SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Ik stuur je even een PM.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Op zich wel interesse, maar het hangt wel van je vraagprijs af. En ik zou 'm wel het liefst willen zien voor ik 'm koop
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
ik heb ook wel interesse als zij hem niet wilquote:Op woensdag 24 september 2014 19:30 schreef CklokC het volgende:
Ik ga vrijdag een iPhone 6 ophalen en vanaf dan is mijn 5S 16GB Space Grey over. Als nieuw, met doosje en ongebruikte EarPods. Mocht er interesse zijn hoor ik het graag.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ok, je hoort het als ik reactie terug heb.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik heb ook wel interesse als zij hem niet wil
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Watskebeurt? Ik las net op iCulture dat iOS 8.1 beschikbaar is maar dat ie nu opeens is terug getrokken?JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
ze willen er meer bugs mee killen nu er zo veel commentaar op iOS 8 isquote:Op woensdag 24 september 2014 21:51 schreef JenHermes het volgende:
Watskebeurt? Ik las net op iCulture dat iOS 8.1 beschikbaar is maar dat ie nu opeens is terug getrokken?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ja maar waarom is ie eerst beschikbaar en nu teruggetrokken? Foutje van een dronken Tim Cook?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
ze willen er meer bugs mee killen nu er zo veel commentaar op iOS 8 isJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
iOS 8.0.1 bleek veel bugs (geen mobiel netwerk of defecte Touch ID) hebben voor vooral (maar niet alleen) iPhone 6 en 6 Plus gebruikers.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:51 schreef JenHermes het volgende:
Watskebeurt? Ik las net op iCulture dat iOS 8.1 beschikbaar is maar dat ie nu opeens is terug getrokken?![]()
Ik maak mij eigenlijk wel een beetje zorgen om die mensen die hier op FOK! nu allemaal roepen dat de iPhone 6 snel buigt. Zouden die ook zo debiel bewegen? Lijkt mij niet echt gezond.quote:![]()
Beetje slordig van Apple, die bugs in iOS 8.0.1. Na de bugs in de eerste versie van iOS8 zou je nu wat beters verwachten...![]()
Wat de fucking fuckquote:
Moderator DIG
Ze doen iig hun best een goede reputatie naar beneden te halen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Het buigt toch ook gewoon vrij snel vergeleken met andere toestellen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik maak mij eigenlijk wel een beetje zorgen om die mensen die hier op FOK! nu allemaal roepen dat de iPhone 6 snel buigt. Zouden die ook zo debiel bewegen? Lijkt mij niet echt gezond.
Zit je constant aan een bong dat je na een hele dag van discussies in KLB dit nog steeds niet doorhebt.NEE!![]()
"Vrij snel" is het dus niet. Je zou die video maar kijken...quote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Het buigt toch ook gewoon vrij snel vergeleken met andere toestellen.Dat was echt de meest waardeloze discussie. Er zijn een paar gevallen bekend over miljoenen mensen en vind men dat Apple maar moet toegeven dat het een probleem is.quote:Zit je constant aan een bong dat je na een hele dag van discussies in KLB dit nog steeds niet doorhebt.
Er is momenteel nog geen probleem en waarschijnlijk wordt het ook nog geen probleem. Gewoon overhyped door (social) media.![]()
Apple moet nu toch wel even heel snel gaan schakelen hoor, niet per se voor de buigproblemen, maar nu dus weer een mislukte update, dat ben ik niet van ze gewend. Er is dikke paniek denk ik.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
iOS 8 is sowieso buggy.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:40 schreef HeatWave het volgende:
Apple moet nu toch wel even heel snel gaan schakelen hoor, niet per se voor de buigproblemen, maar nu dus weer een mislukte update, dat ben ik niet van ze gewend. Er is dikke paniek denk ik.
De lat moet echt omhoog voor de software.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Nou ja ik heb eerlijk gezegd niet veel problemen, maar ze zijn er wel bij anderen. Maar het lijkt wel de release met de eerste issues tot nog toe voor Apple.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
iOS 8 is sowieso buggy.
De lat moet echt omhoog voor de software.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Issues zijn er zo vaak.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja ik heb eerlijk gezegd niet veel problemen, maar ze zijn er wel bij anderen. Maar het lijkt wel de release met de eerste issues tot nog toe voor Apple.Maar apps sluiten echt vaak af, of mijn iPhone die opnieuw opstart. Veel grafische glitches. De Maps-app die mijn snelheid van typen niet bij kan houden en dat ik moet wachten tot de letters 1 voor 1 in de balk verschijnen. Dat soort dingen. iOS 8 had sneller en beter moeten zijn dan iOS 7.1.2 maar dat is het niet. Wachten op iOS 8.1 dan maar weer.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik heb het allemaal niet eerlijk gezegd, alleen mijn iPad3 scrolt minder soepel. Maar het softwareteam heeft echt wel even een kutweek hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Issues zijn er zo vaak.Maar apps sluiten echt vaak af, of mijn iPhone die opnieuw opstart. Veel grafische glitches. De Maps-app die mijn snelheid van typen niet bij kan houden en dat ik moet wachten tot de letters 1 voor 1 in de balk verschijnen. Dat soort dingen. iOS 8 had sneller en beter moeten zijn dan iOS 7.1.2 maar dat is het niet. Wachten op iOS 8.1 dan maar weer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Op mijn iPhone 5s ondervind ik weinig problemen. Mijn iPad 4 hapert af en toe, met name in Safari loop ik bij tijd en wijle vast.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
dat laatste kan komen als op de achtergrond apps vastlopen.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:01 schreef Copycat het volgende:
Op mijn iPhone 5s ondervind ik weinig problemen. Mijn iPad 4 hapert af en toe, met name in Safari loop ik bij tijd en wijle vast.
Ipv updaten herstellen via iTunes en reservekopie terug zettenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Zoals al eerder aangegeven; ik moet de eerste bug nog tegen komenndjdjndhdjajahhHBHh77&!j$7$!&8&9+\£!|.'zAmerican ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Persoonlijk nog geen problemen ondervonden met iOS8 anders dan het updaten zelf, dat mislukte eerst 2 keer op 5S. Op de iPad mini lijkt het alsof de batterij iets sneller leeg gaat, maar daar doe ik dan nog steeds 2+ dagen mee.
Snapt iemand hand-off al of werkt dat gewoon nog niet?"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ik ook niet heel veel problemen, behalve dat soms de notification-stroke bovenaan niet wegwil door te sliden maar je dan je homeknop moet gebruiken. Is nog te handelen.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Gezienquote:als ik wat dichterbij had gewoond wastie verkocht denk ik
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Issues zijn er zo vaak.Maar apps sluiten echt vaak af, of mijn iPhone die opnieuw opstart. Veel grafische glitches. De Maps-app die mijn snelheid van typen niet bij kan houden en dat ik moet wachten tot de letters 1 voor 1 in de balk verschijnen. Dat soort dingen. iOS 8 had sneller en beter moeten zijn dan iOS 7.1.2 maar dat is het niet. Wachten op iOS 8.1 dan maar weer.
Ik vind het echt bizar slordig. En slecht.
Wegvallende 3g, spontane reboots, crashende safari, deze melding gister:![]()
![]()
Even wat kooltjes op het vuur gooien.
http://www.forbes.com/sites/gordonkelly/2014/09/24/iphone-6-plus-bendgate/![]()
Echt bizar ik heb op zowel mijn 5s als ipad 4 nauwelijks problemen, behalve dat twitter af en toe een app icon toont terwijl ik geen bericht heb en het toetsenbord komt soms iets langzamer omhoog in message apps. Cest tout.![]()
Die melding krijg je als je broekzak je toegangscode te vaak probeert in te typen.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik vind het echt bizar slordig. En slecht.
Wegvallende 3g, spontane reboots, crashende safari, deze melding gister:
[ afbeelding ][b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
Ik kreeg hem toen mn verbinding tijdens een gesprek werd verbroken.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:15 schreef Wootism het volgende:
[..]
Die melding krijg je als je broekzak je toegangscode te vaak probeert in te typen.![]()
Op Nu.nl was het gisteren inderdaad niet een bijster positieve dag...quote:Op woensdag 24 september 2014 23:40 schreef HeatWave het volgende:
Apple moet nu toch wel even heel snel gaan schakelen hoor, niet per se voor de buigproblemen, maar nu dus weer een mislukte update, dat ben ik niet van ze gewend. Er is dikke paniek denk ik.
Zet de airco maar aan in Cupertino.
http://www.nu.nl/internet(...)bug-in-software.html
http://www.nu.nl/gadgets/(...)erug-problemen-.html
http://www.nu.nl/gadgets/(...)taan-vervanging.html
http://www.nu.nl/gadgets/(...)lus-in-broekzak.html[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Het blijft apart om te zien dat een bedrijf dat zelf vrijwel nooit reclame maakt oid altijd zo prominent in het nieuws komt. Er kraait geen haan naar een nieuw Androidtoestel en als updaten naar Kitkat gewoon niet kan of misgaat hoor je er niets over. Android is veruit marktleider, maar berichten erover zijn zeldzaam.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:19 schreef Wootism het volgende:
[..]
Op Nu.nl was het gisteren in ieder geval niet een bijster positieve dag...
http://www.nu.nl/internet(...)bug-in-software.html
http://www.nu.nl/gadgets/(...)erug-problemen-.html
http://www.nu.nl/gadgets/(...)taan-vervanging.html
http://www.nu.nl/gadgets/(...)lus-in-broekzak.html
Maar als Apple iets heeft is het wereldnieuws, toch vreemd.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
dat komt natuurlijk ook omdat er 188371 verschillende toestellen zijn (tegen de tijd dat je dit leest al 31 meer zelfs). Op het ene toestel werkt het goed, op het andere niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er kraait geen haan naar een nieuw Androidtoestel en als updaten naar Kitkat gewoon niet kan of misgaat hoor je er niets over. Android is veruit marktleider, maar berichten erover zijn zeldzaam.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Bizar dat het merendeel hier geen tot minimale problemen heeft, terwijl aan klein aantal users de telefoon spontaan crasht, signaal weg valt en apps vastlopen. Terwijl het toch echt hetzelfde OS is met veelal dezelfde hardware.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
1 product per jaar per lijn max vs een veelvoud daarvan. Dat maakt nieuws.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het blijft apart om te zien dat een bedrijf dat zelf vrijwel nooit reclame maakt oid altijd zo prominent in het nieuws komt. Er kraait geen haan naar een nieuw Androidtoestel en als updaten naar Kitkat gewoon niet kan of misgaat hoor je er niets over. Android is veruit marktleider, maar berichten erover zijn zeldzaam.
Maar als Apple iets heeft is het wereldnieuws, toch vreemd.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Jammer maar helaas.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gezienals ik wat dichterbij had gewoond wastie verkocht denk ik
Heb je PM gedaan!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik heb ook wel interesse als zij hem niet wilWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Sja, er zal toch wel een verschil zitten tussen iPhones onderling ook. De eerste iPhone 5 bijv zal niet 100% dezelfde hardware hebben als de laatste, zitten vast kleine onderdeeltjes in die opeens van een ander merk iets goedkoper waren ofzo.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Bizar dat het merendeel hier geen tot minimale problemen heeft, terwijl aan klein aantal users de telefoon spontaan crasht, signaal weg valt en apps vastlopen. Terwijl het toch echt hetzelfde OS is met veelal dezelfde hardware.
Ik gok maar wat hoor, maar anders zou ik het ook niet weten, ik en al mijn collega's hier hebben eigenlijk ook nergens last van en dan heb je het over iPhone 5/5s, iPad 3-Air etc etc.
Alleen dus traag scrollen op de iPad hebben we allemaal.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Is niet gek. Bij de artikelen betreft Apple klikken er zowel voorstanders als tegenstanders op de artikelen die vervolgens met elkaar in 'discussie' gaan. Dit resulteert in honderden reacties en nog veel meer clicks.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het blijft apart om te zien dat een bedrijf dat zelf vrijwel nooit reclame maakt oid altijd zo prominent in het nieuws komt. Er kraait geen haan naar een nieuw Androidtoestel en als updaten naar Kitkat gewoon niet kan of misgaat hoor je er niets over. Android is veruit marktleider, maar berichten erover zijn zeldzaam.
Maar als Apple iets heeft is het wereldnieuws, toch vreemd.
Nu.nl geilt op al die traffic en gooit er elk artikel uit wat ze kunnen maken.
Android nieuws maakt blijkbaar niet zoveel emoties los bij mensen
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Ynske
![]()
Zo bizar is dat niet, veelal is het crashen en het vastlopen door geinstalleerde applicaties veroorzaakt.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Bizar dat het merendeel hier geen tot minimale problemen heeft, terwijl aan klein aantal users de telefoon spontaan crasht, signaal weg valt en apps vastlopen. Terwijl het toch echt hetzelfde OS is met veelal dezelfde hardware.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Hij heeft het in zijn video vaak over de iPhone6, maar die lijkt er dus juist geen problemen mee te hebben... Was even een kleine moeite geweest om dat even uit te leggen, nu krijg je de komende tijd weer een hoop gezeik dat ALLE iPhones buigen etc....quote:
Niet om te bashen ofzo, maar ik vind het ronduit knap dat je maar een stuk of 12 apparaten hebt die je tot je beschikking hebt en het dan nog voor elkaar krijgt om eenOS te verspreiden met zoveel problemen.
Verschillende hardware zou niets uit mogen maken, zie Android, honderden verschillende telefoons / merken en daar kán het wel (ook niet foutloos), maar niet dat het ene toestel er wel last van heeft en exact hetzelfde toestel niet, zo apart..![]()
In dat laatste filmpje vraag ik me af hoe de HTC en moto X eruit komen als je vanaf het scherm buigt. Immers kan je telefoon ook andersom in je zak zitten.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Hij heeft het in zijn video vaak over de iPhone6, maar die lijkt er dus juist geen problemen mee te hebben... Was even een kleine moeite geweest om dat even uit te leggen, nu krijg je de komende tijd weer een hoop gezeik dat ALLE iPhones buigen etc....![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Niet om te bashen ofzo, maar ik vind het ronduit knap dat je maar een stuk of 12 apparaten hebt die je tot je beschikking hebt en het dan nog voor elkaar krijgt om eenOS te verspreiden met zoveel problemen.
Verschillende hardware zou niets uit mogen maken, zie Android, honderden verschillende telefoons / merken en daar kán het wel (ook niet foutloos), maar niet dat het ene toestel er wel last van heeft en exact hetzelfde toestel niet, zo apart..quote:Op donderdag 25 september 2014 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zo bizar is dat niet, veelal is het crashen en het vastlopen door geinstalleerde applicaties veroorzaakt.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Verschillende hardware zou niets uit mogen maken, zie Android, honderden verschillende telefoons / merken en daar kán het wel (ook niet foutloos), maar niet dat het ene toestel er wel last van heeft en exact hetzelfde toestel niet, zo apart..quote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Geen kenner hoor maar mijn idee: Er zitten altijd bugs verstopt die pas tevoorschijn komen onder specifieke factoren. Het ligt er dus aan welke iPhone je hebt, hoe je hem gebruikt, welke apps erop staan, welke instellingen je hebt, welke provider je hebt etc etc etc.
Ik zie het nu met het Yosemite testen, de bugs haal je er lastig uit en iedereen heeft een totaal andere ervaring. Het is lastig omdat er zo ontzettend veel variatie is. En de kans dat je een tester hebt voor elke combinatie die er bestaat is natuurlijk erg klein.![]()
Leuk verzonnen, maar dat zou geen invloed mogen hebben op het OS.quote:
Iedereen heeft het altijd over een sandbox applicaties binnen iOS, schijnbaar toch niet helemaal![]()
Ynske
![]()
Tuurlijk wel, weet je hoeveel derdepartij applicaties er geinstalleerd worden niet nog niet up to date zijn voor iOS 8 en daardoor problemen veroorzakenquote:Op donderdag 25 september 2014 11:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Leuk verzonnen, maar dat zou geen invloed mogen hebben op het OS.
Iedereen heeft het altijd over een sandbox applicaties binnen iOS, schijnbaar toch niet helemaal
Doe je iOS apparaat maar eens niet updaten maar als nieuw herstellen via iTunes. Dan zul je merken dat er veel minder problemen zijn.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dat de applicaties niet geschikt zijn voor iOS 8, daar kan ik prima inkomen en begrijpelijk. Dan krijg je problemen ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, weet je hoeveel derdepartij applicaties er geinstalleerd worden niet nog niet up to date zijn voor iOS 8 en daardoor problemen veroorzaken
Doe je iOS apparaat maar eens niet updaten maar als nieuw herstellen via iTunes. Dan zul je merken dat er veel minder problemen zijn.
Ze hadden bijvoorbeeld ook een lijstje kunnen maken voor de update, van let op, voordat je update, de volgende applicaties zouden mogelijk niet meer kunnen werken oid.
De vraag is, is het de verantwoordelijkheid van Apple of de app ontwikkelaars? Ik krijg een deja vu het Vista / Windows 7 gevoel, oude hardware, geen drivers.
Daarnaast wil ik mijn telefoon niet helemaal leeg hoeven gooien voor een update, absurd gewoon.
Moraal van het verhaal, nieuwe update, lekker wachten tot alle bugs eruit zijn en dan pas de update draaien
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2014 11:16:26 ]![]()
Ynske
![]()
app ontwikkelaarsquote:Op donderdag 25 september 2014 11:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat de applicaties niet geschikt zijn voor iOS 8, daar kan ik prima inkomen en begrijpelijk. Dan krijg je problemen ja.
Ze hadden bijvoorbeeld ook een lijstje kunnen maken voor de update, van let op, voordat je update, de volgende applicaties zouden mogelijk niet meer kunnen werken oid.
De vraag is, is het de verantwoordelijkheid van Apple of de app ontwikkelaars? Ik krijg een deja vu het Vista / Windows 7 gevoel, oude hardware, geen drivers.
Daarnaast wil ik mijn telefoon niet helemaal leeg hoeven gooien voor een update, absurd gewoon.
Moraal van het verhaal, nieuwe update, lekker wachten tot alle bugs eruit zijn en dan pas de update draaien
iOS 8 is al lang beschikbaar voor de ontwikkelaars, ze hadden het dus al kunnen aanpassen.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Lekker makkelijk antwoord, maw Apple drukt het door je strot en de gebruiker zit met de problemen.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
app ontwikkelaars
iOS 8 is al lang beschikbaar voor de ontwikkelaars, ze hadden het dus al kunnen aanpassen.
Gelukkig heb je zelf ook nog een keuze![]()
![]()
Dit dusquote:Op donderdag 25 september 2014 11:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal, nieuwe update, lekker wachten tot alle bugs eruit zijn en dan pas de update draaien![]()
Ik wacht gewoon nog wat langer.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ynske
![]()
is niet lekker makkelijk, tis de situatiequote:Op donderdag 25 september 2014 11:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Lekker makkelijk antwoord, maw Apple drukt het door je strot en de gebruiker zit met de problemen.
Gelukkig heb je zelf ook nog een keuze
het wordt ze aangeboden, als zij er niets mee doen is de gebruiker de dupe
heel vervelend ben ik met je eens
maar mensen moeten verder kijken dan alleen naar Apple wijzen in mijn ogenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Door je strotquote:Op donderdag 25 september 2014 11:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Lekker makkelijk antwoord, maw Apple drukt het door je strot en de gebruiker zit met de problemen.
Gelukkig heb je zelf ook nog een keuze.
Gaan we nou opeens klagen dat Apple itt Androidfabrikanten wel met regelmatige updates van het OS komt?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik schreef dat ik niet wilde bashen, probeer het dan ook niet uit te lokken...quote:Op donderdag 25 september 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Door je strot.
Gaan we nou opeens klagen dat Apple itt Androidfabrikanten wel met regelmatige updates van het OS komt?![]()
Dat schreef je niet je roept meteen door de strot duwen.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik schreef dat ik niet wilde bashen, probeer het dan ook niet uit te lokken...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zoek maar terug in het topic, laatste woord wat ik eraan vuil maak..quote:Op donderdag 25 september 2014 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat schreef je niet je roept meteen door de strot duwen.![]()
Vodafone aan de lijn gehad om mijn status te checken, ik was een van de gelukkigen waarbij er al een telefoon gekoppeld is aan mijn bestelling en ik kan hem vrijdagnacht, zaterdag of uiterlijk maandag aan de deur verwachten.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Nee hoor, ik hou ook al op, maar ik vind het een rare opvatting.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Iemand Path Input al geprobeerd? Swipe-toetsenbord met ondersteuning voor Nederlands.
edit: of JSwipe.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Helaas heb ik meteeen Swype gekocht omdat ik die op de Galaxy ook heb, opzich is het het geld niet, maar ik wacht wel even tot die NL toevoegen denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:09 schreef Bart het volgende:
Iemand Path Input al geprobeerd? Swipe-toetsenbord met ondersteuning voor Nederlands.
edit: of JSwipe.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja ik gebruik ook Swype op mijn Note 3, denk ook dat ik daarvoor ga. Tenzij het nog heel lang gaat duren voordat ze Nederlands ondersteunen. Valt me sowieso tegen, aangezien ze alle woordenboeken en protocollen en taalregels hebben, ze hoeven het alleen even om te gooien naar iOS.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helaas heb ik meteeen Swype gekocht omdat ik die op de Galaxy ook heb, opzich is het het geld niet, maar ik wacht wel even tot die NL toevoegen denk ik.
Maar dan wil ik dus wel een alternatief hebben.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ja, daarom, kan nooit heel lang duren denk ik. Maar als het te lang duurt geeft ik wel 1.99 uit hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 12:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik gebruik ook Swype op mijn Note 3, denk ook dat ik daarvoor ga. Tenzij het nog heel lang gaat duren voordat ze Nederlands ondersteunen. Valt me sowieso tegen, aangezien ze alle woordenboeken en protocollen en taalregels hebben, ze hoeven het alleen even om te gooien naar iOS.
Maar dan wil ik dus wel een alternatief hebben..
Get woke, go broke!![]()
Maar aan wie geef ik 1,99 uitquote:Op donderdag 25 september 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, kan nooit heel lang duren denk ik. Maar als het te lang duurt geeft ik wel 1.99 uit hoor.
.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Iemand die zo even weet waar je het beste en voordeligste abonnement kan krijgen voor de Iphone 6? Denk dat 1000mb wel genoeg is. En 100 belminuten is prima. Volgens mij is Tele2 het goedkoopste ivm dat de toestelprijs gratis is en je 43 euro pm betaald. Maar is dit ook een goede keuze?![]()
Ik vertrouw toetsenborden die volledige toegang willen totaal niet, ik zou daar erg voorzichtig mee zijn.![]()
Hij boog de iPhone 6 Plus ook niet vanaf het scherm, maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In dat laatste filmpje vraag ik me af hoe de HTC en moto X eruit komen als je vanaf het scherm buigt. Immers kan je telefoon ook andersom in je zak zitten.![]()
Wat wil je dan, enkel de klinkers?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:32 schreef glannie het volgende:
Ik vertrouw toetsenborden die volledige toegang willen totaal niet, ik zou daar erg voorzichtig mee zijn.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik wil dat er totaal geen data meer verstuurd kan worden van mn device naar een server van de keyboard-maker. Volledige toegang slaat erop dat dat wel kan gebeuren en dat er data naar de server wordt verstuurd voor "analyse".
Ik blijf dus lekker het normale keyboard gebruiken, hoe fijn een andere ook mag zijn.http://markn.ca/2014/09/the-risks-of-ios-8-keyboards/quote:Recommendations
It's rare that after a threat analysis that there is a definitely, broad use recommendation but that's not the case here. My recommendation is simple:
Do not use any keyboard that requires "Allow Full Trust".
[ Bericht 44% gewijzigd door glannie op 25-09-2014 12:50:17 ]![]()
Nee dat klopt, maar die hebben een gebolde achterkant. Die ga je sowieso niet vanaf die kant krom krijgen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hij boog de iPhone 6 Plus ook niet vanaf het scherm, maar je hebt wel gelijk.![]()
De hele test is niet logisch aangezien de klacht was dat telefoons in broekzakken verbuigen. Niet door er zoveel mogelijk kracht op te zetten met je handen met als doel ze stuk te makenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
En het is natuurlijk logisch dat je niet met je vingers direct op het glas gaat duwen.![]()
Maar gaat het puur om het hebben van de iPhone in de broekzak, of het hebben van de iPhone in de broekzak en er dan op gaan zitten? Want dat las ik ook ergens op een site.
Je gaat toch niet op je telefoon zitten.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Mee eens. Ik maak me er dan ook niet zo druk over dat mijn iPhone 6 plus gaat buigen. En mocht dat wel gebeuren, dan mogen mensen deze post quoten en mij uitlachenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De hele test is niet logisch aangezien de klacht was dat telefoons in broekzakken verbuigen. Niet door er zoveel mogelijk kracht op te zetten met je handen met als doel ze stuk te maken![]()
![]()
De hele aanleiding waarbij dit gebeurt is is nog helemaal niet duidelijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:15 schreef Luxuria het volgende:
Maar gaat het puur om het hebben van de iPhone in de broekzak, of het hebben van de iPhone in de broekzak en er dan op gaan zitten? Want dat las ik ook ergens op een site.
Je gaat toch niet op je telefoon zitten.![]()
Benieuwd of ze dit jaar wat meer beschermd zijn tegen vuiligheid.quote:![]()
Sowieso je telefoon in je kontzak stoppen en dan gaan zittenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:15 schreef Luxuria het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:32 schreef glannie het volgende:
Ik vertrouw toetsenborden die volledige toegang willen totaal niet, ik zou daar erg voorzichtig mee zijn.![]()
Fapje weer gepleegd?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:13 schreef DrDarwin het volgende:
Just to keep you informed.
http://tweakers.net/nieuws/98678/apple-was-al-5-maanden-op-de-hoogte-van-bruteforce-kwetsbaarheid-in-icloud.htmlA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef GwaiLow het volgende:
Iemand die zo even weet waar je het beste en voordeligste abonnement kan krijgen voor de Iphone 6? Denk dat 1000mb wel genoeg is. En 100 belminuten is prima. Volgens mij is Tele2 het goedkoopste ivm dat de toestelprijs gratis is en je 43 euro pm betaald. Maar is dit ook een goede keuze?![]()
Thnx!!quote:Op donderdag 25 september 2014 14:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zag op belsimpel.nl mooie aanbiedingen. Geen idee of Tele2 goed is.
Iemand die meer weet van beste providers + aanbiedingen? Qua prijs kwaliteit verhouding ook.![]()
baggerslecht want tmobile netwerkquote:Op donderdag 25 september 2014 14:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zag op belsimpel.nl mooie aanbiedingen. Geen idee of Tele2 goed is.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ligt er een beetje aan waar je woont, hier in Amsterdam is mijn prive T-mob niets slechter dan mijn werk KPN ontvangst.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Je moest eens weten hoeveel jongelui zowel hun portemonnee als hun mobiel soms in de achterbroekzak van achteloosheid doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:15 schreef Luxuria het volgende:
Dat zou wel positief zijn, want ik woon in Amsterdam. Dan is Tele 2 dus wel oke? Maar het internet zal wel wat trager dan vodafone bv zijn denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar je woont, hier in Amsterdam is mijn prive T-mob niets slechter dan mijn werk KPN ontvangst.![]()
Niet alleen jongelui. Ik zie juist veel ouderen die dat doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel jongelui zowel hun portemonnee als hun mobiel soms in de achterbroekzak van achteloosheid doen.![]()
Dat ligt aan je abo denk ik, maar dat kan je wel opzoeken als het goed is. Dekking zou wel ok moeten zijn iig.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat zou wel positief zijn, want ik woon in Amsterdam. Dan is Tele 2 dus wel oke? Maar het internet zal wel wat trager dan vodafone bv zijn denk ik.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
http://www.typhone.nl/gsm/apple/iphone-6#?Module=1&Tab=tele2quote:Op donderdag 25 september 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt aan je abo denk ik, maar dat kan je wel opzoeken als het goed is. Dekking zou wel ok moeten zijn iig.
Is dit bijvoorbeeld wat?
1000 MB tot 14,4 Mb/s, daarna 64 Kb/s
150 bel en sms
Iphone 6 (16 GB) gratis
43 euro per maand.
Tele 2![]()
Sja, er zijn snellere, maar het zou voldoende moeten zijn qua snelheid. Of ze het ook daadwerkelijk halen, due 14.4 weet ik niet. Maar voor surfen en youtube/spotify etc is het snel genoeg iig.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
http://www.typhone.nl/gsm/apple/iphone-6#?Module=1&Tab=tele2
Is dit bijvoorbeeld wat?
150 bel en sms
Iphone 6 (16 GB) gratis
43 euro per maand.
Tele 2A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Oki thnxquote:Op donderdag 25 september 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, er zijn snellere, maar het zou voldoende moeten zijn qua snelheid. Of ze het ook daadwerkelijk halen, due 14.4 weet ik niet. Maar voor surfen en youtube/spotify etc is het snel genoeg iig.. Zal nog even kijken. Misschien open ik er nog eens een apart topic voor. Zoek namelijk het beste qua prijs/kwaliteit verhouding en heb er zelf niet heel veel kaas van gegeten.
![]()
Tekst klopt nog niet helemaalquote:Op woensdag 24 september 2014 21:00 schreef o.us2.0 het volgende:
iOS 8 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 7 is sinds 178 september 2014 beschikbaar voor de iPad 2 en hoger, iPhone 4S en hoger en de vijfde generatie iPod touch.People assume too much.![]()
Dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Sowieso je telefoon in je kontzak stoppen en dan gaan zitten
Echt een non-discussie wat mij betreft. Ik was als Apple-fanboy helemaal het target vandaag op m'n werk. Want ja, het was op RTL nieuws.
Kut ios8. Telefoon ook helemaal leeg om 14 uur al. Wat een mega faal dit. Zal vanavond nog eens een schone instal proberen.![]()
Ik weet niet of het antwoord al gegeven is, maar wanneer verdwijnt die melding van de update van ios8? Die ene die terug getrokken is?
Dat 1tje irriteerd mij een beetje....![]()
Dit had je gelijk moeten doen, scheelt echt flink wat issues.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:58 schreef kikoooooo het volgende:
Kut ios8. Telefoon ook helemaal leeg om 14 uur al. Wat een mega faal dit. Zal vanavond nog eens een schone instal proberen.
Nu zou ik echter lekker wachten tot 8.0.2 uitkomt.![]()
Handig hoor zo'n nieuws-update.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:13 schreef DrDarwin het volgende:
Just to keep you informed.
http://tweakers.net/nieus/98678/apple-was-al-5-moanden-op-de-hoogte-van-bruuteforce-kwetsbaarheit-im-icloud.html
Ben je ook zo fanatiek met positieve berichtgeving over Apple?[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Ik ook, beetje zure gezichten toen ik hun mobiel uit de handen trok en even demonstreerde dat hij ook buigt als ik door zal zetten. Snel natuurlijk in het verweer "apple komt met niks nieuws"quote:Op donderdag 25 september 2014 15:45 schreef CklokC het volgende:
[..]
Dit.
Echt een non-discussie wat mij betreft. Ik was als Apple-fanboy helemaal het target vandaag op m'n werk. Want ja, het was op RTL nieuws.
Nee dat klopt, hebben ze ook nooit gedaan. JAWEL! De iphone!! Uhm nee hoor nee. En dit laat meteen zien hoe mensen hun eigen "waarheden" creëren. Apple maakt alleen een product waar van zij vinden dat het de allee beste is! Er waren al lang mp3 spelers. Apple brengt later pas de ipod. De telefoon was er al lang met scherm enz. Apple komt met de iphone. Er zijn al smart horloge's. Apple komt nu met een horloge. Het grote verschil is alleen dat als Apple iets doet, het zo goed weet te maken dat zelfs een 80 jarige het nog snapt en het gebruik optimaal is in combo met een mooi design die de meeste mensen mooi vinden. Apple heeft nooit en wilt niet eens de eerste zijn. Ze willen alleen een naar hun idee perfect product afleveren.
Probeer dat maar eens aan de mensen uit te leggenoh wacht! De dood doener nog!! Onder steve had dit nooit gebeurd! Men vergeet alleen even dat bv de antenne gate gewoon onder steve gebeurde
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Bijzonder... Mijn accu gaat alleen maar langer mee sinds ik er iOS 8 op heb staan.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:58 schreef kikoooooo het volgende:
Kut ios8. Telefoon ook helemaal leeg om 14 uur al. Wat een mega faal dit. Zal vanavond nog eens een schone instal proberen.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:40 schreef ook_gek het volgende:
Er waren al lang mp3 spelers. Apple brengt later pas de ipod.
Maar de muziekindustrie hebben ze wel degelijk veranderd.
De telefoon was er al lang met scherm enz. Apple komt met de iphone.
Zo'n telefoon als wat Apple als eerste iPhone introduceerde was er in die tijd echt nog niet. Hier zit je dus fout mee. Je had alleen telefoons met plastic buttons aan de onderkant. Een geheel touchscreen, op Apple's manier, was er toentertijd nog niet.
Er zijn al smart horloge's. Apple komt nu met een horloge.
Apple heeft nooit en wilt niet eens de eerste zijn. Met de eerste iPhone waren ze dus wel degelijk de eerste met dat soort telefoons. Ze willen alleen een naar hun idee perfect product afleveren.
En dat lukt ze ook nog eens heel aardig!![]()
Please, de Apple Watch interface is een ramp vergeleken met Android Wear. Je kan niet serieus geloven dat een 80-jarige graag 20 icoontjes op een 1.6 inch scherm te zien krijgt.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zijn al smart horloge's. Apple komt nu met een horloge. Het grote verschil is alleen dat als Apple iets doet, het zo goed weet te maken dat zelfs een 80 jarige het nog snapt en het gebruik optimaal is in combo met een mooi design die de meeste mensen mooi vinden.![]()
Gewoon op update klikken en dan zal je zien dat er ineens geen update beschikbaar is en dan verdwijnt de 1 ook wel weer?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:16 schreef Cici het volgende:
Ik weet niet of het antwoord al gegeven is, maar wanneer verdwijnt die melding van de update van ios8? Die ene die terug getrokken is?
Dat 1tje irriteerd mij een beetje....Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
1gb vind ik echt heel weinig, zeker met alle cloud-toepassingen die steeds couranter worden.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
http://www.typhone.nl/gsm/apple/iphone-6#?Module=1&Tab=tele2
Is dit bijvoorbeeld wat?
150 bel en sms
Iphone 6 (16 GB) gratis
43 euro per maand.
Tele 2![]()
Nee, blijft staan....quote:Op donderdag 25 september 2014 19:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gewoon op update klikken en dan zal je zien dat er ineens geen update beschikbaar is en dan verdwijnt de 1 ook wel weer?![]()
Hij wel want Apple is god ofzo.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:58 schreef Ireyon het volgende:
Je kan niet serieus geloven dat een 80-jarige graag 20 icoontjes op een 1.6 inch scherm te zien krijgt.NEE!![]()
Waar heb je hem kunnen proberen dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Please, de Apple Watch interface is een ramp vergeleken met Android Wear. Je kan niet serieus geloven dat een 80-jarige graag 20 icoontjes op een 1.6 inch scherm te zien krijgt.![]()
Oh wacht, dat heb je niet![]()
![]()
Oh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 25 september 2014 18:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Please, de Apple Watch interface is een ramp vergeleken met Android Wear. Je kan niet serieus geloven dat een 80-jarige graag 20 icoontjes op een 1.6 inch scherm te zien krijgt..
Hoelang heb je hem al en hoelang heb je hem al gebruikt?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Want jij weet zo goed hoe het allemaal werkt.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:37 schreef Ireyon het volgende:
Ohja want je moet het eerst gebruiken voordat je kunt bepalen hoe het eruit ziet.
![]()
De nieuwe Mercedes S-klasse is ook veel te klein. Ik heb de folder gezien en dat ding is maar 12cm langquote:Op donderdag 25 september 2014 19:37 schreef Ireyon het volgende:
Ohja want je moet het eerst gebruiken voordat je kunt bepalen hoe het eruit ziet.
Dat gaat toch nooit passen?!
![]()
Tijdens de bekendmaking lieten ze tientallen icoontjes op het scherm zien, het promofilmpje laat tientallen icoontjes op het scherm zien, de productpagina laat tientallen icoontjes op het scherm zien maar ík mag vervolgens niet zeggen dat er tientallen icoontjes op het scherm staan?
Typisch weer, die inhoudsloze:wanhopige:quote:Op donderdag 25 september 2014 19:39 schreef Dimens het volgende:
Want jij weet zo goed hoe het allemaal werkt.en ronduit sneue:quote:Op donderdag 25 september 2014 19:33 schreef HeatWave het volgende:
Hoelang heb je hem al en hoelang heb je hem al gebruikt?verdedigingsdrang van de Apple fanquote:Op donderdag 25 september 2014 19:39 schreef Mano_ het volgende:
De nieuwe Mercedes S-klasse is ook veel te klein. Ik heb de folder gezien en dat ding is maar 12cm langDat gaat toch nooit passen?!
.
![]()
Nee )(*^ JIJ Bent hier de kansloze aanvallende dweil die weer lekker Applebashed zonder 1 milliseconde hands on ervaring te hebben. maar het is Apple, dus het is kut.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:56 schreef Ireyon het volgende:
Tijdens de bekendmaking lieten ze tientallen icoontjes op het scherm zien, het promofilmpje laat tientallen icoontjes op het scherm zien, de productpagina laat tientallen icoontjes op het scherm zien maar ík mag vervolgens niet zeggen dat er tientallen icoontjes op het scherm staan?
Typisch weer, die inhoudsloze:
[..]
wanhopige:
[..]
en ronduit sneue:
[..]
verdedigingsdrang van de Apple fan.
Amoebe zou een betere naam zijn voor Android, naar veel van de gebruikers ervan.
Get woke, go broke!![]()
Ben het eens met Ireyon hoor. Hij is toch interface design expert? Snap niet dat Apple hun human interface team niet vervangt door Ireyon.![]()
Ik vind het apart hoe je mijn woorden dat "een 1.6-inch scherm met 20 icoontjes niet geschikt is voor een 80-jarige" weet te vertalen in "Apple, dus kut". Dat is 100% jouw eigen verzinsel en bizar defensief gedrag wederom.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar het is Apple, dus het is kut.![]()
Inderdaad, en "het is een ramp" klinkt wel als een hele objectieve mening, voornamelijk omdat het is gebaseerd op echte kennis en ervaring.
Jammer dat er van die gefrustreerde haat omdat Apple nou nog niet doodvermoord is, want dat is het grootste geluk, anderen hun product niet gunnen, er een heeeeel klein beetje doorheen spijpelt.
Echt, waarom moeten dit soort mensen altijd komen trollen, ik ga toch ook niet in het Androidtopic posten hoe enorm kansloos ik het vind?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Heeft Apple al iets naar buiten gebracht omtrent de buigingen in de iPhone 6 plus?
Nog een extra vraagje;
M'n iPhone 4s laad niet meer op, en gaat hierdoor niet meer aan. Ik heb diversen laders geprobeerd, maar blijft op de oplaadicoon staan. Hij laad dus wel op, maar gaat niet meer aan...
Ik heb ook een heleboel stof verwijdert, maar hij blijft 't niet doen.
Iemand een idee?
[ Bericht 67% gewijzigd door klaas_th op 25-09-2014 20:17:24 ]ik
hou
van
...![]()
Hmm m'n 4S wil nu iOS 8 wel heel opdringering installeren. Moest net binnen 10 sec weg klikken, anders ging ie installeren ..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik vind het apart hoe je mijn woorden dat "een 1.6-inch scherm met 20 icoontjes niet geschikt is voor een 80-jarige" weet te vertalen in "Apple, dus kut". Dat is 100% jouw eigen verzinsel en bizar defensief gedrag wederom.
Maar als je op de absurditeit van je claims gewezen wordt, ben je opeens verdacht stil.![]()
Ik heb geen zin om dit eindeloze gedoe voort te zetten als men toch alleen maar leest wat ze willen lezen en, zoals jij en retorbrapi, absoluut niks inhoudelijks te zeggen hebben. Maar nu ben ik wel benieuwd, hoe gaat het met jou verder? Nog veel nieuwe mensen zonder reden een kk-hond genoemd de laatste tijd?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Maar als je op de absurditeit van je claims gewezen wordt, ben je opeens verdacht stil.![]()
Jaquote:Op donderdag 25 september 2014 20:10 schreef klaas_th het volgende:
Heeft Apple al iets naar buiten gebracht omtrent de buigingen in de iPhone 6 plus?Bronquote:Since going on sale Friday, Apple said only nine customers have contacted the company about a bent iPhone 6 Plus—the larger and more expensive of its two new iPhones. Apple said both the iPhone 6 and iPhone 6 Plus passed a series of tests meant to check the products’ strength and durability to withstand every day, real-life use.![]()
Ah, er blijken wel 9(NEGEN!) real life klachten bij apple binnen gekomen te zijn van buigende 6+
Blijkbaar zijn er meer gesneuveld in hijgerige youtubes dan daadwerkelijk in zakken van gebruikers.
http://9to5mac.com/2014/0(...)pple+Intelligence%29![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, er blijken wel 9(NEGEN!) real life klachten bij apple binnen gekomen te zijn van buigende 6+
Blijkbaar zijn er meer gesneuveld in hijgerige youtubes dan daadwerkelijk in zakken van gebruikers.
http://9to5mac.com/2014/0(...)pple+Intelligence%29
Het is eronder voor Apple. Dit was het dan. Het is officieel een feit dat de iPhone 6 plus slecht is en dat je er beter niet een kunt kopen. Ik zou er niet eens naar durven te kijken, bang dat dat ding zal buigen.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2014 20:33:46 ]![]()
9, van de wat, 4 miljoen 6+ en?
Ik ben om, kutbedrijf dat apple.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja ik nu ook hoor, kan niet dit.
M'n 5S is weer/nog in de aanbieding wegens afhakers via Marktplaats.
Ik hoef geen Crapple meer.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:38 schreef CklokC het volgende:
M'n 5S is weer/nog in de aanbieding wegens afhakers via Marktplaats.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hee maar dit is nog een oude 5S, die buigen niet.quote:
en dan wel lopen kutten in een iPhone topicquote:
dat jij mod bentGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nog niet, maar wacht maar tot iOS 8.0.1, dat bouwen ze erin om je te dwingen een nieuwe iPhone te kopen, zo zijn die rattenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:41 schreef CklokC het volgende:
[..]
Hee maar dit is nog een oude 5S, die buigen niet..
Get woke, go broke!![]()
Seriously?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en dan wel lopen kutten in een iPhone topic
dat jij mod bent.
Get woke, go broke!![]()
sorry dat ik niet altijd alle posts in een topic leesquote:
Moderator DIG
Ik ben het eens met de reaguurders op Tweakers. http://tweakers.net/nieuw(...)k-zeer-zeldzaam.html
Dit is gewoon een leugen van Apple want ook ik ken tientallen mensen en mijn hele Facebook staat vol met klachten over gebogen iPhones. Ze praten zichzelf gewoon goed en doen alsof er niets aan het handje is. Schandalig zeg ik je. SCHANDALIG!
Apple moet nu echt gewoon helemaal kapot. Ik ga direct mijn iPhone 5S, waardoor ik mijn schuur heb scheef gebouwd omdat de bewegingssensor 2 graden afwijkt, mijn iPhone 5 vol met krassen omdat de behuizing van slechte kwaliteit is, mijn iPhone 4S met batterijproblemen en iPhone 4 waar ik niet mee kan bellen omdat continue de verbinding wegvalt verbranden op de Apple oplader die uit zichzelf vlam gaat vatten samen met de tientallen kabels die Apple iedere maand uitbrengt. En natuurlijk het geld wat ik zou uitgeven aan een iPhone 6 want als je iets koopt bij Apple dan is dat hetzelfde als je geld verbranden.
Helemaal klaar mee!!![]()
Zeker van Nederlanders, aangezien dat ding al zo enorm voorradig is hier.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:51 schreef Dimens het volgende:
Ik ben het eens met de reaguurders op Tweakers. http://tweakers.net/nieuw(...)k-zeer-zeldzaam.html
Dit is gewoon een leugen van Apple want ook ik ken tientallen mensen en mijn hele Facebook staat vol met klachten over gebogen iPhones. Ze praten zichzelf gewoon goed en doen alsof er niets aan het handje is. Schandalig zeg ik je. SCHANDALIG!
Apple moet nu echt gewoon helemaal kapot. Ik ga direct mijn iPhone 5S, waardoor ik mijn schuur heb scheef gebouwd omdat de bewegingssensor 2 graden afwijkt, mijn iPhone 5 vol met krassen omdat de behuizing van slechte kwaliteit is, mijn iPhone 4S met batterijproblemen en iPhone 4 waar ik niet mee kan bellen omdat continue de verbinding wegvalt verbranden op de Apple oplader die uit zichzelf vlam gaat vatten samen met de tientallen kabels die Apple iedere maand uitbrengt. En natuurlijk het geld wat ik zou uitgeven aan een iPhone 6 want als je iets koopt bij Apple dan is dat hetzelfde als je geld verbranden.
Helemaal klaar mee!!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Sterkte voor diegene die nu in de nacht voor een Applestore moet kamperen. Morgen middag om 12 uur even langs om mijn exemplaar op te halen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
M'n iPhone 4s laad niet meer op, en gaat hierdoor niet meer aan. Ik heb diversen laders geprobeerd, maar blijft op de oplaadicoon staan. Hij laad dus wel op, maar gaat niet meer aan...
Ik heb ook een heleboel stof verwijdert, maar hij blijft 't niet doen.
Iemand een idee?ik
hou
van
...![]()
Ik kwam er nog langs, ik kon toch eenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sterkte voor diegene die nu in de nacht voor een Applestore moet kamperen. Morgen middag om 12 uur even langs om mijn exemplaar op te halen.
-gevoel niet onderdrukken....
Get woke, go broke!![]()
Elke keer als ik die gast zie die al 3 dagen aan het kampen is voor de Apple store in Amsterdamquote:Op donderdag 25 september 2014 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kwam er nog langs, ik kon toch een-gevoel niet onderdrukken....
.
ja, ik snap er niets van, alleen als het juist iets is dat op = op is zou ik het kunnen snappen, bijv concertkaarten voor je idool, champions league finale als je club die heeft gehaald ofzo.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Elke keer als ik die gast zie die al 3 dagen aan het kampen is voor de Apple store in Amsterdam.
Maar iets dat gewoon een aardige update is van een bestaand product en dat je over een week zo kan ophalen, nee dan spoor je totaal niet..A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Geen idee hoe hij dat flikt, hij krijgt er ook niet voor betaalt ofzo. Waarschijnlijk is hij gewoon mediageil. Kan die morgen zichzelf op de NOS zien.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik snap er niets van, alleen als het juist iets is dat op = op is zou ik het kunnen snappen, bijv concertkaarten voor je idool, champions league finale als je club die heeft gehaald ofzo.
Maar iets dat gewoon een aardige update is van een bestaand product en dat je over een week zo kan ophalen, nee dan spoor je totaal niet..Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
dan zijn ze toch al lang uitverkochtquote:Op donderdag 25 september 2014 20:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
of heb je gereserveerdGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat laatste, vanaf het moment dat de link beschikbaar was.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan zijn ze toch al lang uitverkocht
of heb je gereserveerdAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
Ik kijk er ook niet vanop als het gewoon een Genius is, of een ingehuurd iemand. Marketing is achterlijk somsquote:Op donderdag 25 september 2014 21:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij dat flikt, hij krijgt er ook niet voor betaalt ofzo. Waarschijnlijk is hij gewoon mediageil. Kan die morgen zichzelf op de NOS zien..
Get woke, go broke!![]()
Sneu figuurquote:Op donderdag 25 september 2014 20:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om dit eindeloze gedoe voort te zetten als men toch alleen maar leest wat ze willen lezen en, zoals jij en retorbrapi, absoluut niks inhoudelijks te zeggen hebben. Maar nu ben ik wel benieuwd, hoe gaat het met jou verder? Nog veel nieuwe mensen zonder reden een kk-hond genoemd de laatste tijd?
Je werd in het Apple topic gewoon op een domme opmerking gewezen, die volledig uit het niets gegrepen was. En toen dat kwartje viel, kwam je maar weer terug naar dit topic, omdat je weet dat je daar niet serieus meer genomen wordt.![]()
Probeer het morgen wel even bij de APR in Maastricht. Zal wel niet lukken
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
ik wacht tot de eerste storm geluwd is en dan ga ik fijn even in de applestore kijken en die dingen vasthouden.
dan kijk ik wel wat ik ga doen. het wordt in ieder geval een 64G versie dat lijkt me voldoendeThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Benieuwd hoe groot de iPhone 6 plus in het echt is.
\Ik heb volgende week een 5C te koop.quote:.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!![]()
Ach ja, ik wil eigenlijk gewoon een plus, buigen zal ie niet verder ook al zal het bij allemaal zo zijn, ik heb nu niet eens een kras op mijn 5, zonder hoesje.
Maar ik krijg al de gewone 6 van mijn werk over 1,5 maand als mijn oude is afgeschreven, dus om nou zelf nog een 6+ te kopen is ook wel zo idioot.
Get woke, go broke!![]()
ik vind het ook lastig in te schattenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
21k ongelezen mails?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Heb sinds een maand een iPhone 5S van mijn werk (had al een ipad en een Nexus 5), maar het valt me op hoe slecht iOS is voor de zakelijke gebruiker. Bijvoorbeeld een attachment toevoegen terwijl je een mail aan het typen bent en je hele lockscreen is volledig volgelopen op het moment dat je een paar minuten niet op je telefoon kijkt... Verbetert iOS 8 hier iets aan?
Verder maken wij gebruik van ZipMail optimization, maar nu kan ik die attachments niet openen (dit kon op BlackBerry wel). Heeft iemand hier een workaround voor? Alvast bedankt!![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]http://www.iculture.nl/pr(...)-6-en-iphone-6-plus/quote:Op donderdag 25 september 2014 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind het ook lastig in te schatten
With four other people
And aliens![]()
dank, maar dat zegt me niks, ik moet hem zelf vasthouden niet een papiertjequote:Op donderdag 25 september 2014 22:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
http://www.iculture.nl/pr(...)-6-en-iphone-6-plus/There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
niet populair zijn op fbquote:
Moderator DIG
Dit. En het wordt de gewone 6 hier.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:28 schreef crv het volgende:
ik wacht tot de eerste storm geluwd is en dan ga ik fijn even in de applestore kijken en die dingen vasthouden.
dan kijk ik wel wat ik ga doen. het wordt in ieder geval een 64G versie dat lijkt me voldoende![]()
Gmailaccount? Of anders iets als exporteren.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:29 schreef Tinos85 het volgende:
Nog 12 uur
Iemand hier nog een tip om contacten van Android op de iPhone te krijgen?![]()
Ik een kapotte 4S zaterdagquote:Op donderdag 25 september 2014 21:33 schreef Skaai het volgende:
\
[..]
Ik heb volgende week een 5C te koop..
Maar ik kan nu niets meer...
ik
hou
van
...![]()
Dit is dan gewoon wel leuk, zo kan het ook ipv haat.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hier kun je in 1 blik zien waarom je ongelijk hebt.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Please, de Apple Watch interface is een ramp vergeleken met Android Wear. Je kan niet serieus geloven dat een 80-jarige graag 20 icoontjes op een 1.6 inch scherm te zien krijgt.
http://thetechblock.com/o(...)-round-anytime-soon/
De Apple interface is gewoon in te zoomen, dus jouw mening is daardoor niet zo van toepassing.![]()
![]()
Hij is binnen
Maar ben ik nou zo ongelofelijk scheel of doen ze er tegenwoordig niet eens meer dat dingetje bij om de simtray te openen?![]()
![]()
Ligt er los in als het goed is.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:24 schreef Viezze het volgende:
Hij is binnen
Maar ben ik nou zo ongelofelijk scheel of doen ze er tegenwoordig niet eens meer dat dingetje bij om de simtray te openen?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Niet dus. Vroegah zat hij in dat boekje, maar daar zit nu niks in en hij ligt verder ook nergens los.
Sim zit er al wel in uiteraard, maar toch vreemd. Wat een vooruitgang ten opzichte van mijn verrotte 4![]()
![]()
Ook niet aan de onderkant van de tray waar de telefoon in ligt? Daar zat 'ie volgens mij bij de 5.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:40 schreef Viezze het volgende:
Niet dus. Vroegah zat hij in dat boekje, maar daar zit nu niks in en hij ligt verder ook nergens los.
Sim zit er al wel in uiteraard, maar toch vreemd. Wat een vooruitgang ten opzichte van mijn verrotte 4![]()
Tijd voor apple om dat unieke design element te verdedigen tegen het boze Samsung.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zie ik daar nou een camera die uitsteekt op de Note?![]()
Nee. Hij zou er wel moeten zitten, dus ik heb pech volgens mij. Als het daarbij blijft ga ik er mee akkoordquote:Op donderdag 25 september 2014 23:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ook niet aan de onderkant van de tray waar de telefoon in ligt? Daar zat 'ie volgens mij bij de 5.![]()
Wat zou de levertijd zijn bij bestelling in de Apple online store?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Dat dacht ik ookquote:
Maar twijfel tussen meteen bestellen of morgen ff bij APR te kijken..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Morgen is er gegarandeerd niks overquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Maar twijfel tussen meteen bestellen of morgen ff bij APR te kijken..
DolphinScreensaver.exe![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:28 schreef glannie het volgende:
Inside the building where Apple tortures the iPhone 6
Nogal logisch dat die iPhones buigen. Wie vertrouwt er dan ook op de testresultaten van een Windows XP-computer?![]()
Apple Store is zojuist open: bestellen die hap voordat wachttijden lang worden
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Er staat bij mij nog steeds een eentje bij updates.quote:
Tis geen 8.0.2, tis die ene die terug getrokken is.
En gaat ook niet weg...![]()
Heb ik ook (op m'n iPad), dus iTunes is nu bezig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:09 schreef Cici het volgende:
[..]
Er staat bij mij nog steeds een eentje bij updates.
Tis geen 8.0.2, tis die ene die terug getrokken is.
En gaat ook niet weg...![]()
![]()
Nog ff wachten voor mij, hopelijk gaat die stomme melding weg.quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik ook (op m'n iPad), dus iTunes is nu bezig.![]()
Hebben ze serieus die winkels geopend om 01:45?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:47 schreef Baghdaddy het volgende:
Apple Store is zojuist open: bestellen die hap voordat wachttijden lang worden
wtf?[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Online ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:16 schreef Wootism het volgende:
[..]
Hebben ze serieus die winkels geopend om 01:45?
wtf?![]()
Ik dacht alquote:
apple.nl overloaded -.-Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
ok besteld, ff slapen weerquote:
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Ik krijg hem maandag thuis bezorgd. Kreeg gisteren bericht dat ik een afspraak kon plannen.
Kan hem ook morgen zelf ophalen, maar om nou naar Utrecht te rijden vanuit Enschede om een telefoon op te halen gaat me een beetje ver
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Techredacteur Rachid van de NOS stond in de rij in Amsterdam en was live op de radio om 7.30u op NPO 3FM.
Zullen ze dat ook doen bij de Galaxy S6? Denk het niet.![]()
Waar heb je dat gedaan? (link?)quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:33 schreef Holenmens het volgende:
iPhone 6 gereserveerd, zo naar Den HaagTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Verder ben ik nu in Engeland. Stel ik haal hem hier:
- Hoe zit het met garantie?
- Hoe zit het met NL taal instellingen?![]()
Denk het wel met de 16GB variant, die was bij de pre-order best lang beschikbaar terwijl de rest uitverkocht was.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:05 schreef Apekoek het volgende:
Kans dat de 6 ergens "gewoon" op voorraad ligt dit weekend?- garantie heb je gewoon (had ik ook met een US device)quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:10 schreef Apekoek het volgende:
- Hoe zit het met NL taal instellingen?
- kan je aanpassen in een minuut
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Beiden prima op orde.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:10 schreef Apekoek het volgende:
- Hoe zit het met NL taal instellingen?Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.![]()
Garantie bij elke winkel te claimen dat apple verkoopt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Denk het wel met de 16GB variant, die was bij de pre-order best lang beschikbaar terwijl de rest uitverkocht was.
[..]
- garantie heb je gewoon (had ik ook met een US device)
- kan je aanpassen in een minuut![]()
Nee, bij de officiele Apple Stores in Amsterdam, Den Haag of Haarlem.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Garantie bij elke winkel te claimen dat apple verkoopt?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Aha even over nadenken dan. Ben vandaag in Liverpool en woon zelf in de hoofdstad Groningenquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:28 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee, bij de officiele Apple Stores in Amsterdam, Den Haag of Haarlem.![]()
![]()
Net even gekeken bij Ivizi Maastricht (APR). Geen lange rij maar model dat ik wilde (6, 16 GB, space grey) was er helaas niet meer. En ik wilde geen gouden telefoon
Geen paper gebruikenquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
IOS 8.0.2 zou deze bug zogenaamd fixen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Mediamarkt webshop claimt hem uit voorraad te leveren. Vandaag bestellen is morgen in huis.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:05 schreef Apekoek het volgende:
Kans dat de 6 ergens "gewoon" op voorraad ligt dit weekend?![]()
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:43 schreef bear87 het volgende:
[..]
Mediamarkt webshop claimt hem uit voorraad te leveren. Vandaag bestellen is morgen in huis.
Ik zie hier alleen de zilvere en en gouden 6, niets meer: http://www.mediamarkt.nl/(...)ue&sort=&view=&page=Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Spacegrey is al opquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
Ik zie hier alleen de zilvere en en gouden 6, niets meer: http://www.mediamarkt.nl/(...)ue&sort=&view=&page=64GB is volgens mij wel nog beschikbaar, 10 minuten geleden althans?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
grrrquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:53 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Spacegrey is al op64GB is volgens mij wel nog beschikbaar, 10 minuten geleden althans?
Zou de fysieke MM de iPhone verkopen?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ik wacht wel even met naar de apple store te gaan om mijn iphone5 te laten fixen nu met de release.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Twijfel tussen bestellen daar of wachten op Dixons pre-order..quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
In online Apple Store alle modellen nog steeds verzendklaar in 5-7 dagen.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Apple-care bellen en dan komen ze het ophalen. Pickup & Return.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:56 schreef Solique het volgende:
Ik wacht wel even met naar de apple store te gaan om mijn iphone5 te laten fixen nu met de release.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Zo de 5S is verkocht. Vanmiddag mijn 6 Gold ophalen.
Heb geen care afgeslotenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Apple-care bellen en dan komen ze het ophalen. Pickup & Return.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Nee dus, ze hadden 5 hele iPhones. Thats it. 5 stuks.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:57 schreef davedavy het volgende:
Sta nu voor de lokale APR, niet heel druk. Hopelijk zijn er genoeg.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:33 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee dus, ze hadden 5 hele iPhones. Thats it. 5 stuks.Belachelijk
Als het om het slechte accu/aan-en-uit knop probleem gaat, dan maakt het niet uit. Moet je ze gewoon naar die support-pagina van ze verwijzen. Destijds ook met m'n Macbook accu gedaan, viel ruim buiten de "officiële" garantietermijn.quote:How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Vanochtend om 7 uur besteld. Maar uiteindelijk staat er dan in je koopbevestiging dat hij tussen 10-14 oktober geleverd wordtquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
In online Apple Store alle modellen nog steeds verzendklaar in 5-7 dagen.
Maar goed, ik kan die twee weken nog wel handelen.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
Mijn 5 zit in het replacement programma dus zou gewoon langs een icentre of store moeten kunnen lopen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als het om het slechte accu/aan-en-uit knop probleem gaat, dan maakt het niet uit. Moet je ze gewoon naar die support-pagina van ze verwijzen. Destijds ook met m'n Macbook accu gedaan, viel ruim buiten de "officiële" garantietermijn.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
In de winkel verkoopt Mediamarkt de iPhone 6 alleen met abo's..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Waarom gebruik je de app niet?quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
IOS 8.0.2 zou deze bug zogenaamd fixen.![]()
Wat klopt hier niet?Apple kan niet tellenquote:Verzending 1
Klaar voor verzending: 5-7 werkdagen
Geleverd: 10 Okt, 2014 - 14 Okt, 2014 door Expreslevering
Vind het fijner via Safari. Ik vind de app niet fijn werken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de app niet?Protège moi de mes désirs.![]()
Facebook-app is ook wel echt 1 groot stuk stront..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ik zie het probleem niet. Er staat niet dat de iPhone direct nadat deze verzend gereed is ook direct opgestuurd wordt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:09 schreef Black-Death het volgende:
Wat klopt hier niet?
[..]
Apple kan niet tellenDat was het dan ook altijd eigenlijk wel. Samen met Youtube toch wel de slechtste app die ik op mijn telefoon heb.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:13 schreef Black-Death het volgende:
Facebook-app is ook wel echt 1 groot stuk stront..![]()
teringquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:09 schreef Black-Death het volgende:
Wat klopt hier niet?
[..]
Apple kan niet tellen
Moderator DIG
Die komt waarschijnlijk uit China, zit dus een paar dagen tussen verzending en levering.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:09 schreef Black-Death het volgende:
Wat klopt hier niet?
[..]
Apple kan niet tellen![]()
Jij kan niet lezen. Over 5 tot 7 dagen is je pakketje verzendklaar. Daarna gaat het pas naar de vervoerder en komt het in het sorteer en aflevertraject te zitten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:09 schreef Black-Death het volgende:
Wat klopt hier niet?
[..]
Apple kan niet tellenWorld domination is my middle name.![]()
Najah, het vervelendste is domweg dat je steeds alles naar meest recent moet zetten ipv dat ie dat eens onthoudtquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:13 schreef Black-Death het volgende:
Facebook-app is ook wel echt 1 groot stuk stront..Lekker forcefeeden die timeline
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
de app neemt gewoon 1gb in beslag bij mijquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de app niet?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
ligt eraan hoe je het begrip verzendklaar ziet. Apple blijkbaar anders dan normale webshops. verzendklaar is klaar voor verzending.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:17 schreef Daklem het volgende:
[..]
Jij kan niet lezen. Over 5 tot 7 dagen is je pakketje verzendklaar. Daarna gaat het pas naar de vervoerder en komt het in het sorteer en aflevertraject te zitten.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
http://tweakers.net/revie(...)el-verleidelijk.html
Nette review, paar goeie kritiekpunten, maar al met al is de 6 gewoon weer echt een prima smartphone, jammer, Apple weer niet keihard op de bek en failliet, vervelend zeg.
Get woke, go broke!![]()
Daar heb ik eigenlijk totaal geen last van. Min grootste ergernis is dat de Facebook-app geen rekening houdt met UI proces priorities. Zit je te scrollen en dan lagt het als de mallen iedere keer dat een foto ingeladen moet worden. Wacht lekker met laden totdat ik uitgescrollt ben zoals dit bij vrijwel iedere app zo is. Dan krijg ik tenminste niet het idee dat mijn telefoon te oud is om ermee overweg te kunnen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Najah, het vervelendste is domweg dat je steeds alles naar meest recent moet zetten ipv dat ie dat eens onthoudtLekker forcefeeden die timeline
Helemaal erg bij video's.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2014 11:24:02 ]![]()
pure truc, die 16 gb voor 699 en 100 meer voor 64gb. jammer van apple.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
ach die lag hoort gewoon bij een grote app als fb. dat zal je altijd blijven houdenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk totaal geen last van. Min grootste ergernis is dat de Facebook-app geen rekening houdt met UI proces priorities. Zit je te scrollen en dan lagt het als de mallen iedere keer dat een foto ingeladen moet worden. Wacht lekker met laden totdat ik uitgescrollt ben zoals dit bij vrijwel iedere app zo is. Dan krijg ik tenminste niet het idee dat mijn telefoon te oud is om ermee overweg te kunnen.
Helemaal erg bij video's.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat heeft weinig te maken met de grote van de app. Zoiets is gewoon op te lossen door UI proces priorities te gebruiken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ach die lag hoort gewoon bij een grote app als fb. dat zal je altijd blijven houden![]()
Ligt eraan van waar die iPhone verzonden wordt...quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:09 schreef Black-Death het volgende:
Wat klopt hier niet?
[..]
Apple kan niet tellen![]()
Die reacties daar ook weerquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef HeatWave het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)el-verleidelijk.html
Nette review, paar goeie kritiekpunten, maar al met al is de 6 gewoon weer echt een prima smartphone, jammer, Apple weer niet keihard op de bek en failliet, vervelend zeg.
.
![]()
Ik gebruik Paper al maanden en mis de FB-app totaal niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
http://www.want.nl/facebo(...)d-zo-ziet-het-eruit/![]()
Het is een product van Apple. Ieder minpuntje zou voor de meeste mensen op Tweakers al een ster aftrek moeten zijn. De uitstekende camera is een minpunt, de 1 GB werkgeheugen is een minpunt, de behuizing is sowieso een minpunt, iCloud is een minpunt, de prijs is een minpunt en de opslagcapaciteit is een minpunt.quote:
-1 sterren voor de iPhone. Alhoewel menig Tweakeraar het daar waarschijnlijk ook niet mee eens zou zijn. Apple moet gewoon meteen kapot.![]()
Das beroerd idd maar bij wifi niet onoverkomelijk in mijn ogen. Ik vind het gewoon hondsirritant dat ik na een scherm of 6 soms pas doorheb dat het helemaal niet chronologisch is. Daarnaast wordt alles steeds opnieuw geladen ipv verder te gaan waar je was. Superinefficient.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk totaal geen last van. Min grootste ergernis is dat de Facebook-app geen rekening houdt met UI proces priorities. Zit je te scrollen en dan lagt het als de mallen iedere keer dat een foto ingeladen moet worden. Wacht lekker met laden totdat ik uitgescrollt ben zoals dit bij vrijwel iedere app zo is. Dan krijg ik tenminste niet het idee dat mijn telefoon te oud is om ermee overweg te kunnen.
Helemaal erg bij video's.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat is daar een truc aan? Normaliter moest je 200 meer betalen voor 64GB...quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
pure truc, die 16 gb voor 699 en 100 meer voor 64gb. jammer van apple.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Tweakersquote:
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat er ook mensen zijn die 32 genoeg vinden. Als de instap 32GB was wordt die veel meer verkocht dan de 64GB. En dat is toch elke keer weer 100 euro wat Apple dan misloopt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:40 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Wat is daar een truc aan? Normaliter moest je 200 meer betalen voor 64GB...![]()
Tja, maar waarom zou je dan klagen? Je krijgt 64 voor de prijs van 32. Als we die redenatie volgen gaan mensen in het geval van 32GB als instapmodel ook klagen, immers 16GB is voor mij genoeg. En ik wil niet onnodig betalen voor 32GB.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat er ook mensen zijn die 32 genoeg vinden. Als de instap 32GB was wordt die veel meer verkocht dan de 64GB. En dat is toch elke keer weer 100 euro wat Apple dan misloopt.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Volgend jaar rond deze tijd:quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:40 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind een uitstekende camera juist een pluspunt hoor.
"iPhone 7: Een uitstekende camera hoeft niet uit te steken"
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2014 11:45:35 ]![]()
Het heeft niet zoveel te maken met de snelheid van het netwerk maar meer hoe efficiënt de software is. De data kan al gedownload worden zonder dat dit de frame rate van de iPhone beïnvloed. Het probleem zit hem in het renderen van de content op het moment dat je dus aan het scrollen bent. Het renderen kost de iPhone teveel kracht om naast dat proces ook nog een stabiele frame rate van 60 fps te behalen tijdens het scrollen. Krijg je dus lag en daar heb ik een godsgruwelijke hekel aan. Een van de redenen waarom ik dus ook geen Android gebruik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das beroerd idd maar bij wifi niet onoverkomelijk in mijn ogen.
Los het op door het renderproces pas uit te voeren nadat het scrollen klaar is zoals dit bij de meeste apps het geval is.![]()
Yup. Naaistreek eerste klas, behalve dat je nu voor die 100 euro wel weer meer waar voor je geld krijgt. Tegen een nog steeds belachelijke prijs, maar nog altijd het dubbele van 32GB.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat er ook mensen zijn die 32 genoeg vinden. Als de instap 32GB was wordt die veel meer verkocht dan de 64GB. En dat is toch elke keer weer 100 euro wat Apple dan misloopt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Yup.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgend jaar rond deze tijd:
"iPhone 7: Een uitstekende camera hoeft niet uit te steken"I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Oh joh, je bedoelt niet zozeer dat ie constant laadt maar dat er af en toe een schokje in het scrollen zit. Nou, dat kan me echt aan mijn anus oxideren om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel te maken met de snelheid van het netwerk maar meer hoe efficiënt de software is. De data kan al gedownload worden zonder dat dit de frame rate van de iPhone beïnvloed. Het probleem zit hem in het renderen van de content op het moment dat je dus aan het scrollen bent. Het renderen kost de iPhone teveel kracht om naast dat proces ook nog een stabiele frame rate van 60 fps te behalen tijdens het scrollen. Krijg je dus lag en daar heb ik een godsgruwelijke hekel aan. Een van de redenen waarom ik dus ook geen Android gebruik.
Los het op door het renderproces pas uit te voeren nadat het scrollen klaar is zoals dit bij de meeste apps het geval is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb nog nooit de FB-app op m'n iPhone gezet en mis het totaal nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gebruik Paper al maanden en mis de FB-app totaal niet.
With four other people
And aliens![]()
Paper is ook een superchille app... ook geen aparte fb-messenger installeren enzo, ideaal.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gebruik Paper al maanden en mis de FB-app totaal niet.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Ho-ho, alsof 16GB'ers dan maar ongevraagd extra moet betalen voor 32GB.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Yup. Naaistreek eerste klas, behalve dat je nu voor die 100 euro wel weer meer waar voor je geld krijgt. Tegen een nog steeds belachelijke prijs, maar nog altijd het dubbele van 32GB.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Goed lezen: als ze op 699 met 32GB zouden starten dan moesten ze geen cent extra betalen maar erkende Apple eindelijk dat 8GB een belediging is (wat de gebruikers hier ook zeggen, het IS erg weinig als je meer dan 10 apps hebt en er nog wat mee wil kunnen) en 16GB tevens belachelijk krap is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:49 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ho-ho, alsof 16GB'ers dan maar ongevraagd extra moet betalen voor 32GB.
Ik wilde 2 jaar terug stiekem al naar 32GB, maar ben blij dat ik daar een generatie of 2 mee gewacht heb.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Uhm nee, want ik heb ruim voldoende aan 16GB. Als 32GB 699 kost, dan betaal ik dus te veel. (Als ik de redenatie volg van mensen die klagen over het feit dat ze 64GB voor de prijs van 32GB krijgen)quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goed lezen: als ze op 699 met 32GB zouden starten dan moesten ze geen cent extra betalen maar erkende Apple eindelijk dat 8GB een belediging is (wat de gebruikers hier ook zeggen, het IS erg weinig als je meer dan 10 apps hebt en er nog wat mee wil kunnen) en 16GB tevens belachelijk krap is.
Ik wilde 2 jaar terug stiekem al naar 32GB, maar ben blij dat ik daar een generatie of 2 mee gewacht heb.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
welke apps doen dan beter dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met de grote van de app. Zoiets is gewoon op te lossen door UI proces priorities te gebruiken.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Bijvoorbeeld de Imgur-app en Dumpert-app doen dit wel. Als je daar de wall hebt met alle foto's en je scrollt naar beneden toe, dan worden de foto's niet gerenderd voordat het scrollen stopt. De foto's zijn dan ondertussen wel gedownload en worden daarna direct gerenderd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
welke apps doen dan beter dan?
Op deze wijze heb je dus geen last van lag tijdens het scrollen.![]()
Alleen bij Apple stijgt het ze niet naar de bol toe.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:04 schreef Zinedinho het volgende:
Alleen Apple komt weg met een 2012 scherm resolutie![]()
Dat is omdat alleen Apple ervoor kiest de techniek pas toe te passen wanneer deze volwassen is. Daarom hebben iPhones consequent het mooiste scherm.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:04 schreef Zinedinho het volgende:
Alleen Apple komt weg met een 2012 scherm resolutie![]()
Behalve in hun portomonnee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen bij Apple stijgt het ze niet naar de bol toe.![]()
het is niet alleen de resolutie die een scherm maakt. ook de kleuren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:04 schreef Zinedinho het volgende:
Alleen Apple komt weg met een 2012 scherm resolutie
sommige mensen staren zich blind op specificaties
Moderator DIG
of er zijn gewoon teringveel trolls in dit topic
Moderator DIG
Van LCD's.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is omdat alleen Apple ervoor kiest de techniek pas toe te passen wanneer deze volwassen is. Daarom hebben iPhones consequent het mooiste scherm.![]()
Oh shit sorry. Ik bedoel de iPhone is geweldig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
of er zijn gewoon teringveel trolls in dit topic![]()
braaf.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:12 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Oh shit sorry. Ik bedoel de iPhone is geweldig.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja daarom hebben ze het in de ene wel en de andere niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is omdat alleen Apple ervoor kiest de techniek pas toe te passen wanneer deze volwassen is. Daarom hebben iPhones consequent het mooiste scherm.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de FB-app op m'n iPhone gezet en mis het totaal niet![]()
Ach ja. Daarmee steun je ook de ontwikkelingen van nieuwe technieken en producten. Het is dus tevens een investering voor de aankomende producten.quote:
Als men 20 jaar geleden gestopt was met het kopen van producten van Apple, zou de wereld er waarschijnlijk heel anders uit hebben gezien. Alhoewel je dat natuurlijk over heel veel producenten kunt zeggen.![]()
Wat zou de prijs vd 5S eigenlijk worden nu de 6 er is? In de Apple online store staat 599, maar is dat aangepast al?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Aangezien hier van die 16GB meer dan driekwart aan kleine apps op gaat vind ik dat een flinke uitspraak. Magoed, ik zal wel de enige zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:53 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Uhm nee, want ik heb ruim voldoende aan 16GB.Als de 32GB 699 kost, dan betaal je gewoon de instapprijs voor het model.quote:Als 32GB 699 kost, dan betaal ik dus te veel. (Als ik de redenatie volg van mensen die klagen over het feit dat ze 64GB voor de prijs van 32GB krijgen)
Nu krijg je daar domweg 16GB voor, die in jouw logica dan weer gewoon 599 moet kosten.
Wie klaagt hier nou dan?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat is aangepast inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:34 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou de prijs vd 5S eigenlijk worden nu de 6 er is? In de Apple online store staat 599, maar is dat aangepast al?
Denk je een reservering te hebben, kan je nog een uur in de rij staan. Maar ik heb hem wel 😊![]()
Gaat niet al te veel zakken kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:34 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou de prijs vd 5S eigenlijk worden nu de 6 er is? In de Apple online store staat 599, maar is dat aangepast al?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik denk dat je beter kan beoordelen op ervaring i.p.v. specificaties.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:04 schreef Zinedinho het volgende:
Alleen Apple komt weg met een 2012 scherm resolutie[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Denk nu eens na. 1080p in de behuizing van de iPhone 6. Wat denk je dat dat voor je accuduur doet? Waarom zou je dat doen als je het verschil niet ziet?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Ja daarom hebben ze het in de ene wel en de andere niet.![]()
Oke, vriendin vroeg ernaar.. Heb zelf de 6 besteldquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gaat niet al te veel zakken kan ik je vertellen.
Ik had liever een iets dikkere iPhone met meer vermogen om eerlijk te zijn, was die lens ook mooi strak geweest.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat denk je dat dat voor je accuduur doet?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
in de apple store is alles overpriced. 5s heb je voor 525, kijk maar op tweakers.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:34 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou de prijs vd 5S eigenlijk worden nu de 6 er is? In de Apple online store staat 599, maar is dat aangepast al?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Oh dacht altijd dat prijs overal zelfde was.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
in de apple store is alles overpriced. 5s heb je voor 525, kijk maar op tweakers.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Een van de weinige keren dat ik het echt met je eens ben. Ik denk dat sowieso het grootste deel van de gebruikers dit liever had. Ik heb ook nooit iemand horen klagen over het gewicht of de dikte van de iPhone 5. Had lekker gewacht met de iPhone 7 voor het dunner maken als de techniek weer verbeterd is en de camera er dan wel in zou passen. Heb je ook weer zuinigere chips zodat je met een kleinere batterij dezelfde prestaties kunt behalen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik had liever een iets dikkere iPhone met meer vermogen om eerlijk te zijn, was die lens ook mooi strak geweest.![]()
Yes, maar ik zou alsnog eentje gratis bestellen bij je provider.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:08 schreef Tinos85 het volgende:
Micro naar nanosim is gewoon te knippen?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ja doe ik ook maar die heb ik dan pas maandag.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Yes, maar ik zou alsnog eentje gratis bestellen bij je provider.
Flikkers bij T Mobile. Voor 5 euro op de site een nano sim en voor 20 euro in de winkel![]()
![]()
Je zou eens vaker hele posts moeten lezen ipv bij het eerste wat je tegenstaat afhakenquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een van de weinige keren dat ik het echt met je eens ben.Najah, ik vind het een absurde beslissing om die lens te laten uitsteken als iedereen dat ding op tafel legt wanneer hij niet in gebruik is, daarnaast vind ik de batterij adequaat maar links en rechts qua vermogen toch wel ingehaald. Leuk, een platte telefoon, maar als er het een en ander uitsteekt, de constructie er makkelijker door vervormd en daarnaast de batterij beter kan lijkt me dat de slimmere oplossing.quote:Ik denk dat sowieso het grootste deel van de gebruikers dit liever had. Ik heb ook nooit iemand horen klagen over het gewicht of de dikte van de iPhone 5. Had lekker gewacht met de iPhone 7 voor het dunner maken als de techniek weer verbeterd is en de camera er dan wel in zou passen. Heb je ook weer zuinigere chips zodat je met een kleinere batterij dezelfde prestaties kunt behalen.
Ik blijf erbij dat de iPhone 4 qua ontwerp een gouden greep was. Onder Tim lijkt het iig allemaal niet zo heel lekker te lopen en levert men in op de verkeerde punten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Origin-naam:013skullsplitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: