NAC speelt altijd uit in de beker. Een zekerheidje eigenlijkquote:
Verder niet veel spektakel inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Go Ahead - Twente verreweg het leukste affiche
Wel lekker voor bettenquote:Op donderdag 25 september 2014 23:37 schreef BB-King het volgende:
Toploting man!
Ik verwacht een hoop goals en spektakel.
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:37 schreef BB-King het volgende:
Toploting man!
Ik verwacht een hoop goals en spektakel.
VVV - MVV is ook een mooie wedstrijd hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel pikantje inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda - Sparta ook nog wel aardig
Nah. Roda doet het vaak goed in de beker, die winnen thuis wel van Sparta.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda - Sparta ook nog wel aardig
Wel een bijzondere loting. Geen amateurs en bijna alle eerstedivisionisten wel. Eredivisieclubs hebben bijna allemaal mazzelquote:Op donderdag 25 september 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Urk v Ajax
Almere City FC v PSV
VVV Venlo v MVV Maastricht
Go Ahead Eagles v FC Twente
PEC Zwolle v HHC Hardenberg
SC Cambuur v Scheveningen
WKE v Excelsior
Flevo Boys v FC Groningen
De Graafschap v Delta Sport
GVVV v AZ
Heracles Almelo v FC Emmen
Roda JC v Sparta Rotterdam
De Treffers v NEC
Vitesse v FC Dordrecht
FC Volendam v Sportlust '46
Fortuna Sittard v NAC Breda
Je zin loopt niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel een bijzondere loting. Geen amateurs en bijna alle eerstedivisionisten wel. Eredivisieclubs hebben bijna allemaal mazzel
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel een bijzondere loting. Geen amateurs en bijna alle eerstedivisionisten wel tegen elkaar. Eredivisieclubs hebben bijna allemaal mazzel
Van mij mogen ze gewoon alle ballen in 1 bak gooien en loten maar idd.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:40 schreef Nober het volgende:
Waarom geen open loting?
Waarom niet de amateurclubs thuisvoordeel geven?
Allemaal fixedquote:Op donderdag 25 september 2014 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel een bijzondere loting. Geen amateurs en bijna alle eerstedivisionisten wel. Eredivisieclubs hebben bijna allemaal mazzel
mad?quote:
1. Het is bijna open loting, alleen psv ajax konden niet tegen elkaarquote:Op donderdag 25 september 2014 23:40 schreef Nober het volgende:
Waarom geen open loting?
Waarom niet de amateurclubs thuisvoordeel geven?
Kut spoilerquote:Op donderdag 25 september 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax
PSV
VVV
Go Ahead
PEC
Cambuur
Excelsior
Groningen
Graafschap
AZ
Emmen
Roda JC
Sparta
NEC
Dordrecht
Volendam
Fortuna
gaan door
Minus Roda JC.quote:
Tegen wie moet Feyenoord?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke potjes op TV?
Urk v Ajax
Almere v PSV
GAE v Twente
Roda JC v Sparta
Vitesse v Dordt
VVV v MVV
Fortuna v NAC?
Twente wint van GAEquote:Op donderdag 25 september 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax
PSV
VVV
Go Ahead
PEC
Cambuur
Excelsior
Groningen
Graafschap
AZ
Emmen
Roda JC
Sparta
NEC
Dordrecht
Volendam
Fortuna
gaan door
Haha.quote:
Goeien garp mangquote:
Standard Luik is Jupiler League niveau, dus daar wint Feyenoord wel vanquote:
Dordrecht - Sparta noem ik wel een streekderby hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:46 schreef Tchock het volgende:
Vi noemt PEC - Hardenberg een "streekderby".Dan is Vitesse - Utrecht ook een derby. En ADO tegen Excelsior, Dordt, Sparta of Feyenoord ook.
Ik schat Luik hoger in dan Kowetquote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Standard Luik is Jupiler League niveau, dus daar wint Feyenoord wel van
Dat zei ik ook niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dordrecht - Sparta noem ik wel een streekderby hoor.
Hij bedoelt ADO - Sparta, maar hij is een beetje onduidelijk vandaagquote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dordrecht - Sparta noem ik wel een streekderby hoor.
0-3quote:Op donderdag 25 september 2014 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, GAE uit... daar word ik niet blij van.
Dat Mexicano de betekenis van het woord "of" niet kent kun je mij moeilijk kwalijk nemen.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij bedoelt ADO - Sparta, maar hij is een beetje onduidelijk vandaag
Alors >>> Anky van Grunsvenquote:
Jij overschat het Belgisch voetbalquote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik schat Luik hoger in dan Kowet
2x Luc, 1x Mokhtarquote:
Dordrecht - Feyenoord zie ik weer niet echt als een derby. Dat is ook de reden dat PEC - HHC nooit een derby zal zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat Mexicano de betekenis van het woord "of" niet kent kun je mij moeilijk kwalijk nemen.
Who cares?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dordrecht - Feyenoord zie ik weer niet echt als een derby. Dat is ook de reden dat PEC - HHC nooit een derby zal zijn.
Dat ben ik met je eens maar nogmaals: "ADO tegen Excelsior, Dordt, Sparta of Feyenoord". De ene club is dus ADO en de andere een van die vier.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dordrecht - Feyenoord zie ik weer niet echt als een derby. Dat is ook de reden dat PEC - HHC nooit een derby zal zijn.
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een compliment, die steek ik in mijn zak.
En De Treffers - NEC dan? Streekderby!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:28 schreef hafcfan het volgende:
Wat een flut loting. Alleen Eagles-Twente is leuk.
Daar blijft half Nederland voor thuis inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:34 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En De Treffers - NEC dan? Streekderby!
quote:
Wereldschokkende voorspellingen. Je voorspelt elke keer de ploeg die hoger staat op de ranglijst als winnaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Urk v Ajax
Almere City FC v PSV
VVV Venlo v MVV Maastricht
Go Ahead Eagles v FC Twente
PEC Zwolle v HHC Hardenberg
SC Cambuur v Scheveningen
WKE v Excelsior
Flevo Boys v FC Groningen
De Graafschap v Delta Sport
GVVV v AZ
Heracles Almelo v FC Emmen
Roda JC v Sparta Rotterdam
De Treffers v NEC
Vitesse v FC Dordrecht
FC Volendam v Sportlust '46
Fortuna Sittard v NAC Breda
En zie Vitasquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wereldschokkende voorspellingen. Je voorspelt elke keer de ploeg die hoger staat op de ranglijst als winnaar.
Edit: Excuus: Heracles niet.
Verrekquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die staan onder Dordt op de ranglijst.
Niemand voor feyenoord? Knjbquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:29 schreef Smoofie het volgende:
Geen ajax-supporters mee, maar heel urk incl de spelers is voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |