Om je te pesten ga ik nu een dag vaag posten.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja doe ik ookmaar ik zou willen dat hij gewoon eens zei wat hij bedoelde
![]()
verder niks
Dat doe jij altijd alquote:Op donderdag 25 september 2014 13:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om je te pesten ga ik nu een dag vaag posten.
NEE!!!quote:Op donderdag 25 september 2014 13:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb het al opgegeven...quote:Op donderdag 25 september 2014 13:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds te ontdekken wat ie nou eigenlijk wil zeggen.
Als ik TH was had ik dus nu een plaatje van Dik Trom gepostquote:Op donderdag 25 september 2014 13:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga er niet wakker van liggen maar bijzonder is TH wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik TH was had ik dus nu een plaatje van Dik Trom gepost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]ik heb wel iets speciaals dat je gratis van me mag hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukt!quote:Op donderdag 25 september 2014 13:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben daar zelf niet zo goed in.
Ja, morgen zou ik die UVWASH in huis hebben zei die man, dus kan ik morgen beginnen metquote:Op donderdag 25 september 2014 13:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je nu al over morgen aan het denken?
Zover denk ik nooit vooruit.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, morgen zou ik die UVWASH in huis hebben zei die man, dus kan ik morgen beginnen met
sjaals en t-shirts UV bestendig te maken, snap ie?
Goed te horen Fann... Ik ga zo lekker op huis aan...quote:Op donderdag 25 september 2014 13:19 schreef FANN het volgende:
Chuf! Je bent een redder in de nood!![]()
http://goedezaken.nu/markt-zon-uv-bescherming/
en tussen het fokken door een webwinkel gevonden die wél meteen terugbelde, dus
ik ga bestellen
mag ik meedoen?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:28 schreef sasquatsch het volgende:
Doe maar gewoon, dan doe je al vaag genoeg.
Ga jij nu ook vaag doen?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:48 schreef chufi het volgende:
Weekend en de dokter ook weer overleefd ....
En jij gelooft die dokter?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo vaag vind ik het niet... Over een jaar weer medische checkup...
Ik wel, MM misschien wel niet ....quote:Op donderdag 25 september 2014 16:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En jij gelooft die dokter?
Goedgelovigen zullen er altijd zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wel, MM misschien wel niet ....
Ik geloof eerder in de wetenschap dan in goedgelovigheidquote:Op donderdag 25 september 2014 16:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goedgelovigen zullen er altijd zijn.
Niet alles is wetenschappelijk te verklaren.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof eerder in de wetenschap dan in goedgelovigheid
Doedelzakken?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:08 schreef chufi het volgende:
Nu Schotse blaaspijpers in Gleneagles
En je doet niet aan whisky ?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom weet ik niet maar ben dol op doedelzakmuziek.
[quote]quote:
Ik ging vorige week eten in het wijkcentrum en de meneer die dan altijd naast ,me zit werd 86.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja doe ik ookmaar ik zou willen dat hij gewoon eens zei wat hij bedoelde
![]()
verder niks
niet iedereen is even verbaal begaafdquote:
Mijn buurman ondergaat morgen een hernia-operatie.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:48 schreef chufi het volgende:
is je dokter overleden?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:48 schreef chufi het volgende:
Ja, ja Hut het is wel goedquote:Op donderdag 25 september 2014 17:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
niet iedereen is even verbaal begaafd
labels gaan bij mij kriebelen en irriterenquote:Op donderdag 25 september 2014 18:11 schreef FANN het volgende:
En je moet dus noooooooooit de labels uit je T-shirts knippen zoals ik heb gedaan
Voortaan alleen katoenen shirts kopenquote:Op donderdag 25 september 2014 18:11 schreef FANN het volgende:
En je moet dus noooooooooit de labels uit je T-shirts knippen zoals ik heb gedaan,
want dan moet je raden wat nou katoen is en wat niet![]()
Maar ik heb een hele stapel, bij sommige zaten ze er nog in
daarom had ik die rotdingen er ook uit gekniptquote:Op donderdag 25 september 2014 18:21 schreef sacha het volgende:
[..]
labels gaan bij mij kriebelen en irriteren
Ik heb een paar van die Nike-shirts en die labels zijn bijna 10 cm lang en 3 stuks over elkaar .... afknippen die rotzooiquote:Op donderdag 25 september 2014 18:21 schreef sacha het volgende:
[..]
labels gaan bij mij kriebelen en irriteren
én sjaals... bijna al mijn sjaals zijn van andere materialen, dus da's balen,quote:Op donderdag 25 september 2014 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Voortaan alleen katoenen shirts kopen
Ja, soms zit er een hele bos van die labels in, is toch irritant?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die Nike-shirts en die labels zijn bijna 10 cm lang en 3 stuks over elkaar .... afknippen die rotzooi
Laten we hopen dat het werkt ..quote:Op donderdag 25 september 2014 18:29 schreef FANN het volgende:
Zie ik er toch ''bijna'' normaal uit, op die hoeden na dan, maar dat is alleen als er écht zon is
ik kan moeilijk met die Plu in auto, bus of tram stappen
Ja, anders merk ik dat snel genoegquote:
En je had dr gesproken ?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, anders merk ik dat snel genoegmaar ik denk wel dat het werkt, omdat die vrouw
die het ontwikkeld heeft ook dinges heeft....
Photodermatitisquote:Op donderdag 25 september 2014 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, anders merk ik dat snel genoegmaar ik denk wel dat het werkt, omdat die vrouw
die het ontwikkeld heeft ook dinges heeft....
Nee ik heb haar niet gesproken maar dat stond in dat bericht, die link die ik had gepost...quote:Op donderdag 25 september 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
En je had dr gesproken ?
Mijn laatste openstaande bestelling is inmiddels afgehaald... GLS vind ik niet zo fijn als courier... Leveren niet op zaterdag bv...
Ik moest Googelenquote:
Ok dat dus .. Ja had ik gezien ...quote:Op donderdag 25 september 2014 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik heb haar niet gesproken maar dat stond in dat bericht, die link die ik had gepost...
http://goedezaken.nu/markt-zon-uv-bescherming/
Ga ik doen Chuf, ik denk niet dat ik het in de droger ga doen, en ja, ik denk bij iedere wasbeurtquote:Op donderdag 25 september 2014 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dat dus .. Ja had ik gezien ...
Lees je goed in over het gebruik etc.. Mag het in de droger en zo ... vervaagd de protectie met de tijd zonder gebruik en zo ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:59 schreef chufi het volgende:
Goed ... Geen zin in te koen vandaag .... Pizza besteld ...
Is niet duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga straks Vegetarische Lasagna eten, magnetron eten, ben benieuwd
![]()
doe ik zelden of nooit, maar ja, zo af en toe eens iets proberen, is van AH, volgens mij
een euro of 5, maar weet ik niet zeker![]()
Ik had ooit een favoriete soortgelijke maar die was minstens 6 euro duurder ...quote:
Ik weet niet hoeveel die bak kostquote:Op donderdag 25 september 2014 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ooit een favoriete soortgelijke maar die was minstens 6 euro duurder ...
Maar goed ik ga zo eten ... Denk dat er zo gebeld gaat worden...
Mijn laatste bak was van een alfabetisch Duits merk was iets van 40K of zoquote:Op donderdag 25 september 2014 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel die bak kostmaar eetze alvast
eh... oké....quote:Op donderdag 25 september 2014 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn laatste bak was van een alfabetisch Duits merk was iets van 40K of zo
Ga je pizza eten TH? Dat wordt dan wel een dubbele warme maaltijd... Op het NL menu kan dat niet, maar tegenwoordig met al die mede-europeanen.. is het gewoon geworden ..quote:
Nee ik had vanmiddag Bami en vanavond Aardappels en ik ben niet dik dus dat kan.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je pizza eten TH? Dat wordt dan wel een dubbele warme maaltijd... Op het NL menu kan dat niet, maar tegenwoordig met al die mede-europeanen.. is het gewoon geworden ..
Overal om de Mediterranee eten ze minimaal 2 x warm op een dag ..
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:29 schreef Treehut362 het volgende:
waarom doe je nooit Mens erger je niet forum
Waarom ik het niet meer doe bedoel je .... Vroeger wel he !quote:
wat is ATquote:Op donderdag 25 september 2014 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Waarom ik het niet meer doe bedoel je .... Vroeger wel he !
Maar staat niet meer in mn AT....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat zijn er aardig wat bij mijandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
of die onbekende persoon overleeft het niet!quote:Op donderdag 25 september 2014 20:05 schreef chufi het volgende:
Stond er net een onbekend persoon met een pakje voor mn deur .... Of ik nog wou betalen ... Nee Nee dat heb ik al gedaan ... Echt niet ?? Welles !! OK en hij droop af, maar dat was de laatste keer ... Volgende keer overleef ik niet ...
Nah ik geef ze meestal wel een fooi... Dus ik zal gespaard worden, maar de rest van mn flat wordt afgeslacht ..quote:Op donderdag 25 september 2014 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
of die onbekende persoon overleeft het niet!
Heb je daar geen pillen tegenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah ik geef ze meestal wel een fooi... Dus ik zal gespaard worden, maar de rest van mn flat wordt afgeslacht ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |