abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144897015
Hallo lieve FOK!(st)ertjes,

Vandaag heb ik voor de zoveelste keer seks gehad met een jongen die al in een relatie zit. In eerste instantie vind ik het niet mijn verandwoordelijkheid dat die jongens vreemd gaan. De meeste ervan zitten achter mij aan en na wat positieve aandacht en een paar drankjes ben ik niet echt iemand die snel nee zegt.
Nu was dit nog middelmatige seks ooit en heb ik dat vrouwtje nog nooit ontmoet. Dus om haar is het me sowieso niet te doen. Toch knaagd het enigszins aan me dat de afgelopen 6 mensen waar ik seks mee heb gehad in die tijd er een relatie op na hielden. Waarom zou je haar nou voor gaan liegen.
De halve stad is op de hoogte van de vreemgangers, maar voor zover ik weet de partners in kwestie niet. Nu is het ergens ook best wel een goed gevoel om te weten dat je de macht in handen hebt om iemands relatie te verwoesten en dat je dat misschien ook al wel hebt gedaan, maar toch voel ik me enigszins schuldig Ik heb het simpelweg niet zo op liegen, dus dat doe ik ook zelf niet. Snap niet hoe andere dat volhouden.

Nu vraag ik mij dus af hé. Hoe kijken jullie aan tegen de omgeving van mensen die vreemd gaan. Bij mij in de stad ben ik er ook open over met mensen die dicht bij de mensen waar ik dan seks mee heb aanstaan. Goede vrienden van hun of van de partner. Het verspreid zich enorm snel dat die persoon vreemd gaat, maar vreemd genoeg is er niemand die mij iets kwalijk neemt. Wat ik wel terecht vind, maar me ook erg verbaasd. En is er ook daadwerkelijk niemand die één van de twee er mee durft te confronteren.

Is het nou vreemd hoe de omgeving reageerd en dat sommige mannen het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld vinden om vreemd te gaan of zie ik dat nou verkeerd?
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  donderdag 25 september 2014 @ 17:08:20 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144897049
Kun je hiermee stoppen? Dit topic is eerder al gesloten.
pi_144897252
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Kun je hiermee stoppen? Dit topic is eerder al gesloten.
Hij mocht hem hier opnieuw openen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 25 september 2014 @ 17:15:19 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144897267
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

Hij mocht hem hier opnieuw openen.
Ja, ik zit verkeerd. Sorry Demon. :*
pi_144897292
Doe gewoon niet. En zoek gewoon een vaste partner veel beter _O_
Game over.
pi_144897311
De vreemdgaande partij is zeer triest en jij bent dan net iets minder triest.
Ik zou het fatsoen hebben om niet mee te werken aan het vreemdgaan.
pi_144897502
Ik denk dat dit niet een van de grootste problemen is en dat zegt veel :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_144897528
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Is het nou vreemd hoe de omgeving reageerd en dat sommige mannen het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld vinden om vreemd te gaan of zie ik dat nou verkeerd?
Als je vreemdgaan normaal vindt dan noem je het toch geen 'vreemd'gaan meer?
pindazakje
  Forum Admin donderdag 25 september 2014 @ 17:30:02 #9
35723 crew  GGMM
pi_144897652
Verzonnen :O
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_144897861
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:16 schreef GezondeSpanning het volgende:
De vreemdgaande partij is zeer triest en jij bent dan net iets minder triest.
Ik zou het fatsoen hebben om niet mee te werken aan het vreemdgaan.
Het zal toch wel gebeuren of het nu met hem of iemand anders is.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  donderdag 25 september 2014 @ 17:39:53 #11
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_144897892
Wat is sex?
  donderdag 25 september 2014 @ 17:46:29 #12
416020 K44S
The bearded man
pi_144898077
Ik vind het niet kunnen. Maar misschien ben ik te braaf.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 25 september 2014 @ 17:51:14 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144898177
Zou afkitten maar geen relatie mee beginnen. Hoe je eraan komt zo kom je er ook weer vanaf.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 25 september 2014 @ 18:18:44 #14
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144898787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:46 schreef K44S het volgende:
Ik vind het niet kunnen. Maar misschien ben ik te braaf.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144898803
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:46 schreef K44S het volgende:
Ik vind het niet kunnen. (..)
Wat vind je niet kunnen? Vreemdgaan, mijn rol hier in, zijn rol hier in, hoe de omgeving het verborgen houd?
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  donderdag 25 september 2014 @ 18:24:23 #16
416020 K44S
The bearded man
pi_144898923
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Wat vind je niet kunnen? Vreemdgaan, mijn rol hier in, zijn rol hier in, hoe de omgeving het verborgen houd?
Wat ik niet vind kunnen = vreemdgaan.
Jouw rol hier in = Iemand helpen mee vreemdgaan. ( wat zou jij er van vinden ? )

Zijn rol hier in = Dat hij een laffe tekkel is om vreemd te gaan, als hij zn huidige chick/vrind, niet ziet zitten ( blijkbaar ) dan maak je het eerst netjes uit.... dan pas ga je met een ander.

Hoe de omgeving het verborgen houd = Het is niet van de omgeving absoluut niet netjes, maar moeilijk om iets te ondernemen. Tenslotte is het jullie pakkie aan..... Blijkbaar word hij gezien als loser en jij als slet ?
pi_144899417
Is TS een mannetje of een vrouwtje?
pi_144899441
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:42 schreef Sekhmet het volgende:
Is TS een mannetje of een vrouwtje?
Ik heb een piemol dus vul maar in
pi_144899451
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Shemale?
Game over.
pi_144899482
Je gaat dus vreemd met mannen die in hetero-relaties zitten? Dus waarschijnlijk nog in de kast zitten? Waarom perse deze groep?
pi_144899529
Makkelijke prooi om te chanteren. Seks en gratis geld zonder je er een hoer door te voelen. Ideaal...
Game over.
pi_144899783
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Mannetje...check!
Volgens mij is dat ook gelijk de reden waarom er niet/nauwelijks over gesproken wordt in je omgeving.
pi_144899944
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:44 schreef Kandijfijn het volgende:
Je gaat dus vreemd met mannen die in hetero-relaties zitten? Dus waarschijnlijk nog in de kast zitten? Waarom perse deze groep?
Het is dus het geval dat ik al dan niet erg "opvallend" homo, ik er wel erg snel open over ben. Als ik in een bar in gesprek ben en iemand zegt dat ik nog wel een keertje een leuk vrouwtje tegen kom, ga ik daar simpelweg tegenin en dan hebben ze snel zat door dat ik homo ben. Dan raaken we aan de praat en is het aan de eind van de avond dat het hem toch wel spannend lijkt om wat te proberen. Om vervolgens me achteraf te vertellen dat hij getrouwd is.
Vandaag ging het over een jongen waar ik een keer mee heb gedate voordat hij die relatie kreeg. Ik had geen interesse in een relatie met hem, maar na een jaar toen hij het niet meer zo zag zitten met zijn vriendin, kwam hij ineens weer achter mij aan. Hij vertelde mij steeds dat het uit was en liet daar ook "bewijzen van zien", maar ik kreeg toch steeds van andere te horen dat hij heeft gefaked dat het uit was met z'n vriendin. Dat heeft hij niet toegegeven, maar hij geeft wel aan dat hij op dit moment wel een relatie heeft en toch wil hij graag seks.
Dan is er nog een goede vriend die in de tijd dat ik met hem seks heb er al een vriendin of 5 op na heeft gehouden. Waarvan de laatste nu enigszins op de hoogte is.
Er is nog een ex waar ik nog een keer het bed mee gedeeld heb terwijl ik helemaal niet wist dat hij een nieuwe relatie had.
Ik had nog een fb op Grindr die ook een vriend had.
En ik heb een keer wat met een rijke fransoos die hier studeerde gedaan na een eerste date en toen ik zei dat ik wel wat serieuzer over een relatie na wilde denken, biechte hij op een vriend in Frankrijk te hebben.

Dat zijn nogal wat verschillende situaties en op 1 na was ik toen het begon nieteens op de hoogte dat er een ander in het spel was. Niet dat ik er naar heb gevraagd of in alle gevallen daarna ben gestopt, maar ben er niet met geheel open ogen ingelopen.

quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:54 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Mannetje...check!
Volgens mij is dat ook gelijk de reden waarom er niet/nauwelijks over gesproken wordt in je omgeving.
Er wordt juist heel veel over gesproken, vrijwel iedereen is op de hoogte, maar toch worden de personen waar het daadwerkelijk over gaat niet aangesproken.
  donderdag 25 september 2014 @ 19:02:27 #24
416020 K44S
The bearded man
pi_144900008
Doe er mee wat je wil, vind me een online lul of niet. ik vind het sletten gedrag.
pi_144900098
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:02 schreef K44S het volgende:
Ik vind het sletten gedrag.
Ik ook, maar ik heb geleerd in de hedendaagse maatschappij dat het goed is als een man om een slet te zijn. Vreemdgaan en alles daar omheen ben ik dan weer wat minder zeker over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')