Hij mocht hem hier opnieuw openen.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Kun je hiermee stoppen? Dit topic is eerder al gesloten.
Ja, ik zit verkeerd. Sorry Demon.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij mocht hem hier opnieuw openen.
Als je vreemdgaan normaal vindt dan noem je het toch geen 'vreemd'gaan meer?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Is het nou vreemd hoe de omgeving reageerd en dat sommige mannen het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld vinden om vreemd te gaan of zie ik dat nou verkeerd?
Het zal toch wel gebeuren of het nu met hem of iemand anders is.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:16 schreef GezondeSpanning het volgende:
De vreemdgaande partij is zeer triest en jij bent dan net iets minder triest.
Ik zou het fatsoen hebben om niet mee te werken aan het vreemdgaan.
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:46 schreef K44S het volgende:
Ik vind het niet kunnen. Maar misschien ben ik te braaf.
Wat vind je niet kunnen? Vreemdgaan, mijn rol hier in, zijn rol hier in, hoe de omgeving het verborgen houd?quote:
Wat ik niet vind kunnen = vreemdgaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wat vind je niet kunnen? Vreemdgaan, mijn rol hier in, zijn rol hier in, hoe de omgeving het verborgen houd?
Ik heb een piemol dus vul maar inquote:Op donderdag 25 september 2014 18:42 schreef Sekhmet het volgende:
Is TS een mannetje of een vrouwtje?
Shemale?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb een piemol dus vul maar in
Mannetje...check!quote:Op donderdag 25 september 2014 18:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb een piemol dus vul maar in
Het is dus het geval dat ik al dan niet erg "opvallend" homo, ik er wel erg snel open over ben. Als ik in een bar in gesprek ben en iemand zegt dat ik nog wel een keertje een leuk vrouwtje tegen kom, ga ik daar simpelweg tegenin en dan hebben ze snel zat door dat ik homo ben. Dan raaken we aan de praat en is het aan de eind van de avond dat het hem toch wel spannend lijkt om wat te proberen. Om vervolgens me achteraf te vertellen dat hij getrouwd is.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:44 schreef Kandijfijn het volgende:
Je gaat dus vreemd met mannen die in hetero-relaties zitten? Dus waarschijnlijk nog in de kast zitten? Waarom perse deze groep?
Er wordt juist heel veel over gesproken, vrijwel iedereen is op de hoogte, maar toch worden de personen waar het daadwerkelijk over gaat niet aangesproken.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mannetje...check!
Volgens mij is dat ook gelijk de reden waarom er niet/nauwelijks over gesproken wordt in je omgeving.
Ik ook, maar ik heb geleerd in de hedendaagse maatschappij dat het goed is als een man om een slet te zijn. Vreemdgaan en alles daar omheen ben ik dan weer wat minder zeker over.quote:
waar baseer je dat op ?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb geleerd in de hedendaagse maatschappij dat het goed is als een man om een slet te zijn. Vreemdgaan en alles daar omheen ben ik dan weer wat minder zeker over.
Als jij straks ooit eens een serieuze relatie aangaat vertrouw je niemand meer omdat jijzelf zo'n pannenkoek was.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb geleerd in de hedendaagse maatschappij dat het goed is als een man om een slet te zijn. Vreemdgaan en alles daar omheen ben ik dan weer wat minder zeker over.
Ik ben nog nooit vreemdgegaan, zal ik ook niet doen. Denk niet dat ik zo'n moeite ga hebben een ander te vertrouwen, want daar kies ik 'm dan toch ook op uit.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:12 schreef Prospos het volgende:
[..]
Als jij straks ooit eens een serieuze relatie aangaat vertrouw je niemand meer omdat jijzelf zo'n pannenkoek was.
Ieder gesprek dat ik ooit met welke man dan ook over seksuele relatie's heb gehad.quote:
Dat hoop je dan...quote:Op donderdag 25 september 2014 19:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit vreemdgegaan, zal ik ook niet doen. Denk niet dat ik zo'n moeite ga hebben een ander te vertrouwen, want daar kies ik 'm dan toch ook op uit.
[..]
Hoe is dat dan anders als ik er nu niet zo mee om ga?quote:
Af en toe sletten als beide partijen single zijn DAT is(Vind ik ) niet erg.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit vreemdgegaan, zal ik ook niet doen. Denk niet dat ik zo'n moeite ga hebben een ander te vertrouwen, want daar kies ik 'm dan toch ook op uit.
[..]
Ieder gesprek dat ik ooit met welke man dan ook over seksuele relatie's heb gehad.
Omdat je nu nog kan lachen met sex met mensen die een relatie hebben totdat jij je zelf helemaal wilt geven voor iemand maar het toch gaat knagen of degene dan niet hetzelfde met jou doet. Kan ook zijn dat het jou ook niet boeit als je toekomstige levenspartner alles neukt dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hoe is dat dan anders als ik er nu niet zo mee om ga?
Volgens mij is het ook wat lastiger om je 'hetero'vriend aan te spreken op dat hij vreemdgaat met een andere man. Zo een gesprek zal volgens mij anders verlopen dan wanneer iemand vreemdgaat met de andere sekse. Puur vanwege de vooroordelen, het 'taboe' etc.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Er wordt juist heel veel over gesproken, vrijwel iedereen is op de hoogte, maar toch worden de personen waar het daadwerkelijk over gaat niet aangesproken.
Zou het zelf niet zo snel doen maar er zijn wel wat kanttekeningen te plaatsen. Wanneer de vreemdgaande partij de initiatiefnemer is zal deze partij waarschijnlijk sowieso wel vreemd gaan. Het ligt wat anders als je als niet vreemdgaande partij zelf initiatief neemt natuurlijk maar uiteindelijk is het niet jouw probleem.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:37 schreef Roadtripping het volgende:
Ik vind het echt egocentrisch om te denken "niet mijn verantwoordelijkheid, niet mijn probleem". Hallo, je maakt iemands leven misschien wel helemaal kapot!? Daar ben jij wel degelijk (deels) verantwoordelijk voor!? Ik zou me echt verschrikkelijk schuldig voelen. Mijn ex is 5 jaar geleden vreemd gegaan en ik heb nog steeds vertrouwensissues, ik zou dat dan ook nooit een ander aan kunnen doen.
Oh en vreemdgaan gebeurd in mijn omgeving trouwens ook veel hoor. Ik kan dat niet aanzien. Als je behoefte hebt aan wat anders, praat er dan over met je partner en als er echt geen andere uitweg is, maak het dan uit en zoek iemand die wel aan je behoeften kan voldoen.
Dus dat praat het maar goed, omdat de vreemdgaande partij sowieso wel vreemd zou gaan, ook als jij er niet zou zijn? Sorry hoor maar waar zijn je eigen normen en waarden gebleven? Zou jij het leuk vinden als dit jou overkomt? Ik gok op 'nee' dus ik vind dat je het een ander dan ook niet aan moet doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou het zelf niet zo snel doen maar er zijn wel wat kanttekeningen te plaatsen. Wanneer de vreemdgaande partij de initiatiefnemer is zal deze partij waarschijnlijk sowieso wel vreemd gaan. Het ligt wat anders als je als niet vreemdgaande partij zelf initiatief neemt natuurlijk maar uiteindelijk is het niet jouw probleem.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:08 schreef Roadtripping het volgende:
[..]
Dus dat praat het maar goed, omdat de vreemdgaande partij sowieso wel vreemd zou gaan, ook als jij er niet zou zijn? Sorry hoor maar waar zijn je eigen normen en waarden gebleven? Zou jij het leuk vinden als dit jou overkomt? Ik gok op 'nee' dus ik vind dat je het een ander dan ook niet aan moet doen.
Tevens nu in relatie dus dan sowieso niet. Maar los van dat, als iemand je partner zomaar af kan pakken dan doe je iets verkeerd.quote:
Oke dus je bedoelt eigenlijk te zeggen dat degene die NIET is vreemdgegaan schuldig is? Dat vind ik heel krom. Vreemdgaande partij heeft altijd de keuze om te communiceren en het dus aan te geven als hij/zij ergens niet blij mee is/ergens anders behoefte aan heeft enz.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Tevens nu in relatie dus dan sowieso niet. Maar los van dat, als iemand je partner zomaar af kan pakken dan doe je iets verkeerd.
Nee, dat gaat te ver maar je hebt er zeker invloed op.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:17 schreef Roadtripping het volgende:
[..]
Oke dus je bedoelt eigenlijk te zeggen dat degene die NIET is vreemdgegaan schuldig is? Dat vind ik heel krom. Vreemdgaande partij heeft altijd de keuze om te communiceren en het dus aan te geven als hij/zij ergens niet blij mee is/ergens anders behoefte aan heeft enz.
Ok, naast het feit dat je een slet bent, moet je dus ook dringend volwassen worden en beseffen dat de wereld niet rond u draaitquote:Op donderdag 25 september 2014 17:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
De meeste ervan zitten achter mij aan en na wat positieve aandacht en een paar drankjes ben ik niet echt iemand die snel nee zegt.
...
Nu is het ergens ook best wel een goed gevoel om te weten dat je de macht in handen hebt om iemands relatie te verwoesten
uhr..?? of doet die partner dan iets verkeerd?? Als je makkelijk "afpakbaar" bent doe je volgens mij zelf iets verkeerd..quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:11 schreef Klokov het volgende:
Tevens nu in relatie dus dan sowieso niet. Maar los van dat, als iemand je partner zomaar af kan pakken dan doe je iets verkeerd.
Dat je makkelijk 'afpakbaar' bent is meestal een reden voor m.i.quote:Op zondag 28 september 2014 16:56 schreef moi.Gracia het volgende:
[..]
uhr..?? of doet die partner dan iets verkeerd?? Als je makkelijk "afpakbaar" bent doe je volgens mij zelf iets verkeerd..
wat is m.i.quote:Op zondag 28 september 2014 17:06 schreef Klokov het volgende:
Dat je makkelijk 'afpakbaar' bent is meestal een reden voor m.i.
Mijn post was voornamelijk voor TS, maar oké.quote:Op maandag 29 september 2014 13:34 schreef moi.Gracia het volgende:
Het is allang geleden hoor en ik heb inmiddels geen last meer van mijn gewetenMaar toen wel inderdaad. Vaak vergeet ik dat dat gebeurd is. Als betreffende persoon me weer met gezamenlijke vrienden zou uitnodigen, zou ik misschien wel gaan. Maar misschien ook niet
Ik voel me in ieder geval lekkerder als ik niet dat soort dingen doe
Dat staat er misschien niet superletterlijk, maar is naar mijn inziens wel op te maken uit de OP.quote:Op maandag 29 september 2014 13:46 schreef moi.Gracia het volgende:
o ik las niet dat hij last heeft van zijn geweten vandaar dat ik die niet doorhad
Als ik het mis heb hoor ik dat vanzelf van TS, denk ik.quote:Op maandag 29 september 2014 13:50 schreef moi.Gracia het volgende:
Ik maak dat er niet uit op. Wel dat hij zich afvraagt of andere mensen vinden dat hij last zou moeten hebben van zijn geweten. Maar mijn excuses hoor.
dat zal ook wel, ik legde uit waarom ik dacht dat je op mijn post reageerde.quote:Op maandag 29 september 2014 13:52 schreef Fera het volgende:
Als ik het mis heb hoor ik dat vanzelf van TS, denk ik.
okidoquote:
Het is niet zo zeer dat ik me schuldig voel (lees: niet) het is meer dat het gebrek aan schuldgevoel van de persoon die wel vreemd gaat me nogal verbaasd. Nu moet ik zeggen dat ik niet heel veel relaties heb gehad in verhouding tot mensen waar ik enkel seks mee had, maar in de relaties die ik had moest ik er toch niet aan denken om vreemd te gaan. Dan niet eens omdat ik bang zou zijn dat het bekend werd, maar meer omdat me dat zelf totaal niet prettig leek om te doen. Ik voelde me al schuldig in (goede) relaties als ik fantasiën over iemand had.quote:Op zondag 28 september 2014 21:35 schreef Fera het volgende:
Begrijpelijk dat je last van je geweten krijgt, ook al ben je zelf niet de vreemdgaande partij. Indirect help je eigenlijk wel mee aan het kwetsen van iemand die dat hoogstwaarschijnlijk niet verdient. Het is naar mijn inziens niet jouw verantwoordelijkheid, maar wel logisch dat het je niet koud laat.
Het is aan jou of je daarmee iets doet of niet en of je eventueel besluit dit in de toekomst niet meer te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |