Ik heb begrepen dat de grootste na-oorlogse olieinvesteerders in Irak Frankrijk en China zijn, dus dat voordeel is ook niet groot. (als mijn info juist is)quote:Op woensdag 24 september 2014 19:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze over paar jaar 'officieel' de oorlog gewonnen hebben, dan krijgen recht om als eerst te mogen investeren in de landen waar ze de oorlog gewonnen hebben.
Tijd om eten te gaan hamsteren en een machete klaar te leggen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef Specularium het volgende:
Oh wat zijn we kwetsbaar ineens.
Huizen dichtspijkeren met planken.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Tijd om eten te gaan hamsteren en een machete klaar te leggen.
Iedereen een gun voor veiligheid.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Tijd om eten te gaan hamsteren en een machete klaar te leggen.
Dit was echt een lekker lopende minuut zo.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:16 schreef NoCigar het volgende:
Pisnicht, daar wil hij het niet over hebben!
Niet dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef Specularium het volgende:
Oh wat zijn we kwetsbaar ineens.
Gaat niet alleen om olie. Denk aan de infrastructuur, gewassen, electronica, auto's en etc.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de grootste na-oorlogse olieinvesteerders in Irak Frankrijk en China zijn, dus dat voordeel is ook niet groot. (als mijn info juist is)
Mathijs moet gewoon zijn bek dichthouden.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
Wat den slechte discussie is dit eigenlijk.
Komt door Fidanquote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
Wat een slechte discussie is dit eigenlijk.
Vond het een foute vraag van Matthijs. Verdorie zeg, je gaat toch niet de beveiliging van een politicus uitgebreid bespreken??quote:Op woensdag 24 september 2014 19:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit was echt een lekker lopende minuut zo.
Matthijs.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mathijs moet gewoon zijn bek dichthouden.
En Buma.quote:
Beetje overdreven angst aanjagend vind ik wel..quote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
Wat een slechte discussie is dit eigenlijk.
Dit kan prima als signature.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mathijs moet gewoon zijn bek dichthouden.
Klopt. Je weet gewoon dat Buma daar niks over kan zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Vond het een foute vraag van Matthijs. Verdorie zeg, je gaat toch niet de beveiliging van een politicus uitgebreid bespreken??
Waar ik weer totaal niet om kan lachen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nic0 zit op de achtergrond weer een mooi kutgedicht te schrijven.
dat we vannacht allemaal wakker liggen ???quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef mrstylo het volgende:
Pffff. Wat willen ze bereiken hiermee?
Is het ook.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Beetje overdreven angst aanjagend vind ik wel..
maar wat ik wel zorgelijk zijn dat 50% van de islamitsche mensen hier een radicale gedachte hebben..
Dat baart mij zorgen
Dat bedoel ik ook, en na de eerste hint nog doorlullen. Excuses voor het scheldwoord overigens.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Vond het een foute vraag van Matthijs. Verdorie zeg, je gaat toch niet de beveiliging van een politicus uitgebreid bespreken??
Dus Matthijs wilt mij in bed hebben? Wat een raar persoon is hijquote:Op woensdag 24 september 2014 19:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
dat we vannacht allemaal wakker liggen ???
Er komt deze keer een stukje 'emoosie' in.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nic0 zit op de achtergrond weer een mooi kutgedicht te schrijven.
Het probleem is dat er eerst een kankergezwel moet komen eer er gezocht gaat worden naar een radicaal geneesmiddel.. De symptomen zijn iig vastgesteld..quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef Uccie het volgende:
Als die kerel niest, is de hele studio in paniek!
Gaat hij het vast weer met zo'n neppe kutstem vertellen zodat het minachting van de kijker wordt.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Er komt deze keer een stukje 'emoosie' in.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:22 schreef OProg het volgende:
Als we nu al die figuren met ebola gewoon de woestijn van IS in sturen slaan we twee vliegen in 1 klap.
En daarna een bevrijdende lach die de toehoorders weer verbijsterd achterlaat.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Er komt deze keer een stukje 'emoosie' in.
Had hij van de week ook niet die man die in de Volkskrant had geschreven dat "We" niet bang genoeg zijn ???quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef Gramulanion het volgende:
Nu lekker bang voor ebola worden.
DWDD is deze week wel van de bangmakerij inderdaad. Eerder deze week ook die Belgische man aan tafel met z'n standpunt dat we in het westen "nog lang niet bang genoeg zijn", zojuist dat gesprek over IS en nu weer over Ebola.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef Gramulanion het volgende:
Nu lekker bang voor ebola worden.
Win-win.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:22 schreef OProg het volgende:
Als we nu al die figuren met ebola gewoon de woestijn van IS in sturen slaan we twee vliegen in 1 klap.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef Uccie het volgende:
Hahaha, hij moet nu, live, heel hard gaan hoesten.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef Uccie het volgende:
Je merkte het ook direct aan Buma: stamelen om zo'n onbehoorlijke vraag. Echt, hebben we niets geleerd vanuit het verleden?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, en na de eerste hint nog doorlullen. Excuses voor het scheldwoord overigens.
Heel erg gaan zwetenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hahaha, hij moet nu, live, heel hard gaan hoesten.
ja idd.. al moet ik wel zeggen dat ik nooit van mijn leven naar een islamitisch land (hooguit turkijke) op vakantie ga.. sowieso hebben zij geen cultuur.. daarnaast zijn het gewoon mensen waarmee ik mij niet wil vergelijkenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
DWDD is deze week wel van de bangmakerij inderdaad. Eerder deze week ook die Belgische man aan tafel met z'n standpunt dat we in het westen "nog lang niet bang genoeg zijn", zojuist dat gesprek over IS en nu weer over Ebola.
Wat belachelijk slecht dit.
Ik moet al de hele dag hoestenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hahaha, hij moet nu, live, heel hard gaan hoesten.
en terechtquote:Op woensdag 24 september 2014 19:24 schreef Uccie het volgende:
Obama moet ook echt overal iets over zeggen.
waarom kijk jij niet naar Ajax?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn handen schoonmaken met het pak van Mathijs.
Iran zou ik nog wel een keer willen bezoekenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja idd.. al moet ik wel zeggen dat ik nooit van mijn leven naar een islamitisch land (hooguit turkijke) op vakantie ga.. sowieso hebben zijn geen cultuur.. daarnaast zijn het gewoon mensen waarmee ik mij niet wil vergelijken
Het is rust.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom kijk jij niet naar Ajax?![]()
![]()
En dan bovenop Nico flauwvallen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn handen schoonmaken met het pak van Mathijs.
Boeiend, een mensenleven duurt heel kort. Binnenkort ben je dood, dus ken jou het wat schelen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:27 schreef Onnoman het volgende:
Ik ben toch wel steeds banger voor de toekomst die zo onzeker is als de toekomst...
er staat iets te gebeuren wat de hele wereld treft en dat de enige plek van vrede de maan is
Komt goed.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:25 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik moet al de hele dag hoesten
Hij is lang genoeg...allebei.quote:
true.. maar tis maar net hoe je dood gaatquote:Op woensdag 24 september 2014 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boeiend, een mensenleven duurt heel kort. Binnenkort ben je dood, dus ken jou het wat schelen.
Wel vaak vacatures!quote:Op woensdag 24 september 2014 19:28 schreef Onnoman het volgende:
de nationale ebola raad..
daar mag je alleen maar inzitten als je ebola hebt
hoe spelen ze?quote:
Dat krijgen ze daar helemaal niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:28 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En dat terwijl ze zo goed onderwijs krijgen
Wie niet springt heeft ebolaquote:Op woensdag 24 september 2014 19:28 schreef Onnoman het volgende:
de nationale ebola raad..
daar mag je alleen maar inzitten als je ebola hebt
nouja JOS uit moet je toch even winnen hequote:Op woensdag 24 september 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-3 voorsprong, niet bijster boeiend.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het waren 2 fantastische dagen.
Om wat Fidan zei bijvoorbeeld, ze kunnen overal zitten. In mijn stad is al een aanslag gepleegd. Waarom vind jij van niet?quote:
Maar als het te lang in de pan zit, is het ook niet goed.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:30 schreef la_perle_rouge het volgende:
rauw vlees eten is óók gevaarlijk
De kans dat je de loterij wint is groter.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Om wat Fidan zei bijvoorbeeld, ze kunnen overal zitten. In mijn stad is al een aanslag gepleegd. Waarom vind jij van niet?
ik hebt echt een hekel aan die dude..quote:
wie nietquote:Op woensdag 24 september 2014 19:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik zou floortje kneiterhard doen.
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat zo lang doorgaat als letterman e.d.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Die man heeft dus echt 0 gevoel voor humor. Waarom heeft hij een eigen talkshow?
Gek genoeg ik ook.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Snoeihard.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Fallon jatte de grap van de commentator.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, dit snapte ik helemaal niet.
3voor12 berichtte maar 2 jaar terug dat ze samenwonen inderdaad.quote:
Oh okee snapte er al niks van.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Fallon jatte de grap van de commentator.
Ze zaten al overal.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Om wat Fidan zei bijvoorbeeld, ze kunnen overal zitten. In mijn stad is al een aanslag gepleegd. Waarom vind jij van niet?
Oh sorry hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3voor12 berichtte maar 2 jaar terug dat ze samenwonen inderdaad.
Nouja, het was vooral oud nieuws. Dat zeiden ze zelf ookquote:
Theo van Gogh.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:32 schreef Onnoman het volgende:
Ik vraag me soms wel eens af wat er gaat gebeuren als een radicale moslim nederlander iemand gaat onthoofden hier in Nederland..
gvd hee.. ik denk dat de pleuris dan echt tyfus hard uitbreekt.
Die komt er, in het najaar van 2015. Is inmiddels bevestigd. opnames in winterquote:Op woensdag 24 september 2014 19:37 schreef tralalala het volgende:
Beter komt Penoza met een nieuw seizoen.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die komt er, in het najaar van 2015. Is inmiddels bevestigd. opnames in winter
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
misschien kan nico gaan wandelen in algerije
Vervlog0n tijd0nquote:Op woensdag 24 september 2014 19:39 schreef OProg het volgende:
In Nederland hadden we vroeger ook goede schrijvers op tv.
Vroeger hadden we ook Barend en van Dorp.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:39 schreef OProg het volgende:
In Nederland hadden we vroeger ook goede schrijvers op tv.
Zou Henk van Dorp nog leven? Die was daar aan tafel al schijndood.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vroeger hadden we ook Barend en van Dorp.
Ik mis het.
En Rur.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vroeger hadden we ook Barend en van Dorp.
Ik mis het.
Dat krijg je ervan.quote:
Waarom leef je in een kraakpand?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:42 schreef Paxcon het volgende:
Wederom een nieuwe foto van het wekelijkse etentje van Johannes en mij
[ afbeelding ]
Wij kijken ook DWDD
Eet smakelijk jongensquote:Op woensdag 24 september 2014 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Wij kijken ook DWDD
Ziet er nu al beter uit, dan de zalmpastei.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Wij kijken ook DWDD
Hij is inmiddels al 74. Misschien zit hij wel in een verzorgingstehuisquote:Op woensdag 24 september 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou Henk van Dorp nog leven? Die was daar aan tafel al schijndood.
Dat is een gemeenschappelijke ruimte, m'n eigen kamer is wel mooi en modernquote:Op woensdag 24 september 2014 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom leef je in een kraakpand?
rijst met kip?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Wij kijken ook DWDD
Ik gok op een Knorr wereldgerecht. Welke weet ik niet, ik ben daar geen expert in.quote:
Lander Brauquote:Op woensdag 24 september 2014 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Wij kijken ook DWDD
Eet iemand het überhaupt op? Ik denk dat Mathijs na de uitzending snel naar de WC rent om het uit te kotsenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:44 schreef Specularium het volgende:
Dat elitaire gepruts elke keer, is waarschijnlijk niet eens te vreten.
Dat wel, maar ik vraag me af of het wel zo lekker is.quote:
zalmpastei is lekker hoor, ben alleen niet zo zeker van de eiquote:Op woensdag 24 september 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vraag me af of het wel zo lekker is.
dat geloof ik meteen, serieus.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vraag me af of het wel zo lekker is.
Met een beetje ketchup.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:47 schreef Specularium het volgende:
Meestal is het lekkerder als je het de volgende dag in de magnetron opwarmt.
Ze heeft een kop als een bak wurmen maar daar voel je niks vanquote:Op woensdag 24 september 2014 19:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Jouw vaders KFC kip is veel beter dan ditquote:Op woensdag 24 september 2014 19:49 schreef RensAjacied het volgende:
Ziet er kooktechnisch goed uit maar het lijkt me niet echt lekker. Ik hou sowieso niet van vis. Ik lust het niet.
Hahah leuk dit.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw vaders KFC kip is veel beter dan dit
Was niet eens sarcastisch. Ik ben geen vis liefhebberquote:Op woensdag 24 september 2014 19:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hahah leuk dit.
Maar je hebt wel gelijk.
Er wordt ook geen enkel grapje compleet uitgemolken.quote:
Ik krijg het niet weg. Die geur alleen alquote:Op woensdag 24 september 2014 19:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was niet eens sarcastisch. Ik ben geen vis liefhebber
het lijkt wel veel hier op: http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=130305quote:Op woensdag 24 september 2014 19:49 schreef RensAjacied het volgende:
Ziet er kooktechnisch goed uit maar het lijkt me niet echt lekker. Ik hou sowieso niet van vis. Ik lust het niet.
#Genietenquote:200 jaar saxofoon – 25-9-2014
Dit jaar wordt het 200ste geboortejaar van Adolphe Sax, de Belgische bedenker van de saxofoon, gevierd. Tijdens het festival SAX14, in november in Muziekgebouw aan ‘t IJ, vieren nationale en internationale topsaxofonisten de 200ste verjaardag van de uitvinder van de saxofoon. Vanavond een ode aan de geestelijke vader van de sax met journalist en jazzliefhebber Michel van Egmond, drummer Cyril Directie en saxofonisten Yuri Honing, Bart Wirtz, Arno Bornkamp, Ties Mellema, Tineke Postma, Maarten Hogenhuis en Jan Menu.
quote:Hollywood Banker: Rozemyn Afman
Frans Afman is de enige bankier die ooit in een Oscar-speech bedankt is. Hij is namelijk dé pionier op het gebied van financiering voor ‘onafhankelijke films’, filmproducties die niet door grote filmbedrijven worden betaald omdat die investering te risicovol bevonden is. Bijvoorbeeld wegens controversieel onderwerp of een te grote experimenteerdrang van de filmmakers.
Afman investeerde niet in een film, maar financierde als een bank en dat is nog steeds de basis van het huidige onafhankelijke systeem. Klassiekers als Rambo, Platoon en Basic Instinct zouden niet gemaakt zijn zonder Afman. Zijn dochter Rozemyn Afman maakte een documentaire over haar legendarische vader, de 'Hollywood Banker'.
Jammer dat ze niet wat meer gasten uitnodigen voor dit item. Nu is er misschien zelfs nog tijd om iedereen 10 seconden te horen spelen, beetje lang.quote:
Eendagsvlieg die Pharrell.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:05 schreef Evertjan het volgende:
ze doen trouwens net of Pharrel Williams alleen maar Happy heeft gedaan.
De rest van de wereld ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:05 schreef Evertjan het volgende:
ze vergeten even dat hij met de NERD en de Neptunes veel betere muziek heeft gemaakt
Waarom zouden ze het daar nu over hebben dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:05 schreef Evertjan het volgende:
ze vergeten even dat hij met de NERD en de Neptunes veel betere muziek heeft gemaakt
Nouja, 3fm doet alsof hij alleen maar Happy heeft gemaakt somsquote:Op donderdag 25 september 2014 19:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het daar nu over hebben dan?
geen idee maar ze doen alsof hij alleen Happy heeft gemaakt en alsof dat zijn 1e plaat isquote:Op donderdag 25 september 2014 19:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het daar nu over hebben dan?
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Irritant dat gelul van Giel door de muziek heen.
Als iedereen als militair moet gaan zitten, waarom heeft ze dan geen camufage pakje aan?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:09 schreef Specularium het volgende:
Claudia moet haar domme anus eens houden.
Mogen schaatspakken ook?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:10 schreef Karina het volgende:
Niks mis met mannen in uniform trouwens
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:10 schreef Karina het volgende:
Niks mis met mannen in uniform trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |