ok besteld, ff slapen weerquote:
Waar heb je dat gedaan? (link?)quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:33 schreef Holenmens het volgende:
iPhone 6 gereserveerd, zo naar Den Haag
Denk het wel met de 16GB variant, die was bij de pre-order best lang beschikbaar terwijl de rest uitverkocht was.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:05 schreef Apekoek het volgende:
Kans dat de 6 ergens "gewoon" op voorraad ligt dit weekend?
- garantie heb je gewoon (had ik ook met een US device)quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:10 schreef Apekoek het volgende:
Verder ben ik nu in Engeland. Stel ik haal hem hier:
- Hoe zit het met garantie?
- Hoe zit het met NL taal instellingen?
Beiden prima op orde.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:10 schreef Apekoek het volgende:
Verder ben ik nu in Engeland. Stel ik haal hem hier:
- Hoe zit het met garantie?
- Hoe zit het met NL taal instellingen?
Garantie bij elke winkel te claimen dat apple verkoopt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Denk het wel met de 16GB variant, die was bij de pre-order best lang beschikbaar terwijl de rest uitverkocht was.
[..]
- garantie heb je gewoon (had ik ook met een US device)
- kan je aanpassen in een minuut
Nee, bij de officiele Apple Stores in Amsterdam, Den Haag of Haarlem.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Garantie bij elke winkel te claimen dat apple verkoopt?
Aha even over nadenken dan. Ben vandaag in Liverpool en woon zelf in de hoofdstad Groningenquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:28 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee, bij de officiele Apple Stores in Amsterdam, Den Haag of Haarlem.
Geen paper gebruikenquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
IOS 8.0.2 zou deze bug zogenaamd fixen.
Mediamarkt webshop claimt hem uit voorraad te leveren. Vandaag bestellen is morgen in huis.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:05 schreef Apekoek het volgende:
Kans dat de 6 ergens "gewoon" op voorraad ligt dit weekend?
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:43 schreef bear87 het volgende:
[..]
Mediamarkt webshop claimt hem uit voorraad te leveren. Vandaag bestellen is morgen in huis.
Spacegrey is al opquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
Ik zie hier alleen de zilvere en en gouden 6, niets meer: http://www.mediamarkt.nl/(...)ue&sort=&view=&page=
grrrquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:53 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Spacegrey is al op64GB is volgens mij wel nog beschikbaar, 10 minuten geleden althans?
Twijfel tussen bestellen daar of wachten op Dixons pre-order..quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
In online Apple Store alle modellen nog steeds verzendklaar in 5-7 dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |