quote:
Het is dus het geval dat ik al dan niet erg "opvallend" homo, ik er wel erg snel open over ben. Als ik in een bar in gesprek ben en iemand zegt dat ik nog wel een keertje een leuk vrouwtje tegen kom, ga ik daar simpelweg tegenin en dan hebben ze snel zat door dat ik homo ben. Dan raaken we aan de praat en is het aan de eind van de avond dat het hem toch wel spannend lijkt om wat te proberen. Om vervolgens me achteraf te vertellen dat hij getrouwd is.
Vandaag ging het over een jongen waar ik een keer mee heb gedate voordat hij die relatie kreeg. Ik had geen interesse in een relatie met hem, maar na een jaar toen hij het niet meer zo zag zitten met zijn vriendin, kwam hij ineens weer achter mij aan. Hij vertelde mij steeds dat het uit was en liet daar ook "bewijzen van zien", maar ik kreeg toch steeds van andere te horen dat hij heeft gefaked dat het uit was met z'n vriendin. Dat heeft hij niet toegegeven, maar hij geeft wel aan dat hij op dit moment wel een relatie heeft en toch wil hij graag seks.
Dan is er nog een goede vriend die in de tijd dat ik met hem seks heb er al een vriendin of 5 op na heeft gehouden. Waarvan de laatste nu enigszins op de hoogte is.
Er is nog een ex waar ik nog een keer het bed mee gedeeld heb terwijl ik helemaal niet wist dat hij een nieuwe relatie had.
Ik had nog een fb op Grindr die ook een vriend had.
En ik heb een keer wat met een rijke fransoos die hier studeerde gedaan na een eerste date en toen ik zei dat ik wel wat serieuzer over een relatie na wilde denken, biechte hij op een vriend in Frankrijk te hebben.
Dat zijn nogal wat verschillende situaties en op 1 na was ik toen het begon nieteens op de hoogte dat er een ander in het spel was. Niet dat ik er naar heb gevraagd of in alle gevallen daarna ben gestopt, maar ben er niet met geheel open ogen ingelopen.
quote:
Er wordt juist heel veel over gesproken, vrijwel iedereen is op de hoogte, maar toch worden de personen waar het daadwerkelijk over gaat niet aangesproken.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson