abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144897015
Hallo lieve FOK!(st)ertjes,

Vandaag heb ik voor de zoveelste keer seks gehad met een jongen die al in een relatie zit. In eerste instantie vind ik het niet mijn verandwoordelijkheid dat die jongens vreemd gaan. De meeste ervan zitten achter mij aan en na wat positieve aandacht en een paar drankjes ben ik niet echt iemand die snel nee zegt.
Nu was dit nog middelmatige seks ooit en heb ik dat vrouwtje nog nooit ontmoet. Dus om haar is het me sowieso niet te doen. Toch knaagd het enigszins aan me dat de afgelopen 6 mensen waar ik seks mee heb gehad in die tijd er een relatie op na hielden. Waarom zou je haar nou voor gaan liegen.
De halve stad is op de hoogte van de vreemgangers, maar voor zover ik weet de partners in kwestie niet. Nu is het ergens ook best wel een goed gevoel om te weten dat je de macht in handen hebt om iemands relatie te verwoesten en dat je dat misschien ook al wel hebt gedaan, maar toch voel ik me enigszins schuldig Ik heb het simpelweg niet zo op liegen, dus dat doe ik ook zelf niet. Snap niet hoe andere dat volhouden.

Nu vraag ik mij dus af hé. Hoe kijken jullie aan tegen de omgeving van mensen die vreemd gaan. Bij mij in de stad ben ik er ook open over met mensen die dicht bij de mensen waar ik dan seks mee heb aanstaan. Goede vrienden van hun of van de partner. Het verspreid zich enorm snel dat die persoon vreemd gaat, maar vreemd genoeg is er niemand die mij iets kwalijk neemt. Wat ik wel terecht vind, maar me ook erg verbaasd. En is er ook daadwerkelijk niemand die één van de twee er mee durft te confronteren.

Is het nou vreemd hoe de omgeving reageerd en dat sommige mannen het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld vinden om vreemd te gaan of zie ik dat nou verkeerd?
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  donderdag 25 september 2014 @ 17:08:20 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144897049
Kun je hiermee stoppen? Dit topic is eerder al gesloten.
pi_144897252
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Kun je hiermee stoppen? Dit topic is eerder al gesloten.
Hij mocht hem hier opnieuw openen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 25 september 2014 @ 17:15:19 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144897267
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

Hij mocht hem hier opnieuw openen.
Ja, ik zit verkeerd. Sorry Demon. :*
pi_144897292
Doe gewoon niet. En zoek gewoon een vaste partner veel beter _O_
Game over.
pi_144897311
De vreemdgaande partij is zeer triest en jij bent dan net iets minder triest.
Ik zou het fatsoen hebben om niet mee te werken aan het vreemdgaan.
pi_144897502
Ik denk dat dit niet een van de grootste problemen is en dat zegt veel :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_144897528
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Is het nou vreemd hoe de omgeving reageerd en dat sommige mannen het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld vinden om vreemd te gaan of zie ik dat nou verkeerd?
Als je vreemdgaan normaal vindt dan noem je het toch geen 'vreemd'gaan meer?
pindazakje
  Forum Admin donderdag 25 september 2014 @ 17:30:02 #9
35723 crew  GGMM
pi_144897652
Verzonnen :O
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_144897861
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:16 schreef GezondeSpanning het volgende:
De vreemdgaande partij is zeer triest en jij bent dan net iets minder triest.
Ik zou het fatsoen hebben om niet mee te werken aan het vreemdgaan.
Het zal toch wel gebeuren of het nu met hem of iemand anders is.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  donderdag 25 september 2014 @ 17:39:53 #11
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_144897892
Wat is sex?
  donderdag 25 september 2014 @ 17:46:29 #12
416020 K44S
The bearded man
pi_144898077
Ik vind het niet kunnen. Maar misschien ben ik te braaf.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 25 september 2014 @ 17:51:14 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144898177
Zou afkitten maar geen relatie mee beginnen. Hoe je eraan komt zo kom je er ook weer vanaf.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 25 september 2014 @ 18:18:44 #14
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144898787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:46 schreef K44S het volgende:
Ik vind het niet kunnen. Maar misschien ben ik te braaf.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144898803
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:46 schreef K44S het volgende:
Ik vind het niet kunnen. (..)
Wat vind je niet kunnen? Vreemdgaan, mijn rol hier in, zijn rol hier in, hoe de omgeving het verborgen houd?
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  donderdag 25 september 2014 @ 18:24:23 #16
416020 K44S
The bearded man
pi_144898923
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Wat vind je niet kunnen? Vreemdgaan, mijn rol hier in, zijn rol hier in, hoe de omgeving het verborgen houd?
Wat ik niet vind kunnen = vreemdgaan.
Jouw rol hier in = Iemand helpen mee vreemdgaan. ( wat zou jij er van vinden ? )

Zijn rol hier in = Dat hij een laffe tekkel is om vreemd te gaan, als hij zn huidige chick/vrind, niet ziet zitten ( blijkbaar ) dan maak je het eerst netjes uit.... dan pas ga je met een ander.

Hoe de omgeving het verborgen houd = Het is niet van de omgeving absoluut niet netjes, maar moeilijk om iets te ondernemen. Tenslotte is het jullie pakkie aan..... Blijkbaar word hij gezien als loser en jij als slet ?
pi_144899417
Is TS een mannetje of een vrouwtje?
pi_144899441
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:42 schreef Sekhmet het volgende:
Is TS een mannetje of een vrouwtje?
Ik heb een piemol dus vul maar in
pi_144899451
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Shemale?
Game over.
pi_144899482
Je gaat dus vreemd met mannen die in hetero-relaties zitten? Dus waarschijnlijk nog in de kast zitten? Waarom perse deze groep?
pi_144899529
Makkelijke prooi om te chanteren. Seks en gratis geld zonder je er een hoer door te voelen. Ideaal...
Game over.
pi_144899783
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Mannetje...check!
Volgens mij is dat ook gelijk de reden waarom er niet/nauwelijks over gesproken wordt in je omgeving.
pi_144899944
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:44 schreef Kandijfijn het volgende:
Je gaat dus vreemd met mannen die in hetero-relaties zitten? Dus waarschijnlijk nog in de kast zitten? Waarom perse deze groep?
Het is dus het geval dat ik al dan niet erg "opvallend" homo, ik er wel erg snel open over ben. Als ik in een bar in gesprek ben en iemand zegt dat ik nog wel een keertje een leuk vrouwtje tegen kom, ga ik daar simpelweg tegenin en dan hebben ze snel zat door dat ik homo ben. Dan raaken we aan de praat en is het aan de eind van de avond dat het hem toch wel spannend lijkt om wat te proberen. Om vervolgens me achteraf te vertellen dat hij getrouwd is.
Vandaag ging het over een jongen waar ik een keer mee heb gedate voordat hij die relatie kreeg. Ik had geen interesse in een relatie met hem, maar na een jaar toen hij het niet meer zo zag zitten met zijn vriendin, kwam hij ineens weer achter mij aan. Hij vertelde mij steeds dat het uit was en liet daar ook "bewijzen van zien", maar ik kreeg toch steeds van andere te horen dat hij heeft gefaked dat het uit was met z'n vriendin. Dat heeft hij niet toegegeven, maar hij geeft wel aan dat hij op dit moment wel een relatie heeft en toch wil hij graag seks.
Dan is er nog een goede vriend die in de tijd dat ik met hem seks heb er al een vriendin of 5 op na heeft gehouden. Waarvan de laatste nu enigszins op de hoogte is.
Er is nog een ex waar ik nog een keer het bed mee gedeeld heb terwijl ik helemaal niet wist dat hij een nieuwe relatie had.
Ik had nog een fb op Grindr die ook een vriend had.
En ik heb een keer wat met een rijke fransoos die hier studeerde gedaan na een eerste date en toen ik zei dat ik wel wat serieuzer over een relatie na wilde denken, biechte hij op een vriend in Frankrijk te hebben.

Dat zijn nogal wat verschillende situaties en op 1 na was ik toen het begon nieteens op de hoogte dat er een ander in het spel was. Niet dat ik er naar heb gevraagd of in alle gevallen daarna ben gestopt, maar ben er niet met geheel open ogen ingelopen.

quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:54 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Mannetje...check!
Volgens mij is dat ook gelijk de reden waarom er niet/nauwelijks over gesproken wordt in je omgeving.
Er wordt juist heel veel over gesproken, vrijwel iedereen is op de hoogte, maar toch worden de personen waar het daadwerkelijk over gaat niet aangesproken.
  donderdag 25 september 2014 @ 19:02:27 #24
416020 K44S
The bearded man
pi_144900008
Doe er mee wat je wil, vind me een online lul of niet. ik vind het sletten gedrag.
pi_144900098
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:02 schreef K44S het volgende:
Ik vind het sletten gedrag.
Ik ook, maar ik heb geleerd in de hedendaagse maatschappij dat het goed is als een man om een slet te zijn. Vreemdgaan en alles daar omheen ben ik dan weer wat minder zeker over.
  donderdag 25 september 2014 @ 19:10:54 #26
416020 K44S
The bearded man
pi_144900330
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik heb geleerd in de hedendaagse maatschappij dat het goed is als een man om een slet te zijn. Vreemdgaan en alles daar omheen ben ik dan weer wat minder zeker over.
waar baseer je dat op ?
pi_144900399
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Als jij straks ooit eens een serieuze relatie aangaat vertrouw je niemand meer omdat jijzelf zo'n pannenkoek was.
Hier staat niets.
pi_144900505
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:12 schreef Prospos het volgende:

[..]

Als jij straks ooit eens een serieuze relatie aangaat vertrouw je niemand meer omdat jijzelf zo'n pannenkoek was.
Ik ben nog nooit vreemdgegaan, zal ik ook niet doen. Denk niet dat ik zo'n moeite ga hebben een ander te vertrouwen, want daar kies ik 'm dan toch ook op uit.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:10 schreef K44S het volgende:

[..]

waar baseer je dat op ?
Ieder gesprek dat ik ooit met welke man dan ook over seksuele relatie's heb gehad.
pi_144900576
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit vreemdgegaan, zal ik ook niet doen. Denk niet dat ik zo'n moeite ga hebben een ander te vertrouwen, want daar kies ik 'm dan toch ook op uit.

[..]

Dat hoop je dan...
Hier staat niets.
pi_144900595
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:17 schreef Prospos het volgende:

[..]

Dat hoop je dan...
Hoe is dat dan anders als ik er nu niet zo mee om ga?
  donderdag 25 september 2014 @ 19:22:20 #31
416020 K44S
The bearded man
pi_144900747
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

[..]

Ieder gesprek dat ik ooit met welke man dan ook over seksuele relatie's heb gehad.
Af en toe sletten als beide partijen single zijn DAT is(Vind ik ) niet erg.

Iedereen is anders, maar ik denk dat ook JIJ zal gaan twijfelen als je nual zo lekker bezig bent
pi_144900793
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Hoe is dat dan anders als ik er nu niet zo mee om ga?
Omdat je nu nog kan lachen met sex met mensen die een relatie hebben totdat jij je zelf helemaal wilt geven voor iemand maar het toch gaat knagen of degene dan niet hetzelfde met jou doet. Kan ook zijn dat het jou ook niet boeit als je toekomstige levenspartner alles neukt dat weet ik ook niet.
Hier staat niets.
pi_144902030
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:

Er wordt juist heel veel over gesproken, vrijwel iedereen is op de hoogte, maar toch worden de personen waar het daadwerkelijk over gaat niet aangesproken.
Volgens mij is het ook wat lastiger om je 'hetero'vriend aan te spreken op dat hij vreemdgaat met een andere man. Zo een gesprek zal volgens mij anders verlopen dan wanneer iemand vreemdgaat met de andere sekse. Puur vanwege de vooroordelen, het 'taboe' etc.
Kan het niet goed uitleggen, maar zelf zou ik het, denk ikheb nog nooit in die situatie gezeten gelukkig ook lastiger vinden om een vriendin te zeggen dat haar vriend vreemdgaat met een andere man...of een vriend erop aan te spreken dat hij vreemdgaat met een andere man.
In de ogen van veel mannen maak je hem dan toch voor homo/bi uit terwijl zij zichzelf misschien helemaal niet zo zien en ook niet zo gezien willen worden.

FOK is een mooi voorbeeld van de vooroordelen die er nog steeds zijn op seks tussen mannen (die niet (openlijk) homo zijn) of alleen al het anaal inbrengen van een speeltje bij mannen. Als het gaat om twee vrouwen wordt er ook gelijk anders gereageerd.

Maar misschien zit ik er volledig naast. Hoe weet je overigens zo zeker dat ze er zelf niet op aangesproken worden? Als ze er wel op zijn aangesproken, kan het zijn dat vanwege schaamte ze het niet zullen delen met de rest van je omgeving. Er voor uitkomen dat je vriend is vreemdgegaan is al lastig, dat hij met een andere man is vreemdgegaan is voor veel vrouwen denk ik nog veel lastiger.
pi_144931422
Ik vind het echt egocentrisch om te denken "niet mijn verantwoordelijkheid, niet mijn probleem". Hallo, je maakt iemands leven misschien wel helemaal kapot!? Daar ben jij wel degelijk (deels) verantwoordelijk voor!? Ik zou me echt verschrikkelijk schuldig voelen. Mijn ex is 5 jaar geleden vreemd gegaan en ik heb nog steeds vertrouwensissues, ik zou dat dan ook nooit een ander aan kunnen doen.

Oh en vreemdgaan gebeurd in mijn omgeving trouwens ook veel hoor. Ik kan dat niet aanzien. Als je behoefte hebt aan wat anders, praat er dan over met je partner en als er echt geen andere uitweg is, maak het dan uit en zoek iemand die wel aan je behoeften kan voldoen.
pi_144932390
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 18:37 schreef Roadtripping het volgende:
Ik vind het echt egocentrisch om te denken "niet mijn verantwoordelijkheid, niet mijn probleem". Hallo, je maakt iemands leven misschien wel helemaal kapot!? Daar ben jij wel degelijk (deels) verantwoordelijk voor!? Ik zou me echt verschrikkelijk schuldig voelen. Mijn ex is 5 jaar geleden vreemd gegaan en ik heb nog steeds vertrouwensissues, ik zou dat dan ook nooit een ander aan kunnen doen.

Oh en vreemdgaan gebeurd in mijn omgeving trouwens ook veel hoor. Ik kan dat niet aanzien. Als je behoefte hebt aan wat anders, praat er dan over met je partner en als er echt geen andere uitweg is, maak het dan uit en zoek iemand die wel aan je behoeften kan voldoen.
Zou het zelf niet zo snel doen maar er zijn wel wat kanttekeningen te plaatsen. Wanneer de vreemdgaande partij de initiatiefnemer is zal deze partij waarschijnlijk sowieso wel vreemd gaan. Het ligt wat anders als je als niet vreemdgaande partij zelf initiatief neemt natuurlijk maar uiteindelijk is het niet jouw probleem.
pi_144932494
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:05 schreef Klokov het volgende:

[..]

Zou het zelf niet zo snel doen maar er zijn wel wat kanttekeningen te plaatsen. Wanneer de vreemdgaande partij de initiatiefnemer is zal deze partij waarschijnlijk sowieso wel vreemd gaan. Het ligt wat anders als je als niet vreemdgaande partij zelf initiatief neemt natuurlijk maar uiteindelijk is het niet jouw probleem.
Dus dat praat het maar goed, omdat de vreemdgaande partij sowieso wel vreemd zou gaan, ook als jij er niet zou zijn? Sorry hoor maar waar zijn je eigen normen en waarden gebleven? Zou jij het leuk vinden als dit jou overkomt? Ik gok op 'nee' dus ik vind dat je het een ander dan ook niet aan moet doen.
pi_144932571
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:08 schreef Roadtripping het volgende:

[..]

Dus dat praat het maar goed, omdat de vreemdgaande partij sowieso wel vreemd zou gaan, ook als jij er niet zou zijn? Sorry hoor maar waar zijn je eigen normen en waarden gebleven? Zou jij het leuk vinden als dit jou overkomt? Ik gok op 'nee' dus ik vind dat je het een ander dan ook niet aan moet doen.
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:05 schreef Klokov het volgende:

[..]

Zou het zelf niet zo snel doen
Tevens nu in relatie dus dan sowieso niet. Maar los van dat, als iemand je partner zomaar af kan pakken dan doe je iets verkeerd.
pi_144932822
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:11 schreef Klokov het volgende:

[..]

[..]

Tevens nu in relatie dus dan sowieso niet. Maar los van dat, als iemand je partner zomaar af kan pakken dan doe je iets verkeerd.
Oke dus je bedoelt eigenlijk te zeggen dat degene die NIET is vreemdgegaan schuldig is? Dat vind ik heel krom. Vreemdgaande partij heeft altijd de keuze om te communiceren en het dus aan te geven als hij/zij ergens niet blij mee is/ergens anders behoefte aan heeft enz.
pi_144940063
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:17 schreef Roadtripping het volgende:

[..]

Oke dus je bedoelt eigenlijk te zeggen dat degene die NIET is vreemdgegaan schuldig is? Dat vind ik heel krom. Vreemdgaande partij heeft altijd de keuze om te communiceren en het dus aan te geven als hij/zij ergens niet blij mee is/ergens anders behoefte aan heeft enz.
Nee, dat gaat te ver maar je hebt er zeker invloed op.
pi_144976075
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
De meeste ervan zitten achter mij aan en na wat positieve aandacht en een paar drankjes ben ik niet echt iemand die snel nee zegt.
...
Nu is het ergens ook best wel een goed gevoel om te weten dat je de macht in handen hebt om iemands relatie te verwoesten
Ok, naast het feit dat je een slet bent, moet je dus ook dringend volwassen worden en beseffen dat de wereld niet rond u draait :Z Zielig gewoon als je met zo een ingesteldheid door het leven gaat...
  zondag 28 september 2014 @ 11:04:53 #41
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_144976565
En hoeveel soa's heb je al opgelopen? Echt wat een domme hommo ben jij. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_144976742
Doe gewoon waar je zin in hebt, joh! Zou ik zeggen..
pi_144980376
- Doe eens niet. -

[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2014 20:38:15 ]
pi_144980463
Relnicht die je bent
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_144986086
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:11 schreef Klokov het volgende:
uhr..?? of doet die partner dan iets verkeerd?? Als je makkelijk "afpakbaar" bent doe je volgens mij zelf iets verkeerd..
pi_144986419
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:56 schreef moi.Gracia het volgende:

[..]

uhr..?? of doet die partner dan iets verkeerd?? Als je makkelijk "afpakbaar" bent doe je volgens mij zelf iets verkeerd..
Dat je makkelijk 'afpakbaar' bent is meestal een reden voor m.i.
pi_144994204
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 17:06 schreef Klokov het volgende:
Dat je makkelijk 'afpakbaar' bent is meestal een reden voor m.i.
wat is m.i.
pi_144994747
mijn inziens
  zondag 28 september 2014 @ 20:49:42 #49
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_144996241
Ik ken iemand die in een vorige relatie bedrogen is, ze zei zelf dat het haar heel erg heeft gekwetst.
Paar maanden geleden is ze met iemand naar bed geweest waarvan ze wist dat hij in een relatie zat. Persoonlijk kan ik dit niet rijmen, maar goed. Nu woont ze bij die vrouw, die weet dat ze seks hebben gehad maar voor zover zij weet was dat nadat de relatie verbroken was.

Vind het best wel fucked up om bij de vrouw te gaan wonen terwijl haar ex met jou vreemdging.

OT: waarom doe je het nog als je je schuldig voelt?
pi_144997407
ik ben ooit bijna met iemand gegaan die al een relatie heeft. Misschien was het zelfs al een vorm van vreemdgaan: ik stortte mijn hart uit bij hem en hij hield me vast. Het was intiem.
Was in de war die tijd en vooral erg eenzaam. Dat praat het niet goed, maar is wel de reden.

Voelde me er toch niet prettig bij. Op de eerste plek om egoïstische reden: er zat toch geen toekomst in voor mij, dus waarom mezelf er helemaal in laten vallen en dat zwarte pad op gaan.

Dit uitgesproken en hij was het hier meteen mee eens. Het werd vrij snel normaal, ondanks mijn liefdesverdriet.
Een tijd later nodigde hij me net als andere vrienden uit op zijn verjaardag, bij hem thuis.
Ik ben niet gegaan, ik kon het niet: zijn relatie onder ogen komen en doen alsof er helemaal niets aan de hand was. Dat was dan wel niet meer zo, maar toch.
Ik vind niet dat je schuldvrij bent ook al is het niet je eigen relatie. ( en dat geldt voor mij net zo hard)

[ Bericht 8% gewijzigd door moi.Gracia op 28-09-2014 21:20:02 ]
  zondag 28 september 2014 @ 21:35:12 #51
365231 Fera
Fire & Blood
pi_144998570
Begrijpelijk dat je last van je geweten krijgt, ook al ben je zelf niet de vreemdgaande partij. Indirect help je eigenlijk wel mee aan het kwetsen van iemand die dat hoogstwaarschijnlijk niet verdient. Het is naar mijn inziens niet jouw verantwoordelijkheid, maar wel logisch dat het je niet koud laat.

Het is aan jou of je daarmee iets doet of niet en of je eventueel besluit dit in de toekomst niet meer te doen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_145017116
Het is allang geleden hoor en ik heb inmiddels geen last meer van mijn geweten :) Maar toen wel inderdaad. Vaak vergeet ik dat dat gebeurd is. Als betreffende persoon me weer met gezamenlijke vrienden zou uitnodigen, zou ik misschien wel gaan. Maar misschien ook niet :)
Ik voel me in ieder geval lekkerder als ik niet dat soort dingen doe :)
  maandag 29 september 2014 @ 13:45:58 #53
365231 Fera
Fire & Blood
pi_145017497
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:34 schreef moi.Gracia het volgende:
Het is allang geleden hoor en ik heb inmiddels geen last meer van mijn geweten :) Maar toen wel inderdaad. Vaak vergeet ik dat dat gebeurd is. Als betreffende persoon me weer met gezamenlijke vrienden zou uitnodigen, zou ik misschien wel gaan. Maar misschien ook niet :)

Ik voel me in ieder geval lekkerder als ik niet dat soort dingen doe :)
Mijn post was voornamelijk voor TS, maar oké.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_145017508
o ik las niet dat hij last heeft van zijn geweten vandaar dat ik die niet doorhad
  maandag 29 september 2014 @ 13:49:26 #55
365231 Fera
Fire & Blood
pi_145017613
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:46 schreef moi.Gracia het volgende:
o ik las niet dat hij last heeft van zijn geweten vandaar dat ik die niet doorhad
Dat staat er misschien niet superletterlijk, maar is naar mijn inziens wel op te maken uit de OP.
pi_145017660
Ik maak dat er niet uit op. Wel dat hij zich afvraagt of andere mensen vinden dat hij last zou moeten hebben van zijn geweten. Maar mijn excuses hoor.
  maandag 29 september 2014 @ 13:52:14 #57
365231 Fera
Fire & Blood
pi_145017709
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:50 schreef moi.Gracia het volgende:
Ik maak dat er niet uit op. Wel dat hij zich afvraagt of andere mensen vinden dat hij last zou moeten hebben van zijn geweten. Maar mijn excuses hoor.
Als ik het mis heb hoor ik dat vanzelf van TS, denk ik.

Excuses niet nodig hoor.
pi_145017750
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 13:52 schreef Fera het volgende:
Als ik het mis heb hoor ik dat vanzelf van TS, denk ik.
dat zal ook wel, ik legde uit waarom ik dacht dat je op mijn post reageerde.

quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 13:52 schreef Fera het volgende:
Excuses niet nodig hoor.
okido
pi_145061455
quote:
6s.gif Op zondag 28 september 2014 21:35 schreef Fera het volgende:
Begrijpelijk dat je last van je geweten krijgt, ook al ben je zelf niet de vreemdgaande partij. Indirect help je eigenlijk wel mee aan het kwetsen van iemand die dat hoogstwaarschijnlijk niet verdient. Het is naar mijn inziens niet jouw verantwoordelijkheid, maar wel logisch dat het je niet koud laat.

Het is aan jou of je daarmee iets doet of niet en of je eventueel besluit dit in de toekomst niet meer te doen.
Het is niet zo zeer dat ik me schuldig voel (lees: niet) het is meer dat het gebrek aan schuldgevoel van de persoon die wel vreemd gaat me nogal verbaasd. Nu moet ik zeggen dat ik niet heel veel relaties heb gehad in verhouding tot mensen waar ik enkel seks mee had, maar in de relaties die ik had moest ik er toch niet aan denken om vreemd te gaan. Dan niet eens omdat ik bang zou zijn dat het bekend werd, maar meer omdat me dat zelf totaal niet prettig leek om te doen. Ik voelde me al schuldig in (goede) relaties als ik fantasiën over iemand had.
Het verbaasd me eerlijk gezegd ook dat zelfsal is de gehele omgeving op de hoogte dat vrijwel nooit de relatie ineens beëindigd wordt, daarmee ga ik er vanuit dat in de meeste (allen) gevallen de persoon niet op de hoogte is. Aan de andere kant zie ik ook veel relaties in mijn omgeving die gewoon te vreemd zijn voor woorden, dan is het vaak simpelweg zo dat twee mensen vaak seks willen met elkaar, maar dat ze allebei stiekem ook achter elkaars rug om nog met andere het bed in duiken. Vaak hebben ze wel een "gevoel" dat de ander ook vreemd gaat, maar zolang het niet wordt uitgesproken maken ze er geen issue van.
pi_145081656
Kerel, wat doe je jezelf toch aan! :|W

Ik maak op uit jouw verhaal dat je je in eerste instantie egocentrisch wilt opstellen: lekker neuken met jongens waar jij 'het op zou kunnen' en verder boeit het je niet of ze een relatie hebben met iemand anders die ze daarmee kapot maken.

Maar het boeit je blijkbaar wel, anders zou je dit topic niet maken. Je bent waarschijnlijk niet op zoek naar platte seks met jan en alleman, maar naar liefde van een leuke jongen die respect heeft voor jou, zichzelf en anderen.

Ik weet dat het er in de scene zo plat aan toe gaat. Maar zeg de volgende keer gewoon nee en heb een keer geen seks. Je geniet er blijkbaar toch niet zo van. Orienteer je wat meer in het zoeken naar vriendschappelijke contacten zonder seks.

Je weet het vast allemaal zelf wel. ;)

By the way. Die seksuele voorkeur voor jongere jongens. Misschien heeft dat te maken met dat je volwassenen ziet als 'verdorven', onbetrouwbaar en egoistisch. Dus voel jij je aangetrokken tot jongere jongens die naar jouw idee nog niet zo verdorven zijn.

Misschien slaat het nergens op hoor. Maar ik probeer gewoon met de beste bedoelingen met je mee te denken. :)
pi_145082748
Je bent dus een valse nicht :D
pi_145082958
Ik vind vreemdgaan enorm triest en niet alleen van de partij die vreemdgaat.

Mijn ex is vreemd gegaan. Veel app contact met die griet en met haar daten terwijl wij nog een relaite hadden. Hij zit enorm fout, maar ik verwijt haar ook het één en ander. Hoe ze ook vroeg 'hoe gaan we dit doen met je vriendin?' Bah.

Mensen die meewerken aan vreemdgaan vind ik enorm wanhopig. Ook zal het gebrek aan zelfrespect er mee te maken hebben. Waarom zou je anders achter iemand aan moeten zitten die al een relatie heeft? Als je zo zeker van je zaak bent, kan je die mensen toch ook wel laten lopen?

Nee, ik vind het niet kunnen. Van beide kanten niet.
pi_145088482
Het gaat in mijn geval ook niet om het zien van een bezet persoon als potentieel relatie materiaal. Dat is toch wel een heel stadium verder. Ik heb het enkel over seks. En tot nu toe lijkt het er op dat het gewoon verborgen blijft. Wat niet weet wat niet deert zegt men dan. Alleen kan ik me moeilijk voorstellen dat je daar geen ongelovelijk schuldgevoel aan over houd als vreemdgaande partij.

Neem de laatste jongen: Katholiek gezin waar hij niet voor z'n seksualiteit kan uitkomen. Heeft nadat hij mij een jaar geleden niet kon krijgen, want ik ben nou eenmaal een moeilijk persoon, maar snel een vriendin aan geschaft en nu liegt hij tegen iedereen, inclusief mij, om maar gewoon seks met mij te kunnen hebben. Hij heeft tal van keren tegen mij gezegd dat het over was met haar terwijl dat niet zo was en uiteindelijk heeft hij nu laatst toegegeven dat hij toch nog een relatie met haar heeft.
Zelf moet ik niet denken aan een relatie met hem. In mijn ogen is het een enorme egoïst. Hij is manipulatief en weet precies hoe hij mij op korte termijn moet bespelen. Alleen is hij kennelijk zo manipulatief dat zij helemaal niet door heeft dat hij niet zo aardig is.
Ik vind het best wel sneu voor haar, maar of ik nou wel of niet seks met hem heb, maakt daar weinig voor uit. Hij geeft kennelijk niet genoeg om haar om daar voldoende aan te hebben, hij is degene die keihard tegen haar liegt en er een dubbelleven op nahoud, hij is degene die kennelijk geen enkel schuldgevoel heeft, niet ik. Ik gebruik hem enkel voor de seks, daar hoef ik niet om te vragen, dat bied hij zelf aan.

Of die jongen daarvoor: Neukte alles wat los en vast zat, maar voelde toch wel heel erg de behoefte om iemand te hebben waarvan hij kon zeggen dat zij echt enkel van hem was. Dat dacht ik tenminste altijd. Tot z'n vriendin er vandoor ging met iemand anders toen bleek er een stuk meer gevoel in die relatie te zitten. Het hebben van een relatie gaf voor hem kennelijk aan dat hij van plan was iets met haar op te bouwen.
Dat neuken misschien iets anders is en helemaal niet als iets slechts voeld. Ik probeer te begrijpen hoe iemand op zijn werk met een grietje de kast in duikt om d'r suf te neuken, vervolgens naar een vriend gaat om nog eens te neuken en de volgende ochtend met z'n vriendin in de armen kan liggen zonder zich daar schuldig over te voelen.

Ik kan me best voorstellen dat je een open relatie hebt, seks en liefde is nou eenmaal niet het zelfde. Alleen hebben deze jongens beiden geen open relatie. Ik kan me zeer moeilijk voorstellen dat iemand zo kan liegen.
Misschien dat trouwens het doel van dit topic wat minder duidelijk is. Ik zie best wel veel van dit soort verknipte relaties langskomen en dat is nogal verwarrend. Misschien dat die twee gezichten wel heel normaal zijn. Misschien neukt iedereen in een relatie er wel gewoon op los, maar zie ik dat simpelweg niet omdat men gehersenspoeld wordt om te geloven dat monogamie in een relatie normaal is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')