Ik heb begrepen dat de grootste na-oorlogse olieinvesteerders in Irak Frankrijk en China zijn, dus dat voordeel is ook niet groot. (als mijn info juist is)quote:Op woensdag 24 september 2014 19:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze over paar jaar 'officieel' de oorlog gewonnen hebben, dan krijgen recht om als eerst te mogen investeren in de landen waar ze de oorlog gewonnen hebben.
Tijd om eten te gaan hamsteren en een machete klaar te leggen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef Specularium het volgende:
Oh wat zijn we kwetsbaar ineens.
Huizen dichtspijkeren met planken.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Tijd om eten te gaan hamsteren en een machete klaar te leggen.
Iedereen een gun voor veiligheid.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Tijd om eten te gaan hamsteren en een machete klaar te leggen.
Dit was echt een lekker lopende minuut zo.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:16 schreef NoCigar het volgende:
Pisnicht, daar wil hij het niet over hebben!
Niet dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef Specularium het volgende:
Oh wat zijn we kwetsbaar ineens.
Gaat niet alleen om olie. Denk aan de infrastructuur, gewassen, electronica, auto's en etc.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de grootste na-oorlogse olieinvesteerders in Irak Frankrijk en China zijn, dus dat voordeel is ook niet groot. (als mijn info juist is)
Mathijs moet gewoon zijn bek dichthouden.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
Wat den slechte discussie is dit eigenlijk.
Komt door Fidanquote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
Wat een slechte discussie is dit eigenlijk.
Vond het een foute vraag van Matthijs. Verdorie zeg, je gaat toch niet de beveiliging van een politicus uitgebreid bespreken??quote:Op woensdag 24 september 2014 19:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit was echt een lekker lopende minuut zo.
Matthijs.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mathijs moet gewoon zijn bek dichthouden.
En Buma.quote:
Beetje overdreven angst aanjagend vind ik wel..quote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
Wat een slechte discussie is dit eigenlijk.
Dit kan prima als signature.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mathijs moet gewoon zijn bek dichthouden.
Klopt. Je weet gewoon dat Buma daar niks over kan zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Vond het een foute vraag van Matthijs. Verdorie zeg, je gaat toch niet de beveiliging van een politicus uitgebreid bespreken??
Waar ik weer totaal niet om kan lachen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nic0 zit op de achtergrond weer een mooi kutgedicht te schrijven.
dat we vannacht allemaal wakker liggen ???quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef mrstylo het volgende:
Pffff. Wat willen ze bereiken hiermee?
Is het ook.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Beetje overdreven angst aanjagend vind ik wel..
maar wat ik wel zorgelijk zijn dat 50% van de islamitsche mensen hier een radicale gedachte hebben..
Dat baart mij zorgen
Dat bedoel ik ook, en na de eerste hint nog doorlullen. Excuses voor het scheldwoord overigens.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Vond het een foute vraag van Matthijs. Verdorie zeg, je gaat toch niet de beveiliging van een politicus uitgebreid bespreken??
Dus Matthijs wilt mij in bed hebben? Wat een raar persoon is hijquote:Op woensdag 24 september 2014 19:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
dat we vannacht allemaal wakker liggen ???
Er komt deze keer een stukje 'emoosie' in.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nic0 zit op de achtergrond weer een mooi kutgedicht te schrijven.
Het probleem is dat er eerst een kankergezwel moet komen eer er gezocht gaat worden naar een radicaal geneesmiddel.. De symptomen zijn iig vastgesteld..quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef Uccie het volgende:
Als die kerel niest, is de hele studio in paniek!
Gaat hij het vast weer met zo'n neppe kutstem vertellen zodat het minachting van de kijker wordt.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Er komt deze keer een stukje 'emoosie' in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |