SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door Yuri_Boyka op 25-09-2014 23:44:47 ]If not now, then when.
Welke kinkie redditz volg jij?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:46 schreef G.R.S. het volgende:
Gelukkig wel. De truc is om de links niet te klikken
Heb jij nu ook een aangepast keukenblok?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:46 schreef G.R.S. het volgende:
Gelukkig wel. De truc is om de links niet te klikken
http://www.reddit.com/r/LadyBoners/quote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welke kinkie redditz volg jij?
Jup. Hoe moet ik anders sandwiches maken terwijl ik foto's van kittens aan het bekijken benquote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heb jij nu ook een aangepast keukenblok?
Hoe hoog, of naja laag heb je hem dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/LadyBoners/
Meest kinky subreddit die ik volg
[..]
Jup. Hoe moet ik anders sandwiches maken terwijl ik foto's van kittens aan het bekijken ben
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heb jij nu ook een aangepast keukenblok?
Jij praat ook iedereen een ander paspoort aanquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je Bosnisch was, vanwege je naam.
u wot m8quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij praat ook iedereen een ander paspoort aan
Tot m'n navelquote:Op donderdag 25 september 2014 23:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hoe hoog, of naja laag heb je hem dan?
Goede kuitoefening danquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tot m'n navel
mensen flashen me hier
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tot m'n navel
mensen flashen me hier
'Haha, ja echt heel ziek, maar check dit, dit is nog zieker met nog meer gore shit. Echt heel apart wat er allemaal te zien is. Geestig toch?'quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:12 schreef fathank het volgende:
Laatste paar pagina's van 't vorige topic maar overgeslagen. Wtf mankeert jullie man
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:12 schreef fathank het volgende:
Laatste paar pagina's van 't vorige topic maar overgeslagen. Wtf mankeert jullie man
Ik maakte de fout om de spoiler van Boyka te openenquote:
Holy shit is dat mens levend gevilt ofzo? Yuri you bastardquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik maakte de fout om de spoiler van Boyka te openen
Edit: post 242 dus
Kksaaie en makkelijke SPSS practicaquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef VMSDKR het volgende:
Ja Henk, je punt is duidelijk maar ook weer niet overdrijven inderdaad.
Lkkr in de collegebanken bois?
Ik had net gastcollege van iemand uit de Raad van Toezicht van het RDW.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kksaaie en makkelijke SPSS practica
heeft i gelijk ff je wagen gekeurd?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had net gastcollege van iemand uit de Raad van Toezicht van het RDW.
Kkleuk
Die gasten weten niet eens hoe ze het oliepeil moeten controleren manquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heeft i gelijk ff je wagen gekeurd?
LOLquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:48 schreef Champy het volgende:
[..]
Die gasten weten niet eens hoe ze het oliepeil moeten controleren man
Echt heel leuk idd. Genieten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had net gastcollege van iemand uit de Raad van Toezicht van het RDW.
Kkleuk
Nee, april pas weer. En wat betreft olie, hij verbruikt srs bijna niks.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heeft i gelijk ff je wagen gekeurd?
Als er geen olie lekt, zit er geen olie inquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
zit toch geen olie meer in in die van VMS zuipt een liter per 100km![]()
Hoef je nooit meer te verversenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
zit toch geen olie meer in in die van VMS zuipt een liter per 100km![]()
Heb je een Harley gekocht?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als er geen olie lekt, zit er geen olie in
ik heb nog niks gekocht. Voorjaar weer denk ik.quote:
Kankerwijf met die kankerhond , volgens mij loopt ze vast joh.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:42 schreef RaymondK het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_asociaal_wijf.html
Die comments er onder![]()
Lekker man. Zo'n donker stoppelbaardje staat altijd mooi in contrast met mijn bright blue eyes.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:26 schreef Awesome_ het volgende:
Baardje 6mm híer, snor 5mm hier. Gewoon lekker faden.
allesquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
op je paasei bedoel je toch?
Of de weg glad bedoel je?
lolquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:36 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kankerwijf met die kankerhond , volgens mij loopt ze vast joh.![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk heeft die witte hond met dat jassie an gewoon al 6x voor d'r deur zitten scheiten die week , daarom zo boosquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:36 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kankerwijf met die kankerhond , volgens mij loopt ze vast joh.![]()
![]()
![]()
Ga weg gek. Die paar millimeter die jullie op je gezicht hebben is geen baard te noemen. Bovendien is er weinig blond inquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:38 schreef Ethanolic het volgende:
Henk is mad om zijn blonde vlasbaardje
Gewoon wat chocola rond strooien houdt het vanzelf opquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft die witte hond met dat jassie an gewoon al 6x voor d'r deur zitten scheiten die week , daarom zo boos
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gewoon wat chocola rond strooien houdt het vanzelf op
Je zou maar wakker worden van zo'n ouwe graftak die letterlijk loopt te kankerenquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Op 1:14 zegt ze opeens heel rustig en bedeesd " ja ken je gek kijken, maar 't is wel zo"
twitter:hxnnahkincaid twitterde op maandag 01-09-2014 om 12:55:42We all gotta love a post run pic 💅💁💞😛😈☺️🏃 http://t.co/llToe5cDHw reageer retweet
twitter:hxnnahkincaid twitterde op zondag 07-09-2014 om 09:55:50Happy Fathers Day grandad, thank you for being more of a father then my dad. Love you 💖 http://t.co/fx57AkCrTv reageer retweet
Denk dat MCNulty zelf niet doorheeft hoe erg die in de war is, wat bezielt je om naar zon site te gaan waar mensen doodgaan en waar je kinderlijkjes ziet etcquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:12 schreef fathank het volgende:
Wacht ik pak mijn viool ffquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Denk dat MCNulty zelf niet doorheeft hoe erg die in de war is, wat bezielt je om naar zon site te gaan waar mensen doodgaan en waar je kinderlijkjes ziet etc
ken je dat filmpje van die chinees in de lift?????quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Denk dat MCNulty zelf niet doorheeft hoe erg die in de war is, wat bezielt je om naar zon site te gaan waar mensen doodgaan en waar je kinderlijkjes ziet etc
Yup. 'Pak je zwembandjes maar vast anders verdrink je in mn ogen bbyquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker man. Zo'n donker stoppelbaardje staat altijd mooi in contrast met mijn bright blue eyes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Heb je tutu weer aan fokking drama queen dat je bent? Ik bezoek die subreddits niet, ik kwam ze voor het eerst tegen op redditlist en ging linkdumpen hier. Dat over kinderen was ik trouwens niet. Nog wat te kankeren vuile parasiet voordat je weer in je holletje kruipt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ion cannon firedquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heb je tutu weer aan fokking drama queen dat je bent? Ik bezoek die subreddits niet, ik kwam ze voor het eerst tegen op redditlist en ging linkdumpen hier. Dat over kinderen was ik trouwens niet. Nog wat te kankeren vuile parasiet voordat je weer in je holletje kruipt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |