Flauw hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:27 schreef golfer het volgende:
Ik mis dat je alles gelijktijdig hebt laten opdienen en waar zijn de vliegen en de konijnen?
En de sigaar paffertquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:27 schreef golfer het volgende:
Ik mis dat je alles gelijktijdig hebt laten opdienen en waar zijn de vliegen en de konijnen?
Beetje zout erbij nemen dan.quote:
Ah ja inderdaadquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:57 schreef Isegrim het volgende:
Habitue: vossenbessen dacht ik? Ik heb het gerecht ook gehad.
Ben je dat gaan halen en toen weer teruggelopen? Of had je het al gehaald en heb je ze gevraagd het even in de koeling te zetten?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:20 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
(Na afloop voor wat bluswerk,een ijsje van de IJssalon op de Meent)
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:32 schreef Iwanius het volgende:
Grappig dat je het vraagt. Nee, ik had het eerder gehaald op weg naar Deli Tasty,in de vriezer bij de Deli Tasty laten zetten (helemaal geen probleem) en na het eten weer uitgevraagd.
De periode na het hoofdgerecht tot het dessert duurde meer dan een uur.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:56 schreef MutedFaith het volgende:
Ja, want je zult maar minutenlang moeten wachten op je volgende gang.. De horror.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:52 schreef Iwanius het volgende:
Niks nieuws. Was al sedert het eerste jaar dat Mustert openging al zo.
Daarom zei ik ook altijd vooraf om gelijk als 1 van mijn gerechten was uitgeserveerd,gelijk met de bereiding van de volgende te beginnen zodat de vaart erin bleef en ik niet minutenlang moet zitten wachten op de volgende gang.
"Ja,maar dan gaat het misschien te snel voor u en heeft u straks meerdere gerechten op uw tafel" ze de maitre.
"Ik houd van snelheid en een tafel gevuld met vele borden en als er ruimte gebrek is,haal je maar de rest van de glazengebeuren maar weg", want heb genoeg aan 1 champagneglas en een glas met water.".antwoorde ik dan.
Hey, was jij niet een fanatiek Apple-gebruiker en zie ik daar een Samsung?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:20 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
(slimmerikken zien links op mijn Note de foto van het vorig bezoek qua eten)
Le Garage is geen toprestaurent.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:18 schreef icloud het volgende:
Ik heb geen zin om tig topics door te lopen maar wat zijn volgens jullie de toprestaurants van adam, de hautte coussine?
Naast le garage en sophias
Ziet er allemaal fraai uit en zo te horen,ook goed gesmaakt. Ook prima geschoten met je mobiel/mini-camera. Had je zoveel licht aan je tafel dat de foto's zo goed zijn uitgekomen of is dat het gevolg van nabewerking via Photoshop e.d.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond via de Alphense Restaurantweek gegeten bij Restaurant De Dyck. Dit restaurant is gelegen midden op de Woudsedijk (tussen Langeraar en Rijnsaterwoude) en heeft behoorlijk wat ruimte. Zowel buiten (grote parkeerplaats, gras, kinderspeelgoed zoals kleine tractors e.d.) als binnen. Boerderij bestaat uit een aantal zalen waaronder het restaurant. Het was een 3-gangen verrassingsmenu. Weet niet alles meer en gerechten staan ook niet op de menukaart dus kan niet in detail treden.. sorry.
Dit was een amuse van pompoen, gember, garnalen, gepicklede komkommer, kroepoek en nog wat dingen maar weet ik niet meer. Ik zie een schuimpje. Boter daarachter was voor een zonnebloempit- en een roggebroodje die we kregen. Vond het niet erg lekker, vriendin vond dat wel. Ben misschien geen pompoenfan
Nee, hoeft niet meer. Zat waarschijnlijk even een bugje ergens, maar foto's zijn nu prima zichtbaar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Gewoon simpel met mobiel. Het was wel behoorlijk licht daar.
Golfer; hoe moet ik bewerken dan?
I.i.g. mooi geschoten. Prima camerahoek en met name de lichtval/schaduw vind ik mooi zo met dat lichtje op de achtergrond. Bijna een klein kunstwerkje zou ik zeggen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Gewoon simpel met mobiel. Het was wel behoorlijk licht daar.
Dat zijn van die tegeltjeswijsheden uit de pen van een lonely-planet auteur die nooit verder dan zijn eigen achtertuin is gekomen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:51 schreef Iwanius het volgende:
(wat je in dat soort landen eigenlijk moet nalaten omdat streetfood daar meestal lekkerder en beter is.. en goedkoper.)
Onzin. Dat IS gewoon het lekkerste voer.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:56 schreef static het volgende:
[..]
Dat zijn van die tegeltjeswijsheden uit de pen van een lonely-planet auteur die nooit verder dan zijn eigen achtertuin is gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |