met je tanden op elkaar mompelen bedoel je ?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:13 schreef Mani89 het volgende:
e verkaasde is hij dan want hij praat niet als een Marokkaan
Opgegroeid zonder zijn vader.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:13 schreef Mani89 het volgende:
Vieze verkaasde is hij dan want hij praat niet als een Marokkaan.
Nooit wollah zeggenquote:Op donderdag 25 september 2014 19:13 schreef Mani89 het volgende:
Vieze verkaasde is hij dan want hij praat niet als een Marokkaan.
Zo veel is dat toch niet, relatief gezien?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:12 schreef Evertjan het volgende:
zitten in dat grafiekje ook de doden van terreuraanslagen?
Wel een missie naar Uruzgan, maar alleen als onze jongens daar paardenbloemen gaan planten.quote:
Geen klaprozen?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel een missie naar Uruzgan, maar alleen als onze jongens daar paardenbloemen gaan planten.
Hij mag pas weer langskomen als hij 41 jaar oud is, helaas.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Ricardo Ricco nog nooit gezien als tafelgast
Des te achterlijker. Diplomatie willen hanteren tegen koppenhakkersquote:Op donderdag 25 september 2014 19:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
SP is tenminste rechtlijnig als het over oorlog voeren gaat
you touch my tralalaquote:
Alleen op maandag na VI. Maar deze fragmenten leken ook wel MVMquote:Op donderdag 25 september 2014 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Om 10 uur weer ? of alleen na VI?
zeg het maar Mani, cijfer voor die blonde.quote:
volgens mij maak je alleen kans als je op haar vader lijktquote:Op donderdag 25 september 2014 19:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
zeg het maar Mani, cijfer voor die blonde.
Nou, ik steek mijn hand er niet voor in het vuur begrijp je.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
zeg het maar Mani, cijfer voor die blonde.
The Daily Show en Colbert Report zijn nog best aardig.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:29 schreef Evertjan het volgende:
leuk Amerikaanse late night humor
zend dan dat uit om 19.00 ipv de DWDDquote:Op donderdag 25 september 2014 19:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
The Daily Show en Colbert Report zijn nog best aardig.
Ik interesseer me wel in die dochter.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:21 schreef Evertjan het volgende:
Niemand in Nederland behalve deze dochter interesseert dit
als je die grote kabelzenders bedoelt als CNN FOX en ABC bedoelt nee daar mis je niks aanquote:Op donderdag 25 september 2014 19:31 schreef Mani89 het volgende:
We missen dus niks aan die Amerikaanse tv.
Gewoon online on iemand te kijken.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zend dan dat uit om 19.00 ipv de DWDD
scheelt wel tijdquote:Op donderdag 25 september 2014 19:34 schreef Evertjan het volgende:
ook wel zielig dat je uit de kast komt op nationale tv
kip in de wok is lekker hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
wok into the club like waddup i got a big cock
tekstje hoor
ik mis ook Clarence Clemonsquote:Op donderdag 25 september 2014 19:41 schreef TLC het volgende:
Ik miste Careless Whisper bij die sax fragmentjes
Die zat erbij hoorquote:
Ja die stond helemaal aan de zijkant. Viel mij eerst ook niet op.quote:
Op deze manier wel ja, hier word ik supernerveus van.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Wat een kutinstrument is het eigenlijk.
Gecondoleerd.quote:
quote:
Dankjulliewel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Media-uitzending: Jean Pierre Geelen en Hans Beerekamp
Na acht seizoenen Pauw&Witteman ging 1 september het nieuwe actualiteitenprogramma ‘Pauw’ met alleen Jeroen Pauw van start. Tot nu toe vallen de kijkcijfers tegen, de kritiek is hard en er wordt vooral gesproken over de strijd Pauw versus Tan. Terecht? We praten erover met Jean Pierre Geelen en Hans Beerekamp.
Media-uitzending: Typhoon - 26-9-2014
Voor de eerste keer dit seizoen verzorgt onze nieuwe huisband Typhoon voor de muzikale omlijsting bij deze media-uitzending. Bij elk onderwerp spelen zij een cover die thematisch aansluit bij het onderwerp aan tafel.
Lekker Pauw onderuit halen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Media-uitzending: Jean Pierre Geelen en Hans Beerekamp
Na acht seizoenen Pauw&Witteman ging 1 september het nieuwe actualiteitenprogramma ‘Pauw’ met alleen Jeroen Pauw van start. Tot nu toe vallen de kijkcijfers tegen, de kritiek is hard en er wordt vooral gesproken over de strijd Pauw versus Tan. Terecht? We praten erover met Jean Pierre Geelen en Hans Beerekamp.
En daarna natuurlijk bier voor die tweedequote:
Je fles azijn staat al koud ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
En daarna natuurlijk bier voor die tweede![]()
Die serie heb ik nog nooit van gehoord, zal wel kut zijn zoals de meeste Nederlandse series.
Mond vol tanden weer. Zie je nooit iets positiefs posten. Kunst begrijp je niet. Muziek is klere herrrie en als iemand met twee woorden praat is het te elitair. Waarom kijk jequote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mond vol tanden weer. Zie je nooit iets positiefs posten. Kunst begrijp je niet. Muziek is klere herrrie en als iemand met twee woorden praat is het te elitair. Waarom kijk jeJe bent of dom of onwetend.
Ik vind Nederlandse series meestal wel leuk, zoals Penoza of Overspel. Maar deze heb ik niet gekeken omdat ik het boek zo kut vond. (Saskia Noort). Echt het slechtste boek dat ik ooit heb gelezen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
En daarna natuurlijk bier voor die tweede![]()
Die serie heb ik nog nooit van gehoord, zal wel kut zijn zoals de meeste Nederlandse series.
Joh. Maar Typhoon is te goed voor deze rolquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beter dan die afzichtelijke tweeling
quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh. Maar Typhoon is te goed voor deze rol
Neuh.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]![]()
Dat was sarcastisch bedoeld...? Toch....?
Nou ja smaken verschillen. Ik kan er trouwens helemaal niet over oordelen, ken hem amper. Luister alleen nog Studio Brussel want Nederlandse muziek en radio kan ik niet meer verdragen. En die hebben hem niet opgepikt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh.
Als ik alles tegenover elkaar zet is Typhoon 6x beter dan al die andere actjes.
Het zal wel vooral klagen worden over het entertainment gehalte van Tan.quote:
Mwah, Lobi de Basi wordt wel heel algemeen gewaardeerd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja smaken verschillen. Ik kan er trouwens helemaal niet over oordelen, ken hem amper. Luister alleen nog Studio Brussel want Nederlandse muziek en radio kan ik niet meer verdragen. En die hebben hem niet opgepikt.
Te goed? Met die matige rijmpjes?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je je er zelf niet te groot/goed voor voelt maakt dat toch niets uit?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De enige leuke Nederlandse serie van afgelopen tijd vind/vond ik Heer en Meester.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandse series meestal wel leuk, zoals Penoza of Overspel. Maar deze heb ik niet gekeken omdat ik het boek zo kut vond. (Saskia Noort). Echt het slechtste boek dat ik ooit heb gelezen.
Dat was echt chanant.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:03 schreef OProg het volgende:
Lekker in de reet van Pharrel kruipen.
Je zal eens iets leuk vinden.quote:
Alleen als je Louis een god voor je is. Dus ja, voor mij wel maar de rest was gewoon triest.quote:
groot gemaakt*quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:05 schreef Gramulanion het volgende:
DWDD heeft Roel van Velzen gemaakt.
En maar goed ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:06 schreef DrDentz het volgende:
Lucky Fonz 3, die was ik net totaal vergeten!
Nee.quote:
gelukkig is typhoon al een eindbaasquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:06 schreef Evertjan het volgende:
de meeste van die bandjes zijn aan lager wal geraakt dus je kan beter ervoor zorgen dat je niet de DWDD huisband word
FF Quoetenquote:
zelfs als ze 60 is zou ik haar nog keihard doenquote:
Zeker. Niks mis mee.quote:
met kleren aan ziet ze er idd anders uitquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Wat ziet ze er raar uit. Ik herken haar bijna niet.
Of misschien moet je naar de opticien.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Lijkt wel een pruik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met kleren aan ziet ze er idd anders uit
Katja is slanker dan ooit. Als twintiger had ze boulimia en was ze vaak behoorlijk breed.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ge kleding wordt met het jaar wijder. Maar nog steeds een lekker halfbloedkoppie....
Neuh er is iets met haar haar en wat evertjan zegt, haar kleren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Of misschien moet je naar op opticien.
Niet doen, Paul de leeuw komt zo aan het woord dus misschien wel een topshow voor jequote:Op vrijdag 26 september 2014 19:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb eigenlijk zin in koffie, maar als ik nu ga zetten zet ik DWDD op pauze en kom ik terug dan loopt dit topic voor.
Dus dat ga ik niet doen.
Barf indeedquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
Zie nu pas dat Paul de Leeuw er zit.
Wtfquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
Adolf Hitler
Snap niet dat GGMM dat zo'n enorme held vond.
Prima acteur.quote:
jimmy kimmel?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:12 schreef Grunge. het volgende:
Hoe heet die andere Jimmy ook alweer? Die ene die we ook telkens zagen een aantal jaar geleden?
Kimmelquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:12 schreef Grunge. het volgende:
Hoe heet die andere Jimmy ook alweer? Die ene die we ook telkens zagen een aantal jaar geleden?
Wat een humor heb jijquote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:13 schreef superniger het volgende:
Saai fragment. Ze hadden voor de week van Filemon moeten kiezen.
Met Peeeeter Jan Rens? Dat was inderdaad geweldige TV.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:13 schreef superniger het volgende:
Saai fragment. Ze hadden voor de week van Filemon moeten kiezen.
Jawel die hebben die Lego Robot gebouwd en zijn weer gegaan. Eens in de maand software update en klaar!quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:13 schreef Evertjan het volgende:
wel zielig hoor hebben die oma's geen kleinkinderen die op bezoek komen
Ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met Peeeeter Jan Rens? Dat was inderdaad geweldige TV.
lekker in je eigen vuil zitten de hele dag lekker tochquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:14 schreef Grunge. het volgende:
Waarom zijn bejaarden altijd zo zielig en schaamteloos over zielig zijn. Ik word een toffe bejaarde die de hele dag leest en films kijkt, katten om haar heen, hoppa.
Na 2 zinnen ben ik altijd de draad kwijt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:15 schreef OProg het volgende:
MM. Blijven luisteren als hij praat blijft lastig.
Jij bent al bezet he? Heb ik weer... kutleven.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zeg Neuken? En half Fok staat bij je aan de deur straks. Eenzaamheid is een keuze!
Dat heeft me voorheen ook nooit tegengehoudenquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent al bezet he? Heb ik weer... kutleven.
Maar mij wel waxquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat heeft me voorheen ook nooit tegengehouden
... en je hebt dan ook nog Fok!, met Fok! ben je never eenzaamquote:Op Fo[quote]
[b]Op vrijdag 26 september 2014 19:14 schreef Grunge. het volgende:
Waarom zijn bejaarden altijd zo zielig en schaamteloos over zielig zijn. Ik word een toffe bejaarde die de hele dag leest en films kijkt, katten om haar heen, hoppa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |