Ik schreef dat ik niet wilde bashen, probeer het dan ook niet uit te lokken...quote:Op donderdag 25 september 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Door je strot.
Gaan we nou opeens klagen dat Apple itt Androidfabrikanten wel met regelmatige updates van het OS komt?
Dat schreef je niet je roept meteen door de strot duwen.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik schreef dat ik niet wilde bashen, probeer het dan ook niet uit te lokken...
Zoek maar terug in het topic, laatste woord wat ik eraan vuil maak..quote:Op donderdag 25 september 2014 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat schreef je niet je roept meteen door de strot duwen.
Nee hoor, ik hou ook al op, maar ik vind het een rare opvatting.quote:
Helaas heb ik meteeen Swype gekocht omdat ik die op de Galaxy ook heb, opzich is het het geld niet, maar ik wacht wel even tot die NL toevoegen denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:09 schreef Bart het volgende:
Iemand Path Input al geprobeerd? Swipe-toetsenbord met ondersteuning voor Nederlands.
edit: of JSwipe.
Ja ik gebruik ook Swype op mijn Note 3, denk ook dat ik daarvoor ga. Tenzij het nog heel lang gaat duren voordat ze Nederlands ondersteunen. Valt me sowieso tegen, aangezien ze alle woordenboeken en protocollen en taalregels hebben, ze hoeven het alleen even om te gooien naar iOS.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helaas heb ik meteeen Swype gekocht omdat ik die op de Galaxy ook heb, opzich is het het geld niet, maar ik wacht wel even tot die NL toevoegen denk ik.
Ja, daarom, kan nooit heel lang duren denk ik. Maar als het te lang duurt geeft ik wel 1.99 uit hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 12:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik gebruik ook Swype op mijn Note 3, denk ook dat ik daarvoor ga. Tenzij het nog heel lang gaat duren voordat ze Nederlands ondersteunen. Valt me sowieso tegen, aangezien ze alle woordenboeken en protocollen en taalregels hebben, ze hoeven het alleen even om te gooien naar iOS.
Maar dan wil ik dus wel een alternatief hebben.
Maar aan wie geef ik 1,99 uitquote:Op donderdag 25 september 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, kan nooit heel lang duren denk ik. Maar als het te lang duurt geeft ik wel 1.99 uit hoor.
Hij boog de iPhone 6 Plus ook niet vanaf het scherm, maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In dat laatste filmpje vraag ik me af hoe de HTC en moto X eruit komen als je vanaf het scherm buigt. Immers kan je telefoon ook andersom in je zak zitten.
Wat wil je dan, enkel de klinkers?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:32 schreef glannie het volgende:
Ik vertrouw toetsenborden die volledige toegang willen totaal niet, ik zou daar erg voorzichtig mee zijn.
http://markn.ca/2014/09/the-risks-of-ios-8-keyboards/quote:Recommendations
It's rare that after a threat analysis that there is a definitely, broad use recommendation but that's not the case here. My recommendation is simple:
Do not use any keyboard that requires "Allow Full Trust".
Nee dat klopt, maar die hebben een gebolde achterkant. Die ga je sowieso niet vanaf die kant krom krijgen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hij boog de iPhone 6 Plus ook niet vanaf het scherm, maar je hebt wel gelijk.
De hele test is niet logisch aangezien de klacht was dat telefoons in broekzakken verbuigen. Niet door er zoveel mogelijk kracht op te zetten met je handen met als doel ze stuk te makenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
En het is natuurlijk logisch dat je niet met je vingers direct op het glas gaat duwen.
Mee eens. Ik maak me er dan ook niet zo druk over dat mijn iPhone 6 plus gaat buigen. En mocht dat wel gebeuren, dan mogen mensen deze post quoten en mij uitlachenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De hele test is niet logisch aangezien de klacht was dat telefoons in broekzakken verbuigen. Niet door er zoveel mogelijk kracht op te zetten met je handen met als doel ze stuk te maken
De hele aanleiding waarbij dit gebeurt is is nog helemaal niet duidelijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:15 schreef Luxuria het volgende:
Maar gaat het puur om het hebben van de iPhone in de broekzak, of het hebben van de iPhone in de broekzak en er dan op gaan zitten? Want dat las ik ook ergens op een site.
Je gaat toch niet op je telefoon zitten.
Benieuwd of ze dit jaar wat meer beschermd zijn tegen vuiligheid.quote:
Sowieso je telefoon in je kontzak stoppen en dan gaan zittenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:15 schreef Luxuria het volgende:
Maar gaat het puur om het hebben van de iPhone in de broekzak, of het hebben van de iPhone in de broekzak en er dan op gaan zitten? Want dat las ik ook ergens op een site.
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:32 schreef glannie het volgende:
Ik vertrouw toetsenborden die volledige toegang willen totaal niet, ik zou daar erg voorzichtig mee zijn.
Fapje weer gepleegd?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:13 schreef DrDarwin het volgende:
Just to keep you informed.
http://tweakers.net/nieuws/98678/apple-was-al-5-maanden-op-de-hoogte-van-bruteforce-kwetsbaarheid-in-icloud.html
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef GwaiLow het volgende:
Iemand die zo even weet waar je het beste en voordeligste abonnement kan krijgen voor de Iphone 6? Denk dat 1000mb wel genoeg is. En 100 belminuten is prima. Volgens mij is Tele2 het goedkoopste ivm dat de toestelprijs gratis is en je 43 euro pm betaald. Maar is dit ook een goede keuze?
Thnx!!quote:Op donderdag 25 september 2014 14:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zag op belsimpel.nl mooie aanbiedingen. Geen idee of Tele2 goed is.
baggerslecht want tmobile netwerkquote:Op donderdag 25 september 2014 14:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zag op belsimpel.nl mooie aanbiedingen. Geen idee of Tele2 goed is.
Ligt er een beetje aan waar je woont, hier in Amsterdam is mijn prive T-mob niets slechter dan mijn werk KPN ontvangst.quote:
Je moest eens weten hoeveel jongelui zowel hun portemonnee als hun mobiel soms in de achterbroekzak van achteloosheid doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:15 schreef Luxuria het volgende:
Dat zou wel positief zijn, want ik woon in Amsterdam. Dan is Tele 2 dus wel oke? Maar het internet zal wel wat trager dan vodafone bv zijn denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar je woont, hier in Amsterdam is mijn prive T-mob niets slechter dan mijn werk KPN ontvangst.
Niet alleen jongelui. Ik zie juist veel ouderen die dat doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel jongelui zowel hun portemonnee als hun mobiel soms in de achterbroekzak van achteloosheid doen.
Dat ligt aan je abo denk ik, maar dat kan je wel opzoeken als het goed is. Dekking zou wel ok moeten zijn iig.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat zou wel positief zijn, want ik woon in Amsterdam. Dan is Tele 2 dus wel oke? Maar het internet zal wel wat trager dan vodafone bv zijn denk ik.
http://www.typhone.nl/gsm/apple/iphone-6#?Module=1&Tab=tele2quote:Op donderdag 25 september 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt aan je abo denk ik, maar dat kan je wel opzoeken als het goed is. Dekking zou wel ok moeten zijn iig.
Sja, er zijn snellere, maar het zou voldoende moeten zijn qua snelheid. Of ze het ook daadwerkelijk halen, due 14.4 weet ik niet. Maar voor surfen en youtube/spotify etc is het snel genoeg iig.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
http://www.typhone.nl/gsm/apple/iphone-6#?Module=1&Tab=tele2
Is dit bijvoorbeeld wat?
1000 MB tot 14,4 Mb/s, daarna 64 Kb/s
150 bel en sms
Iphone 6 (16 GB) gratis
43 euro per maand.
Tele 2
Oki thnxquote:Op donderdag 25 september 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, er zijn snellere, maar het zou voldoende moeten zijn qua snelheid. Of ze het ook daadwerkelijk halen, due 14.4 weet ik niet. Maar voor surfen en youtube/spotify etc is het snel genoeg iig.
Tekst klopt nog niet helemaalquote:Op woensdag 24 september 2014 21:00 schreef o.us2.0 het volgende:
iOS 8 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 7 is sinds 178 september 2014 beschikbaar voor de iPad 2 en hoger, iPhone 4S en hoger en de vijfde generatie iPod touch.
Dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Sowieso je telefoon in je kontzak stoppen en dan gaan zitten
Dit had je gelijk moeten doen, scheelt echt flink wat issues.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:58 schreef kikoooooo het volgende:
Kut ios8. Telefoon ook helemaal leeg om 14 uur al. Wat een mega faal dit. Zal vanavond nog eens een schone instal proberen.
Handig hoor zo'n nieuws-update.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:13 schreef DrDarwin het volgende:
Just to keep you informed.
http://tweakers.net/nieus/98678/apple-was-al-5-moanden-op-de-hoogte-van-bruuteforce-kwetsbaarheit-im-icloud.html
Ik ook, beetje zure gezichten toen ik hun mobiel uit de handen trok en even demonstreerde dat hij ook buigt als ik door zal zetten. Snel natuurlijk in het verweer "apple komt met niks nieuws"quote:Op donderdag 25 september 2014 15:45 schreef CklokC het volgende:
[..]
Dit.
Echt een non-discussie wat mij betreft. Ik was als Apple-fanboy helemaal het target vandaag op m'n werk. Want ja, het was op RTL nieuws.
Bijzonder... Mijn accu gaat alleen maar langer mee sinds ik er iOS 8 op heb staan.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:58 schreef kikoooooo het volgende:
Kut ios8. Telefoon ook helemaal leeg om 14 uur al. Wat een mega faal dit. Zal vanavond nog eens een schone instal proberen.
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:40 schreef ook_gek het volgende:
Er waren al lang mp3 spelers. Apple brengt later pas de ipod.
Maar de muziekindustrie hebben ze wel degelijk veranderd.
De telefoon was er al lang met scherm enz. Apple komt met de iphone.
Zo'n telefoon als wat Apple als eerste iPhone introduceerde was er in die tijd echt nog niet. Hier zit je dus fout mee. Je had alleen telefoons met plastic buttons aan de onderkant. Een geheel touchscreen, op Apple's manier, was er toentertijd nog niet.
Er zijn al smart horloge's. Apple komt nu met een horloge.
Apple heeft nooit en wilt niet eens de eerste zijn. Met de eerste iPhone waren ze dus wel degelijk de eerste met dat soort telefoons. Ze willen alleen een naar hun idee perfect product afleveren.
En dat lukt ze ook nog eens heel aardig!
Please, de Apple Watch interface is een ramp vergeleken met Android Wear. Je kan niet serieus geloven dat een 80-jarige graag 20 icoontjes op een 1.6 inch scherm te zien krijgt.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zijn al smart horloge's. Apple komt nu met een horloge. Het grote verschil is alleen dat als Apple iets doet, het zo goed weet te maken dat zelfs een 80 jarige het nog snapt en het gebruik optimaal is in combo met een mooi design die de meeste mensen mooi vinden.
Gewoon op update klikken en dan zal je zien dat er ineens geen update beschikbaar is en dan verdwijnt de 1 ook wel weer?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:16 schreef Cici het volgende:
Ik weet niet of het antwoord al gegeven is, maar wanneer verdwijnt die melding van de update van ios8? Die ene die terug getrokken is?
Dat 1tje irriteerd mij een beetje....
1gb vind ik echt heel weinig, zeker met alle cloud-toepassingen die steeds couranter worden.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
http://www.typhone.nl/gsm/apple/iphone-6#?Module=1&Tab=tele2
Is dit bijvoorbeeld wat?
1000 MB tot 14,4 Mb/s, daarna 64 Kb/s
150 bel en sms
Iphone 6 (16 GB) gratis
43 euro per maand.
Tele 2
Nee, blijft staan....quote:Op donderdag 25 september 2014 19:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gewoon op update klikken en dan zal je zien dat er ineens geen update beschikbaar is en dan verdwijnt de 1 ook wel weer?
Hij wel want Apple is god ofzo.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:58 schreef Ireyon het volgende:
Je kan niet serieus geloven dat een 80-jarige graag 20 icoontjes op een 1.6 inch scherm te zien krijgt.
Waar heb je hem kunnen proberen dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Please, de Apple Watch interface is een ramp vergeleken met Android Wear. Je kan niet serieus geloven dat een 80-jarige graag 20 icoontjes op een 1.6 inch scherm te zien krijgt.
Oh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 25 september 2014 18:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Please, de Apple Watch interface is een ramp vergeleken met Android Wear. Je kan niet serieus geloven dat een 80-jarige graag 20 icoontjes op een 1.6 inch scherm te zien krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |