SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door Yuri_Boyka op 25-09-2014 23:44:47 ]If not now, then when.
Welke kinkie redditz volg jij?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:46 schreef G.R.S. het volgende:
Gelukkig wel. De truc is om de links niet te klikken
Heb jij nu ook een aangepast keukenblok?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:46 schreef G.R.S. het volgende:
Gelukkig wel. De truc is om de links niet te klikken
http://www.reddit.com/r/LadyBoners/quote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welke kinkie redditz volg jij?
Jup. Hoe moet ik anders sandwiches maken terwijl ik foto's van kittens aan het bekijken benquote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heb jij nu ook een aangepast keukenblok?
Hoe hoog, of naja laag heb je hem dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/LadyBoners/
Meest kinky subreddit die ik volg
[..]
Jup. Hoe moet ik anders sandwiches maken terwijl ik foto's van kittens aan het bekijken ben
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heb jij nu ook een aangepast keukenblok?
Jij praat ook iedereen een ander paspoort aanquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je Bosnisch was, vanwege je naam.
u wot m8quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij praat ook iedereen een ander paspoort aan
Tot m'n navelquote:Op donderdag 25 september 2014 23:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hoe hoog, of naja laag heb je hem dan?
Goede kuitoefening danquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tot m'n navel
mensen flashen me hier
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tot m'n navel
mensen flashen me hier
'Haha, ja echt heel ziek, maar check dit, dit is nog zieker met nog meer gore shit. Echt heel apart wat er allemaal te zien is. Geestig toch?'quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:12 schreef fathank het volgende:
Laatste paar pagina's van 't vorige topic maar overgeslagen. Wtf mankeert jullie man
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:12 schreef fathank het volgende:
Laatste paar pagina's van 't vorige topic maar overgeslagen. Wtf mankeert jullie man
Ik maakte de fout om de spoiler van Boyka te openenquote:
Holy shit is dat mens levend gevilt ofzo? Yuri you bastardquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik maakte de fout om de spoiler van Boyka te openen
Edit: post 242 dus
Kksaaie en makkelijke SPSS practicaquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef VMSDKR het volgende:
Ja Henk, je punt is duidelijk maar ook weer niet overdrijven inderdaad.
Lkkr in de collegebanken bois?
Ik had net gastcollege van iemand uit de Raad van Toezicht van het RDW.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kksaaie en makkelijke SPSS practica
heeft i gelijk ff je wagen gekeurd?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had net gastcollege van iemand uit de Raad van Toezicht van het RDW.
Kkleuk
Die gasten weten niet eens hoe ze het oliepeil moeten controleren manquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heeft i gelijk ff je wagen gekeurd?
LOLquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:48 schreef Champy het volgende:
[..]
Die gasten weten niet eens hoe ze het oliepeil moeten controleren man
Echt heel leuk idd. Genieten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had net gastcollege van iemand uit de Raad van Toezicht van het RDW.
Kkleuk
Nee, april pas weer. En wat betreft olie, hij verbruikt srs bijna niks.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heeft i gelijk ff je wagen gekeurd?
Als er geen olie lekt, zit er geen olie inquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
zit toch geen olie meer in in die van VMS zuipt een liter per 100km![]()
Hoef je nooit meer te verversenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
zit toch geen olie meer in in die van VMS zuipt een liter per 100km![]()
Heb je een Harley gekocht?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als er geen olie lekt, zit er geen olie in
ik heb nog niks gekocht. Voorjaar weer denk ik.quote:
Kankerwijf met die kankerhond , volgens mij loopt ze vast joh.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:42 schreef RaymondK het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_asociaal_wijf.html
Die comments er onder![]()
Lekker man. Zo'n donker stoppelbaardje staat altijd mooi in contrast met mijn bright blue eyes.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:26 schreef Awesome_ het volgende:
Baardje 6mm híer, snor 5mm hier. Gewoon lekker faden.
allesquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
op je paasei bedoel je toch?
Of de weg glad bedoel je?
lolquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:36 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kankerwijf met die kankerhond , volgens mij loopt ze vast joh.![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk heeft die witte hond met dat jassie an gewoon al 6x voor d'r deur zitten scheiten die week , daarom zo boosquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:36 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kankerwijf met die kankerhond , volgens mij loopt ze vast joh.![]()
![]()
![]()
Ga weg gek. Die paar millimeter die jullie op je gezicht hebben is geen baard te noemen. Bovendien is er weinig blond inquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:38 schreef Ethanolic het volgende:
Henk is mad om zijn blonde vlasbaardje
Gewoon wat chocola rond strooien houdt het vanzelf opquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft die witte hond met dat jassie an gewoon al 6x voor d'r deur zitten scheiten die week , daarom zo boos
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gewoon wat chocola rond strooien houdt het vanzelf op
Je zou maar wakker worden van zo'n ouwe graftak die letterlijk loopt te kankerenquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Op 1:14 zegt ze opeens heel rustig en bedeesd " ja ken je gek kijken, maar 't is wel zo"
twitter:hxnnahkincaid twitterde op maandag 01-09-2014 om 12:55:42We all gotta love a post run pic 💅💁💞😛😈☺️🏃 http://t.co/llToe5cDHw reageer retweet
twitter:hxnnahkincaid twitterde op zondag 07-09-2014 om 09:55:50Happy Fathers Day grandad, thank you for being more of a father then my dad. Love you 💖 http://t.co/fx57AkCrTv reageer retweet
Denk dat MCNulty zelf niet doorheeft hoe erg die in de war is, wat bezielt je om naar zon site te gaan waar mensen doodgaan en waar je kinderlijkjes ziet etcquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:12 schreef fathank het volgende:
Wacht ik pak mijn viool ffquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Denk dat MCNulty zelf niet doorheeft hoe erg die in de war is, wat bezielt je om naar zon site te gaan waar mensen doodgaan en waar je kinderlijkjes ziet etc
ken je dat filmpje van die chinees in de lift?????quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Denk dat MCNulty zelf niet doorheeft hoe erg die in de war is, wat bezielt je om naar zon site te gaan waar mensen doodgaan en waar je kinderlijkjes ziet etc
Yup. 'Pak je zwembandjes maar vast anders verdrink je in mn ogen bbyquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker man. Zo'n donker stoppelbaardje staat altijd mooi in contrast met mijn bright blue eyes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Heb je tutu weer aan fokking drama queen dat je bent? Ik bezoek die subreddits niet, ik kwam ze voor het eerst tegen op redditlist en ging linkdumpen hier. Dat over kinderen was ik trouwens niet. Nog wat te kankeren vuile parasiet voordat je weer in je holletje kruipt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ion cannon firedquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heb je tutu weer aan fokking drama queen dat je bent? Ik bezoek die subreddits niet, ik kwam ze voor het eerst tegen op redditlist en ging linkdumpen hier. Dat over kinderen was ik trouwens niet. Nog wat te kankeren vuile parasiet voordat je weer in je holletje kruipt?
Http van maken, staat nu httpsquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:05 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom hebben ze die tags gedisabled.
naa meestal als ik me verveel hoor, heb nog wel wat meer in me leven als op fok wijven posten, zou wel is willen zien wie er achter dat account mcnulty zit, iemand naam en rugnummer? kan ook via pmquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:19 schreef McNulty het volgende:
Chesterperry is gewoon een mongool. Hij leest dit topic mee. Zoekt net die ene post uit waar hij over kan kankeren. Volgens pleurt hij meteen weer op. Na een tijdje zie je hem weer en doet hij precies hetzelfde en dan is hij weer met de noorderzon vertrokken. KK parasiet.
Ken hemquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:12 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
naa meestal als ik me verveel hoor, heb nog wel wat meer in me leven als op fok wijven posten, zou wel is willen zien wie er achter dat account mcnulty zit, iemand naam en rugnummer? kan ook via pm
We weten alleen dat het een negert is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:12 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
naa meestal als ik me verveel hoor, heb nog wel wat meer in me leven als op fok wijven posten, zou wel is willen zien wie er achter dat account mcnulty zit, iemand naam en rugnummer? kan ook via pm
Wil die bundel gaan halen volgende week scheelt de ps4 veel met de 3?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
Zijn er al mensen met een PS4 + FIFA 15 ofzo?
[ afbeelding ]
Ik heb 'm al. PS4 + FIFA15 voor 359. Geen idee of het veel scheelt met de PS3, ik kom van een Xbox 360.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:15 schreef ChesterPerry het volgende:
Ja hij
[..]
Wil die bundel gaan halen volgende week scheelt de ps4 veel met de 3?
als ik is online kom zie ik hem van sochtends tot savonds hier wijven posten als je dat bedoeld met pullen heb je best een luizenleventjequote:Op vrijdag 26 september 2014 22:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ken hem
Kan bevestigen dat ie veel wijven pullt
359 is goedkoop gap waar heb je hem gehaald? heb hem alleen gezien bij bartje smit voor 400-.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb 'm al. PS4 + FIFA15 voor 359. Geen idee of het veel scheelt met de PS3, ik kom van een Xbox 360.
Yes, 400. Maar ze hadden dit weekend één dag een 10% korting-actie dus heb 'm toen gepakt voor 359.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:16 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
359 is goedkoop gap waar heb je hem gehaald? heb hem alleen gezien bij bartje smit voor 400-.
Geen idee man, moet dat hele ding nog uitvinden. Heb alleen ff toernooitje gedaan op beginner om alle controls door te krijgen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:21 schreef ChesterPerry het volgende:
O netjes, kan je met ps4 ook tegen ps3 spelen? matties zijn skeer en ik heb geen ps3
dit is een algemeen topic waar iedereen over verschillende subonderwerpen kan discussieren en het niet over 1 specifiek onderwerp te gaan dit topic heet de gym maar de helft heeft nooit een sportschool gezien, bijvoorbeeld een mcnulty zit hier alleen maar omdat hij de internetpimp wilt spelen in de hoop op enige erkenning aangezien hij buiten fok dat niet snel krijgt en al gauw word aangezien als een creepquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Daar heb je aparte topics voor met die FIFA zooi
Klootzak.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Yes, 400. Maar ze hadden dit weekend één dag een 10% korting-actie dus heb 'm toen gepakt voor 359.
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:51 schreef fathank het volgende:
Zou afkitten maar geen relatie mee beginnen. Hoe je eraan komt zo kom je er ook weer vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort dingen gebeuren wel vaker als je roids zoals creatine neemt. Zie bijvoorbeeld de rug van deze man:quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:46 schreef 1299 het volgende:
Gespierde fokkersIk ben nu aan halfjaartje fanatiek aan het pompen in mijn thuisgym. Ongeveer 2 a 3 weken geleden ben ik begonnen met creatine.
Echter sind een paar dagen heb ik op verschillende plekken, maar voornamelijk op mijn buik en rug allemaal jeukende rode vlekjes zitten. Volgens de dokter zijn het ontstekingen en zodoende heb ik een antibiotica kuurtje gehad.
Als ik echter op internet kijk lijkt het meer voor te komen. Maar echt onderbouwde bron kon ik niet vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Aww parasiet, heb je een nieuwe invalshoek gevonden voor je lastercampagne? Je drama queen gedrag omtrent die redditposts bleef niet plakken en nu kom je maar met dit. Awwwww.. blijf creatief snotaap.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
dit is een algemeen topic waar iedereen over verschillende subonderwerpen kan discussieren en het niet over 1 specifiek onderwerp te gaan dit topic heet de gym maar de helft heeft nooit een sportschool gezien, bijvoorbeeld een mcnulty zit hier alleen maar omdat hij de internetpimp wilt spelen in de hoop op enige erkenning aangezien hij buiten fok dat niet snel krijgt en al gauw word aangezien als een creep
moest lachenquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:31 schreef McNulty het volgende:
Haha nee geintje zo lang is die van jou niet.
i know, dat probleem had ik laatst ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Net al geprobeerd, werkte niet. Kijk maar.
there is only one:quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Aww parasiet, heb je een nieuwe invalshoek gevonden voor je lastercampagne? Je drama queen gedrag omtrent die redditposts bleef niet plakken en nu kom je maar met dit. Awwwww.. blijf creatief snotaap.
Je bent gewoon pissig omdat ik je misselijke manier van posten hier heb blootgelegd. Dat je het heel druk hebt met je belangrijk te voelen met ik-weet-niet-wat is geen excuus voor het feit dat je hier elke keer binnenvalt met een pure kankerrrrpost en vervolgens meteen weer oppleurt. Ga maar lekker weer in een ander topic huilie doen dat je manier van posten niet gewaardeerd wordt. En blijf opgepleurd.
En als je zo graag met een heksenjacht wil gaan beginnen reken dan maar dat ik jou ook weet te vinden vuile kankerhond. Dan spelen het gelijk oog om oog en tand om tand. Mijn dm box staat bij deze wagenwijd open voor info over ChesterPerry.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Aww parasiet, heb je een nieuwe invalshoek gevonden voor je lastercampagne? Je drama queen gedrag omtrent die redditposts bleef niet plakken en nu kom je maar met dit. Awwwww.. blijf creatief snotaap.
Je bent gewoon pissig omdat ik je misselijke manier van posten hier heb blootgelegd. Dat je het heel druk hebt met je belangrijk te voelen met ik-weet-niet-wat is geen excuus voor het feit dat je hier elke keer binnenvalt met een pure kankerrrrpost en vervolgens meteen weer oppleurt. Ga maar lekker weer in een ander topic huilie doen dat je manier van posten niet gewaardeerd wordt. En blijf opgepleurd.
En als je zo graag met een heksenjacht wil gaan beginnen reken dan maar dat ik jou ook weet te vinden vuile kankerhond. Dan spelen we het gelijk oog om oog en tand om tand. Mijn dm box staat bij deze wagenwijd open voor info over ChesterPerry.
Hey hey, niet zo homofoop, no1 is heel gevoelig wdbtquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:16 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
ps...ik hoop echt dat het een goed partij wordt dit keer en niet van dat gare gay shit telkens.
man, jij hebt je school en stage nog niet eens afgemaakt, gewoon een loser drop out, whahahaquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
dit is een algemeen topic waar iedereen over verschillende subonderwerpen kan discussieren en het niet over 1 specifiek onderwerp te gaan dit topic heet de gym maar de helft heeft nooit een sportschool gezien, bijvoorbeeld een mcnulty zit hier alleen maar omdat hij de internetpimp wilt spelen in de hoop op enige erkenning aangezien hij buiten fok dat niet snel krijgt en al gauw word aangezien als een creep
Ja wat.quote:
maat droppen we nog beats of hoe zit hetquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:23 schreef VMSDKR het volgende:
hey met henk
haha grapje henk ligt al op één oor dit is zn vriendin anita
haha welterusten
laterz
jy kan je echt zo kwetsbaar opstelle gwnquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:25 schreef Awesome_ het volgende:
heb het gevoel dat het maar van 1 kant komt ofs0ww
gwn gevoelige jongen hierquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
jy kan je echt zo kwetsbaar opstelle gwn
heb je em al hoofd mogen geven?quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:30 schreef VMSDKR het volgende:
Hier ga ik heen broertje:
http://www.nbc.com/last-c(...)-sad-machine/2813991
nee heb wel handtekening op shirt.;$quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
heb je em al hoofd mogen geven?
jij hebt met hem wat ik met tchami hebquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
nee heb wel handtekening op shirt.;$
PR is enige waar ik full homo voor zou gaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
jij hebt met hem wat ik met tchami heb
Hij vindt zichzelf zeau boefje.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:33 schreef VMSDKR het volgende:
Awesome, deze al op je timeline gezien?
https://www.facebook.com/(...)if_t=comment_mention
Ja. Kneuzenkermis joh.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:33 schreef VMSDKR het volgende:
Awesome, deze al op je timeline gezien?
https://www.facebook.com/(...)if_t=comment_mention
Nee vet man!!! Deze jij dan??quote:
Telefoon staat in vliegtuigmodus nuquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:40 schreef VMSDKR het volgende:
Awesome_, zeg eens eerlijk. Denkt je chick nu dat je slaapt omdat je dat gezegd hebt omdat je geen zin meer hebt om nog te whatsappen?
quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Telefoon staat in vliegtuigmodus nu
Ik doe dat serieus best vaak als ik er ff klaar mee ben en me ff op mn fokvrienden wil concentreren.quote:
Is oke maat. Ik zeg gewoon dat ik ga slapen en dan ga ik eigenlijk nog niet slapen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik doe dat serieus best vaak als ik er ff klaar mee ben en me ff op mn fokvrienden wil concentreren.
Ja eigenlijk wel slim. Ik kreeg meteen de wind van voren toen ik dat ff probeerde. Eigenlijk wel beta-feature #1 mja.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:43 schreef VMSDKR het volgende:
Laatst gezien ook uitgeschakeld enzo.
xDquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:44 schreef VMSDKR het volgende:
Alleen ze gelooft me nu niet meer als ik tegen 16.00 zeg dat ik ga slapen.
Je zit toch niet onder de plak hè?!quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel slim. Ik kreeg meteen de wind van voren toen ik dat ff probeerde. Eigenlijk wel beta-feature #1 mja.
fixedquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:45 schreef VMSDKR het volgende:
hey mcnulty post eens een paar lekkere reten.
hahaha nee grapje dan worden ray Cor en henk morgen boos. moet wel gezellig blivjen
Nooit. Dit is met awesome_ toch?quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je zit toch niet onder de plak hè?!
Lekker tog zo eentje.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:48 schreef Awesome_ het volgende:
Weetje. Ik ben best wel van de junk in the trunk en zo. Maar M&M escaleren het meteen weer uit de hand.
Ik heb wel meerdere van zulke gepost hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:51 schreef Awesome_ het volgende:
Ja dat wel. Maar ik trek gewoon de grens bij die bijzettafeltjes.
Vriend, je kent 'm OPs toch.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:49 schreef Awesome_ het volgende:
Vms ik hoop dat je smaak qua vrouwen wel beter als die in autos G
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*no1uknow vindt dit leuk*
Ja weet je, ebony is leuk en zo. Maar niet als je poffertjes kan bakken op de cellulite snapjequote:Op zaterdag 27 september 2014 01:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb wel meerdere van zulke gepost hoor.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:53 schreef Awesome_ het volgende:
Welk genre muziek is jullie guilty pleasure?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend, je kent 'm OPs toch.
Zo staat \t beestje er nu bij.Hoe is het met je chick dan. Nog steeds zelfde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*no1uknow vindt dit leuk*BEASTMODE
Ja, nog steeds niet official tho.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hoe is het met je chick dan. Nog steeds zelfde?
Vraag dat meidje verkering man. Beetje besluiteloze beta nu.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, nog steeds niet official tho.![]()
Eigenlijk wel, maar komt goed. Nog nooit zo'n laidback chick ontmoet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vraag dat meidje verkering man. Beetje besluiteloze beta nu.
Ik wil het ook wel voor je doen als je niet durft. Doe ik gewoon voor je.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar komt goed. Nog nooit zo'n laidback chick ontmoet.
N-N-Nee komt goed.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel voor je doen als je niet durft. Doe ik gewoon voor je.
Aight. Ik geloof in je.quote:
kk. ik word echt moeilijk oud. TEEN DRINKING IS VERY BADquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:02 schreef McNulty het volgende:
Deze is 10 jaar oud.![]()
errrrrrrrybody in da club getting typsyyyyyy
Doet me denken aan deze lol:quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:02 schreef McNulty het volgende:
Deze is 10 jaar oud.![]()
errrrrrrrybody in da club getting typsyyyyyy
quote:
VMS weet.quote:
das it manequote:
Zelfs die Swedish House Mafia-flikkers waren ooit goed bezig:quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:06 schreef Awesome_ het volgende:
Timbaland toen die nog zieke beats maakte
DIPSETquote:
quote:
Die banner die je net postte was een beetje kopie van deze.quote:
Nee gekquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die banner die je net postte was een beetje kopie van deze.
LOL. Ik ging jaren terug echt hard op deze:quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:08 schreef Awesome_ het volgende:
COME ON GIRL I AM TRYING TO GET YO PUSSY WET
Graduationquote:
De beste idd.quote:
Stacy Orrico ook.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Stacy Dash is 11 jaar na dato nog steeds neukbaar.
[ afbeelding ]
quote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:13 schreef VMSDKR het volgende:
Hey Yuri. Celph Titled doet me altijd beetje aan jou denken. Weet neit waarom.
dem teddiesquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Stacy Orrico ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar zij was niet in kanye clip grgrquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Stacy Orrico ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee zij was van deze weetjJnogquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar zij was niet in kanye clip grgr
MAAT! STACIE is zon harde crush van me destijds.quote:
Godver. Deze ook ja.quote:
Post die mashup met jay-z mane.quote:
Weet niet welke je bedoelt brah, die Collision Course LP?quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Post die mashup met jay-z mane.
Aw Yiss die.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Weet niet welke je bedoelt brah, die Collision Course LP?
Zijn meest commerciele track ever.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:24 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is mijn hiphop liefde wel mee begonnen, zijnde arische god.
Er geen slechte nummer op die plaat.quote:
True, en de liveversies zjin nog beter.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er geen slechte nummer op die plaat.
Wel lekker though.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zijn meest commerciele track ever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |