quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
De loting voor de KNVB beker seizoen 2014/’15 vindt donderdag 3 juli 14.00 uur plaats in het KNVB Bondsbureau in Zeist. In totaal komen 85 teams uit in het KNVB bekertoernooi. Tijdens de loting zijn de betaaldvoetbalorganisaties, Achilles’29, de kampioenen van de Topklassen en de (plaatsvervangend) periodekampioenen van de Topklassen vrijgesteld van de eerste speelronde. Zij stromen in de tweede speelronde in.
Bekeropzet 2014/’15
Het toernooi om de KNVB beker kent komend seizoen de volgende opzet:
1e ronde woensdag 27 augustus 2014:
42 deelnemers (amateurverenigingen)
21 wedstrijden (zoveel als mogelijk zaterdag- tegen zondagverenigingen)
2e ronde dinsdag 23, woensdag 24 en donderdag 25 september 2014:
64 deelnemers (21 winnaars 1e ronde + vrijgestelde en vrijgelote clubs)
32 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
3e ronde dinsdag 28, woensdag 29 oktober en donderdag 30 oktober 2014:
32 deelnemers (32 winnaars 2e ronde)
16 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
1/8e finales dinsdag 16, woensdag 17 en donderdag 18 december 2014:
8 wedstrijden (16 winnaars 3e ronde)
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
Ze moeten Willems en Arias een keer links en rechtsbuiten zetten, ben wel benieuwd hoe ze het daar doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Willems begint steeds meer te scoren.
Als we rennen naar KFC ofzo wel ja....quote:Op donderdag 25 september 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds verslaat hij jou in de volle sprint
Jij wil graag Tamata op LB?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze moeten Willems en Arias een keer links en rechtsbuiten zetten, ben wel benieuwd hoe ze het daar doen.
Ik zei nog eens gekscherend dat Willems wel goed kon fungeren als vervanger van Depay maar toen werd ik uitgelachenquote:Op donderdag 25 september 2014 23:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze moeten Willems en Arias een keer links en rechtsbuiten zetten, ben wel benieuwd hoe ze het daar doen.
In de piero is hij geweldig.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Narsingh kan echt niet voetballen. Bruggink heeft er geen verstand van.
Die is geblesseerd Hansquote:Op donderdag 25 september 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil graag Tamata op LB?
Link?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat doen we in Flora en Fauna.
Lijkt me prima. Maar we hebben geen LBquote:Op donderdag 25 september 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zei nog eens gekscherend dat Willems wel goed kon fungeren als vervanger van Depay maar toen werd ik uitgelachen
Niet door mijquote:Op donderdag 25 september 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zei nog eens gekscherend dat Willems wel goed kon fungeren als vervanger van Depay maar toen werd ik uitgelachen
Ohja. Nouja, niet erg. Maar wie dan LB?quote:
D'n Guar.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Maar we hebben geen LB
Weet ik veel, Guardado ofzoquote:Op donderdag 25 september 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja. Nouja, niet erg. Maar wie dan LB?
Numan.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja. Nouja, niet erg. Maar wie dan LB?
Willems en goed in 1 zin, wees blij dat het bij lachen is gebleven...quote:Op donderdag 25 september 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cocu zelf.quote:
#DonRaja.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als we rennen naar KFC ofzo wel ja....
00:30 op Discovery Channelquote:Op donderdag 25 september 2014 23:07 schreef Shreyas het volgende:
Wanneer is de loting en waar is die te zien?
Dadelijk op tv.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:07 schreef Shreyas het volgende:
Godsamme, gaat die vraag hier elke 3 posts komen,...quote:Op donderdag 25 september 2014 23:07 schreef Shreyas het volgende:
Flora en Faunaquote:Op donderdag 25 september 2014 23:07 schreef Shreyas het volgende:
Weet jij dan toevallig of uitdoelpunten meetellen in bekerwedstrijden?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godsamme, gaat die vraag hier elke 3 posts komen,...
Over 40-45 minuten.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:09 schreef Seam het volgende:
Die kutloting is pas om half twaalf zeker he?
23:25 zeiden zequote:Op donderdag 25 september 2014 23:09 schreef Seam het volgende:
Die kutloting is pas om half twaalf zeker he?
.... wat heeft dat voor zin debiel, er is maar 1 wedstrijd.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij dan toevallig of uitdoelpunten meetellen in bekerwedstrijden?
niet 40-45?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft wel 50 kansen gemist.
om 3 uur vannachtquote:
Thanks, dan wacht ik nog even met rennen, wil dit hoogtepunt niet missenquote:
ARD om 3.00 uurquote:Op donderdag 25 september 2014 23:13 schreef ace_eleven het volgende:
Wordt er geloot? Hoelaat? Waar?
Feyenoord zit niet meer in het toernooi héquote:Op donderdag 25 september 2014 23:13 schreef ace_eleven het volgende:
Wordt er geloot? Hoelaat? Waar?
Kan ie ook nog eens een paar ballen pakken.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:16 schreef tompsv18 het volgende:
BREAKING NEWS: JEROEN ZOET GAAT LOTEN
Waarom niet Cocu?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:16 schreef tompsv18 het volgende:
BREAKING NEWS: JEROEN ZOET GAAT LOTEN
This is BRAND NEW INFORMATIONquote:Op donderdag 25 september 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord zit niet meer in het toernooi hé![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PEC is dus beter dan PSV.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:21 schreef tompsv18 het volgende:
Deltasport is dus beter dan Feyenoord
en die speelden veel beter dan Ajax, dus ze zijn beter dan Barcelonaquote:Op donderdag 25 september 2014 23:21 schreef tompsv18 het volgende:
Deltasport is dus beter dan Feyenoord
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:
Op TVquote:
Ook al zo'n grapjasquote:Op donderdag 25 september 2014 23:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
zondagmiddag, half 5 op RTV Noord Holland
Hoezo lig jij niet in je pyjamaatje op de bank met een dekentje over je heen te kijken met je duim in de mond?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
Posten jullie hier wat geloot wordt? Dank
Het is gewoon supergrappigquote:Op donderdag 25 september 2014 23:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom zouden wij daarover liegen? Milik topscorer.
Omdat ik moest werkenquote:Op donderdag 25 september 2014 23:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoezo lig jij niet in je pyjamaatje op de bank met een dekentje over je heen te kijken met je duim in de mond?
iets met vuurwerkquote:Op donderdag 25 september 2014 23:33 schreef Trebo het volgende:
Waarom mogen daar geen uitfans heen?
Zolang je strafschoppen kan nemen wel jaquote:Op donderdag 25 september 2014 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Almere - PSV
Ook niet heel lastig
neuquote:Op donderdag 25 september 2014 23:33 schreef Nober het volgende:
Dus Ajax - PSV was sowieso niet mogelijk?
er schijnt iets gebeurd te zijn tijdens de bekerfinale.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:33 schreef Trebo het volgende:
Waarom mogen daar geen uitfans heen?
Ah zo..quote:Op donderdag 25 september 2014 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
er schijnt iets gebeurd te zijn tijdens de bekerfinale.
Het is een loting. Als daar altijd zware wedstrijden uit komen was het ook doorgestoken kaart.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:33 schreef Trebo het volgende:
Urk - Ajax
Almere - PSV
Neuh geen doorgestoken kaart dit hoor
OHJA DIE 5-1 VOETBALLES VAN FC RON JANS BOYS.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
er schijnt iets gebeurd te zijn tijdens de bekerfinale.
Behalve Twentequote:Op donderdag 25 september 2014 23:35 schreef Trebo het volgende:
Bijna alle profclubs tegen amteurclubs..
Het is niet open, grote onzin dat PSV - Ajax al niet mogelijk was.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:35 schreef Trebo het volgende:
Bijna alle profclubs tegen amteurclubs..
Pls. Dit doen ze puur om de leukste tegenstanders zo ver mogelijk te laten komen omdat dat interessant is voor TV.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is een loting. Als daar altijd zware wedstrijden uit komen was het ook doorgestoken kaart.
NAC speelt altijd uit in de beker. Een zekerheidje eigenlijkquote:
Verder niet veel spektakel inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Go Ahead - Twente verreweg het leukste affiche
Wel lekker voor bettenquote:Op donderdag 25 september 2014 23:37 schreef BB-King het volgende:
Toploting man!
Ik verwacht een hoop goals en spektakel.
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:37 schreef BB-King het volgende:
Toploting man!
Ik verwacht een hoop goals en spektakel.
VVV - MVV is ook een mooie wedstrijd hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel pikantje inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda - Sparta ook nog wel aardig
Nah. Roda doet het vaak goed in de beker, die winnen thuis wel van Sparta.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda - Sparta ook nog wel aardig
Wel een bijzondere loting. Geen amateurs en bijna alle eerstedivisionisten wel. Eredivisieclubs hebben bijna allemaal mazzelquote:Op donderdag 25 september 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Urk v Ajax
Almere City FC v PSV
VVV Venlo v MVV Maastricht
Go Ahead Eagles v FC Twente
PEC Zwolle v HHC Hardenberg
SC Cambuur v Scheveningen
WKE v Excelsior
Flevo Boys v FC Groningen
De Graafschap v Delta Sport
GVVV v AZ
Heracles Almelo v FC Emmen
Roda JC v Sparta Rotterdam
De Treffers v NEC
Vitesse v FC Dordrecht
FC Volendam v Sportlust '46
Fortuna Sittard v NAC Breda
Je zin loopt niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel een bijzondere loting. Geen amateurs en bijna alle eerstedivisionisten wel. Eredivisieclubs hebben bijna allemaal mazzel
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel een bijzondere loting. Geen amateurs en bijna alle eerstedivisionisten wel tegen elkaar. Eredivisieclubs hebben bijna allemaal mazzel
Van mij mogen ze gewoon alle ballen in 1 bak gooien en loten maar idd.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:40 schreef Nober het volgende:
Waarom geen open loting?
Waarom niet de amateurclubs thuisvoordeel geven?
Allemaal fixedquote:Op donderdag 25 september 2014 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel een bijzondere loting. Geen amateurs en bijna alle eerstedivisionisten wel. Eredivisieclubs hebben bijna allemaal mazzel
mad?quote:
1. Het is bijna open loting, alleen psv ajax konden niet tegen elkaarquote:Op donderdag 25 september 2014 23:40 schreef Nober het volgende:
Waarom geen open loting?
Waarom niet de amateurclubs thuisvoordeel geven?
Kut spoilerquote:Op donderdag 25 september 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax
PSV
VVV
Go Ahead
PEC
Cambuur
Excelsior
Groningen
Graafschap
AZ
Emmen
Roda JC
Sparta
NEC
Dordrecht
Volendam
Fortuna
gaan door
Minus Roda JC.quote:
Tegen wie moet Feyenoord?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke potjes op TV?
Urk v Ajax
Almere v PSV
GAE v Twente
Roda JC v Sparta
Vitesse v Dordt
VVV v MVV
Fortuna v NAC?
Twente wint van GAEquote:Op donderdag 25 september 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax
PSV
VVV
Go Ahead
PEC
Cambuur
Excelsior
Groningen
Graafschap
AZ
Emmen
Roda JC
Sparta
NEC
Dordrecht
Volendam
Fortuna
gaan door
Haha.quote:
Goeien garp mangquote:
Standard Luik is Jupiler League niveau, dus daar wint Feyenoord wel vanquote:
Dordrecht - Sparta noem ik wel een streekderby hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:46 schreef Tchock het volgende:
Vi noemt PEC - Hardenberg een "streekderby".Dan is Vitesse - Utrecht ook een derby. En ADO tegen Excelsior, Dordt, Sparta of Feyenoord ook.
Ik schat Luik hoger in dan Kowetquote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Standard Luik is Jupiler League niveau, dus daar wint Feyenoord wel van
Dat zei ik ook niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dordrecht - Sparta noem ik wel een streekderby hoor.
Hij bedoelt ADO - Sparta, maar hij is een beetje onduidelijk vandaagquote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dordrecht - Sparta noem ik wel een streekderby hoor.
0-3quote:Op donderdag 25 september 2014 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, GAE uit... daar word ik niet blij van.
Dat Mexicano de betekenis van het woord "of" niet kent kun je mij moeilijk kwalijk nemen.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij bedoelt ADO - Sparta, maar hij is een beetje onduidelijk vandaag
Alors >>> Anky van Grunsvenquote:
Jij overschat het Belgisch voetbalquote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik schat Luik hoger in dan Kowet
2x Luc, 1x Mokhtarquote:
Dordrecht - Feyenoord zie ik weer niet echt als een derby. Dat is ook de reden dat PEC - HHC nooit een derby zal zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat Mexicano de betekenis van het woord "of" niet kent kun je mij moeilijk kwalijk nemen.
Who cares?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dordrecht - Feyenoord zie ik weer niet echt als een derby. Dat is ook de reden dat PEC - HHC nooit een derby zal zijn.
Dat ben ik met je eens maar nogmaals: "ADO tegen Excelsior, Dordt, Sparta of Feyenoord". De ene club is dus ADO en de andere een van die vier.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dordrecht - Feyenoord zie ik weer niet echt als een derby. Dat is ook de reden dat PEC - HHC nooit een derby zal zijn.
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een compliment, die steek ik in mijn zak.
En De Treffers - NEC dan? Streekderby!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:28 schreef hafcfan het volgende:
Wat een flut loting. Alleen Eagles-Twente is leuk.
Daar blijft half Nederland voor thuis inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:34 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En De Treffers - NEC dan? Streekderby!
quote:
Wereldschokkende voorspellingen. Je voorspelt elke keer de ploeg die hoger staat op de ranglijst als winnaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Urk v Ajax
Almere City FC v PSV
VVV Venlo v MVV Maastricht
Go Ahead Eagles v FC Twente
PEC Zwolle v HHC Hardenberg
SC Cambuur v Scheveningen
WKE v Excelsior
Flevo Boys v FC Groningen
De Graafschap v Delta Sport
GVVV v AZ
Heracles Almelo v FC Emmen
Roda JC v Sparta Rotterdam
De Treffers v NEC
Vitesse v FC Dordrecht
FC Volendam v Sportlust '46
Fortuna Sittard v NAC Breda
En zie Vitasquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wereldschokkende voorspellingen. Je voorspelt elke keer de ploeg die hoger staat op de ranglijst als winnaar.
Edit: Excuus: Heracles niet.
Verrekquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die staan onder Dordt op de ranglijst.
Niemand voor feyenoord? Knjbquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:29 schreef Smoofie het volgende:
Geen ajax-supporters mee, maar heel urk incl de spelers is voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |