Ik heb begrepen dat de grootste na-oorlogse olieinvesteerders in Irak Frankrijk en China zijn, dus dat voordeel is ook niet groot. (als mijn info juist is)quote:Op woensdag 24 september 2014 19:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze over paar jaar 'officieel' de oorlog gewonnen hebben, dan krijgen recht om als eerst te mogen investeren in de landen waar ze de oorlog gewonnen hebben.
Tijd om eten te gaan hamsteren en een machete klaar te leggen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef Specularium het volgende:
Oh wat zijn we kwetsbaar ineens.
Huizen dichtspijkeren met planken.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Tijd om eten te gaan hamsteren en een machete klaar te leggen.
Iedereen een gun voor veiligheid.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Tijd om eten te gaan hamsteren en een machete klaar te leggen.
Dit was echt een lekker lopende minuut zo.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:16 schreef NoCigar het volgende:
Pisnicht, daar wil hij het niet over hebben!
Niet dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef Specularium het volgende:
Oh wat zijn we kwetsbaar ineens.
Gaat niet alleen om olie. Denk aan de infrastructuur, gewassen, electronica, auto's en etc.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de grootste na-oorlogse olieinvesteerders in Irak Frankrijk en China zijn, dus dat voordeel is ook niet groot. (als mijn info juist is)
Mathijs moet gewoon zijn bek dichthouden.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
Wat den slechte discussie is dit eigenlijk.
Komt door Fidanquote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
Wat een slechte discussie is dit eigenlijk.
Vond het een foute vraag van Matthijs. Verdorie zeg, je gaat toch niet de beveiliging van een politicus uitgebreid bespreken??quote:Op woensdag 24 september 2014 19:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit was echt een lekker lopende minuut zo.
Matthijs.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mathijs moet gewoon zijn bek dichthouden.
En Buma.quote:
Beetje overdreven angst aanjagend vind ik wel..quote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
Wat een slechte discussie is dit eigenlijk.
Dit kan prima als signature.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mathijs moet gewoon zijn bek dichthouden.
Klopt. Je weet gewoon dat Buma daar niks over kan zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Vond het een foute vraag van Matthijs. Verdorie zeg, je gaat toch niet de beveiliging van een politicus uitgebreid bespreken??
Waar ik weer totaal niet om kan lachen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nic0 zit op de achtergrond weer een mooi kutgedicht te schrijven.
dat we vannacht allemaal wakker liggen ???quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef mrstylo het volgende:
Pffff. Wat willen ze bereiken hiermee?
Is het ook.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Beetje overdreven angst aanjagend vind ik wel..
maar wat ik wel zorgelijk zijn dat 50% van de islamitsche mensen hier een radicale gedachte hebben..
Dat baart mij zorgen
Dat bedoel ik ook, en na de eerste hint nog doorlullen. Excuses voor het scheldwoord overigens.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Vond het een foute vraag van Matthijs. Verdorie zeg, je gaat toch niet de beveiliging van een politicus uitgebreid bespreken??
Dus Matthijs wilt mij in bed hebben? Wat een raar persoon is hijquote:Op woensdag 24 september 2014 19:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
dat we vannacht allemaal wakker liggen ???
Er komt deze keer een stukje 'emoosie' in.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nic0 zit op de achtergrond weer een mooi kutgedicht te schrijven.
Het probleem is dat er eerst een kankergezwel moet komen eer er gezocht gaat worden naar een radicaal geneesmiddel.. De symptomen zijn iig vastgesteld..quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef Uccie het volgende:
Als die kerel niest, is de hele studio in paniek!
Gaat hij het vast weer met zo'n neppe kutstem vertellen zodat het minachting van de kijker wordt.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Er komt deze keer een stukje 'emoosie' in.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:22 schreef OProg het volgende:
Als we nu al die figuren met ebola gewoon de woestijn van IS in sturen slaan we twee vliegen in 1 klap.
En daarna een bevrijdende lach die de toehoorders weer verbijsterd achterlaat.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Er komt deze keer een stukje 'emoosie' in.
Had hij van de week ook niet die man die in de Volkskrant had geschreven dat "We" niet bang genoeg zijn ???quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef Gramulanion het volgende:
Nu lekker bang voor ebola worden.
DWDD is deze week wel van de bangmakerij inderdaad. Eerder deze week ook die Belgische man aan tafel met z'n standpunt dat we in het westen "nog lang niet bang genoeg zijn", zojuist dat gesprek over IS en nu weer over Ebola.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef Gramulanion het volgende:
Nu lekker bang voor ebola worden.
Win-win.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:22 schreef OProg het volgende:
Als we nu al die figuren met ebola gewoon de woestijn van IS in sturen slaan we twee vliegen in 1 klap.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef Uccie het volgende:
Hahaha, hij moet nu, live, heel hard gaan hoesten.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef Uccie het volgende:
Je merkte het ook direct aan Buma: stamelen om zo'n onbehoorlijke vraag. Echt, hebben we niets geleerd vanuit het verleden?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, en na de eerste hint nog doorlullen. Excuses voor het scheldwoord overigens.
Heel erg gaan zwetenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hahaha, hij moet nu, live, heel hard gaan hoesten.
ja idd.. al moet ik wel zeggen dat ik nooit van mijn leven naar een islamitisch land (hooguit turkijke) op vakantie ga.. sowieso hebben zij geen cultuur.. daarnaast zijn het gewoon mensen waarmee ik mij niet wil vergelijkenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
DWDD is deze week wel van de bangmakerij inderdaad. Eerder deze week ook die Belgische man aan tafel met z'n standpunt dat we in het westen "nog lang niet bang genoeg zijn", zojuist dat gesprek over IS en nu weer over Ebola.
Wat belachelijk slecht dit.
Ik moet al de hele dag hoestenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hahaha, hij moet nu, live, heel hard gaan hoesten.
en terechtquote:Op woensdag 24 september 2014 19:24 schreef Uccie het volgende:
Obama moet ook echt overal iets over zeggen.
waarom kijk jij niet naar Ajax?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn handen schoonmaken met het pak van Mathijs.
Iran zou ik nog wel een keer willen bezoekenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja idd.. al moet ik wel zeggen dat ik nooit van mijn leven naar een islamitisch land (hooguit turkijke) op vakantie ga.. sowieso hebben zijn geen cultuur.. daarnaast zijn het gewoon mensen waarmee ik mij niet wil vergelijken
Het is rust.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom kijk jij niet naar Ajax?![]()
![]()
En dan bovenop Nico flauwvallen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn handen schoonmaken met het pak van Mathijs.
Boeiend, een mensenleven duurt heel kort. Binnenkort ben je dood, dus ken jou het wat schelen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:27 schreef Onnoman het volgende:
Ik ben toch wel steeds banger voor de toekomst die zo onzeker is als de toekomst...
er staat iets te gebeuren wat de hele wereld treft en dat de enige plek van vrede de maan is
Komt goed.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:25 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik moet al de hele dag hoesten
Hij is lang genoeg...allebei.quote:
true.. maar tis maar net hoe je dood gaatquote:Op woensdag 24 september 2014 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boeiend, een mensenleven duurt heel kort. Binnenkort ben je dood, dus ken jou het wat schelen.
Wel vaak vacatures!quote:Op woensdag 24 september 2014 19:28 schreef Onnoman het volgende:
de nationale ebola raad..
daar mag je alleen maar inzitten als je ebola hebt
hoe spelen ze?quote:
Dat krijgen ze daar helemaal niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:28 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En dat terwijl ze zo goed onderwijs krijgen
Wie niet springt heeft ebolaquote:Op woensdag 24 september 2014 19:28 schreef Onnoman het volgende:
de nationale ebola raad..
daar mag je alleen maar inzitten als je ebola hebt
nouja JOS uit moet je toch even winnen hequote:Op woensdag 24 september 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-3 voorsprong, niet bijster boeiend.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het waren 2 fantastische dagen.
Om wat Fidan zei bijvoorbeeld, ze kunnen overal zitten. In mijn stad is al een aanslag gepleegd. Waarom vind jij van niet?quote:
Maar als het te lang in de pan zit, is het ook niet goed.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:30 schreef la_perle_rouge het volgende:
rauw vlees eten is óók gevaarlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |