met BW begon ik in de derde set (van 5x10) al halverwege te falen.
Vraagje: pull ups erin houden, of naar lat pull gaan voor een gewicht dat ik wel 5x10 kan?
Kweenie, voorheen lukte 5x5 met BW+10 met redelijk strikte form, maar vandaag was ook de form om te huilen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ben je niet te zwaar begonnen? Dan loop je al snel vast.
Ik zou toch pull ups er in houden. Doe dan zoveel je kan, en ga voor de laatste sets naar de lat pull. Mijn ervaring is dat je pull ups sterker worden door pull ups, niet zo zeer door de lat pull.
Nouja, misschien gewoon een kutdag. Shit happens.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kweenie, voorheen lukte 5x5 met BW+10 met redelijk strikte form, maar vandaag was ook de form om te huilen.
Misschien inderdaad best pull up tot failure, en dan de rest op lat pull.
Dit wel, in het begin kon ik 0 pull-ups, toen negatives gedaan tot ik 1 hele kon, pull-ups is elke keer jezelf kapot maken en je komt vanzelf verderquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ben je niet te zwaar begonnen? Dan loop je al snel vast.
Ik zou toch pull ups er in houden. Doe dan zoveel je kan, en ga voor de laatste sets naar de lat pull. Mijn ervaring is dat je pull ups sterker worden door pull ups, niet zo zeer door de lat pull.
Klikken een beetje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zijn dat aanraaktoetsen? Of klicken die nog een heel klein beetje mechanisch zegmaar?
Zou ook kunnen. Paar dagen niet getraind, nieuwe gym, etc.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nouja, misschien gewoon een kutdag. Shit happens.
Meh, weinig sets met veel reps was juist wat me aantrok bij triumvirate. Heb momenteel niet veel tijd om te trainen, 5x3 minuten rust is veel korter dan 10x3 minuten rust.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:49 schreef seto het volgende:
In 5/3/1 zegt hij ook dat je meer sets (10+) kunt doen met minder reps, misschien dat een idee?
Thx voor je uitgebreide reactie! Deadlift en Squat kan inderdaad omhoog, maar ben net weer terug van series met 40 kg i.v.m. een rugklacht, vandaarquote:Op maandag 6 oktober 2014 02:54 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dan heb je nog genoeg ruimte om flink vooruit te gaan op de squat en deadlift zelfs in een cut en techniek voorop te stellen. Lijkt me goed om dat eerste te combineren met een cut tot 10-12%. Daarna kan je wel bulken voor meer kracht en spiermassa.
Zou eventueel ook nog wel vooruitgang moeten zitten op je bench en ohp met jouw gewicht en voorgeschiedenis.
Qua voeding, hou het eerst simpel en hit je eiwit-target(lichaamsgewicht x ~1,8) en kcals. Wanneer je dat onder de knie hebt kan je wel weer verder kijken wat er valt te verbeteren. Daarnaast snap ik het eetpatroon niet helemaal. Een whey shake om de dag mee te starten, een half uur later brinta, avondeten van slechts 450 kcals (waarschijnlijk omdat je een half uur later alweer traint?).
Als ik zelf zo'n dieet had dan zou ik toch eens denken aan wat exta's bij je eten. Bijvoorbeeld de kwark met wat rozijnen, honing, walnoten/pecan noten, kaneel etc. Brinta met banaan, noten, pindakaas. Geef wat meer smaak en variatie aan de maaltijden.
waar train/woon jij eigenlijk?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:51 schreef Snakey het volgende:
Ik doe weer een 4 day split voor een paar weken. Dus vandaag de fly machine weer eens geprobeerd, in de zin van mijn spelletje ´beat the machine´. Gelukt, 10 x 100 is een duidelijke overwinning.![]()
Zo eentje dus.
[ afbeelding ]
Op het moment in Fuengirola. Trainen dan, ik woon hier in Mijas Costa. Hoezo?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waar train/woon jij eigenlijk?
Ik heb 'm drie keer gelezen, maar ik snap niets van deze vraag. Wat is een olympische squat?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:14 schreef Beach het volgende:
Hoe krijg je de oly squat goed omhoog qua gewicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |