Om je te pesten ga ik nu een dag vaag posten.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja doe ik ookmaar ik zou willen dat hij gewoon eens zei wat hij bedoelde
![]()
verder niks
Dat doe jij altijd alquote:Op donderdag 25 september 2014 13:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om je te pesten ga ik nu een dag vaag posten.
NEE!!!quote:Op donderdag 25 september 2014 13:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb het al opgegeven...quote:Op donderdag 25 september 2014 13:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds te ontdekken wat ie nou eigenlijk wil zeggen.
Als ik TH was had ik dus nu een plaatje van Dik Trom gepostquote:Op donderdag 25 september 2014 13:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga er niet wakker van liggen maar bijzonder is TH wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik TH was had ik dus nu een plaatje van Dik Trom gepost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]ik heb wel iets speciaals dat je gratis van me mag hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukt!quote:Op donderdag 25 september 2014 13:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben daar zelf niet zo goed in.
Ja, morgen zou ik die UVWASH in huis hebben zei die man, dus kan ik morgen beginnen metquote:Op donderdag 25 september 2014 13:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je nu al over morgen aan het denken?
Zover denk ik nooit vooruit.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, morgen zou ik die UVWASH in huis hebben zei die man, dus kan ik morgen beginnen met
sjaals en t-shirts UV bestendig te maken, snap ie?
Goed te horen Fann... Ik ga zo lekker op huis aan...quote:Op donderdag 25 september 2014 13:19 schreef FANN het volgende:
Chuf! Je bent een redder in de nood!![]()
http://goedezaken.nu/markt-zon-uv-bescherming/
en tussen het fokken door een webwinkel gevonden die wél meteen terugbelde, dus
ik ga bestellen
mag ik meedoen?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:28 schreef sasquatsch het volgende:
Doe maar gewoon, dan doe je al vaag genoeg.
Ga jij nu ook vaag doen?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:48 schreef chufi het volgende:
Weekend en de dokter ook weer overleefd ....
En jij gelooft die dokter?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo vaag vind ik het niet... Over een jaar weer medische checkup...
Ik wel, MM misschien wel niet ....quote:Op donderdag 25 september 2014 16:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En jij gelooft die dokter?
Goedgelovigen zullen er altijd zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wel, MM misschien wel niet ....
Ik geloof eerder in de wetenschap dan in goedgelovigheidquote:Op donderdag 25 september 2014 16:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goedgelovigen zullen er altijd zijn.
Niet alles is wetenschappelijk te verklaren.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof eerder in de wetenschap dan in goedgelovigheid
Doedelzakken?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:08 schreef chufi het volgende:
Nu Schotse blaaspijpers in Gleneagles
En je doet niet aan whisky ?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom weet ik niet maar ben dol op doedelzakmuziek.
[quote]quote:
Ik ging vorige week eten in het wijkcentrum en de meneer die dan altijd naast ,me zit werd 86.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja doe ik ookmaar ik zou willen dat hij gewoon eens zei wat hij bedoelde
![]()
verder niks
niet iedereen is even verbaal begaafdquote:
Mijn buurman ondergaat morgen een hernia-operatie.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:48 schreef chufi het volgende:
is je dokter overleden?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:48 schreef chufi het volgende:
Ja, ja Hut het is wel goedquote:Op donderdag 25 september 2014 17:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
niet iedereen is even verbaal begaafd
labels gaan bij mij kriebelen en irriterenquote:Op donderdag 25 september 2014 18:11 schreef FANN het volgende:
En je moet dus noooooooooit de labels uit je T-shirts knippen zoals ik heb gedaan
Voortaan alleen katoenen shirts kopenquote:Op donderdag 25 september 2014 18:11 schreef FANN het volgende:
En je moet dus noooooooooit de labels uit je T-shirts knippen zoals ik heb gedaan,
want dan moet je raden wat nou katoen is en wat niet![]()
Maar ik heb een hele stapel, bij sommige zaten ze er nog in
daarom had ik die rotdingen er ook uit gekniptquote:Op donderdag 25 september 2014 18:21 schreef sacha het volgende:
[..]
labels gaan bij mij kriebelen en irriteren
Ik heb een paar van die Nike-shirts en die labels zijn bijna 10 cm lang en 3 stuks over elkaar .... afknippen die rotzooiquote:Op donderdag 25 september 2014 18:21 schreef sacha het volgende:
[..]
labels gaan bij mij kriebelen en irriteren
én sjaals... bijna al mijn sjaals zijn van andere materialen, dus da's balen,quote:Op donderdag 25 september 2014 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Voortaan alleen katoenen shirts kopen
Ja, soms zit er een hele bos van die labels in, is toch irritant?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die Nike-shirts en die labels zijn bijna 10 cm lang en 3 stuks over elkaar .... afknippen die rotzooi
Laten we hopen dat het werkt ..quote:Op donderdag 25 september 2014 18:29 schreef FANN het volgende:
Zie ik er toch ''bijna'' normaal uit, op die hoeden na dan, maar dat is alleen als er écht zon is
ik kan moeilijk met die Plu in auto, bus of tram stappen
Ja, anders merk ik dat snel genoegquote:
En je had dr gesproken ?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, anders merk ik dat snel genoegmaar ik denk wel dat het werkt, omdat die vrouw
die het ontwikkeld heeft ook dinges heeft....
Photodermatitisquote:Op donderdag 25 september 2014 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, anders merk ik dat snel genoegmaar ik denk wel dat het werkt, omdat die vrouw
die het ontwikkeld heeft ook dinges heeft....
Nee ik heb haar niet gesproken maar dat stond in dat bericht, die link die ik had gepost...quote:Op donderdag 25 september 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
En je had dr gesproken ?
Mijn laatste openstaande bestelling is inmiddels afgehaald... GLS vind ik niet zo fijn als courier... Leveren niet op zaterdag bv...
Ik moest Googelenquote:
Ok dat dus .. Ja had ik gezien ...quote:Op donderdag 25 september 2014 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik heb haar niet gesproken maar dat stond in dat bericht, die link die ik had gepost...
http://goedezaken.nu/markt-zon-uv-bescherming/
Ga ik doen Chuf, ik denk niet dat ik het in de droger ga doen, en ja, ik denk bij iedere wasbeurtquote:Op donderdag 25 september 2014 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dat dus .. Ja had ik gezien ...
Lees je goed in over het gebruik etc.. Mag het in de droger en zo ... vervaagd de protectie met de tijd zonder gebruik en zo ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:59 schreef chufi het volgende:
Goed ... Geen zin in te koen vandaag .... Pizza besteld ...
Is niet duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga straks Vegetarische Lasagna eten, magnetron eten, ben benieuwd
![]()
doe ik zelden of nooit, maar ja, zo af en toe eens iets proberen, is van AH, volgens mij
een euro of 5, maar weet ik niet zeker![]()
Ik had ooit een favoriete soortgelijke maar die was minstens 6 euro duurder ...quote:
Ik weet niet hoeveel die bak kostquote:Op donderdag 25 september 2014 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ooit een favoriete soortgelijke maar die was minstens 6 euro duurder ...
Maar goed ik ga zo eten ... Denk dat er zo gebeld gaat worden...
Mijn laatste bak was van een alfabetisch Duits merk was iets van 40K of zoquote:Op donderdag 25 september 2014 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel die bak kostmaar eetze alvast
eh... oké....quote:Op donderdag 25 september 2014 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn laatste bak was van een alfabetisch Duits merk was iets van 40K of zo
Ga je pizza eten TH? Dat wordt dan wel een dubbele warme maaltijd... Op het NL menu kan dat niet, maar tegenwoordig met al die mede-europeanen.. is het gewoon geworden ..quote:
Nee ik had vanmiddag Bami en vanavond Aardappels en ik ben niet dik dus dat kan.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je pizza eten TH? Dat wordt dan wel een dubbele warme maaltijd... Op het NL menu kan dat niet, maar tegenwoordig met al die mede-europeanen.. is het gewoon geworden ..
Overal om de Mediterranee eten ze minimaal 2 x warm op een dag ..
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:29 schreef Treehut362 het volgende:
waarom doe je nooit Mens erger je niet forum
Waarom ik het niet meer doe bedoel je .... Vroeger wel he !quote:
wat is ATquote:Op donderdag 25 september 2014 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Waarom ik het niet meer doe bedoel je .... Vroeger wel he !
Maar staat niet meer in mn AT....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat zijn er aardig wat bij mijandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
of die onbekende persoon overleeft het niet!quote:Op donderdag 25 september 2014 20:05 schreef chufi het volgende:
Stond er net een onbekend persoon met een pakje voor mn deur .... Of ik nog wou betalen ... Nee Nee dat heb ik al gedaan ... Echt niet ?? Welles !! OK en hij droop af, maar dat was de laatste keer ... Volgende keer overleef ik niet ...
Nah ik geef ze meestal wel een fooi... Dus ik zal gespaard worden, maar de rest van mn flat wordt afgeslacht ..quote:Op donderdag 25 september 2014 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
of die onbekende persoon overleeft het niet!
Heb je daar geen pillen tegenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah ik geef ze meestal wel een fooi... Dus ik zal gespaard worden, maar de rest van mn flat wordt afgeslacht ..
Ja net een paar nieuwe gekregen van de dokter ..quote:Op donderdag 25 september 2014 20:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Heb je daar geen pillen tegen
Gister nog een bij verlost. Die worstelde met de ramen. Een goeie daad gedaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:38 schreef chufi het volgende:
Drakin Kijk je Keuringsdiens van waarde ? Over honing ...
Piesen in de douche doet toch iedereen ... ?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister nog een bij verlost. Die worstelde met de ramen. Een goeie daad gedaan.
En gepiest in de douche weer, erg charmant
Best lastig soms met mannen om je heen.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Piesen in de douche doet toch iedereen ... ?
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Best lastig soms met mannen om je heen.Héé ik ga even naar de badkamer.
Zeker als daar het enige waterpunt nog zit. Deuren zijn er meestal ook niet meer btw
Wat ben je blond of doe je maar alsof.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
Heb je alles uitgebroken ? EN je ouwe wc-pot verwijdert ?
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je blond of doe je maar alsof.
Ik heb het laten staan dus donkerblond en wit .. vaag kleurtje die baardquote:Op donderdag 25 september 2014 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je blond of doe je maar alsof.
Geeft niet,quote:Op donderdag 25 september 2014 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het laten staan dus donkerblond en wit .. vaag kleurtje die baard
Welk dingquote:
Shit gemist... had ik ook wel willen zien, morgen effe terugkijken...quote:Op donderdag 25 september 2014 20:38 schreef chufi het volgende:
Ging meer om certificatitie probleem ... Niet iets gemist in mijn ogen ..quote:Op donderdag 25 september 2014 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Shit gemist... had ik ook wel willen zien, morgen effe terugkijken...
Hoe mooi en lekker de honing ook mag zijn , je kunt er geen label van eco blabla aan hangen ..quote:Op donderdag 25 september 2014 22:17 schreef FANN het volgende:
Ik had ook al aan Drakin gevraagd of ze Manuka Honing kende, maar ik geloof niet dat ze mijn vraag
gezien heef, of ze heeft hem genegeerddat zou ook nog kunnen
niet gezien die vraag ik zit nu in de bioscoop.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:17 schreef FANN het volgende:
Ik had ook al aan Drakin gevraagd of ze Manuka Honing kende, maar ik geloof niet dat ze mijn vraag
gezien heef, of ze heeft hem genegeerddat zou ook nog kunnen
Geeft niks...quote:Op donderdag 25 september 2014 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
niet gezien die vraag ik zit nu in de bioscoop.
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
niet gezien die vraag ik zit nu in de bioscoop.
Nou ja, ik heb in elk geval héle lekkere gevonden, Biowinkel natuurlijk, en zo duur als de pestquote:Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe mooi en lekker de honing ook mag zijn , je kunt er geen label van eco blabla aan hangen ..
Ben eigenlijk wel benieuwd of Drakin honing heeft kunnen oogsten ... ?
Na dat je je natte gleuf hebt afgedroogd ...quote:Op donderdag 25 september 2014 22:41 schreef sacha het volgende:
mag ik dat straks ook zeggen?![]()
niet gezien die vraag ik zit nu in een waterglijbaan
Nee !quote:Op donderdag 25 september 2014 22:41 schreef sacha het volgende:
pardon?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Na dat je je natte gleuf hebt afgedroogd ...
ik doe echt mijn best maar ik vind het niet grappigquote:Op donderdag 25 september 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou jij het droog dan, als je van zo'n ding afglijdt ?
Sorry Sas , maar ik ben een man van praktische zaken en als je van zon ding afglijdt loop je dat risico OK!!?? Misschien was ik iets te voorbarig ..quote:Op donderdag 25 september 2014 22:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe echt mijn best maar ik vind het niet grappig
Ik zie jou niet meer op een waterbaan Fannquote:Op donderdag 25 september 2014 23:13 schreef FANN het volgende:
Op een waterglijbaan hou je het in elk geval niet droog Chuf, maar op n andere manier dan
heh...
Wel lekker, zwemmenalleen dat Chloor vind ik dan weer minder leuk...
Nee, ik ben bang van nietquote:Op donderdag 25 september 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie jou niet meer op een waterbaan Fann
Ik mezelf ook niet hoor. want het boeit me nietquote:Op donderdag 25 september 2014 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang van nietmaar goed, ik neem wel een douche
![]()
Jammer dat ik geen bad heb, maar dan ga ik m ook snel in vervelen trouwens...
Ik heb mb m inmiddels afgedroogd .. Lekker wijntje ..quote:Op donderdag 25 september 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hot item vorige week.. Dat we langer douchen en zo
quote:
heb ik ookquote:
Ik heb er niet zo'n moeite mee. Gedraag me ook zo.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n moeite mee. Gedraag me ook zo.
Ja goddank ik ben het even zat. Meer lichamelijk eigenlijk. Klopt het weer om hier te postenquote:
Dat maakt niet uit ...quote:Op donderdag 25 september 2014 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja goddank ik ben het even zat. Meer lichamelijk eigenlijk. Klopt het weer om hier te posten
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit ...
Maar als je je naar de kloten werkt vinden we dat hier niet leuk ..
We houden best nog wel een beetje van je soms
Ja prima, niks te zeikenquote:
Soms verwachten we het ergste ... maar uiteindelijke ben je gewoon een lief meisjequote:
Haha je bent ook wel lief.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms verwachten we het ergste ... maar uiteindelijke ben je gewoon een lief meisje
Kus
En / of zaniken we ergens anders door
Uh eh whut.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Liefde is ontvangen en geven :}
Planning is 12 november ... is dat OK ?
Heeft die glijbaan dan ook pauze?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:41 schreef sacha het volgende:
Ik had er een mail over, maar ik moest gisteravond werken en dan kan ik geen tv kijken, straks maar uitzending gemist even zien.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:38 schreef chufi het volgende:
Weekendje Texel of Tenerife?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:38 schreef just me het volgende:
Nog één nachtje slapen en dan weg tot zondagavond
Weekendje Haarlemquote:
hoezo jouw wereld? woon je er dichtbij?quote:
Ik woon randje Amsterdam, richting Haarlem.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:54 schreef just me het volgende:
[..]
hoezo jouw wereld? woon je er dichtbij?
Ik ga met een goede vriend, hebben hotel in het centrum kunnen boeken, en ik hoop dat we wat leuke kroegjes kunnen vinden en lekker gaan eten en stappen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon randje Amsterdam, richting Haarlem.
Ik kom daarom ook vaker in het centrum van Haarlem dan Amsterdam...
Kroegen zat, de Jopenkerk is een must om te bezoeken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga met een goede vriend, hebben hotel in het centrum kunnen boeken, en ik hoop dat we wat leuke kroegjes kunnen vinden en lekker gaan eten en stappen.
Er zit plastic in álle Honingen die ze hebben onderzochtquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had er een mail over, maar ik moest gisteravond werken en dan kan ik geen tv kijken, straks maar uitzending gemist even zien.
Gelukkig mocht ik op mijn werk de filmzaal in, en in de pauze moet ik natuurlijk even kijken op Fok(vooral of ik een berichtje van mijn vriendje heb)
En Manuka honing ken ik, heb 2 jaar terug een pot gekocht en die staat nog steeds, verschrikkelijk lekker, een zeer intense smaak, maar of het nou werkelijk zoveel gezonder is? Nope voortaan potje gewoon weer bij de plaatselijke Imker.
dat was best een heel fijn muziekje trouwens....quote:
jeugdhelt!quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:19 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was best een heel fijn muziekje trouwens....
Maar er stond geen potje tussen van een lokale Imker. Vond het wel opvallend dat in de biologische zelfs meer plastic zat. En de bijtjes krijgen dat dus ook binnen in hun honingmaag.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zit plastic in álle Honingen die ze hebben onderzochtook de Biologische, komt
door de vervuiling![]()
Er moet ikweetniethoeveel ongerepte biologische natuur zijn in de verre omtrek van
de bijenkorven en dat is er dus niet meer, in elk geval niet in Nederland![]()
Manuka Honing komt uit Nieuw Zeeland, maar die hadden ze niet onderzocht...
mja, nou ja, conclusie is in elk geval dat overal wel rotzooi in zit, maar eigenlijk wistenquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar er stond geen potje tussen van een lokale Imker. Vond het wel opvallend dat in de biologische zelfs meer plastic zat. En de bijtjes krijgen dat dus ook binnen in hun honingmaag.
Het is wel mogelijk op de eilanden, maar in Nederland zijn ze gewoon strenger, en wat ook telt is wat voor materiaal de Imker gebruikt tegen al die ziektes die bijen kunnen krijgen, dat kan ook bijvriendelijker of niet.
Ik heb weer effe een aflevering van Modern Family gekeken, is écht grappigquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:11 schreef sacha het volgende:
net het concert van Queen, live in the Rainbow (1974) gezien
ben geen fan maar dit was héél mooi!
Ik heb Queen nog in Ahoy' bewonderd "back in the days".quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:11 schreef sacha het volgende:
net het concert van Queen, live in the Rainbow (1974) gezien
ben geen fan maar dit was héél mooi!
Best wel handig, komen de drollen er geplastificeerd uit, stinken ze niet zo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:48 schreef FANN het volgende:
Er zit plastic in álle Honingen die ze hebben onderzochtook de Biologische, komt
door de vervuiling![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb Queen nog in Ahoy' bewonderd "back in the days".
Zoiets had ik nog nooit gezien natuurlijk...
Rikkie en slingertjequote:
[ Bericht 51% gewijzigd door Treehut362 op 27-09-2014 08:04:04 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Abraham van Stolkweg 31quote:Op donderdag 25 september 2014 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NEE!!!ALSJEBLIEFT, DOE DAT NIET
Zit je me een oneerbaar voorstel te doen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Abraham van Stolkweg 31
13.00 uur vandaag, sharp!
Daar is ie te vinden ....quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit je me een oneerbaar voorstel te doen?
De knoop zit hopelijk aan de linkerkant, zodat we volgend jaar samen kunnen gaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb eerst de knoop van mijn dirndl gecheckt.
Viel Spaß beim Oktoberfest!
quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Abraham van Stolkweg 31
13.00 uur vandaag, sharp!
MM gaat ook hossselen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hé ben je al terug? Ik dacht dat jij minstens een jaar zou wegblijven?quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De knoop zit hopelijk aan de linkerkant, zodat we volgend jaar samen kunnen gaan.
Tweede oneerbare voorstel op de vroege zaterdagochtend....this must be your lucky day.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé ben je al terug? Ik dacht dat jij minstens een jaar zou wegblijven?
Als je er echt op staat, dan wil ik wel weer verdwijnen er nog 51 weken extra aan vastplakken.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:10 schreef Kingstown het volgende:
Zelf ga ik vanaf morgen een weekje naar het Oktoberfest
NEE DOE MAAR NIET!quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Als je er echt op staat, dan wil ik wel weer verdwijnen er nog 51 weken extra aan vastplakken.
4 dagen om 1 SC vol te krijgen is zelfs voor 40+ wel traag. Heeft Piet geen nachtelijke sessies meer gedaan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:15 schreef FANN het volgende:
[..]
NEE DOE MAAR NIET!![]()
het was best stil zonder jou
Nee, Pietje was best rustigquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
4 dagen om 1 SC vol te krijgen is zelfs voor 40+ wel traag. Heeft Piet geen nachtelijke sessies meer gedaan?
Nog bedankt voor de morele steun btw (heb net eea teruggelezen) ....geldt ook voor Deisyy, MM en PP.
Kun je vandaag testen!! De zon schijntquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:10 schreef FANN het volgende:
Mijn hele huis hangt vol met wasgoed, ik heb gisteren 3 wassen gedraaid met die UVWASH
Het is nog niet allemaal droog en ik moet nog een paar wassen doen, en sommige dingenquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je vandaag testen!! De zon schijnt
Fijn te horen Fannquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:50 schreef FANN het volgende:
Maar ik ben serieus blij met dat spul Chuf!
Ja zoiets dus!quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Fijn te horen Fann
Nu weet ik waar je woont
[ afbeelding ]
Kijk !! Dat zijn de betere berichten ....quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:56 schreef FANN het volgende:
en ik kan weer normaal lopen, ik had nieuwe medicijnen gekregen sinds maart en ik heb
de hele zomer geen stap kunnen verzetten pijn als de neten, maar het kon NIET aan de
medicijnen liggen zei de arts, nu ben ik bijna een maand gestopt, uit mezelf en ik heb
bijna geen last meer![]()
Volgende keer mag ie het zelf eerst gaan uitproberen
Ja toch?quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk !! Dat zijn de betere berichten ....
Nu hopen op positieve dingenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:08 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
MM gaat ook hosssnkballen kijken?
Hallo, ik kom speciaal naar rotterdam, de plek waar ik me zelden vertoon, wordt dat als oneerbaar aangemerkt...quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi KT, lekker tot rust gekomen de afgelopen weken?quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De knoop zit hopelijk aan de linkerkant, zodat we volgend jaar samen kunnen gaan.
Tweede oneerbare voorstel op de vroege zaterdagochtend....this must be your lucky day.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi KT, lekker tot rust gekomen de afgelopen weken?
Welkom terugquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Halloquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Hallo, ik kom speciaal naar rotterdam, de plek waar ik me zelden vertoon, wordt dat als oneerbaar aangemerkt...
Zo dan, daar was je lekker mee, ik hoor best vaak dat mensen vaak heel veel last hebben van de bijwerkingen van een bepaald medicijn, soms zijn de bijwerkingen erger dan de klachten waarvoor ze geslikt worden. Goed dat je gestopt bent met de medicijnen, maar kan je wel zonder is er niet een ander medicijn zonder al die nare bijwerkingen die je kan gebruiken?quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:56 schreef FANN het volgende:
en ik kan weer normaal lopen, ik had nieuwe medicijnen gekregen sinds maart en ik heb
de hele zomer geen stap kunnen verzetten pijn als de neten, maar het kon NIET aan de
medicijnen liggen zei de arts, nu ben ik bijna een maand gestopt, uit mezelf en ik heb
bijna geen last meer![]()
Volgende keer mag ie het zelf eerst gaan uitproberen
Het voelt altijd weer als thuiskomen. Warm bad van gemoedelijkheid waar ik me erg prettig bij voel. Slechts 2 keer op de wiesen zelf geweest en de klederdracht optocht bekeken. Blaaskappelletjes, vreselijke hoempapa muziek en dat soort gedoe....kreeg het helemaal warm van binnen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welkom terug
Ik las dat je een kneuterige weekje achter de rug hebt, maar er wel van bent opgeknapt, dat zijn de betere weken dan. Mijn knoop zit nog steeds rechts, maar in een jaar kan veel gebeuren natuurlijk
Thanks Dees...quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan, daar was je lekker mee, ik hoor best vaak dat mensen vaak heel veel last hebben van de bijwerkingen van een bepaald medicijn, soms zijn de bijwerkingen erger dan de klachten waarvoor ze geslikt worden. Goed dat je gestopt bent met de medicijnen, maar kan je wel zonder is er niet een ander medicijn zonder al die nare bijwerkingen die je kan gebruiken?
Fijn dat je je nu een stuk beter voelt![]()
Klinkt wel eh.... apartquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het voelt altijd weer als thuiskomen. Warm bad van gemoedelijkheid waar ik me erg prettig bij voel. Slechts 2 keer op de wiesen zelf geweest en de klederdracht optocht bekeken. Blaaskappelletjes, vreselijke hoempapa muziek en dat soort gedoe....kreeg het helemaal warm van binnen.
Daarnaast vooral een hoop oude jongens krentebrood bijkletsen en dat soort gezelligheid. Tegenwoordig zitten de begraafplaats en het psych. ziekenhuis ook standaard in de trip....ouder worden eist z'n tol.![]()
Gewoon 1 weekje links knopen....niets mis mee.![]()
Heb jij alweer vakantieplannen?
Ex-collega.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Klinkt wel eh.... apart![]()
Heb je vrienden kennissen of familie in een psych ziekenhuis King?
Dat is wel heftig dan....
Ah... excollega dus.... wel tof dat je op bezoek gaatquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ex-collega.
Mainkofen is trouwens ook een hele mooie plek, ondanks dat je daar niet voor je plezier zit.
Leandra heeft er volgens mij ooit nog weleens pics van gepost.
Mjah....langdurige gemeenschappelijke geschiedenis mee gehad in een belangrijke periode in m'n leven en mijn loyaliteit en vriendschap aan die mensen is erg groot.. Als ik in de buurt ben ga ik altijd langs en sowieso daarnaast ook contact met zijn vrouw. Komt ook nooit meer goed met hem trouwens.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... excollega dus.... wel tof dat je op bezoek gaatmeestal laat de kennissenkring
het heel snel afweten in zulke gevallen...
Pics heb ik gemist dan.
Vind ik wel tof van je!quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....langdurige gemeenschappelijke geschiedenis mee gehad in een belangrijke periode in m'n leven en mijn loyaliteit en vriendschap aan die mensen is erg groot.. Als ik in de buurt ben ga ik altijd langs en sowieso daarnaast ook contact met zijn vrouw. Komt ook nooit meer goed met hem trouwens.
Ik ben ook vreselijk tof!quote:
Beter opeten dan dat ze in de vermaal machine gaanquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben ook vreselijk tof!
Wel stiekem een half haantje gegeten, dus dat is dan weer een minpuntje.
Na de wedstrijd ga ik meteen weer naar huis. Morgen ben ik er weer. Kan je dan wel?quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
HalloIk vind het zeer dapper dat jij je in Rotterdam wilt vertonen, maar kan helaas geen gehoor geven aan je bevel, ik heb straks andere bezigheden. Maar plak er een avondje Rotterdam 'achterant' en open je ogen, misschien bekeer je nog wel
Mooi en morgen nog een keer !!!quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
0-5 gewonnen, net weer thuis voor een hapje eten...
Yep, weer daar heen.quote:
Moet ik het echt uitleggen of...?quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:14 schreef chufi het volgende:
Tis goor je besteld 1 en besteld een 2e om daarna te verwerpen? Of je bestelde 2 en die gingen gelijk de bak in ..
Patat hoort dan ook in een zakje te zitten en niet in een bakje.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, weer daar heen.
Ze hebben er de meest gore patat die ik ooit besteld heb.
Na 2 patatjes lag de complete bak in de vuilnisbak...
Het omhulsel interesseert me niet, als de inhoud maar goed is...quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Patat hoort dan ook in een zakje te zitten en niet in een bakje.
Dat soort politiek correcte antwoorden doet het leuk in een kringgesprek met een stel feministes, maar we weten allemaal dat het primair nooit om de inhoud gaat....quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het omhulsel interesseert me niet, als de inhoud maar goed is...
Patat zit in een bakje en friet in een zak.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Patat hoort dan ook in een zakje te zitten en niet in een bakje.
Die bakjes vind ik een verschrikking. Patat hoort in een (punt)zakje of op een bord.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Patat zit in een bakje en friet in een zak.
Dit kan nog wel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die bakjes vind ik een verschrikking. Patat hoort in een (punt)zakje of op een bord.
Verder ben ik niet rigide.
Knabbel jij toch lekker aan je papieren zakje...quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort politiek correcte antwoorden doet het leuk in een kringgesprek met een stel feministes, maar we weten allemaal dat het primair nooit om de inhoud gaat....
Ja, mits met echte Belgische mayo...quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit kan nog wel.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit kan nog wel.
[ afbeelding ]
Uiteraard en in ossewit gebakken verse patates frites.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, mits met echte Belgische mayo...
Yep!quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteraard en in ossewit gebakken verse patates frites.
Je snapt er helemaal niks van...quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Alleen een puntzakje en zonder mayo offcourse.
Dat hoor ik anders nooit....quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je snapt er helemaal niks van...
Het ging een tijdje goed met mijn smiley-gebruik, maar dan ineens kan ik weer geen maat houden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wilde nog vragen hoe het ging met je smilies dieet, maar dat hoeft nu niet meer....
Hier komt de voorgebakken fabriekspatat in een plastic zak, de verantwoorde frituurolie uit plastic fles en vervolgens gaat het net gebakken spul in een plastic bakje.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep!
Ik hoorde onlangs dat ossewit/-vet hier niet meer mag. Is niet gezond.
Who cares, een knapperig en toch bloemig patatje is niet te versmaden...
Je verpakt de boodschap mooi...quote:
Gelukkig heb je het vandaag overleefd, dus zou ik het lot morgen maar niet tarten als ik jou was en iets anders eten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je verpakt de boodschap mooi...
De patat was afkomstig uit de kantine van Neptunus, sowieso niet een plek waar je dood gevonden wil worden. Hoewel het met die patat wel heel goed mogelijk is dat dat gebeurt...
Plastic patat.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier komt de voorgebakken fabriekspatat in een plastic zak, de verantwoorde frituurolie uit plastic fles en vervolgens gaat het net gebakken spul in een plastic bakje.
Tsja, wie heeft het laatst het frituurvet ververst?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je verpakt de boodschap mooi...
De patat was afkomstig uit de kantine van Neptunus, sowieso niet een plek waar je dood gevonden wil worden. Hoewel het met die patat wel heel goed mogelijk is dat dat gebeurt...
Ben je er wel eens geweest? Rob Geus wordt er niet vrolijk van en jij ook niet, denk ik...quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het vandaag overleefd, dus zou ik het lot morgen maar niet tarten als ik jou was en iets anders eten.
Ik denk de vorige uitbater, een jaar of 6 a 7 geleden...quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, wie heeft het laatst het frituurvet ververst?
Ik ben nog nooit bij Neptunus geweest, die buurt is sowieso niet erg representatief voor Rotterdam, het enige waarvoor ik weleens in die omgeving kom is Daka Sport.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je er wel eens geweest? Rob Geus wordt er niet vrolijk van en jij ook niet, denk ik...
Morgen neem ik inderdaad krentenbollen mee. Altijd goed!
Mijn ervaring met Manege kantines is ongeveer hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk de vorige uitbater, een jaar of 6 a 7 geleden...
Dat weet ik waar jij vannacht zit.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk de vorige uitbater, een jaar of 6 a 7 geleden...
Ik zat er eerder vanavond al...quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik waar jij vannacht zit.
Bij de Amsterdam Pirates is de keuken top. Antilliaanse pasteitjes gemaakt door de moeder van een speler, beter dan op Curacao. En schoon en gezellig, ook niet onbelangrijk...quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Manege kantines is ongeveer hetzelfde.
Een mobiele snackkraam is vaak nog beter.
De schade valt mee denk ik. Meeste heeft ie weggegooid.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik waar jij vannacht zit.
Geen maat kunnen houden is de reden waarom ik met een hoop dingen gestopt ben.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging een tijdje goed met mijn smiley-gebruik, maar dan ineens kan ik weer geen maat houden.
Ik ben er wel achter dat ik er af en toe één nodig heb om mijn woorden net dat beetje extra te geven, maar 4 smilies 3 zinnen is zwaar overdreven.
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de Amsterdam Pirates is de keuken top. Antilliaanse pasteitjes gemaakt door de moeder van een speler, beter dan op Curacao. En schoon en gezellig, ook niet onbelangrijk...
Desondanks heb ik eerder vanavond al voorzorgsmaatregelen genomen...quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De schade valt mee denk ik. Meeste heeft ie weggegooid.
Mijn voorkeur gaat meer uit naar het centrum en dan één van de vele mooie plekjes langs de Nieuwe Maas.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Blijdorp ligt er naast. Was er druk vandaag, rijen kids met pa en ma die kant op.
Gevangenis ligt er trouwens ook naast. En Van Nelle aan de overkant...
Dat is in elke stad zo, helaas weet je dat als 'vreemdeling' niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:50 schreef MadMaster het volgende:
In Amsterdam moet je verder ook de weg weten qua do's en dont's qua eetwerk. Ook veel rommel...
Dat klinkt wel herkenbaar en dan is smileygebruik wel een hele onschuldige.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen maat kunnen houden is de reden waarom ik met een hoop dingen gestopt ben.
Als het alles of niets is, dan is niets soms echt de beste keuze.
Vertel eens wat meer over jouw minder onschuldige niet maat kunnen houden verleidingen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel herkenbaar en dan is smileygebruik wel een hele onschuldige.
Nou ja, dat van die smilies weet je natuurlijk al, verder had ik de neiging om in mindere tijden wat meer alcohol tot mij te nemen en mezelf vergrijpen aan chips en ander lekkers. Inmiddels weet ik dat weinig helpt en heb ik mezelf momenteel heel aardig onder controle.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jouw minder onschuldige niet maat kunnen houden verleidingen.
Je kunt dat nu dus met mate en in "normale" proporties tot je nemen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, dat van die smilies weet je natuurlijk al, verder had ik de neiging om in mindere tijden wat meer alcohol tot mij te nemen en mezelf vergrijpen aan chips en ander lekkers. Inmiddels weet ik dat weinig helpt en heb ik mezelf momenteel heel aardig onder controle.
Ja, dat lukt me (meestal) wel, maar daarvoor heb ik mezelf wel regels opgelegd en momenteel lukt het me prima om me daaraan te houden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt dat nu dus met mate en in "normale" proporties tot je nemen?
Ik kan dat dus niet....als ik eenmaal begin, dan kan ik niet meer stoppen....goede of slechte tijden is dan geeneens relevant. Niet beginnen is geen zware opgave, dus is dat steeds vaker de keus geworden.
Zo zie je maar dat niet iedereen hetzelfde is. En het is ook niet zo dat ik elke dag in de alcohol dook, maar ik ben me er wel van bewust dat alcoholisme er heel makkelijk in zou kunnen sluipen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp nooit waarom mensen 'in de alcohol duiken'.
Ondanks de voorraden hier drink ik nauwelijks en werkt alcohol voor mij absoluut niet als pep- of vergeetmiddel. Ik verzet me tegen de effecten van alcohol, vind dronken of zelfs aangeschoten zijn helemaal niet prettig. Met drugs idem dito, alles zo'n beetje wel geprobeerd, maar prettig voelde ik me er nooit bij...
Als je je ergens niet pretig bij voelt, dan is de keuze makkelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp nooit waarom mensen 'in de alcohol duiken'.
Ondanks de voorraden hier drink ik nauwelijks en werkt alcohol voor mij absoluut niet als pep- of vergeetmiddel. Ik verzet me tegen de effecten van alcohol, vind dronken of zelfs aangeschoten zijn helemaal niet prettig. Met drugs idem dito, alles zo'n beetje wel geprobeerd, maar prettig voelde ik me er nooit bij...
Ik snap hem in één keerquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik het echt uitleggen of...?
Wij kregen dan een plakplaatjequote:Op zondag 28 september 2014 00:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef je schriftje maar even, dan zet ik er een stempeltje in.
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik begrijp niet dat alcohol een gewoonte kan worden met uiteindelijk alcoholisme tot gevolg.quote:Op zaterdag 27 september 2014 23:25 schreef Deisyy het volgende:
Fok! loopt te kutten.
[..]
Zo zie je maar dat niet iedereen hetzelfde is. En het is ook niet zo dat ik elke dag in de alcohol dook, maar ik ben me er wel van bewust dat alcoholisme er heel makkelijk in zou kunnen sluipen.
Dank wel meesterquote:Op zondag 28 september 2014 00:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet....krijg je een plakplaatje van me!
Je hebt een bakje patat bij Neptunus gewonnen!quote:Op zondag 28 september 2014 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap hem in één keer![]()
Je had 2 patatjes gegeten uit dat bakje en toen de hele zooi weggepleurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |